TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

AEM EMS
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=1372
1. leht 2-st

Autor:  Fos [ 11.07.2006 8:57 ]
Teema pealkiri:  AEM EMS

Pilt

Installs in minutes using Plug & Play technology—no wiring ncessary!
Start-up calibrations included
Live help window eases tuning process
Set-up Wizard creates a custom base map for your car
System is fully enabled—Never pay for upgrades!
Free software updates on aempower.com
Uses all the factory sensors
Runs on Windows™ compatible software
Fuel table automapping
Programmable traction control
Onboard 512kb datalogger
Up to 10 cylinder sequential fuel injection
16 general-purpose outputs
7 definable switch inputs
Electronic boost control
Soft cut rev limiters
Two step launch control
Wet or dry nitrous control
Definable knock control
Full idle control
4 EGT inputs with fuel control
16/32 hybrid high speed processor

Endiselt siis küsimus, et kas keegi siin foorumis omab piisavaid teadmisi ka sellega mängimiseks? Kes kokku puutunud on, võiks häält teha.

EDIT: Updatesin pisut listi ja kellel soov pisut tutvuda AEM EMS tarkvaraga, lisan siia lingi ka, kust saab downloadida omale ja offlineis uudistada.

http://forum.aempower.com/forum/index.php?topic=17194.0

Autor:  Kuuno [ 11.07.2006 9:32 ]
Teema pealkiri: 

AEM peaks olema peal Rodioni S2000'el ja maksimi supral või vähemasti mingi hetk oli. Nemad oskavad ka vbl öelda midagi tarka!
Mis küsimused muidu on?

Autor:  Fos [ 11.07.2006 9:45 ]
Teema pealkiri: 

1. mind huvitab see, et mis knock sensoreid ta lugeda oskab.
2. huvitav oleks teada, kuidas see traction control töötab, kui wheelspeed sensoreid ei ole...
3. Built-In Dual Wideband UEGO .... kas igasugune wideband lambda istub sinna järgi?

Autor:  Raceboy [ 11.07.2006 9:52 ]
Teema pealkiri: 

Fos kirjutas:
1. mind huvitab see, et mis knock sensoreid ta lugeda oskab.


99% kasutatavaist konock-sensoreist on tavalised pieso-mikrofonid, väga vähesed (SAAB nt mõnedel mudelitel) kasutab Ion-Sensingut. Nii et päris kindel on, et ka AEM suudab aru saada tavapärastest sensorist.
Praegu ei tulegi pähe ühtki aftermarket aju, mis suudaks Ion-Sensinguga hakkama saada (seda üritatakse intergreerida VEMS Genboard v.4.0-le).

Autor:  Fos [ 11.07.2006 10:43 ]
Teema pealkiri: 

Raceboy kirjutas:
Fos kirjutas:
1. mind huvitab see, et mis knock sensoreid ta lugeda oskab.


99% kasutatavaist konock-sensoreist on tavalised pieso-mikrofonid, väga vähesed (SAAB nt mõnedel mudelitel) kasutab Ion-Sensingut. Nii et päris kindel on, et ka AEM suudab aru saada tavapärastest sensorist.
Praegu ei tulegi pähe ühtki aftermarket aju, mis suudaks Ion-Sensinguga hakkama saada (seda üritatakse intergreerida VEMS Genboard v.4.0-le).


Kahjuks on mind õnnistatud säärase knock sensoriga, mille signaal vajab filtreerimist, sellepärast ei tööta ta ka Apexi SAFC'iga ega teiste piggypackidega. Sensor ei anna välja raw datat. Arvatavasti ei suuda siis ka AEM EMS seda lugeda.

Autor:  Raceboy [ 11.07.2006 12:08 ]
Teema pealkiri: 

Tavaline piesoelektriline knock sensor annab välja pmst kõiki helisid, mis mootoris kuulda on (tavalise helina, mida läppari mikrofonisisendisse läbi 50 kOhm takisti ühendades on võimalik nt kWave'iga täpselt spektraalselt analüüsida ja salvestada), lihtsalt detonatsioon on teistest valjem ja igale mootorile spetsiifilse sagedusega ning see sagedus on ajule "selgeks õpetatud".
Sinu puhul on ilmselt lihtsam kasutada mõne teise auto sensorit.

Autor:  Samvel [ 11.07.2006 20:55 ]
Teema pealkiri: 

knock control on suht mõtetu funktsioon. See puht minu isiklik arvamus, palun sõda mitte alustada !

PS! mõelge välja miks maailma parimad süsteemid nagu Motec ja Autronic ei kasuta sellist mõtetust üldse.

Autor:  Raceboy [ 11.07.2006 21:03 ]
Teema pealkiri: 

555vrx kirjutas:
knock control on suht mõtetu funktsioon. See puht minu isiklik arvamus, palun sõda mitte alustada !

PS! mõelge välja miks maailma parimad süsteemid nagu Motec ja Autronic ei kasuta sellist mõtetust üldse.


Mõttetu on ta siis kui see lihtsalt külge ühendada ja loota et aju detonatsiooni "kuuldes" lihtsalt etteantud funktsioone (keerab süüdet x kraadi tagasi vms) täidab.
Mõtet on asjal sel juhul, kui ajul on knocki "õppimise" funktsioon olemas: kutsudes tühikäigul piisava süütenurga (ja mootori seiskumise vältimiseks rikastades segu) lisamise abil esile ning registreerides konkreetse mootori õige detonatsiooni sageduse.
Enamikul kahjuks hakkab knock retard tööle ka ntx mõne klapimehhanismi helist ajendatuna.

Miks ei kasuta? Tuleks mõelda veidi sihtrgupi peale ka: võistlusmasinas pole sellest eriti tolku, tänavaautol aga küll, kuna tavaauto töötab samade seadetega selleks liialt erinevas keskkonnas ning igapäeva auto mootor ei pea kord nädalas aiste vahelt väljas käima.

Autor:  Samvel [ 11.07.2006 21:12 ]
Teema pealkiri: 

oled kursis kuidas knock control seeria autodel töötab ja milleks ta üldse on? Põhim sarnase otstarbega on ka performance EMSide KC ja mitte enam. Nagu ütlesin see puht minu arvamus ja see selleks.

Fos. Parasjagu paigaldan AEMi korraga kahele suprale. Kui tahad näha või küsida miskit siis tule kohale, tutvustan.

Autor:  Raceboy [ 11.07.2006 21:19 ]
Teema pealkiri: 

555vrx kirjutas:
oled kursis kuidas knock control seeria autodel töötab ja milleks ta üldse on? Põhim sarnase otstarbega on ka performance EMSide KC ja mitte enam. Nagu ütlesin see puht minu arvamus ja see selleks.

Fos. Parasjagu paigaldan AEMi korraga kahele suprale. Kui tahad näha või küsida miskit siis tule kohale, tutvustan.


Seletasin ülapool päris selgelt ära, kuidas ja mis põhimõttel töötab, nii et vast tean ikka.
Knocki controli on päris mitut sorti, ja tavapärane mikrofon ilma konkreetse mootori knocki sageduseta on useless.

Ja siin sa eksid, sest päris võistlusmootoritel seda mikrofoni ei kasutata, seal kasutatakse silindrite survete mõõtmist kas eraldi anduritega või küünalde abil, mis seda võimaldavad. Ka IonSensingut, mis võimaldab väga täpselt mootorit detonatsiooni kahjustustest päästa.

Autor:  Blu [ 26.07.2006 1:09 ]
Teema pealkiri: 

Hmm, niipalju kui olen puutunud kokku Autronicu või Moteci häälestamisega, siis kasutatakse kaartide tegemisel knock-linki.

Idee on lihtsalt selles, et olles võistluses ei ole võimalik lasta miskil sensoril võimsust maha keerata lasta, lõpptulemuse huvides.

Kui sama ideed kasutada igapäevaselt tänaval liikumiseks, siis saab mootori remondi lihtsalt hästi selgeks. 8)

Autor:  Samvel [ 26.07.2006 9:07 ]
Teema pealkiri: 

managemendi mugavus seisnebki selles, et kui vaja pärast tänavale tagasi minna, siis saab seda väga kiirelt ja turvaliselt teha. Turvaline seade tavalisemale kütusele ei nõua k-c.
Tehase managemendid pole nii paindlikud. Süütenurgad kergel koormusel pannaksegi paika kuulates seda andurit. Selle põhjuseks on max kütusekulu vähendamine ja erineva kvaliteediga kütuse kasutamine.

Ütleme siis teisiti, kui k-c on olemas, siis las olla, kui pole, siis mina puudust ei tunne. Seadistamise ajal k kuulamine on juba teine teema...

Autor:  topgear [ 30.07.2006 1:54 ]
Teema pealkiri: 

see aem
nii palju kasuliku ruumi v6tab :?

Autor:  Fos [ 31.07.2006 13:32 ]
Teema pealkiri: 

topgear kirjutas:
see aem
nii palju kasuliku ruumi v6tab :?


wtf?

Autor:  topgear [ 17.08.2006 20:19 ]
Teema pealkiri: 

Fos kirjutas:
topgear kirjutas:
see aem
nii palju kasuliku ruumi v6tab :?


wtf?


bardatchoki ei saa enam kasutada :?

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/