TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Tatech seadistamine
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=13473
1. leht 1-st

Autor:  mth [ 20.10.2014 10:00 ]
Teema pealkiri:  Tatech seadistamine

Tervist,

Ehk keegi saab veidi aidata. Nimelt on mu auto peal Tatech 32 pro ja tehtud ka base map, et auto töötaks. Kuna seadistus on tehtud sooja mootoriga siis sooja mootoriga ka mootor töötab kenasti. Minu küsimus on, et kuidas ma saaksin nüüd vastavalt mootori temperatuurile korrektsioone teha? Hetkel külmalt gaasi vajutades lendab lambda näit lakke ja mootor sureb välja.

Tegin kirjeldava video ka: https://www.youtube.com/watch?v=sqBUBkl ... e=youtu.be

Autor:  mth [ 20.10.2014 20:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Tatech seadistamine

Tegin ühe logi ka, kus on näha siis, et gaasi vajutuse peale RPM pigem langeb alguses ja mootor hakkab pöördesse minema pigem gaasi vabastamisel.

Pilt

Autor:  murjam [ 21.10.2014 22:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Tatech seadistamine

Kui muidu käib ka külmalt hästi, on see puhtalt TPS-enrichment'i probleem. Kust seda seal täpselt seadistada saab, ei oska öelda.
Järsu gaasivajutuse puhul peab andma lisakütust enne, kui map muudatust märkab. Ise olen tavaliselt seda timminud pelgalt tunde järgi ja parimate tulemuste puhul hüppab lambda näit väga järsu vajutuse korral kuskile 11.8-12.5:1 tavaliselt.

Enamasti on kütust vähe, kui ta sel hetkel piisavalt hästi ei reageeri, aga võib muidugi vabalt toimuda ka ülerikastamine. Ülerikastamise korral peaksid samas ikkagi korraks nägema lambda näitu a la 10:1.

Autor:  mth [ 22.10.2014 8:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Tatech seadistamine

Ise ka ei leidnud kust seda täpselt seadistada saab, üritasingi mingit analoogiat leida teiste progeajudega, mille kohta on netis oluliselt rohkem seadistamisinfot. Aga panin eile programmi soome keele peale (inglisekeelset manuali pole leidnud) ja mängisin veidi VESI B TK ja LISÄBENSA kaartidega ja lõpuks hakkas ilusti mootor pöördesse hüppama kui gaasi puudutasin. Mis see tühikäigu lambda näit võiks üldse olla? Silun täna need graafikud veidi ära ja proovin külmalt sõitma hakata ja logida.

Autor:  murjam [ 23.10.2014 1:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Tatech seadistamine

Kui on tavaline stock-masina nukkvõll, võiks olla 850rpm, 30-40kPa ja segu batch-fire/wasted spark korral umbes 13.5:1, sequential korral umbes 14.7:1.

Et miks batch-fire vajab rikkamat segu tühikäigul? Ee, ma täpset teooriat ei mäleta - kuskil oli see kirjas küll -, aga praktika igatahes kinnitab (umbes sellise seguga saad kõige ühtlasema tühikäigu batch-fire korral). Loogika oli midagi sellist, et kinnise klapi vahelt tõmbab juba natuke kütust sisse..

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/