Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 18:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Tatech seadistamine
PostitusPostitatud: 20.10.2014 10:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 15:56
Postitusi: 85
Tervist,

Ehk keegi saab veidi aidata. Nimelt on mu auto peal Tatech 32 pro ja tehtud ka base map, et auto töötaks. Kuna seadistus on tehtud sooja mootoriga siis sooja mootoriga ka mootor töötab kenasti. Minu küsimus on, et kuidas ma saaksin nüüd vastavalt mootori temperatuurile korrektsioone teha? Hetkel külmalt gaasi vajutades lendab lambda näit lakke ja mootor sureb välja.

Tegin kirjeldava video ka: https://www.youtube.com/watch?v=sqBUBkl ... e=youtu.be

_________________
quattro was here


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tatech seadistamine
PostitusPostitatud: 20.10.2014 20:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 15:56
Postitusi: 85
Tegin ühe logi ka, kus on näha siis, et gaasi vajutuse peale RPM pigem langeb alguses ja mootor hakkab pöördesse minema pigem gaasi vabastamisel.

Pilt

_________________
quattro was here


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tatech seadistamine
PostitusPostitatud: 21.10.2014 22:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kui muidu käib ka külmalt hästi, on see puhtalt TPS-enrichment'i probleem. Kust seda seal täpselt seadistada saab, ei oska öelda.
Järsu gaasivajutuse puhul peab andma lisakütust enne, kui map muudatust märkab. Ise olen tavaliselt seda timminud pelgalt tunde järgi ja parimate tulemuste puhul hüppab lambda näit väga järsu vajutuse korral kuskile 11.8-12.5:1 tavaliselt.

Enamasti on kütust vähe, kui ta sel hetkel piisavalt hästi ei reageeri, aga võib muidugi vabalt toimuda ka ülerikastamine. Ülerikastamise korral peaksid samas ikkagi korraks nägema lambda näitu a la 10:1.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tatech seadistamine
PostitusPostitatud: 22.10.2014 8:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 15:56
Postitusi: 85
Ise ka ei leidnud kust seda täpselt seadistada saab, üritasingi mingit analoogiat leida teiste progeajudega, mille kohta on netis oluliselt rohkem seadistamisinfot. Aga panin eile programmi soome keele peale (inglisekeelset manuali pole leidnud) ja mängisin veidi VESI B TK ja LISÄBENSA kaartidega ja lõpuks hakkas ilusti mootor pöördesse hüppama kui gaasi puudutasin. Mis see tühikäigu lambda näit võiks üldse olla? Silun täna need graafikud veidi ära ja proovin külmalt sõitma hakata ja logida.

_________________
quattro was here


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tatech seadistamine
PostitusPostitatud: 23.10.2014 1:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kui on tavaline stock-masina nukkvõll, võiks olla 850rpm, 30-40kPa ja segu batch-fire/wasted spark korral umbes 13.5:1, sequential korral umbes 14.7:1.

Et miks batch-fire vajab rikkamat segu tühikäigul? Ee, ma täpset teooriat ei mäleta - kuskil oli see kirjas küll -, aga praktika igatahes kinnitab (umbes sellise seguga saad kõige ühtlasema tühikäigu batch-fire korral). Loogika oli midagi sellist, et kinnise klapi vahelt tõmbab juba natuke kütust sisse..

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11