2. leht 3-st
Postitatud: 30.05.2009 22:51
Postitas Astrona
Samvel kirjutas:Tegemist ei ole mingi nipiga. Keegi pole kuskil reklaaminud, et MP25 on datalogiga. Seda kirjutasin sulle ennem juba !
Ise olen ainult paar korda "proovinud" seda Correction tabelit ning minu jaoks see ei toiminud nii nagu oleksin oodanud. Samas dynos steady state pole seda funktsiooni katsetanud...
Selles mõttes on see marketingi nipp, et kui neil programmeerija teeks 2h tööd, siis suudaks arvuti juba kõiki andmeid logida nii 25 kui 35'ega, ja neil oleks raskem müüa seda sisemise flashiga loggerit
Kui düno hoiab pöördeid siis jõuaks ka kellasid jälgida ja otseselt logimist poleks vajagi. Dynomaxis pidi see piduri funktsioon isegi olema, lihtsalt keegi ei kasuta - staz rääkis kunagi, täpsemalt ei tea. Ja kõik lahtrid puhtalt dünos seadistades läheks kalliks ära.
Teeks ise selle 2h tööd, et hakkaks logima, aga protokollist ei räägita, ja ei ise serialit sniffides protokollist aru saamiseks läheks märksa kauem aega.
1 variant on ka jätta KMS arvutis lahti panna arvuti ekraani pildi logger peale, ja pärast "videost" rahulikult vaataks, mis punktis mis segu oli. Siis puuduks aga andmete analüüs, et noh kui 10x käib üle sama MAPxRPM punkti, et siis automaatselt näeks keskmist segu selles punktis. Variant on ka logida üldse vemsi-kella või MS'iga RPM x MAP + WB. Need 0-15 Engine Load lahtrid saab ju KPa'deks ümber arvutada. Ikkagi oleks paras häkkimine. Ja normaalne inimene ostaks siis juba MD35.
EDIT:
Tore üllatus, et idle solenoidi sagedus on 32Hz peal ja seda muuta ei luba. Põhimõtteliselt käib solenoidi müra üle muu mootori müra
EDIT2: Ehitasin suurele koonusele CAI karbi ümber, nüüd on vaiksem
Postitatud: 26.05.2010 9:38
Postitas Astrona
Leidsin tee kuidas KMS MP25'ega saab arvutisse logida. Vihjeks ütlen, et ei piisa netis surfamisest, on vaja ka jootekolb korraks kätte võtta, ja päris palju programmeerida.
EDIT: Pole vaja lobiseda nii palju.
Postitatud: 09.06.2010 16:20
Postitas Astrona
Jess!!! Sain ka MAP'i logima, see oli paras pähkel.
Kui saan aega Innovate'i KMS'i jaoks kalibreerida ja LC1-to-KMS juhtmed ühendada, saan täna reaalse road-testi teha.
Eile parklas testisin softi, ja lasin softil kogu serial-stream'i faili ka salvestada. Pildil on "replay" eilsest "stream"ist (tühikäigul paar vajutust). Peale selle laseb ta xls faili, mille excelis paari klikiga sain kõrval olevaks graafikuks. Nii et tundub, et seekord võib asjast isegi asja saada
Kood: Vali kõik
Time RPM CLT Volt TPS MAP IAT WB
0 1040 83 13,75 1,3 32 28 9,5
0 1040 83 13,75 1,3 31 28 9,5
0 1030 83 13,75 1,3 32 28 9,5
0 1020 83 13,75 1,3 32 28 9,5
0 1020 83 13,75 1,3 32 28 9,5
0 1020 83 13,75 5,2 33 28 9,5
0 1340 83 13,75 48,1 66 28 9,5
0 2400 83 13,75 54,6 98 28 9,5
0 2430 83 13,75 10,4 57 28 9,5
0 2160 83 13,75 5,2 28 28 9,5
0 1930 83 13,75 2,6 21 28 9,5
0 1740 83 13,75 2,6 17 28 9,5
0 1570 83 13,75 1,3 20 28 9,5
0 1400 83 13,75 1,3 21 28 9,5
0 1280 83 13,75 1,3 22 28 9,5
0 1200 83 13,75 1,3 25 28 9,5
0 1090 83 13,75 1,3 27 28 9,5
0 1020 83 13,75 1,3 29 28 9,5
Postitatud: 14.06.2010 11:49
Postitas Astrona
EDIT: Asi toimib! Eile sain alustada juba korraliku dataloggimisega, kus RPM, MAP, WB, TPS, IAT, CLT. Lisaks arvutab ka fix-käiguga m/s, G, Nm, KW. Programm salvestab ka kogu andmevoo, mis ajust tuleb, nii, et seda saab kodus uuesti maha mängida, mis on eriti kasulik, kui programmi täiustan, siis saan vana "stream"iga juba sõidetud tõmbe köögilaua taga uuesti loggida
ja tekidata näiteks juba korralikuma datalogi.
Selle KMS teema risustamise võin nüüd lõpetada. Kel huvi, see pangu PS.
Postitatud: 17.07.2010 11:52
Postitas Astrona
Avastasin, miks mul tühikäik kõikuma (600-1100) hakkab, kui el-vent taha tuleb.
Nimelt genekas tõmbab tiba pöördeid alla, mille peale avatakse vastavalt tühikäigu klappi, mille peale MAP tõuseb, mille peale MAP-põhine kiirenduspumba effekt tõmbab löraka kütust peale, ja ongi hetkeks hing kinni
Kruttisin kiirenduspumba tundlikust väiksemaks ja nüüd ei saa arugi, kui vent taha tuleb. Keerasin ka TPS-põhisele ja MAP-põhisele rikastust juurde, muidu tõmbas pedaali puutumisel segu 20:1.
Ega manualis kuskil ju kirjas pole mis mingi parameeter täpselt teeb näiteks mis tähendab, kui MAP-based Throttle Pump Sensitivity = 90. Ei tea mis ühikutest jutt käibki... Eks see selliste vähem-populaarsete asjade teema, et know-how liigub raskelt.
Kes KMS MP25'ega logimisest huvitatud on, pangu PS.
Re:
Postitatud: 02.09.2010 8:11
Postitas Astrona
Astrona kirjutas:Kes KMS MP25'ega logimisest huvitatud on, pangu PS.
Vastutasuks tahan korraks sinu MP25 proovida.
Re: KMS - omadused
Postitatud: 02.09.2010 8:43
Postitas Raceboy
Kas sa kasutad MAP-põhist acceleration enrichment'i? Igal juhul tasub eelistada TPS-põhist, kuna MAP'iga on viivitus väga suur.
Re: KMS - omadused
Postitatud: 02.09.2010 10:47
Postitas Astrona
Raceboy kirjutas:Kas sa kasutad MAP-põhist acceleration enrichment'i? Igal juhul tasub eelistada TPS-põhist, kuna MAP'iga on viivitus väga suur.
Kasutan mõlemat. Mäletan, et kui TPS'i põhise põhja keerasin, jäi veel nagu väheks. Aga nüüd vaatan, et saab seal panna ka üle 100-200%. Kui nüüd MAP-oma päris maha keeran, siis tõmbab vist spoolimisel kah segu lahjaks, aga noh, selle saab üle käia, ja seadistus lähebki lihtsamaks. Tänx mainimast!
Re: KMS - omadused
Postitatud: 02.09.2010 11:04
Postitas Raceboy
Kui VE tabel on korralikult paigas, ei teki ju segu lahjenemist spoolimisel. TPS'i põhiselt peaks saama määrata erinevate pedaalivajutuskiiruste jaoks erinevad kütusekogused?
Re: KMS - omadused
Postitatud: 02.09.2010 11:07
Postitas Astrona
Raceboy kirjutas:Kui VE tabel on korralikult paigas, ei teki mingit segu lahjenemist spoolimisel.
KMS'il on Fuel table (ms x RPM x LoadNdx), ja kuidas ta paigas saab olla, kui siiani olen seadistanud koos selle MAP-põhise kiirendus-pumbaga?
Re: KMS - omadused
Postitatud: 02.09.2010 12:10
Postitas Raceboy
Nojah, tegelikult kui lugeda mistahes manuali häälestamise kohta, siis kõiksugu acceleration enrichmentid soovitatakse välja lülitada seniks, kuni kütuse põhitabel on paigas ja alles siis hakata neid sättima
Re: KMS - omadused
Postitatud: 02.09.2010 12:35
Postitas Astrona
Raceboy kirjutas:Nojah, tegelikult kui lugeda mistahes manuali häälestamise kohta, siis kõiksugu acceleration enrichmentid soovitatakse välja lülitada seniks, kuni kütuse põhitabel on paigas ja alles siis hakata neid sättima
Olen kuulnud
Aga sel juhul gaasi vajutades näitaks WB lahjat, ja VE tuleks tõsta, kuigi tegelikult on see puudulik tps-rikastus. Mul selleks otstarbeks MSLV's logil filtrid peal, ntx TPS ei tohi üle paari % muutuda ega üldse langeda. Kui tps-rikastus oleks juba õige, võiks ka selle filtri maha võtta. Võiks veel MAP languse kah peale panna, siis põhimõtteliselt filtreeriks vahelejätmised kah välja. Arvan, et see kehtib pigem - algseadistuse puhul. Aga see juba OT. Pealgi mul masinal on garaazi tunde rohkem kui sõidutunde, ja seega VE ise muutub juba tihemini kui pedaaliasend
EDIT: ja see MSLogViewer VE Analyseri magic filter on (Math.abs([TPS]-[TPS-2])>7) || ([TPS]<4)
Re: KMS - omadused
Postitatud: 03.07.2012 14:30
Postitas wa666ou
Kes meil Eestis KMS seadistavad?
Re: KMS - omadused
Postitatud: 03.07.2012 14:36
Postitas Raceboy
ES-Racing näiteks.
Re: KMS - omadused
Postitatud: 03.07.2012 21:59
Postitas jeff01
No VE seadistamisel sõidad ju kõik lahtrid mis võimalik pedaaliga mängimata ja võimalikult cruisedes läbi mitte ei korrigeeri iga gaasivajutuse peale.....vähemalt mina olen nii teinud.....et accelerationid ja lambda korrektsioonid on välja lülitatud. (pmt see acceleration enrichment võib peal olla kuna niikuinii ei muuda gaasitamise peale suurt midagi selles alas milles pärast sõidad)
millegi pärast pole mitte ühelgi juhul märganud selle rikastuse puudumisel 20 segu.....pigem 15-16