Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 18.08.2019 12:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 31 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.05.2009 22:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Samvel kirjutas:
Tegemist ei ole mingi nipiga. Keegi pole kuskil reklaaminud, et MP25 on datalogiga. Seda kirjutasin sulle ennem juba !
Ise olen ainult paar korda "proovinud" seda Correction tabelit ning minu jaoks see ei toiminud nii nagu oleksin oodanud. Samas dynos steady state pole seda funktsiooni katsetanud...

Selles mõttes on see marketingi nipp, et kui neil programmeerija teeks 2h tööd, siis suudaks arvuti juba kõiki andmeid logida nii 25 kui 35'ega, ja neil oleks raskem müüa seda sisemise flashiga loggerit :)
Kui düno hoiab pöördeid siis jõuaks ka kellasid jälgida ja otseselt logimist poleks vajagi. Dynomaxis pidi see piduri funktsioon isegi olema, lihtsalt keegi ei kasuta - staz rääkis kunagi, täpsemalt ei tea. Ja kõik lahtrid puhtalt dünos seadistades läheks kalliks ära.
Teeks ise selle 2h tööd, et hakkaks logima, aga protokollist ei räägita, ja ei ise serialit sniffides protokollist aru saamiseks läheks märksa kauem aega.
1 variant on ka jätta KMS arvutis lahti panna arvuti ekraani pildi logger peale, ja pärast "videost" rahulikult vaataks, mis punktis mis segu oli. Siis puuduks aga andmete analüüs, et noh kui 10x käib üle sama MAPxRPM punkti, et siis automaatselt näeks keskmist segu selles punktis. Variant on ka logida üldse vemsi-kella või MS'iga RPM x MAP + WB. Need 0-15 Engine Load lahtrid saab ju KPa'deks ümber arvutada. Ikkagi oleks paras häkkimine. Ja normaalne inimene ostaks siis juba MD35.
EDIT:
Tore üllatus, et idle solenoidi sagedus on 32Hz peal ja seda muuta ei luba. Põhimõtteliselt käib solenoidi müra üle muu mootori müra :)
EDIT2: Ehitasin suurele koonusele CAI karbi ümber, nüüd on vaiksem :)

_________________
gmail/slyy2048, slyy2048/skype, WhatsApp: +66925191643 või PS
12.0s CA18DET


Viimati muutis Astrona, 14.06.2010 11:38, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.05.2010 9:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Leidsin tee kuidas KMS MP25'ega saab arvutisse logida. Vihjeks ütlen, et ei piisa netis surfamisest, on vaja ka jootekolb korraks kätte võtta, ja päris palju programmeerida.
EDIT: Pole vaja lobiseda nii palju.

_________________
gmail/slyy2048, slyy2048/skype, WhatsApp: +66925191643 või PS
12.0s CA18DET


Viimati muutis Astrona, 14.06.2010 11:40, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.06.2010 16:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Jess!!! Sain ka MAP'i logima, see oli paras pähkel.
Kui saan aega Innovate'i KMS'i jaoks kalibreerida ja LC1-to-KMS juhtmed ühendada, saan täna reaalse road-testi teha.
Eile parklas testisin softi, ja lasin softil kogu serial-stream'i faili ka salvestada. Pildil on "replay" eilsest "stream"ist (tühikäigul paar vajutust). Peale selle laseb ta xls faili, mille excelis paari klikiga sain kõrval olevaks graafikuks. Nii et tundub, et seekord võib asjast isegi asja saada :)
PiltPilt
Kood:
Time   RPM   CLT   Volt   TPS   MAP   IAT   WB
0   1040   83   13,75   1,3   32   28   9,5
0   1040   83   13,75   1,3   31   28   9,5
0   1030   83   13,75   1,3   32   28   9,5
0   1020   83   13,75   1,3   32   28   9,5
0   1020   83   13,75   1,3   32   28   9,5
0   1020   83   13,75   5,2   33   28   9,5
0   1340   83   13,75   48,1   66   28   9,5
0   2400   83   13,75   54,6   98   28   9,5
0   2430   83   13,75   10,4   57   28   9,5
0   2160   83   13,75   5,2   28   28   9,5
0   1930   83   13,75   2,6   21   28   9,5
0   1740   83   13,75   2,6   17   28   9,5
0   1570   83   13,75   1,3   20   28   9,5
0   1400   83   13,75   1,3   21   28   9,5
0   1280   83   13,75   1,3   22   28   9,5
0   1200   83   13,75   1,3   25   28   9,5
0   1090   83   13,75   1,3   27   28   9,5
0   1020   83   13,75   1,3   29   28   9,5

_________________
gmail/slyy2048, slyy2048/skype, WhatsApp: +66925191643 või PS
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.06.2010 11:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
EDIT: Asi toimib! Eile sain alustada juba korraliku dataloggimisega, kus RPM, MAP, WB, TPS, IAT, CLT. Lisaks arvutab ka fix-käiguga m/s, G, Nm, KW. Programm salvestab ka kogu andmevoo, mis ajust tuleb, nii, et seda saab kodus uuesti maha mängida, mis on eriti kasulik, kui programmi täiustan, siis saan vana "stream"iga juba sõidetud tõmbe köögilaua taga uuesti loggida :) ja tekidata näiteks juba korralikuma datalogi.

Selle KMS teema risustamise võin nüüd lõpetada. Kel huvi, see pangu PS.

_________________
gmail/slyy2048, slyy2048/skype, WhatsApp: +66925191643 või PS
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.07.2010 11:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Avastasin, miks mul tühikäik kõikuma (600-1100) hakkab, kui el-vent taha tuleb.
Nimelt genekas tõmbab tiba pöördeid alla, mille peale avatakse vastavalt tühikäigu klappi, mille peale MAP tõuseb, mille peale MAP-põhine kiirenduspumba effekt tõmbab löraka kütust peale, ja ongi hetkeks hing kinni :lol:
Kruttisin kiirenduspumba tundlikust väiksemaks ja nüüd ei saa arugi, kui vent taha tuleb. Keerasin ka TPS-põhisele ja MAP-põhisele rikastust juurde, muidu tõmbas pedaali puutumisel segu 20:1.
Ega manualis kuskil ju kirjas pole mis mingi parameeter täpselt teeb näiteks mis tähendab, kui MAP-based Throttle Pump Sensitivity = 90. Ei tea mis ühikutest jutt käibki... Eks see selliste vähem-populaarsete asjade teema, et know-how liigub raskelt.

Kes KMS MP25'ega logimisest huvitatud on, pangu PS.

_________________
gmail/slyy2048, slyy2048/skype, WhatsApp: +66925191643 või PS
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re:
PostitusPostitatud: 02.09.2010 8:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Astrona kirjutas:
Kes KMS MP25'ega logimisest huvitatud on, pangu PS.

Vastutasuks tahan korraks sinu MP25 proovida.

_________________
gmail/slyy2048, slyy2048/skype, WhatsApp: +66925191643 või PS
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KMS - omadused
PostitusPostitatud: 02.09.2010 8:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2241
Asukoht: Tartu
Kas sa kasutad MAP-põhist acceleration enrichment'i? Igal juhul tasub eelistada TPS-põhist, kuna MAP'iga on viivitus väga suur.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KMS - omadused
PostitusPostitatud: 02.09.2010 10:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Raceboy kirjutas:
Kas sa kasutad MAP-põhist acceleration enrichment'i? Igal juhul tasub eelistada TPS-põhist, kuna MAP'iga on viivitus väga suur.
Kasutan mõlemat. Mäletan, et kui TPS'i põhise põhja keerasin, jäi veel nagu väheks. Aga nüüd vaatan, et saab seal panna ka üle 100-200%. Kui nüüd MAP-oma päris maha keeran, siis tõmbab vist spoolimisel kah segu lahjaks, aga noh, selle saab üle käia, ja seadistus lähebki lihtsamaks. Tänx mainimast!

_________________
gmail/slyy2048, slyy2048/skype, WhatsApp: +66925191643 või PS
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KMS - omadused
PostitusPostitatud: 02.09.2010 11:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2241
Asukoht: Tartu
Kui VE tabel on korralikult paigas, ei teki ju segu lahjenemist spoolimisel. TPS'i põhiselt peaks saama määrata erinevate pedaalivajutuskiiruste jaoks erinevad kütusekogused?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KMS - omadused
PostitusPostitatud: 02.09.2010 11:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Raceboy kirjutas:
Kui VE tabel on korralikult paigas, ei teki mingit segu lahjenemist spoolimisel.

KMS'il on Fuel table (ms x RPM x LoadNdx), ja kuidas ta paigas saab olla, kui siiani olen seadistanud koos selle MAP-põhise kiirendus-pumbaga? :)

_________________
gmail/slyy2048, slyy2048/skype, WhatsApp: +66925191643 või PS
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KMS - omadused
PostitusPostitatud: 02.09.2010 12:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2241
Asukoht: Tartu
Nojah, tegelikult kui lugeda mistahes manuali häälestamise kohta, siis kõiksugu acceleration enrichmentid soovitatakse välja lülitada seniks, kuni kütuse põhitabel on paigas ja alles siis hakata neid sättima :)

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KMS - omadused
PostitusPostitatud: 02.09.2010 12:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Raceboy kirjutas:
Nojah, tegelikult kui lugeda mistahes manuali häälestamise kohta, siis kõiksugu acceleration enrichmentid soovitatakse välja lülitada seniks, kuni kütuse põhitabel on paigas ja alles siis hakata neid sättima :)
Olen kuulnud :) Aga sel juhul gaasi vajutades näitaks WB lahjat, ja VE tuleks tõsta, kuigi tegelikult on see puudulik tps-rikastus. Mul selleks otstarbeks MSLV's logil filtrid peal, ntx TPS ei tohi üle paari % muutuda ega üldse langeda. Kui tps-rikastus oleks juba õige, võiks ka selle filtri maha võtta. Võiks veel MAP languse kah peale panna, siis põhimõtteliselt filtreeriks vahelejätmised kah välja. Arvan, et see kehtib pigem - algseadistuse puhul. Aga see juba OT. Pealgi mul masinal on garaazi tunde rohkem kui sõidutunde, ja seega VE ise muutub juba tihemini kui pedaaliasend :lol:

EDIT: ja see MSLogViewer VE Analyseri magic filter on (Math.abs([TPS]-[TPS-2])>7) || ([TPS]<4)

_________________
gmail/slyy2048, slyy2048/skype, WhatsApp: +66925191643 või PS
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KMS - omadused
PostitusPostitatud: 03.07.2012 14:30 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 367
Kes meil Eestis KMS seadistavad?

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KMS - omadused
PostitusPostitatud: 03.07.2012 14:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2241
Asukoht: Tartu
ES-Racing näiteks.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KMS - omadused
PostitusPostitatud: 03.07.2012 21:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2810
Asukoht: tartu
No VE seadistamisel sõidad ju kõik lahtrid mis võimalik pedaaliga mängimata ja võimalikult cruisedes läbi mitte ei korrigeeri iga gaasivajutuse peale.....vähemalt mina olen nii teinud.....et accelerationid ja lambda korrektsioonid on välja lülitatud. (pmt see acceleration enrichment võib peal olla kuna niikuinii ei muuda gaasitamise peale suurt midagi selles alas milles pärast sõidad)

millegi pärast pole mitte ühelgi juhul märganud selle rikastuse puudumisel 20 segu.....pigem 15-16 :roll:

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 31 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11