TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
TATECH-omadused http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=1273 |
1. leht 1-st |
Autor: | Kuuno [ 07.06.2006 16:26 ] |
Teema pealkiri: | TATECH-omadused |
Otsesüüde - wasted spark 4, 6 ja 8 silindrilised (5 ja 8 silindrilised uues versioonis peatselt) Otsesüüde - eraldi süütepoolidega 4 ja 5 silindrilised (6 silindrilised eritellimusel) Jagajasüüde 4, 5, 6 ja 8 silindrilised EDIS-mooduli juhtimine (Ford) Süüte resolutsioon - 1 kraad Süütepoolide laadimisaeg määratav Süütekaarte 25tk, vabalt määratav vahemik 550-13000rpm:ini 30 koormuspunkti / rpm-ala süütekaardil Süütenurga kompenseerimine vastavalt käigule Süütekatkestus käiguvahetuseks, kestvus määratav (ei pea tõstma jalga gaasipedaalilt) Süüte hilisemaks keeramine kiirendusrikastuse ajal Pihustite juhtimine (batch, sequential, semi-sequential) max 6 + 6 kõrgoomilist pihustit max 6 madaloomilist pihustit Topeltpihustite avanemispunkt määratav koormuse järgi Sissepritse resolutsioon - 0.01ms Kütusekaarte 25tk, vabalt määratav vahemik 550-13000rpm:ini 30 koormuspunkti / rpm-ala kütusekaardil Käigupõhine lisarikastus Jahutusvedeliku temperatuuri kompensatsioon Külmrikastus vee temperatuuri järgi, seadeala -40..110 kraadi 32 seadeala e. seade iga 5 kraadi tagant Sisselaske õhu temperatuuri kompensatsioon Külmrikastus sisselaske õhu temperatuuri järgi, seadeala -40..110 kraadi 32 seadeala e. seade iga 5 kraadi tagant Käivituse kütusekaart Kasutatav kütusekogus käivitusel, kui pöörded on alla 500rpm:i Muud kompensatsioonitabelid neid muutujaid ei mõjuta Lisakütus Külmrikastus käivitamise järgselt vastavalt temperatuurile Seatud kütusekogus lisatakse tavakaardile kui mootor on käivitatud Rikastus väheneb tasaselt 15 sekundi jooksul Kiirenduspump Kiirendusrikastus gaasisiibri asendi muutumise järgi Kiirendusrikastus jagatud kolme erineva gaasisiibri asendi järgi Rikastusaladele kehtivate gaasisiibri avamisprotsentide määramine Kõigil kolmel rikastusalal omad, pöörete järgi reguleeritavad seaded Külmkäivitusel süüte reguleerimine Tühikäigu klapi juhtimine vastavalt temperatuurile Turbo rõhuklapi elektrooniline juhtimine igale käigule eraldi Akupinge kompensatsioon - pihustite lahtiolekuaega muudetakse akupinge langedes Autotune - automaatseadistuse funktsioon lairiba lambda toel Closed-Loop - Target-lambda väärtused määratavad vastavalt koormusele, määratav jahutusvedeliku temperatuur ja pööretevahemik closed-loop aktiveerimiseks Stardisüsteem - stardisüsteemi pööretepiiraja (launch control). Pöörete piiraja määratud tasemel aktiveerimine n. roolinupult, võimaldab startida optimaalse pöördega hoides gaasipedaali põhjas Paugutaja turboautodele - turbo aktiveerumisviibe vähendamine paugutajaga, paindlikult seadistatav Turborõhu kontroll - turbo rõhuklapi juhtimine. Max turborõhk määratav vastavalt käigule ( vähem rõhku madalamatel käikudel vältimaks rataste käimist 'tühja' või transmissiooni lõhkumist) või kõikidel käikudel võrdne. Vajalik seade kiirelt valitav nt. roolinupult Veojõu kontroll - lisamooduli abil võimalik lugeda kõigi rataste läbilibisemise protsente, kastutada saab näiteks ABS andureid. Programmis määratud lubatud läbilibisemisprotsendi ületamisel kärbitakse automaatselt mootori tööd, et saavutataks pidamine. Datalogging - anduritelt loetud andemete salvestamine mällu ning hilisem analüüs spetsiaalse programmiga (kaasas Pro põhipaketiga, Lite versioonis töötab vaid koos arvutiühendusega). Heitgaasi temperatuuri andur - tagaside lisarikastuse jaoks, vajadusel süüte täielik katkestamine Veesissepritse (water injection) - aktiveerimiskoormus määratav Detonatsiooniandur - tagaside automaatseks süüte reguleerimiseks Käiguvahetus - süütekatkestus käiguvahetusel 3D Viewer - võimalik vaadata süüte ja pritse kaarte graafiliselt Diagnostika - salvestab ja näitab mootori / andurite vead Seadistamine 'lennult' - ei pea seadistamiseks mootorit välja suretama Lairiba Lambda 0-5V sisend lairibalambda moodulilt mv - > Lambda signaali kontroller (AEM). Muud mudelid tellimise peale Andurid Veetemperatuuri andur, kalibreeritakse PC:ga -> n. 0 280 130 026 (Bosch) Õhutemperatuuri andur, kalibreeritakse PC:ga -> n. 0 280 130 085 (Bosch) ülelaadimisega mootor Õhutemperatuuri andur, kalibreeritakse PC:ga -> n. 0 280 130 039 (Bosch) vabalthingav mootor Gaasisiibri asendi andur, kalibreeritakse PC:ga -> n. 0 280 122 001 (Bosch) HALL-andur (RPM ja Home) -> n. 1GT101DC (Honeywell) Süütevõimendi moodul -> n. 0 227 100 203 (Bosch) Heitgaasitemperatuuri andur -> K-Tüübi termopaar Detonatsiooniandur -> n. 0 261 231 006 (Bosch) Lambda-andur -> n. 0 258 005 706 (Bosch) 4 juhet MAP-andur -> 3BAR (GM) www.DC-ICE.ee |
Autor: | Reimo [ 23.03.2007 10:20 ] |
Teema pealkiri: | |
Uuel softi versioonil on veel paar lisafunktsiooni: Ingition idle Ignition air NOS juhtimine |
Autor: | Silwer [ 23.03.2007 15:05 ] |
Teema pealkiri: | |
Neid asju on veelgi, näiteks analoog õlirõhu ja kütuserõhu andurite sisendid, võimalus tellida sisseehitatud WB kontroller jne. |
Autor: | mulk [ 05.10.2007 22:37 ] |
Teema pealkiri: | |
Tatechi EGT input on kahjuks aga selline, mis nõuab nn. ujuvaid pinne, isegi kui ka andur on selline, siis tulenevalt juhtme õrnusest, on ta kerge riknema, mille peale on taas pinni ja teraspunutisega kaetud pealispinna vaheline takistus väike, ehk "maandatud ja maandatud andur ei toimi tatechis. Millist kohtlemist on saanud teie egt andurite juhtmed ja millist takistust näitab + ja - klemmi ja pealispunutise vahelt? Kellelt ostetud ja milline andur kasutuses, oleks ka kena mainida. Nüüd uus andur küljes, ei maandatud ja toimib kenasti Üritan olla juhtmega eriti ettevaatlik. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |