TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

VEMS-omadused
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=1272
6. leht 6-st

Autor:  Raceboy [ 12.08.2013 12:20 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

Tarkvaraversiooniga 1.2.14 release note'ist võib lugeda sellist huvitavat rida:

Tsiteeri:
*Electronic DC-motor based throttle with 2 pedal-sensors and 2 throttle-sensors


Ehk siis drive-by-wire toetus. Tegemist testversiooniga, aga progress sellegipoolest.

Autor:  jans [ 04.11.2013 14:18 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

Audi 2.7 bi-T v6 mootor
Kas Vems saab hakkama 2 muutuva ajastusega nukkvõlli juhimisega ( kummaski kaanes on 1 elektrooniline ketipinguti ning halli andur) ?
kasutusse tuleks võtta kumbki nuka juhtimine + halli andur + väntvõlli aseniduandur?

Autor:  Raceboy [ 04.11.2013 15:13 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

Kui ühes mootoripooles on nukkvõlliandur sisselaske- ja teises väljalaskepoolel, siis saab küll.

Autor:  jans [ 05.11.2013 10:44 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

Nukkvõlli asendiandur mõlemas pooles sama nuka küljes.
Mingi variant peaks siiski olema Vemsiga antud v6 mootor tööle panna?

Autor:  hents99 [ 05.11.2013 11:38 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

Kindlasti on.
Sul on arvatavasti on-off tüüpi muutuv ajastus. Seal pole vaja kontrollida, kuhu asendisse(mitu kraadi) nukk pärast keeramist jäi.

Autor:  Raceboy [ 05.11.2013 11:43 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

Sel juhul pole mingit probleemi. Muutuva ajastusega (pidevalt varieeruv) nuka puhul on vaja teada, mis asendis täpselt nukkvõll on, seetõttu nt BMW S50B32 mootori väljalaske nukal ka kuus hammast.

Autor:  jans [ 05.11.2013 18:53 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

Tõenäoliselt jah on-off tüüpi ajastus.
Väljalaske nukkvõlle liigutatakse mootoririhma abil ning need on paigal. Klapid( pingutid) reguleerivad aga keti pingsust ning seeläbi sisselaske nukkvõllide asetust. Sisselaske nukkade teises otsas olevad nukaandurid annavad aga tagasisidet ajule.
Ideeliselt siis peaks saama ka Vemsiga asja jutida :)

Autor:  Raceboy [ 11.02.2017 12:42 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

Et ei paistaks nagu VEMS arendus paigal seisaks, siis mõningad märksõnad viimastest lisandustest: Lisan vaid põhilisemad uuendused, väiksemaid on liiga palju viimase aasta jooksul teoks saanud, et ei viitsi neid siia loetledagi.


* traction control: dual wheel speed slip based absolute/relative with configurable enable speed
*traction control: 4 types of independently configurable torque reduction strategies (enrich, retard or spark/fuel cut (skip cycles))

*added analog input multiplexer support (up to 8 more analog channels) and calibration for muxed channels and allow selection for use everywhere
*added PWM fuel pump control with configurable PWM output scaling by fuel requirement

*added selectable input source (also changes control mode) coolant, radiator outlet or delta coolant radiator outlet
*added support for Dual Relay based Fan control with 1 second lockout time between output adjustments
*added support for Temic and VAG J293 PWM controlled external amplifiers
*added configurable fan disable above wheel speed


*added support for 2nd RS232: for several AIM compatible receivers (TX => RX of multiple VEMS EAW52 rounds, dash, dataloggers simultaneously) on 2nd UART
*BMW S65/S85 v3 controlled quad Vanos and v3/CAN-bus controlled IAC and ETC (DBW electronic throttle): https://www.youtube.com/watch?v=kwEVNfQCmbg

BMW S65 620 hp @ 0.65 bar:
https://www.youtube.com/watch?v=AkrI-PYRzBI

Lisaks on VEMS'i edukalt paigaldatud ka nt Lamborghini Murcielago LP640'le: https://www.facebook.com/usmc.butler/vi ... o_guests=0

6. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/