VEMS-omadused

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

ivar
Postitusi: 398
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Re: VEMS-omadused

Postitus Postitas ivar »

Kui palju nukkade keeramisvahemik on? Alla 30 väntvõlli kraadi puhul ma arvan et pole pole tuntavat vahet kui pwm asemel on/off reziimis juhtida.
Seq pritse jaoks ei ole probleem kui cam sync signaal võetakse keeratavalt nukalt.

Kas uuemad firmware'd sobivad ka v3.3 peal kasutamiseks?
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Re: VEMS-omadused

Postitus Postitas altz »

ivar kirjutas: Kas uuemad firmware'd sobivad ka v3.3 peal kasutamiseks?
Minuteada mitte, oled muidu katsetanud?

Vahepeal küsiks, st VEMS-i foorumist on päris palju silma hakanud, et mida mõistetakse "pull-up resistor" all, ja kuidas teda kasutatakse? Samuti mis asi on inverted output, õigemini milles või kuidas see väljendub?
Keeleliselt saan ise ka aru, kuid puht tehniliselt oleks kena, kui keegi natuke viitsiks seletada. :)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: VEMS-omadused

Postitus Postitas Raceboy »

Uuemad firmwared töötavad kõik kenasti ka v3.0 plaatidega.

Pull-up on takisti abil ka 5v või 12v pinge peale andmine mingile signaalile. Pull-down vastavalt massiga sama asi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: VEMS-omadused

Postitus Postitas Raceboy »

Vahepealse aja jooksul on päris palju uut toimunud VEMS'i arenduses ja mitmeid funktsioone on kas lisatud või oluliselt täiustatud.

Kasutajaliideseks on nüüdsest täiesti uus VEMSTune, mille viimase versiooni saab alla laadida siit: http://www.vems.hu/download/VemsTune/Ve ... -06-04.exe" onclick="window.open(this.href);return false;

See võimaldab muu seas ka firmware uuendamist otse serverist valides nimekirjast enda jaoks sobivaima, WBo2 sensori automaatset kalibreerimist, GPS logimist (näed hilejm, kus täpselt ja kui kiiresti sõitsid ja mida mootor sel ajal tegi ning seda kõike ka ilma läpparita sisemisele SD kaardile logides, max 4 GB maht).

Mõned võimalused mootori juhtimises:
*kaks ratta kiiruseandurit
*Anytrim funktsioon (lood ise kuni 6 korrektsiooni ise defineeritavate sisendite baasil)
*Korraga kuni nelja nukkvõlli solenoidi kontroll (nt BMW VANOS kahe nukkvõlli full-variable reguleerimine nelja solenoidiga)
*Väga lihtsaks tehtud closed-loop boost control (mul kulus stabiilselt rõhku hoidma häälestamiseks alla tunni kokku igal käigul).
*Süüte individual trim
*Pritsenurga regull
*Programmeeritav väljund elektroonilise boosti-kella jaoks (võimaldab nt kütusekulu näidiku boosti näitama panna, nagu ivar oma BMW-l tegi).
*AIM stream (juba 1.1.47 firmwarest alates, praegu ollakse 1.1.92 juures)

Lisaks on youtube's mitmeid tutoriale, kuidas mingit operatsiooni teha ehk asjale on võimalik pihta saada ka VEMSTune'ga end koduselt mitte tundvatel.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Re: VEMS-omadused

Postitus Postitas Fos »

oskab keegi kommenteerida vems 3 plaadil olevat EGT skeemi, kus kasutusel on ad596 ehk "TYPE J THERMOCOUPLE CONDITIONER" - mis on mõeldud ainult J tüüpi termopaari jaoks, aga vemsi spec räägib 2x K-TYPE egt'st.... kus on koer maetud või ma sain millestki valesti aru?

edit: ega kellegil pole vems jaosk .sch faili või .brd faili et asjasse natuke selgust tuua?
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: VEMS-omadused

Postitus Postitas Raceboy »

Firmwarega al 1.2.11 näitab VEMS LCD-l eraldi leheküljel nüüd kuni 8x EGT ja 2x WBo2.

Lisaks on juba mõnda aega tagasi valminud Androidi app, mis näitab ja logib reaalajas üle Bluetoothi andmeid, toetab nii AIM kui triggerframe protokolle, viimasega on eri parameetrite hulk mitu korda suurem, kui AIM'iga. Näidikute layouti, hulka jpm saab ise oma soovide järgi kohandada. Töötab nii tahvlite kui telefonidega, ostsin ise 40 euro eest kasutatud 7" ekraaniga tahvli ja toimetab kenasti.
Pilt
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Kahvel
Postitusi: 43
Liitunud: 24.12.2010 13:23

Re: VEMS-omadused

Postitus Postitas Kahvel »

Küsiks mööda minnes ka,ega keegi TLN-s ela,kes VEMSi ühendamisega hästi hakkama saaks?
G3 3.2 VR6
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: VEMS-omadused

Postitus Postitas Autolab »

Ilmselt Mihkel. http://www.joujaam.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
Kasutaja avatar
Kahvel
Postitusi: 43
Liitunud: 24.12.2010 13:23

Re: VEMS-omadused

Postitus Postitas Kahvel »

Autolab kirjutas:Ilmselt Mihkel. http://www.joujaam.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Uuritud juba,ja ta polnud väga õnnelik selle üle :D
G3 3.2 VR6
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: VEMS-omadused

Postitus Postitas KaroK »

Siis ehk kasutaja janis ?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VEMS-omadused

Postitus Postitas Mihkel »

Kahvel kirjutas:
Autolab kirjutas:Ilmselt Mihkel. http://www.joujaam.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Uuritud juba,ja ta polnud väga õnnelik selle üle :D
Kuna ma ei ole jõudnud viimasel ajal muude töökohustuste tõttu VEMS-i firmware uuenduste poolega ehk mingite x muudatustega kursis olla, siis parema meelega aitan MegaSquirt ja Link ajude muredega.
Lihtsam on vähemaid ajusid paremini hallata, kui paljusid erinevaid kehvasti.

VEMS-iga on kõige kauem minu teada Peep tegelenud ning sama pädev on ilmselt ka Janis.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Kahvel
Postitusi: 43
Liitunud: 24.12.2010 13:23

Re: VEMS-omadused

Postitus Postitas Kahvel »

Vaikselt ringi uurinud ja eks tuleb ise kuskilt alustada.Aga tekkis küsimus,kui mootoril on tehasest kaks nuka andurit,kas vems vajab ka mõlemat?
G3 3.2 VR6
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: VEMS-omadused

Postitus Postitas Raceboy »

Loomulikult. Selleks ongi VEMS'il kolm anduri sisendit: üks väntvõlli ja üks kumbagi nuka jaoks.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Kahvel
Postitusi: 43
Liitunud: 24.12.2010 13:23

Re: VEMS-omadused

Postitus Postitas Kahvel »

http://www.vems.co.uk/VEMSUserManual/EC ... orsOut.png" onclick="window.open(this.href);return false;

PINOUT-ist loen välja ainult Primary ja Secundary pin-id.Kolmanda anduri jaoks nagu ei leia midagi?
G3 3.2 VR6
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: VEMS-omadused

Postitus Postitas Raceboy »

Ilmselgelt polnud see aju tellitud kolme sisendiga ja võibolla pole tal tehasest peale joodetud teist LM1815 kivi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta