TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

VEMS-omadused
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=1272
5. leht 6-st

Autor:  ivar [ 10.11.2010 16:06 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

Kui palju nukkade keeramisvahemik on? Alla 30 väntvõlli kraadi puhul ma arvan et pole pole tuntavat vahet kui pwm asemel on/off reziimis juhtida.
Seq pritse jaoks ei ole probleem kui cam sync signaal võetakse keeratavalt nukalt.

Kas uuemad firmware'd sobivad ka v3.3 peal kasutamiseks?

Autor:  altz [ 22.11.2010 18:51 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

ivar kirjutas:
Kas uuemad firmware'd sobivad ka v3.3 peal kasutamiseks?


Minuteada mitte, oled muidu katsetanud?

Vahepeal küsiks, st VEMS-i foorumist on päris palju silma hakanud, et mida mõistetakse "pull-up resistor" all, ja kuidas teda kasutatakse? Samuti mis asi on inverted output, õigemini milles või kuidas see väljendub?
Keeleliselt saan ise ka aru, kuid puht tehniliselt oleks kena, kui keegi natuke viitsiks seletada. :)

Autor:  Raceboy [ 22.11.2010 19:06 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

Uuemad firmwared töötavad kõik kenasti ka v3.0 plaatidega.

Pull-up on takisti abil ka 5v või 12v pinge peale andmine mingile signaalile. Pull-down vastavalt massiga sama asi.

Autor:  Raceboy [ 07.06.2011 13:48 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

Vahepealse aja jooksul on päris palju uut toimunud VEMS'i arenduses ja mitmeid funktsioone on kas lisatud või oluliselt täiustatud.

Kasutajaliideseks on nüüdsest täiesti uus VEMSTune, mille viimase versiooni saab alla laadida siit: http://www.vems.hu/download/VemsTune/Ve ... -06-04.exe

See võimaldab muu seas ka firmware uuendamist otse serverist valides nimekirjast enda jaoks sobivaima, WBo2 sensori automaatset kalibreerimist, GPS logimist (näed hilejm, kus täpselt ja kui kiiresti sõitsid ja mida mootor sel ajal tegi ning seda kõike ka ilma läpparita sisemisele SD kaardile logides, max 4 GB maht).

Mõned võimalused mootori juhtimises:
*kaks ratta kiiruseandurit
*Anytrim funktsioon (lood ise kuni 6 korrektsiooni ise defineeritavate sisendite baasil)
*Korraga kuni nelja nukkvõlli solenoidi kontroll (nt BMW VANOS kahe nukkvõlli full-variable reguleerimine nelja solenoidiga)
*Väga lihtsaks tehtud closed-loop boost control (mul kulus stabiilselt rõhku hoidma häälestamiseks alla tunni kokku igal käigul).
*Süüte individual trim
*Pritsenurga regull
*Programmeeritav väljund elektroonilise boosti-kella jaoks (võimaldab nt kütusekulu näidiku boosti näitama panna, nagu ivar oma BMW-l tegi).
*AIM stream (juba 1.1.47 firmwarest alates, praegu ollakse 1.1.92 juures)

Lisaks on youtube's mitmeid tutoriale, kuidas mingit operatsiooni teha ehk asjale on võimalik pihta saada ka VEMSTune'ga end koduselt mitte tundvatel.

Autor:  Fos [ 28.08.2012 18:13 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

oskab keegi kommenteerida vems 3 plaadil olevat EGT skeemi, kus kasutusel on ad596 ehk "TYPE J THERMOCOUPLE CONDITIONER" - mis on mõeldud ainult J tüüpi termopaari jaoks, aga vemsi spec räägib 2x K-TYPE egt'st.... kus on koer maetud või ma sain millestki valesti aru?

edit: ega kellegil pole vems jaosk .sch faili või .brd faili et asjasse natuke selgust tuua?

Autor:  Raceboy [ 21.05.2013 9:04 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

Firmwarega al 1.2.11 näitab VEMS LCD-l eraldi leheküljel nüüd kuni 8x EGT ja 2x WBo2.

Lisaks on juba mõnda aega tagasi valminud Androidi app, mis näitab ja logib reaalajas üle Bluetoothi andmeid, toetab nii AIM kui triggerframe protokolle, viimasega on eri parameetrite hulk mitu korda suurem, kui AIM'iga. Näidikute layouti, hulka jpm saab ise oma soovide järgi kohandada. Töötab nii tahvlite kui telefonidega, ostsin ise 40 euro eest kasutatud 7" ekraaniga tahvli ja toimetab kenasti.
Pilt

Autor:  Kahvel [ 05.07.2013 8:29 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

Küsiks mööda minnes ka,ega keegi TLN-s ela,kes VEMSi ühendamisega hästi hakkama saaks?

Autor:  Autolab [ 15.07.2013 0:47 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

Ilmselt Mihkel. www.joujaam.ee

Autor:  Kahvel [ 16.07.2013 12:50 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

Autolab kirjutas:
Ilmselt Mihkel. http://www.joujaam.ee


Uuritud juba,ja ta polnud väga õnnelik selle üle :D

Autor:  KaroK [ 16.07.2013 13:00 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

Siis ehk kasutaja janis ?

Autor:  Mihkel [ 22.07.2013 17:58 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

Kahvel kirjutas:
Autolab kirjutas:
Ilmselt Mihkel. http://www.joujaam.ee


Uuritud juba,ja ta polnud väga õnnelik selle üle :D


Kuna ma ei ole jõudnud viimasel ajal muude töökohustuste tõttu VEMS-i firmware uuenduste poolega ehk mingite x muudatustega kursis olla, siis parema meelega aitan MegaSquirt ja Link ajude muredega.
Lihtsam on vähemaid ajusid paremini hallata, kui paljusid erinevaid kehvasti.

VEMS-iga on kõige kauem minu teada Peep tegelenud ning sama pädev on ilmselt ka Janis.

Autor:  Kahvel [ 26.07.2013 0:39 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

Vaikselt ringi uurinud ja eks tuleb ise kuskilt alustada.Aga tekkis küsimus,kui mootoril on tehasest kaks nuka andurit,kas vems vajab ka mõlemat?

Autor:  Raceboy [ 28.07.2013 16:14 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

Loomulikult. Selleks ongi VEMS'il kolm anduri sisendit: üks väntvõlli ja üks kumbagi nuka jaoks.

Autor:  Kahvel [ 30.07.2013 1:06 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

http://www.vems.co.uk/VEMSUserManual/EC ... orsOut.png

PINOUT-ist loen välja ainult Primary ja Secundary pin-id.Kolmanda anduri jaoks nagu ei leia midagi?

Autor:  Raceboy [ 31.07.2013 11:43 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-omadused

Ilmselgelt polnud see aju tellitud kolme sisendiga ja võibolla pole tal tehasest peale joodetud teist LM1815 kivi.

5. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/