Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 18.08.2019 11:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 83 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.07.2007 18:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2241
Asukoht: Tartu
See on võimalus pihustite kontrollimise parandamisel, töötab vaid kõrgeoomiste pihustitega.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.08.2007 9:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2241
Asukoht: Tartu
Väike lisafeatuur VEMSile: PDACockpit. Võimaldab pihuarvutil mootori tööparameetreid näha. Hea alternatiiv AIM Sportsi jt poolt pakutavatele dashi-lahendustele.

Pilt

Utiliiti saab alla laadida siit: http://www.vems.hu/download/v3gui/pdacockpit/

Ja juhised kasutamiseks saab siit: http://www.vems.hu/wiki/index.php?page=PdaCockpit

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.09.2007 13:36 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Kas Motronic JPT 55pin pistikut kasutavad ka m50 mootoriga bmw-d?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.09.2007 13:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2241
Asukoht: Tartu
Peaks kasutama küll, M20 ja M30 mootorid igatahes kasutavad.

M50-le on mõtet ka PnP VEMSi panna, kuna vaid WBo2 jaoks tuleb lisajuhtmed vedada.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.09.2007 16:01 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Tundub, et siiski mitte. E36 manuali järgi kasutatakse 88pin pistikut.

Aga mispärast too PnP VEMS tavalisest 2x kallim on?
Isegi kui sobiks, valiks hinna pärast ikka tavalise.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.09.2007 16:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2241
Asukoht: Tartu
Esiteks ei maksa ta kaks korda rohkem, vaid tavaline VEMS maksab max u 600 eur, siis see on 888 eur.
Miks see nii on? Sellepärast, et mugavus ja aeg maksavad ka midagi ja seepärast on korraliku juhtmestikuga autole seda mõistlik soetada.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.09.2007 17:32 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Ok, minu viga. Ei arvestanud, et 888 eurosel lisad olemas juba.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.10.2007 10:32 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Ega VEMS'ile ei ole vahepeal veojõukontrolli tulnud ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.10.2007 9:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2241
Asukoht: Tartu
KaroK kirjutas:
Ega VEMS'ile ei ole vahepeal veojõukontrolli tulnud ?


Ei

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.08.2009 19:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2007 9:12
Postitusi: 47
Asukoht: Viljandi
Kellegil PDACockpit-ga on kogemusi?

_________________
Treimis- ja freesimistööd


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.09.2009 16:39 
Eemal

Liitunud: 30.12.2007 20:46
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
selline rumal küsimus, kas Vemsi'ga on mingit vahet, kas madala- või kõrgeoomilised pihustid?

või tuleb toime mõlemaga?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.09.2009 16:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 733
Asukoht: Western Australia
Alati võid lisada pihustitele takistid, siis tuleb kindlasti toime. See on asi, mille pärast kõige vähem muretseda...

Aga muidu tuleb toime mõlematega, ka ilma takistiteta.

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.09.2009 16:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2241
Asukoht: Tartu
Aare kirjutas:
selline rumal küsimus, kas Vemsi'ga on mingit vahet, kas madala- või kõrgeoomilised pihustid?

või tuleb toime mõlemaga?


Kui tahad, et töötaks ilma takistiteta madalaoomistega, pead tellides flybacki tüübiks valima "power flyback".

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2010 21:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2241
Asukoht: Tartu
Viimase paari firmware uuendusega tulid VEMS'il juurde ja/või täiendati suhteliselt olulised featuurid.
Mõned näited:

•individual cylinder fuel pulsewidth adjustments
◦multiplicative: most effect at high load. Greater or less than 100% allowed. Can be used to compensate slight deviations in flowrate, or cool the 5th cyl of a BMW I6 a bit (the hottest and most sensitive of all, closest to detonation point)
◦additive: Most effect at low load / idle. Before tuning a new engine, set it to 52 usec so individual shortening can be applied too. (After upgrade use 0-12 usec for compatibility)
•individual cylinder ignition sparkadvance trimming: Decreases spark advance for each cylinder with a given amount (default 0).
•tach_div=1..5 can be used for non 50% duty for special tachometer gauges (some Nissan?).
◦Lower than 50% normally, but you can invert the output.
◦Output active and inactive for N and 32-N units of time
◦It follows that for example tach_div=4 means 4/32 = 12.5% duty
•up to 3 anytrim inputs, that can apply adjustment to fuelpw, lambdatarget, boosttarget, boostpwm and ignadv. Turn the feature off unless you really know what you are doing.
•Trailing spark support for any trigger (except fiatstilo/subaru "shortgaptrigger"), usually InputTrigger/RotaryTrigger as in Mazda Wankel engines
◦reftooth=128 means time from the same tooth as the previous event, just with some delay ("trailing spark"). The exact delay is configurable in function of RPM. See InputTrigger/RotaryTrigger
•HALL dirac filtering. config12 bit7 and bit6
◦Can filter very short spikes on HALL trigger input (usually from capacitive coupled noise from ignition wires - also depends on harness arrangement).
◦only enable it for low toothcount HALL trigger, if the pulse after the chosen edge is min 10 crankdegree long (or min 180 usec) and if you have mysterious trigger errors that you cannot get rid of, even with properly shielded trigger cable.
* communication protection against unauthorized (write / read) access if user enables. Serialnum dependent password is needed for communication. Request password for the given serialnr when ordering.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VEMS-omadused
PostitusPostitatud: 04.11.2010 19:43 
Eemal

Liitunud: 15.01.2005 1:15
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
Seoses peatse vems-i omandamisega tekkis selline küsimus, et kuidas toimub antud süsteemiga VVT juhtimine. Nimelt on tegemist V mootoriga, ning on tarvis liigutada mõlemat sisselaske nukka võrdselt (vajalik 1x progetav väljund või 2?) Juhtimine toimub siis PWM-iga. Mis asja minujaoks natuke ebaselgeks teeb on see, et originaalis on mõlema sisselaske võlli otsas halliandurid tagasiside jaoks, et kas ikka on nukad õiges asendis aju poolt keeratud, kuid kuidas nüüd VEMS reageerib sellele, kui nukka keerates "liigub" ka nö hallika asend kaasa, st kas secondary triggeri jaoks on tal miskine suurem +/- vahemik või siis antud juhul peab kasutama ainsana vända triggerit?
Täpsustuseks siis veel niipalju, et Primary on VR 60-2 trigger,secondary nagu juba öeldud 2x hall. Süüte poolepealt 8xCOP aktiivpoolid ja soov oleks kasutada ka Seq. pritse võimalust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 83 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11