TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

VEMS-omadused
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=1272
3. leht 6-st

Autor:  750il [ 04.02.2007 19:36 ]
Teema pealkiri: 

kuidas on lood automaat kastiga ,kuidas vms sellega toime tuleb,

Autor:  Raceboy [ 04.02.2007 20:18 ]
Teema pealkiri: 

Ega seal mingit vahet pole. Võimalik, et automaatkasti konverter vajab lukustamiseks signaali ja sellega saab probleemideta hakkama.

Autor:  patrik [ 04.02.2007 23:36 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
kuidas on lood automaat kastiga ,kuidas vms sellega toime tuleb,

sinu niivõed üldisele küsimusele ei ole võimalik vastata.
vanemate tüüpide automaatkastide ajudega on võimalik ühendada ükskõik mis progetavat aju, uuemad ajud suhtlevad juba veidi keerulisemaid protokolle pidi
kui esimestega ei saa hakkama meil eestis ajusid paigaldavad enamus amatööre siis viimastega võivad jääda hätta ka profid

Tsiteeri:
Võimalik, et automaatkasti konverter vajab lukustamiseks signaali
seda teeb automaatksasti aju, see omakorda tahab saada:
tps
koormuse( fuel rate)
piduripedaali lüliti
rpm
kiiruse
vahest ka muid( temperatuuri
signaale
ja omakorda eeldab et kui ta saadab välja käiguvahetusesignaali siis mootori aju reageerib ka vastavalt sellele

750 puhul soovitan küll eml alles jätta ja eraldada ainult ecu-d ning asendada standalone(de)ga

ecu-d, eml, abs, egs, asc(+t) on kõik omavahel seotud, veidikenegi loogilist mõtlemist omav inimene on võimeline ehitama sinna ecu asemele parema süsteemi ja säilitama kõik lisad.

Autor:  Raceboy [ 05.02.2007 9:43 ]
Teema pealkiri: 

Patrik oled sa paigaldanud aju mõnele aut. kastiga autole, mis vajab konverteri lukustamiseks signaali? Või paljud seda Eestis teinud on, et tead väita, et enamik hakkama ei saa?
Ise olen Eestis ühele aut. kastiga autole paigaldanud ja sain küll hakkama: auto sõidab ja konverter lukustub nagu peab. Lisaks saab lukustamismomenti kenasti reguleerida.

Loomulikult on uuemate kastidega asi keerulisem, aga enamikul autodest on ABS-i jm kolmetäheliste lisade jaoks eraldi aju.
Seda, kas tehaseaju jätta selle lisaaju juhtimiseks või mitte, sõltub juba nii standalone'i võimalustest kui paigaldaja pädevusest.

Autor:  patrik [ 05.02.2007 10:02 ]
Teema pealkiri: 

ok, kirjuta siis mis tingimustel turbiini lukustasid

Autor:  Raceboy [ 05.02.2007 10:28 ]
Teema pealkiri: 

Algul kasutasin lihtsuse mõttes vaid RPM actuator'it, aga see hakkas linnaliikluses segama: rahulikult kohalt (mitte WOT) võttes lukustas ära ja tulemuseks oli auto suht närviline käitumine (kiskus külje ette: 340 nm juba 2000 p/min).
Seejärel panin miscoutputi külge, kus sai vabalt määrata pöörete-, MAP- ja TPS-vahemiku, millal rakendub. Selline hea ja igal ajal sõidetav seade oli nii: TPSmin 95, TPSmax 100, MAPmin 80, MAPmax 102 (vabalthingav auto), rpmmin 2300, rpmmax 7000.

Kindlasti saab seda palju paremaks, aga tegin seda hilissügisel ja suht võimatu oli normaalselt häälestada. Peab kevadet ootama.

Autor:  patrik [ 05.02.2007 12:20 ]
Teema pealkiri: 

ja kiirus?
aga piduripedaal?
see ongi kahjuks meie paigaldajate seas levinud et ei mõelda kuidas asjad töötavad ja tehakse midagi ära ning pärast paistab kuidas välja kukub. enda auto peal võib ju katsetada erinevaid lahendusi, aga kliendi auto peal :?
ok see selleks kuidas keegi tööd teeb aga kas sul nagu veidigi õrna aimu on kuidas 750-l mootorijuhtimine- käigukastijuhtimine käib? inimene ostab aju ära ja pärast selgub et tuleks veel raha välja käia sest ühest ajust perfektseks lahenduseks on vähe.
et ei juhtuks pärast nii et ütleme et ei tulnud välja ja pane manuaalkast- see on ju parem igaljuhul :-D
pärast tööd kui aega leian võin teha uue topicu selle kohta et inimestel veidi aimu oleks millega tegu on.

Autor:  Raceboy [ 05.02.2007 16:14 ]
Teema pealkiri: 

Olen uurinud 750 mootorijuhtimist, kuna sellele VEMSi paigaldusest oli ka varem juttu. Ja arvestanud ka võimalusega, et stock aju tuleb mõningate asjade jaoks alles jätta.
Ja lisaks kõigele hoiatasin klienti enne, et stock aju tuleb võibolla alles jätta kasti jaoks.
BMW 750 mootori jaoks piisab ühest VEMSist, kuid drive-by-wire gaasiklapid tuleb tavaliste vastu vahetada, sest ei oska firmware't programmeerida toetamaks neid. Kuid seda on tehtud (VW-del ntx).
Neid gaasiklappe toetab samuti vaid mõni üksik standalone aju (Motecilt, Autronicult, Boschilt ) ja sedagi vaid nii, et enne teatad mis autoga tegu ja siis öeldakse kas saab või mitte. Kui saab, saadetakse vastav firmware. Hind on samuti vastav.

Minu projekti puhul piduripedaali asendi ja auto kiiruse info järgi vajadus puudus, kuna seda ei kasutanud ka stock aju.

Autor:  patrik [ 05.02.2007 18:58 ]
Teema pealkiri: 

vemsiga on võimalik elektrilised gaasiklapid alles jätta
orig ajud võib eemaldada
parim tulemus kui kasutada kahte progetavat aju- seljuhul on võimalik kahte mootoripoolt paremini sünkroniseerida
hädapärast saab ka ühega

Autor:  Mihkel [ 07.02.2007 3:08 ]
Teema pealkiri: 

Raceboy kirjutas:
Väike uudis VEMSi uuenduste koha pealt.
Nimelt toetab VEMS nüüdsest ka SubaruTriggerit:


On sul mingit confi infi ka pakkuda Subaru triggeri kohapealt?

Autor:  Raceboy [ 07.02.2007 8:55 ]
Teema pealkiri: 

Mida täpsemalt?
Ise pole veel külge pannud kuigi sel aastal tuleb installida 10-15 Legacy mootorile (mitte auto peal).

Konfiguratsiooni faili pole küsinud aga wikis on juhend, kuidas Subaru triggerit seadistada.

Autor:  marten28 [ 11.03.2007 2:52 ]
Teema pealkiri:  palju kannatab

küsiks sellise küsimuse, et kui palju kannatab vemsil laaderõhu solenoidi juhttrans voolu.olex nimelt vaja sellega elektroonilist drossel-klappi liigutada,aga see tarbib tunduvalt rohkem kui solenoid ,millega vaakumit juhitakse. ei tahaks kohe asja maha põletada. tegemist on kompressor mootoriga

Autor:  Raceboy [ 11.03.2007 11:06 ]
Teema pealkiri: 

Tavalised väljundid on kas 1A või 4A, aga selle funktsiooni saab näiteks mõne süüte- või pritseväljundile panna, siis on kuni 20A. 8silindrilise mootoriga ja full sequential pritse ja süüte puhul peab kasutama eraldi väljundit.
Täpse voolutarbe saad teada mõõtes drosselklapi takistuse.

Autor:  Raceboy [ 30.04.2007 20:14 ]
Teema pealkiri: 

Väike uuendus VEMS'i poolelt: on võimalik tellida PnP VEMS Motronic JPT 55pin pistikut kasutavale autole. Põhiline sihtgrupp oleks Audi AAN/ADY/ABY mootorid, ka 3B. Lisaks Porsche, BMW jt.

Pilt

Autor:  quattromees [ 28.07.2007 15:41 ]
Teema pealkiri: 

Lisan VEMS`i lehelt.
http://shop.vems.hu/catalog/product_inf ... da9bf36e19
Alla kerides on AVAILABLE OPTIONS all olevas valikulahtris 30V Flyback. Palun, et keegi seletaks lahti, mida selle all mõeldakse.
[/url]

3. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/