Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 0:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 83 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.02.2007 19:36 
Eemal

Liitunud: 17.11.2005 19:09
Postitusi: 76
Asukoht: tallinn
kuidas on lood automaat kastiga ,kuidas vms sellega toime tuleb,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.02.2007 20:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ega seal mingit vahet pole. Võimalik, et automaatkasti konverter vajab lukustamiseks signaali ja sellega saab probleemideta hakkama.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.02.2007 23:36 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
Tsiteeri:
kuidas on lood automaat kastiga ,kuidas vms sellega toime tuleb,

sinu niivõed üldisele küsimusele ei ole võimalik vastata.
vanemate tüüpide automaatkastide ajudega on võimalik ühendada ükskõik mis progetavat aju, uuemad ajud suhtlevad juba veidi keerulisemaid protokolle pidi
kui esimestega ei saa hakkama meil eestis ajusid paigaldavad enamus amatööre siis viimastega võivad jääda hätta ka profid

Tsiteeri:
Võimalik, et automaatkasti konverter vajab lukustamiseks signaali
seda teeb automaatksasti aju, see omakorda tahab saada:
tps
koormuse( fuel rate)
piduripedaali lüliti
rpm
kiiruse
vahest ka muid( temperatuuri
signaale
ja omakorda eeldab et kui ta saadab välja käiguvahetusesignaali siis mootori aju reageerib ka vastavalt sellele

750 puhul soovitan küll eml alles jätta ja eraldada ainult ecu-d ning asendada standalone(de)ga

ecu-d, eml, abs, egs, asc(+t) on kõik omavahel seotud, veidikenegi loogilist mõtlemist omav inimene on võimeline ehitama sinna ecu asemele parema süsteemi ja säilitama kõik lisad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.02.2007 9:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Patrik oled sa paigaldanud aju mõnele aut. kastiga autole, mis vajab konverteri lukustamiseks signaali? Või paljud seda Eestis teinud on, et tead väita, et enamik hakkama ei saa?
Ise olen Eestis ühele aut. kastiga autole paigaldanud ja sain küll hakkama: auto sõidab ja konverter lukustub nagu peab. Lisaks saab lukustamismomenti kenasti reguleerida.

Loomulikult on uuemate kastidega asi keerulisem, aga enamikul autodest on ABS-i jm kolmetäheliste lisade jaoks eraldi aju.
Seda, kas tehaseaju jätta selle lisaaju juhtimiseks või mitte, sõltub juba nii standalone'i võimalustest kui paigaldaja pädevusest.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.02.2007 10:02 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
ok, kirjuta siis mis tingimustel turbiini lukustasid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.02.2007 10:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Algul kasutasin lihtsuse mõttes vaid RPM actuator'it, aga see hakkas linnaliikluses segama: rahulikult kohalt (mitte WOT) võttes lukustas ära ja tulemuseks oli auto suht närviline käitumine (kiskus külje ette: 340 nm juba 2000 p/min).
Seejärel panin miscoutputi külge, kus sai vabalt määrata pöörete-, MAP- ja TPS-vahemiku, millal rakendub. Selline hea ja igal ajal sõidetav seade oli nii: TPSmin 95, TPSmax 100, MAPmin 80, MAPmax 102 (vabalthingav auto), rpmmin 2300, rpmmax 7000.

Kindlasti saab seda palju paremaks, aga tegin seda hilissügisel ja suht võimatu oli normaalselt häälestada. Peab kevadet ootama.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.02.2007 12:20 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
ja kiirus?
aga piduripedaal?
see ongi kahjuks meie paigaldajate seas levinud et ei mõelda kuidas asjad töötavad ja tehakse midagi ära ning pärast paistab kuidas välja kukub. enda auto peal võib ju katsetada erinevaid lahendusi, aga kliendi auto peal :?
ok see selleks kuidas keegi tööd teeb aga kas sul nagu veidigi õrna aimu on kuidas 750-l mootorijuhtimine- käigukastijuhtimine käib? inimene ostab aju ära ja pärast selgub et tuleks veel raha välja käia sest ühest ajust perfektseks lahenduseks on vähe.
et ei juhtuks pärast nii et ütleme et ei tulnud välja ja pane manuaalkast- see on ju parem igaljuhul :-D
pärast tööd kui aega leian võin teha uue topicu selle kohta et inimestel veidi aimu oleks millega tegu on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.02.2007 16:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Olen uurinud 750 mootorijuhtimist, kuna sellele VEMSi paigaldusest oli ka varem juttu. Ja arvestanud ka võimalusega, et stock aju tuleb mõningate asjade jaoks alles jätta.
Ja lisaks kõigele hoiatasin klienti enne, et stock aju tuleb võibolla alles jätta kasti jaoks.
BMW 750 mootori jaoks piisab ühest VEMSist, kuid drive-by-wire gaasiklapid tuleb tavaliste vastu vahetada, sest ei oska firmware't programmeerida toetamaks neid. Kuid seda on tehtud (VW-del ntx).
Neid gaasiklappe toetab samuti vaid mõni üksik standalone aju (Motecilt, Autronicult, Boschilt ) ja sedagi vaid nii, et enne teatad mis autoga tegu ja siis öeldakse kas saab või mitte. Kui saab, saadetakse vastav firmware. Hind on samuti vastav.

Minu projekti puhul piduripedaali asendi ja auto kiiruse info järgi vajadus puudus, kuna seda ei kasutanud ka stock aju.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.02.2007 18:58 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
vemsiga on võimalik elektrilised gaasiklapid alles jätta
orig ajud võib eemaldada
parim tulemus kui kasutada kahte progetavat aju- seljuhul on võimalik kahte mootoripoolt paremini sünkroniseerida
hädapärast saab ka ühega


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.02.2007 3:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Raceboy kirjutas:
Väike uudis VEMSi uuenduste koha pealt.
Nimelt toetab VEMS nüüdsest ka SubaruTriggerit:


On sul mingit confi infi ka pakkuda Subaru triggeri kohapealt?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.02.2007 8:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mida täpsemalt?
Ise pole veel külge pannud kuigi sel aastal tuleb installida 10-15 Legacy mootorile (mitte auto peal).

Konfiguratsiooni faili pole küsinud aga wikis on juhend, kuidas Subaru triggerit seadistada.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: palju kannatab
PostitusPostitatud: 11.03.2007 2:52 
Eemal

Liitunud: 03.01.2006 23:58
Postitusi: 34
küsiks sellise küsimuse, et kui palju kannatab vemsil laaderõhu solenoidi juhttrans voolu.olex nimelt vaja sellega elektroonilist drossel-klappi liigutada,aga see tarbib tunduvalt rohkem kui solenoid ,millega vaakumit juhitakse. ei tahaks kohe asja maha põletada. tegemist on kompressor mootoriga


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.03.2007 11:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Tavalised väljundid on kas 1A või 4A, aga selle funktsiooni saab näiteks mõne süüte- või pritseväljundile panna, siis on kuni 20A. 8silindrilise mootoriga ja full sequential pritse ja süüte puhul peab kasutama eraldi väljundit.
Täpse voolutarbe saad teada mõõtes drosselklapi takistuse.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.04.2007 20:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Väike uuendus VEMS'i poolelt: on võimalik tellida PnP VEMS Motronic JPT 55pin pistikut kasutavale autole. Põhiline sihtgrupp oleks Audi AAN/ADY/ABY mootorid, ka 3B. Lisaks Porsche, BMW jt.

Pilt

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.07.2007 15:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2004 1:04
Postitusi: 79
Asukoht: Viljandi
Lisan VEMS`i lehelt.
http://shop.vems.hu/catalog/product_inf ... da9bf36e19
Alla kerides on AVAILABLE OPTIONS all olevas valikulahtris 30V Flyback. Palun, et keegi seletaks lahti, mida selle all mõeldakse.
[/url]

_________________
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 83 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11