1. leht 1-st

BMW E36 ASC töölepanek MS2-ga

Postitatud: 29.10.2013 19:17
Postitas ander
Huvitaks kui kulukaks läheb MS2 ajuga ASC (veojõukontroll) töölepanek.Siin ilmselt on kõige pädevamad inimesed koos kes selle ajuga kokku puutunud.
Autol oli M52 mootor peal ja asemele läks M50 stroker.Ennem oli täiesti toimiv ASC peal aga peale mootorivahetust seda tööle ei saanud.
Õigemini see polnudki siis prioriteet aga nüüd tekkis mõte,et kui selline asi juba küljes on siis võiks ka töödata,välja annab alati lülitada :-D
Olen endale niipalju selgeks teinud,et vaja oleks ASC-le mõeldud segusiiber külge panna aga kõik mis seotud juhtmemajandusega on teadmata.Info mõttes lisan,et kõik näidikud jne töötavad autol,ainukese asjana ei saanud seda ASC-d tööle.
Äkki keegi siit on sellise asjaga ennem kokku puutunud ja oleks nõus ka minu autol selle üle vaatama.
ASC sai mingid signaalid mootoriajust aga ilmselt need samad saaks nüüd ka MS2-st :?:

Re: BMW E36 ASC töölepanek MS2-ga

Postitatud: 29.10.2013 19:44
Postitas Maik
seda peaks ikka originaalaju juhtima ju?

Re: BMW E36 ASC töölepanek MS2-ga

Postitatud: 29.10.2013 23:30
Postitas ander
Seda juhib eraldi ASC aju mis veel autol küljes aga mingid signaalid ta saab ikka mootoriajust mida enam ei ole.
Otse ratastest saab pöörlemiskiiruste signaalid ja mootoriajust siis ilmselt üldise auto kiiruse jne.
Proovin ka niipidi,et uurin välja mis signaale mootoriajust sai ja siis äkki keegi oskab öelda kas neid saaks ka progeajust.
Aga kõige parem oleks kui keegi sellega enne kokkupuutunud ja ei peaks ise jalgratast leiutama hakkama.
Veel hullem jama oleks ilmselt originaalaju (ka see alles) ja progeaju kuidagi koos töötama saada.

Re: BMW E36 ASC töölepanek MS2-ga

Postitatud: 30.10.2013 0:13
Postitas Maik
Ei oska eriti kaasa rääkida neil teemadel,
aga vette puhul usas on pandud kiirem progeaju juhtima pihusteid,kütet,sädet ja kõik muu originaalaju kaela (ala kellad ,veojõu kontroll...)
Seda on alles hiljuti tegema hakatud ja räägime võimsustest 1000+rwhp,kus originaal võib hätta jääda või on taolised parameetrid mida sinna pole võimalik panna lihtsalt.
samas on vettel nagunii progeaju ja kõik veakoodid võimalik ajust elimineerida ,ehk mootorituld ta põlema ei pane,kui tal pooled signaalid maha võtta...