1. leht 1-st

Probleem LINK STORM G4ga

Postitatud: 04.07.2013 20:14
Postitas Suvi
Probleem on sõbral millest kuidagi jagu ei saa. Sai paigaltatud LINK Storm aju Bmw m60 V8 turbo mootorile. Kuid midagi on valesti ja ei saa autot käima. Korraks lubab, parimal juhul käib kuni 10sekundit ja siis sureb auto välja. Kui aju on ühendatud arvuti taha siis mootori väljasuremise hetkel kaob ühendus arvuti ja juhtaju vahel ära (disconnected) ja peab uuesti nende vahel ühenduse looma.

On kellegil mõtteid kust võiks hakata viga otsima?

Re: Probleem LINK STORM G4ga

Postitatud: 04.07.2013 22:49
Postitas kaak
juhtmestik oli plug in&play? baasseadistus on õige ja konflikte pole? väljundid pole lühises?

Re: Probleem LINK STORM G4ga

Postitatud: 05.07.2013 8:44
Postitas mitsu_manic
Kui saad, pane arvutile lisa toide, auto käivituse hetkel kaovad enamustel diagnostika pistikust voolud.

Re: Probleem LINK STORM G4ga

Postitatud: 05.07.2013 11:09
Postitas Mihkel
Milliseid lisaväljundeid kasutatakse? Mis pin-ide alt need võetud on?
Kas lisaväljundite + otsad on otse akult või läbi süüte?

Täpse juhtmestiku skeemi ja conf-i failiga oskaks ehk rohkem aidata.
Kui need juhuslikult olemas on võid maili panna mihkel@joujaam.ee

Re: Probleem LINK STORM G4ga

Postitatud: 06.07.2013 18:18
Postitas Suvi
Täpsemalt teeb siin nii. Katusn ka konkreetse juhtmeskeemi kirja panna

http://www.youtube.com/watch?v=YVxT6R9fmo0" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Probleem LINK STORM G4ga

Postitatud: 07.07.2013 16:50
Postitas Suvi
Sai veale jälile. Sai kirjutatud Link tech supporti ja nemad ütlesid, et vahepeal oli liikvel versioon PClink tarkvarast mis tegi sellist jama. Peale uuendust sai mootori käima. Käib küll halvasti kuid vähemalt jääb käima, tundub, et vale on kas süüte või pihustite järjekord.

Re: Probleem LINK STORM G4ga

Postitatud: 09.07.2013 0:39
Postitas Mihkel
Lase üksikult kõik süüte ja pihusti väljundid test mode-s üle, saad kiire kontrolli teha.
Kasutate wasted spark ja batch fire? (kuna STORM on kasutusel)
Süüte nullpunkti saate ka starteriga piisavalt täpseks, pane fuel off-i trigger calibration ajaks.

Trigger calibration aknas pane lock ignition timing to 0, sest mälu järgi M60 mootoril on ainult TDC märk ees.
Offset-i muutmisega ajage TDC märk nulli ja sellega ongi süüte 0 asend paigas.
Alati peale numbri muutmist vajuta enter, vastasel juhul muudatust ei arvestata.

Conf faili järgi võiks asi täitsa toimiv olla, juhul kui segu ikka vähemalt rikkama poolel on.
Kõik ebavajalikud funktsioonid lükake esialgu OFF, nagu näiteks launch control, mis confi failis sees on.

Vaata ka käivitades, kas configa aknas all trig1 signal ja trig2 signal lähevald ilusti roheliseks ja kummagile tekib OK.

Re: Probleem LINK STORM G4ga

Postitatud: 10.07.2013 19:41
Postitas Suvi
Tänud nõuannete eest. Masin käib. Nüüd vaid jäänud oodata dyno aega.