Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 9:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Anomaalinine detonatsioon
PostitusPostitatud: 09.04.2013 18:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
Selectitud piirkonnas on ikka detonatsioon. Kuigi olen juba ülejäänud maailmas kasutatavast kaardist 6 kraadi maha kärpinud.
Pilt

Originaal S14 SR20DET

_________________
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.04.2013 20:19 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Segu paigas?

Oled kindel, et tegu detonatsiooniga? Või olid juba tagajärjed?

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.04.2013 21:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
Segu viisin igaksjuhuks piirkonnas 11.3 peale.
Põhjust veel ei ole aga kõrvaga salongis kuulen. Pesuehtne detonatsiooni kõlin. Juhul kui see ei ole mingi detaili resonants vastu kere. Süüte 0 on ka paigas ühe strobo järgi. Peaks igaks juhuks proovima teisega veel, et olla kindel.

_________________
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.04.2013 23:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kuna see on maksimaalse momendi ala, on see väga tõenäoliselt detonatsioon ikka.
Nullpunkt nihkes või siis on mõni muu detonatsiooni esile kutsuv tegur.. Kas iga tõmbega kõliseb või ainult külmalt/kuumalt või teatud hetkedel?

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2013 8:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Dünos oled käinud muidu? Et siis saaks momendigraafikuga võrrelda ja ma pakuks samuti, et maksimaalne moment on umbes seal, kus detoneerib. 5000 p/min juures on nurk 20-21 kraadi, mis iseenesest ei ole väga palju, aga vahel ei taha nii palju.

Võid prooviks nt kerge tolueeni või ksüleeni seguga proovida, kui ära kaob, on asi selge.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2013 8:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
Kunagi sai Maximi juures käidud aga see oli Nistune-ga.

Pilt

Tuleb kevad ära oodata ja VKM pinki minna. Süüdet vähendada niikaua kuni kõlin ära kaob. Ei saa mingeid stamp numbreid uskuda. Iga mootor on ikka erinev lõpuks.

_________________
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2013 9:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kui raud sama, siis momendigraafiku üldise joone näeb ju ära, siin hakkaks nagu veidi kukkuma, kas nüüd on teine turbo või ikka sama?

Pakun, et mootor ongi seal alas lihtsalt piisavalt hea täituvusega, et detonatsioon tekib ja ega jah muud üle jäägi kui süüdet tagasi tõmmata.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2013 20:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
Kõik on sama originaal esialgu.

_________________
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.04.2013 11:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2009 12:53
Postitusi: 142
Asukoht: tartumaa
Kui on elektrooniline boost control võimalus, siis soovitan 500rpm enne detoala wastegatet rohkem avama hakata ja kohe peale detopiigi ala siis luba uuesti boostil järgi tulla. Tulemus võib sind üllatada. Peale mõningaid katsetusi näeb boostigraafik logis natukene kaameliselja moodi välja aga dünopilt on hoopis ilusam (ehk kaotat jõupiigist natukene njuutoneid aga selle arvelt tõuseb peale piiki jõud). ˇ

_________________
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.04.2013 12:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Nistunega oli ka sama jama?
Süüdet tuleks vast ikkagi tagasi tõmmata peaki alas, ümberringi ka komakohad ebaühtlaselt.

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.04.2013 7:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
komakohad? on sellest alla kraadi keeramisest üldse mingit kasu?

Surved kenasti võrdsed ja kõik kenasti üleval? Mingit liigset suitsu pole? Kui kusagilt õli veidi mootorisse saab teeb samamoodi.....plokk veidi ellipsis ja uus rõngas pole veel kulunud, klapisäär veidi liiga otsas ja hoiab end veidi lahti vms. Mul detos 1 bemm momendi alas vaid 1 bariga vaid 8 kraadiga mis ei olegi pmt nurk.....põhjus oli murdunud kolvirõngad.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.04.2013 22:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
Peab üle mõõtma. Kuigi õli ei võta ja tagant ei suitse. Tnx

_________________
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11