Megasquirt 3 & Gear knob Load Cell & Flatshift
Megasquirt 3 & Gear knob Load Cell & Flatshift
Koostan lühikese juhendi neile kellel see projekt võib ees olla megasquirdiga.
Kasutatavad vahendid:
1) MS3 ilma expansion plaadita
2) Käigunupp "Load celliga" - neutraalasend +2,5v väljundiga, ettepoole kasvav pinge kuni +5v ja tahapoole kahanev pinge kuni 0V
3) launchi tarbeks lüliti siduripedaali taga
kiire kokkuvõte tegevusest:
raud:
load cell sisend analog 0-5V sisendisse, analog väljundi otsa nt tip122 transistor, mille väljund läheb omakorda analog GND sisendisse (antud olukorras load cell signal-> EGO2; Nitro1-> tip122; tip122->tableselect;
launchi gnd väljund kaabel-> launch in porti
soft:
1) General Sensors tabeli abil konventeerib Ego2 analog signaali uueks 0-500 signaaliks (antud olukorras uus nimi sellele signaalie saab olema Sensor16, lag factor olenevalt juhtmestiku kvaliteedist 50-100, kui ikka jubedalt piigib, pead kondeka vahele panema signaalile- vt load cell manuale. üldine reegel et mida kiiremini reageerib seda parem, aga kui lambist piigid tulevad siis hakkab ka sellel hetkel paugutama)
2) programmable on/off portide alt lülitab sisse nitro1 väljundi kasutades Sensor16 väärtuseid (üle 320 ja alla 280 väärtuste korral)- seda soovitan võimalikult suureks ajada, et liiga vara ei hakkaks süüdet katkestama (siis katkestab ta süüte liiga vara ära ja kui käik hakkab sisse minema on mootor liiga kiiresti täis võimsusel- kasvata seda jälgides pidevalt logi, nt max piigist 20 ühikut varem hakkaks katkestama.)
3) sequential shifteri menüüst lülitab sisse Button reziimi, sisendiks tableselect. RPM üle 4000, tps üle 20 (testimiseks esialgu et ka esialgu madala koormusega saaks läbi proovida), spark cut time (alusta 0,3s, lõpptulemus peaks jääma 0,05-0,2s vahele olenevalt käigukastist jms) muud ooteajad 0,0s
4) launch control aktiviseeri launch control, sisend Launch in. seadistus vastavalt turbole ja mootorile.
Kui kõik on õigesti tehtud saad sa startida gaas põhjas stabiilse pöörde ja rõhuga ning käiku vahetada ilma sidurita, hoides gaasi põhjas, tulemuseks stabiilne turborõhku, stabiilsem auto ning ajavõit.
lühidalt kõik.
Kasutatavad vahendid:
1) MS3 ilma expansion plaadita
2) Käigunupp "Load celliga" - neutraalasend +2,5v väljundiga, ettepoole kasvav pinge kuni +5v ja tahapoole kahanev pinge kuni 0V
3) launchi tarbeks lüliti siduripedaali taga
kiire kokkuvõte tegevusest:
raud:
load cell sisend analog 0-5V sisendisse, analog väljundi otsa nt tip122 transistor, mille väljund läheb omakorda analog GND sisendisse (antud olukorras load cell signal-> EGO2; Nitro1-> tip122; tip122->tableselect;
launchi gnd väljund kaabel-> launch in porti
soft:
1) General Sensors tabeli abil konventeerib Ego2 analog signaali uueks 0-500 signaaliks (antud olukorras uus nimi sellele signaalie saab olema Sensor16, lag factor olenevalt juhtmestiku kvaliteedist 50-100, kui ikka jubedalt piigib, pead kondeka vahele panema signaalile- vt load cell manuale. üldine reegel et mida kiiremini reageerib seda parem, aga kui lambist piigid tulevad siis hakkab ka sellel hetkel paugutama)
2) programmable on/off portide alt lülitab sisse nitro1 väljundi kasutades Sensor16 väärtuseid (üle 320 ja alla 280 väärtuste korral)- seda soovitan võimalikult suureks ajada, et liiga vara ei hakkaks süüdet katkestama (siis katkestab ta süüte liiga vara ära ja kui käik hakkab sisse minema on mootor liiga kiiresti täis võimsusel- kasvata seda jälgides pidevalt logi, nt max piigist 20 ühikut varem hakkaks katkestama.)
3) sequential shifteri menüüst lülitab sisse Button reziimi, sisendiks tableselect. RPM üle 4000, tps üle 20 (testimiseks esialgu et ka esialgu madala koormusega saaks läbi proovida), spark cut time (alusta 0,3s, lõpptulemus peaks jääma 0,05-0,2s vahele olenevalt käigukastist jms) muud ooteajad 0,0s
4) launch control aktiviseeri launch control, sisend Launch in. seadistus vastavalt turbole ja mootorile.
Kui kõik on õigesti tehtud saad sa startida gaas põhjas stabiilse pöörde ja rõhuga ning käiku vahetada ilma sidurita, hoides gaasi põhjas, tulemuseks stabiilne turborõhku, stabiilsem auto ning ajavõit.
lühidalt kõik.
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369
55592369
Re: Megasquirt 3 & Gear knob Load Cell & Flatshift
Mis eelised sellel keerukamal süsteemil tavalise sidurilülitiga launch control ja flatshift süsteemi ees on (mõlema jaoks kokku piisab ühest lülitist ja sisendist)?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Megasquirt 3 & Gear knob Load Cell & Flatshift
Selle eelis on see, et sidurit ei pea vajutama sõidu ajal, launchi andur siduripedaali taga on mõistlik alati ennem aktiviseerida, kui sidur hakkab ühendama- seega kui on kasutusel ainult launchi andur siis sõidu ajal peab alati üle survepunkti vajutama- seega ka alati sidur libiseb ning lahutamise ajal läheb mootor hakkijasse- vahetusajad lähevad nii pikemaks, siduri eluiga väheneb ning auto hakkab hüppama pika käiguvahetuse pärast, kaotades sellega väärtuslikku tagateljele õiget massi hoidvat sillaasendit jms.
siduriga vahetusajad on enamasti 0,2..0,3s pikkused ning turborõhu langus 0,3-0,7 bar olenevalt autost ja seadest. käigukangi anduriga pole vaja autos muud teha kui ainult gaas põhja ja lükka kangi sinna kuhu vaja- tulemuseks pmst sirge tõusev boostikõver (olenevalt lahendusest saab ka iga käigu jaoks oma kõvera tekitada), ning stabiilsem auto. Usun et seda lahendust pole mõistlik vaidlustada.
Lahendus on vajalik nii drag kui rally masinatele- sama conf lisaväljunditega sobib ka solenoidide juhtimiseks, mis siis hakkaks käiku ka ise vahetama (nt otse või automaatkastid).
siduriga vahetusajad on enamasti 0,2..0,3s pikkused ning turborõhu langus 0,3-0,7 bar olenevalt autost ja seadest. käigukangi anduriga pole vaja autos muud teha kui ainult gaas põhja ja lükka kangi sinna kuhu vaja- tulemuseks pmst sirge tõusev boostikõver (olenevalt lahendusest saab ka iga käigu jaoks oma kõvera tekitada), ning stabiilsem auto. Usun et seda lahendust pole mõistlik vaidlustada.
Lahendus on vajalik nii drag kui rally masinatele- sama conf lisaväljunditega sobib ka solenoidide juhtimiseks, mis siis hakkaks käiku ka ise vahetama (nt otse või automaatkastid).
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369
55592369
Re: Megasquirt 3 & Gear knob Load Cell & Flatshift
Väga mõistlik. Seepärast mõtlesin isegi pigem nupuga lahendada.
Ilma sidurita vahetus on ikka eelkõige otsekasti pärusmaa.
Ja tegelikult on ju siduri asendi andurid väga 'närvilised' ehk 1mm käiku ülevalt juba aktiveerib.
Ilma sidurita vahetus on ikka eelkõige otsekasti pärusmaa.
Ja tegelikult on ju siduri asendi andurid väga 'närvilised' ehk 1mm käiku ülevalt juba aktiveerib.
Re: Megasquirt 3 & Gear knob Load Cell & Flatshift
Mul on plaanis panna siduri lülitiks reguleeritav rõhulüliti, peaks õige süütekatkestuspunkti palju täpsemaks saama. Samas saab seda kasutada ainult hüdrosidurite puhul ja lüliti saadavust pole veel uurinud.
Re: Megasquirt 3 & Gear knob Load Cell & Flatshift
pigem kasutaks ma reguleeritavat tavalülitit sest reguleeritavat rõhulülitit pole ilmselt kuigi kerge leida.
100bar taluva rõhulüliti saab muidu põrnika pidurisilindrist set nii on neil pidurituled lahendatud aga see pole muidugi reguleeritav.
100bar taluva rõhulüliti saab muidu põrnika pidurisilindrist set nii on neil pidurituled lahendatud aga see pole muidugi reguleeritav.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Megasquirt 3 & Gear knob Load Cell & Flatshift
Mind rohkem huvitaski, kas see oli tänava või võistlus lahenduseks mõeldud.
Kuidas selline lahendus reaalselt kasti kestvusele mõjub?
Kuidas selline lahendus reaalselt kasti kestvusele mõjub?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Megasquirt 3 & Gear knob Load Cell & Flatshift
Kuna jutt käib suuresti ühe konkreetse otsekastiga võistlusauto ümber (Soots) siis pole Mihkli viimane küsimus enam küsimus, nüüd mil on teada millest jutt.
Haapsalus vahetas Soots aga siduriga käike
Haapsalus vahetas Soots aga siduriga käike
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Megasquirt 3 & Gear knob Load Cell & Flatshift
Sootsil pole otsekast vaid modifitseeritud hammasrattad kastis.
Kui shiftcut on õigesti planeeritud ja toimib stabiilselt, ei juhtu kastiga midagi. Haapsalus sõitsime ilma kuna firmware 1.2.1 reliisil oli reaalse väljundi ja sisestatud väljundi vahel erinevus (koodis viga). Et mitte riskida rauaga sõitsime siduriga.
minu enda nägemus asjast vaadates logisid: stabiilse käiguvahetusega (alati kangi sama kiiresti liigutades)ja toimiva shiftcuttimisega ajust jääb kast ja sild terveks
Kui shiftcut on õigesti planeeritud ja toimib stabiilselt, ei juhtu kastiga midagi. Haapsalus sõitsime ilma kuna firmware 1.2.1 reliisil oli reaalse väljundi ja sisestatud väljundi vahel erinevus (koodis viga). Et mitte riskida rauaga sõitsime siduriga.
minu enda nägemus asjast vaadates logisid: stabiilse käiguvahetusega (alati kangi sama kiiresti liigutades)ja toimiva shiftcuttimisega ajust jääb kast ja sild terveks
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369
55592369
Re: Megasquirt 3 & Gear knob Load Cell & Flatshift
On sul linki jagada, kust neid andureid soodsalt soetada saab?
Mul on endal üks rotikas racer, mille peal igasugu huvitavaid asju proovida võiks.
Mul on endal üks rotikas racer, mille peal igasugu huvitavaid asju proovida võiks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Megasquirt 3 & Gear knob Load Cell & Flatshift
kasutamiseks sobivad paljud erinevad load cellid:
1) hoovastiku vahele tõmbe/pressimise cell http://www.directindustry.com/prod/hone ... 22640.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2) kangi keskele väände cell https://www.google.ee/search?q=Bending+ ... 80&bih=669" onclick="window.open(this.href);return false;
3) nupu sisse külgsurve cell https://www.google.ee/search?q=gear+kno ... z3sgaptYBw" onclick="window.open(this.href);return false;
1) hoovastiku vahele tõmbe/pressimise cell http://www.directindustry.com/prod/hone ... 22640.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2) kangi keskele väände cell https://www.google.ee/search?q=Bending+ ... 80&bih=669" onclick="window.open(this.href);return false;
3) nupu sisse külgsurve cell https://www.google.ee/search?q=gear+kno ... z3sgaptYBw" onclick="window.open(this.href);return false;
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369
55592369
Re: Megasquirt 3 & Gear knob Load Cell & Flatshift
Elfa, Farnell, Oomipood,
Wexon 'ist Müller gmbh http://www.mueller-ie.com/en/bsw11.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tudengivormelil on 2008. aastast käigutrossi vahel jõuandur ja flatshift toimetab.
Terv
Wexon 'ist Müller gmbh http://www.mueller-ie.com/en/bsw11.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tudengivormelil on 2008. aastast käigutrossi vahel jõuandur ja flatshift toimetab.
Terv