4. leht 5-st

Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.

Postitatud: 08.09.2012 16:31
Postitas KaroK
http://www.the944.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Äkki leiad sealt midagi.

Pool ei oli surnud ?
See, et vabas õhus säde on, ei pruugi tähendada, et surve all toimib.

Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.

Postitatud: 19.01.2013 17:19
Postitas Samvel
prj kirjutas: Aju võiks rohkem just nimelt "aju" moodi olla, ehk siis võimalikult palju ise ära teha. Autronic ja MoTeC on head näited selle koha pealt.
Need ajud on väga head, kuid võrreldes tänapäeva OEM ajudega (hea näide just VAG FSI/TFSI) tundub juba Autronic väga lihtne ja primitiivne :) Korralike progeajude eelis seisneb paindlikuses, kasutajamugavuses ja funktsionaalsuses. Teatud prokektide puhul on originaalaju kasutamine ratsionaalsem ning odavam, puhtalt race suunitlusega tehnikal on progeaju optimaalsem.
PS! Olen Autronic dealer ning oem ajudega tegelen ka oma 10+aastat

Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.

Postitatud: 22.02.2013 21:14
Postitas t6nis1234
Mu punnsilm WRX Imprezale tehakse mootorile väike uuenduskuur STI ploki ja uue sisuga. Lisaks tehakse vanale plokikaantele portimine.
Ja selleset nüüd küsimus, kas ja mida peaks ajus näppima suurema jõudluse saavutamiseks?
Ise ma seda teha ei kavatse, aga tahaks ennast harida, et mida sellise asja puhul ajus näppida tasuks.
Plokk, vänt, kolvid ja kepsud ei tohiks nagu midagi muuta, kuna rõhku puhub preagu niigi ca 1.6bar ja seda kindlasti deto vältimiseks tõsta ei soovi. Lisaks tulevad uued klapid +1mm ja vedrud, millega kannataks ilmselt piirajat tõsta. Sellel pole hetkel mõtet, kuna turbo jookseb juba 5500 peal tühjaks.
Aga küsimus on just plokikaante portimises. Mida ajus näppima peaks, et asja enda kasuks pöörata? On oht, et segu jääb liiga lahjaks kuna õhku tuleb nüüd rohkem peale ning seadistamata võin mootorile liiga teha?

Ehk olen preagu enamvähem õigel teel. Kui ei, siis tarkus alati teretulnud.

Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.

Postitatud: 25.02.2013 12:25
Postitas KaroK
Seadistada on Subarut kindlasti vaja.
ES-Racing'ul on palju kogemusi.
Olen kuulnud midagi sellist: "Need Subaru insenerid, kes mootorit seadistasid, on ilmselt lollid, kurdid või pimedad olnud"
Lisaks on vaja kiiremaks kurvide võtmiseks paigaldada kütusesüsteemi "Surge tank".
kuna rõhku puhub preagu niigi ca 1.6bar ja seda kindlasti deto vältimiseks tõsta ei soovi.
Seadistamine ongi detonatsiooni vältimiseks.

Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.

Postitatud: 21.03.2013 17:58
Postitas hents99
prj, kas oled ka MB originaalajude seadistamisega kokku puutund? Ilmselt vaja siis ka veidi käigukasti aju ringi seadistada.


Kui ca 2005a G55 (mitte kompressormootor) AMG`le panna 2 turbot, siis mis oleks umbkaudne seadistamise hinne?

Võid privasse kirjutada hinnaklassi, muu informatiivne jutt võib ka siin olla.

Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.

Postitatud: 25.04.2013 0:02
Postitas prj
Ma pigem VAG grupi peal, puudub huvi ja aeg mersudega tegelemiseks.

Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.

Postitatud: 25.04.2013 19:49
Postitas jeff01
Valisid ka margi millele on vist enim chippe eestis :-D
Vōtnud siis bemmid ette, neil pole tehasest turbot kuid enim üle laetud autod ja vajaksid enam su abi kui audid :-D

Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.

Postitatud: 14.06.2013 10:18
Postitas silvia
Lexus is200
Peale läheb kompressor
olemas on MS2
Aga küsimus seisneb selles kas originaal aju saab ümber programeerida või peaks selle mõtte maha matma?

Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.

Postitatud: 01.07.2013 15:52
Postitas IvarR
silvia kirjutas:Lexus is200
Peale läheb kompressor
olemas on MS2
Aga küsimus seisneb selles kas originaal aju saab ümber programeerida või peaks selle mõtte maha matma?
Kui sul ms2 olemas on siis miks org aju veel vaja?

Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.

Postitatud: 20.09.2013 15:20
Postitas prj
jeff01 kirjutas:Valisid ka margi millele on vist enim chippe eestis :-D
Vōtnud siis bemmid ette, neil pole tehasest turbot kuid enib üle lartud autod ja vajaksid enam su abi kui audid :-D
Pole ammu foorumit näppinud, aga vanemate bemmidega pole mingit probleemi.
Uuematel on valdavas enamuses mingusugsed Siemensi junnid, millest ma ei tea midagi - ma pigem Boschi peal.

Ning turboga bemme on küll ja veel. Nimelt turbodiisel ja ka sellega ei ole mingit probleemi.
Praegu on üks mõte M51 peal originaalajuga VNT juhtimine teha.

Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.

Postitatud: 19.11.2013 23:21
Postitas ahto10
Keegi oskab soovitada, mingit tasuta programmi millega boschi ecu-st võetud faili vaadata?
Mida lihtsam kasutada seda parem.

Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.

Postitatud: 20.11.2013 18:34
Postitas tormi
Kellegil kogemus siemens ems2000 näppimisel?

Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.

Postitatud: 20.11.2013 19:11
Postitas jeff01
Mul on kwp 2000 kui keegi tahab sellega end kurssi viia annan kasutada :D

Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.

Postitatud: 20.11.2013 20:39
Postitas ahto10
Kas KWP2000 saab ka muudatusi teha. Proovisin winols-i programmi, aga seal näitab kõiki mape ühes reas ja mapidel vahet teha võimatu kui ei tea nende järjekorda.

Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.

Postitatud: 24.11.2013 20:47
Postitas _siim_
Kwp on ainult lugemiseks ajust ja tagasi kirjutamiseks.

Et mappidest aru saada lihtsamini vajad sa definition file-i