Lihtsalt seadistatavad originaalajud.
Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.
http://www.the944.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Äkki leiad sealt midagi.
Pool ei oli surnud ?
See, et vabas õhus säde on, ei pruugi tähendada, et surve all toimib.
Äkki leiad sealt midagi.
Pool ei oli surnud ?
See, et vabas õhus säde on, ei pruugi tähendada, et surve all toimib.
Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.
Need ajud on väga head, kuid võrreldes tänapäeva OEM ajudega (hea näide just VAG FSI/TFSI) tundub juba Autronic väga lihtne ja primitiivne Korralike progeajude eelis seisneb paindlikuses, kasutajamugavuses ja funktsionaalsuses. Teatud prokektide puhul on originaalaju kasutamine ratsionaalsem ning odavam, puhtalt race suunitlusega tehnikal on progeaju optimaalsem.prj kirjutas: Aju võiks rohkem just nimelt "aju" moodi olla, ehk siis võimalikult palju ise ära teha. Autronic ja MoTeC on head näited selle koha pealt.
PS! Olen Autronic dealer ning oem ajudega tegelen ka oma 10+aastat
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.
Mu punnsilm WRX Imprezale tehakse mootorile väike uuenduskuur STI ploki ja uue sisuga. Lisaks tehakse vanale plokikaantele portimine.
Ja selleset nüüd küsimus, kas ja mida peaks ajus näppima suurema jõudluse saavutamiseks?
Ise ma seda teha ei kavatse, aga tahaks ennast harida, et mida sellise asja puhul ajus näppida tasuks.
Plokk, vänt, kolvid ja kepsud ei tohiks nagu midagi muuta, kuna rõhku puhub preagu niigi ca 1.6bar ja seda kindlasti deto vältimiseks tõsta ei soovi. Lisaks tulevad uued klapid +1mm ja vedrud, millega kannataks ilmselt piirajat tõsta. Sellel pole hetkel mõtet, kuna turbo jookseb juba 5500 peal tühjaks.
Aga küsimus on just plokikaante portimises. Mida ajus näppima peaks, et asja enda kasuks pöörata? On oht, et segu jääb liiga lahjaks kuna õhku tuleb nüüd rohkem peale ning seadistamata võin mootorile liiga teha?
Ehk olen preagu enamvähem õigel teel. Kui ei, siis tarkus alati teretulnud.
Ja selleset nüüd küsimus, kas ja mida peaks ajus näppima suurema jõudluse saavutamiseks?
Ise ma seda teha ei kavatse, aga tahaks ennast harida, et mida sellise asja puhul ajus näppida tasuks.
Plokk, vänt, kolvid ja kepsud ei tohiks nagu midagi muuta, kuna rõhku puhub preagu niigi ca 1.6bar ja seda kindlasti deto vältimiseks tõsta ei soovi. Lisaks tulevad uued klapid +1mm ja vedrud, millega kannataks ilmselt piirajat tõsta. Sellel pole hetkel mõtet, kuna turbo jookseb juba 5500 peal tühjaks.
Aga küsimus on just plokikaante portimises. Mida ajus näppima peaks, et asja enda kasuks pöörata? On oht, et segu jääb liiga lahjaks kuna õhku tuleb nüüd rohkem peale ning seadistamata võin mootorile liiga teha?
Ehk olen preagu enamvähem õigel teel. Kui ei, siis tarkus alati teretulnud.
Subaru originaalajude seadistamine.
Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.
Seadistada on Subarut kindlasti vaja.
ES-Racing'ul on palju kogemusi.
Olen kuulnud midagi sellist: "Need Subaru insenerid, kes mootorit seadistasid, on ilmselt lollid, kurdid või pimedad olnud"
Lisaks on vaja kiiremaks kurvide võtmiseks paigaldada kütusesüsteemi "Surge tank".
ES-Racing'ul on palju kogemusi.
Olen kuulnud midagi sellist: "Need Subaru insenerid, kes mootorit seadistasid, on ilmselt lollid, kurdid või pimedad olnud"
Lisaks on vaja kiiremaks kurvide võtmiseks paigaldada kütusesüsteemi "Surge tank".
Seadistamine ongi detonatsiooni vältimiseks.kuna rõhku puhub preagu niigi ca 1.6bar ja seda kindlasti deto vältimiseks tõsta ei soovi.
Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.
prj, kas oled ka MB originaalajude seadistamisega kokku puutund? Ilmselt vaja siis ka veidi käigukasti aju ringi seadistada.
Kui ca 2005a G55 (mitte kompressormootor) AMG`le panna 2 turbot, siis mis oleks umbkaudne seadistamise hinne?
Võid privasse kirjutada hinnaklassi, muu informatiivne jutt võib ka siin olla.
Kui ca 2005a G55 (mitte kompressormootor) AMG`le panna 2 turbot, siis mis oleks umbkaudne seadistamise hinne?
Võid privasse kirjutada hinnaklassi, muu informatiivne jutt võib ka siin olla.
Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.
Ma pigem VAG grupi peal, puudub huvi ja aeg mersudega tegelemiseks.
Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.
Valisid ka margi millele on vist enim chippe eestis
Vōtnud siis bemmid ette, neil pole tehasest turbot kuid enim üle laetud autod ja vajaksid enam su abi kui audid
Vōtnud siis bemmid ette, neil pole tehasest turbot kuid enim üle laetud autod ja vajaksid enam su abi kui audid
Viimati muutis jeff01, 20.09.2013 21:09, muudetud 1 kord kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.
Lexus is200
Peale läheb kompressor
olemas on MS2
Aga küsimus seisneb selles kas originaal aju saab ümber programeerida või peaks selle mõtte maha matma?
Peale läheb kompressor
olemas on MS2
Aga küsimus seisneb selles kas originaal aju saab ümber programeerida või peaks selle mõtte maha matma?
Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.
Kui sul ms2 olemas on siis miks org aju veel vaja?silvia kirjutas:Lexus is200
Peale läheb kompressor
olemas on MS2
Aga küsimus seisneb selles kas originaal aju saab ümber programeerida või peaks selle mõtte maha matma?
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.
Pole ammu foorumit näppinud, aga vanemate bemmidega pole mingit probleemi.jeff01 kirjutas:Valisid ka margi millele on vist enim chippe eestis
Vōtnud siis bemmid ette, neil pole tehasest turbot kuid enib üle lartud autod ja vajaksid enam su abi kui audid
Uuematel on valdavas enamuses mingusugsed Siemensi junnid, millest ma ei tea midagi - ma pigem Boschi peal.
Ning turboga bemme on küll ja veel. Nimelt turbodiisel ja ka sellega ei ole mingit probleemi.
Praegu on üks mõte M51 peal originaalajuga VNT juhtimine teha.
Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.
Keegi oskab soovitada, mingit tasuta programmi millega boschi ecu-st võetud faili vaadata?
Mida lihtsam kasutada seda parem.
Mida lihtsam kasutada seda parem.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Toyota MR2 Turbo
Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.
Mul on kwp 2000 kui keegi tahab sellega end kurssi viia annan kasutada :D
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.
Kas KWP2000 saab ka muudatusi teha. Proovisin winols-i programmi, aga seal näitab kõiki mape ühes reas ja mapidel vahet teha võimatu kui ei tea nende järjekorda.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Toyota MR2 Turbo
Re: Lihtsalt seadistatavad originaalajud.
Kwp on ainult lugemiseks ajust ja tagasi kirjutamiseks.
Et mappidest aru saada lihtsamini vajad sa definition file-i
Et mappidest aru saada lihtsamini vajad sa definition file-i