MazdaGTI kirjutas:
See korralagedus ongi see mis selle spordiala võib meil siin välja suretada kui miskit järgmisteks võistlusteks ette ei võeta! Kas on olnud siiani tõesti nii raske teha mingi korrapära luua? Ikka on kõike üritatud üle tra teha, ilma et mõtleks ette et kuidas kõik lõpuks välja kukub. Võistlusi ei korraldata ju esimest aastat, pole see ka esimene vihm ja tegijad ju ka vist suuresti samad(siin võin eksida). Kuidagi naljakas on vaadata kuidas drifti omad lähevad iga üritusega aina paremaks ning selle ilmekaks tõestuseks on osalejate/publiku kasv, drag aga aina hääbub ning korralduse prohmakaid jagub pea igasse üritusse. Teise dragi katuseorganisatsiooni loomatajätmine tundub iga üritusega aina enam halva otsusena! Krt. kõik teised saavad õppida teiste vigadest aga drag peab tegema selliseid jamasid mille teised juba esimestel üritustel on suutnud välistada.
Muidugi on lõbus lugeda kuidas õigustatakse vahele trügimist ka. Samas kui on näha et nagunii ei jõua kõik mingi eelistatud klassi autod sõita, siis trügimine ju ka põhjendamatu! Ning kui toimub eelistamine mingite klasside järjekorda asetamisega siis oleks ju õiglane ju ka neile osalustasu tagasi maksta kes välja jäeti, oleks väikenegi žest kuigi see osalustasu on võistluse kogukuludes pea olematu summa! Vastasel juhul kannataks tahapoole reastatud klasside oasvõtjate arv.
Aga siin tõstaks teema üles, et äkki teed ise. Täpselt nii, et kõik oleks super. Rahvast tuhandeid, ilm säravalt hea, korraldus ja osalejad kõik ühtemeelt jne jne.
See kuidas see line-up seal on või ei ole ei too rahvast või ei vii minema. Kui ilm oleks parem olnud ei ole ka probleemi, kõik oleks sõitnud oma sõidud ja hea. Ei ole ju vahet kes kuna sõidab, peasit sõita saab.
Kas driftil on rahvast selle pärast palju et stardirivi on hästi korraldatud ve.
Tundub et kõige suuremad vingujad on need kes ise midagi ei tee ja kellel midagi ei ole.