Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 1:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 06.08.2011 22:41 
Eemal

Liitunud: 18.02.2005 18:08
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu
Numbrite leht sai korraldajate kätte. Proovin avaldada survet, et nad need ka puht statistika mõttes üles riputaksid


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.08.2011 10:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Korralik Fail ikka kuid mis teha...
Tagantjärele tarkusena oleks võinud igasugu asju teha ja üritus poleks pmt ära jäänud kuid jah nagu mainisin oleme kõik tagantjärgi targad.
Ma olin vist ainus kes arvas, et estfieldi võitmiseks peab nii tartu kui pärnu pilet olema :-D Igatahes jäi mu isal 2 korda võit tulemata vaid ühe numbri pärast ja ühel korral olid 2 numbrit lihtsalt vahetuses :p

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.08.2011 11:53 
Eemal

Liitunud: 21.04.2005 8:57
Postitusi: 35
Asukoht: Rakvere
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.08.2011 21:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2007 12:56
Postitusi: 273
Asukoht: Harjumaa, Kose
Sai siis ka üle aastate rajal käidud :) Üritus ise oleks olnud üli hea, kui ilm ei oleks sadama hakkanud. Minu prooviring tuli 12,5 ja 195km/h. Stardis unustasin launchi peale ja keerasin sellega stardi nahka... Kahju, et seeaasta rohkem siin üritusi ei toimu, sest see sõit ajas hamba nii verele, et tahaks veel rajale ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Xpi-Ek1_VUU

_________________
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.08.2011 13:15 
Eemal

Liitunud: 09.08.2011 9:59
Postitusi: 4
Asukoht: Tartu
Rahas küll nüüd asi ei ole, trügimisel, point on selles, et EMV arvestuses olevad autod tahtsid oma ajasõidud punktiarvestuse jaoks ära teha veel enne kui vihm kaela tuleb, kuigi tolku sellest ei olnud erilist. Muud põhjust nagu ei olnudki.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.08.2011 15:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:51
Postitusi: 342
Asukoht: Tln 53 814 024
Seegi asjata sel juhul. Ei saa lugeda neid autosi EMV punktiarvestusel kes seal sõitsid, kuna osad ei pääsenud rajale.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.08.2011 0:23 
Eemal

Liitunud: 08.05.2006 10:56
Postitusi: 14
Asukoht: pärnu
eclipse kirjutas:
Seegi asjata sel juhul. Ei saa lugeda neid autosi EMV punktiarvestusel kes seal sõitsid, kuna osad ei pääsenud rajale.


Saa ka palun sellest aru, et paljud autod seal ehitatud puhtalt dragi jaoks! Ka meie oma audidega trügisime seal vähe vahele, kuna tõesti oleks liig neid lükata seal terve see aeg. Rohkem respekti ja sallivust spetsiaal autodele ! Aitäh !!!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.08.2011 6:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2005 23:13
Postitusi: 125
Asukoht: Tagadi getho.
Kui ikka õigel ajal ei suuda sappa võtta siis on oma probleem ja trügimist ei õigusta miski minusilmis vähemalt :x Osalustasu maksid ka need kelle ette sa trügisid, seega tegid ka nemad omajagu kulutusi ning kuna nende eelarve polnud nii suur kui sinul siis nemad sõitsid mitte spetsiaalselt dragiks ehitatud autodega :idea: See kui arvatakse et minul on suurem rahakott ja seega pean saama eelise on lihtsalt ülbus, ei miskit muud :kill

_________________
http://www.mazdasgarage.com/foorum/ Mazda autofoorum
http://www.db-hp.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.08.2011 7:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
ellar kirjutas:
Saa ka palun sellest aru, et paljud autod seal ehitatud puhtalt dragi jaoks! Ka meie oma audidega trügisime seal vähe vahele, kuna tõesti oleks liig neid lükata seal terve see aeg. Rohkem respekti ja sallivust spetsiaal autodele ! Aitäh !!!


No ofense, aga ütle mulle üks mõjuv põhjus miks dragi autot peab pidevalt lükkama ja mootor ei tohi käia?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.08.2011 8:26 
Eemal

Liitunud: 09.08.2011 9:59
Postitusi: 4
Asukoht: Tartu
Kui liiga kaua ühe koha peal liialt põksub siis läheb kuumaks. Kõige suurem põhjus on aga selles, et nad sõidavad aku pealt ehk neil ei ole generaatorit. Line-Up'is peavad need masinad iseseisvalt käivituma, igasugused abivahendid käivitamisel peale väravast sisenemist on KEELATUD.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.08.2011 8:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
No ofense, aga nii mõnelgi dragi-autol on radikate juures ka ventikad ja ei lähe kuumaks. Ja noh, geneka mittepaigaldamine autol, mis arendab 1000 hj kanti on puhas mõttetus, kuna risk on suurem, kui asi väärt (säästad ilma umbes 1 kg ja 4-5 hj).

Ehk minu point on see, et vaheletrügimine on puhas kaasvõistlejate mitteaustamine. Ka väiksemates klassides on spetsiaalselt vaid kiirenduseks ehitatud autosid, kas nad ka trügisid vahele?

Starter kirjutas:
Kui liiga kaua ühe koha peal liialt põksub siis läheb kuumaks. Kõige suurem põhjus on aga selles, et nad sõidavad aku pealt ehk neil ei ole generaatorit. Line-Up'is peavad need masinad iseseisvalt käivituma, igasugused abivahendid käivitamisel peale väravast sisenemist on KEELATUD.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.08.2011 9:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Raceboy tundub ikka väga dragikauge inimene olevat. Mine käi mõnel Soome üritusel kasvõi ja jälgi line-up'is toimuvat.
Kui vähegi vihma oht on, istuvad BS/DS tunde ja mõnikord päevi vaid line-up'is ning ongi kogu võistlus, 0 sõitu.
PRO klassid on igal pool eelistatud, lihtsalt see KUIDAS seda Eestis tehakse on vale.
Line-up'is peab olema 1 rida iga klassi jaoks, ning vastavalt olukorrale valib line-up'i kohtunik millisest reast järgmised 5 sõitu tehakse.

Teine asi on aeg raundide vahel. Kui OL istub pool tundi line-up'is siis järgmine OL ring on pooleteise tunni pärast, kas ajakava seda ka lubab? "Pudotuskierrosten välinen huoltotauko tarvittaessa vähintään 1 tunti. Huoltotauko
lasketaan alkaneeksi kun kilpailija käynnistää edellisen lähdön ajanoton. Kellonaika
tarkistetaan tarvittaessa ajanotosta."

Ehk jah, paregune sisteema kus peab "vahele trügima" pole tõesti hea, kuid üldises plaanis peabki nii olema, et PRO klassid ei istu tunde line-up'is.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.08.2011 9:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2004 13:37
Postitusi: 160
Asukoht: tar2
Järgmiseks aastaks on lineup'i "parandamise" idee juba olemas. Eelistused PRO klassidele hakkavad kindlasti toimuma.

_________________
lapsest peale on hobused meeldinud


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.08.2011 9:39 
Eemal

Liitunud: 09.08.2011 9:59
Postitusi: 4
Asukoht: Tartu
Fog kirjutas:
Raceboy tundub ikka väga dragikauge inimene olevat. Mine käi mõnel Soome üritusel kasvõi ja jälgi line-up'is toimuvat.
Kui vähegi vihma oht on, istuvad BS/DS tunde ja mõnikord päevi vaid line-up'is ning ongi kogu võistlus, 0 sõitu.
PRO klassid on igal pool eelistatud, lihtsalt see KUIDAS seda Eestis tehakse on vale.
Line-up'is peab olema 1 rida iga klassi jaoks, ning vastavalt olukorrale valib line-up'i kohtunik millisest reast järgmised 5 sõitu tehakse.

Teine asi on aeg raundide vahel. Kui OL istub pool tundi line-up'is siis järgmine OL ring on pooleteise tunni pärast, kas ajakava seda ka lubab? "Pudotuskierrosten välinen huoltotauko tarvittaessa vähintään 1 tunti. Huoltotauko
lasketaan alkaneeksi kun kilpailija käynnistää edellisen lähdön ajanoton. Kellonaika
tarkistetaan tarvittaessa ajanotosta."

Ehk jah, paregune sisteema kus peab "vahele trügima" pole tõesti hea, kuid üldises plaanis peabki nii olema, et PRO klassid ei istu tunde line-up'is.


Thank you Fog...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.08.2011 10:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Võimalik, et väljendasin ennast ebaselgelt. Minu kriitika käiski eelkõige trügimise suunas ja olen täiesti kursis, kuidas nö päris võistlustel sellised asjad organiseeritud on.

Nagu prr juba mainis, siis line-up'i teemal muutused päevakorral, siis on asi kõigi jaoks vast üheselt selge.

Alaga ühest või teisest küljest kokku puutunud Eesti kiirendusvõistluste algusaegadest (1996-1997), nii et päris kaugel vast ei ole.

Fog kirjutas:
Raceboy tundub ikka väga dragikauge inimene olevat. Mine käi mõnel Soome üritusel kasvõi ja jälgi line-up'is toimuvat.
...
Ehk jah, paregune sisteema kus peab "vahele trügima" pole tõesti hea, kuid üldises plaanis peabki nii olema, et PRO klassid ei istu tunde line-up'is.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11