jeff01 kirjutas:
No eks need reeglid ole ikka nii nagu võistlejad on soovinud. Arne ja Astrona.....Hetkel olete te küll vähemuses kuid räägime rehviteema uuesti läbi.
Ma olen siiski üsna kindel, et täisslikki ei lubata.
Otsustamise juures SM vendasid ju ei ole ja ei hakka olema.
Eelnevatel aastatel on üritatud reegleid lukku panna enne jõulu, ja nüüd siis 1.5 kuud enne etappi, muudetakse?
Tsiteeri:
Aga mis peavad tegema need kes tahtsid näidata tänavarehviga 12-13s aegasid? siis pole neil jälle midagi teha.... Või kui ka A klassi piirang tõsta 11,5ni aga rehvina vaid tänavarehv siis siis pole jälle 14-15s meestel huvitav...
Kes tahtsid sõita 12-13, neil oli see võimalus SM'is. Miks nad seda ei teinud on mingi muu põhjus - näiteks see, et seal oli pissi-lõhna tunda: "aint 1. saab auhinna ja arvestust ei tee". Ajame haisu laiali ja SM'ist võib saada korralik klass. Ilma, et tehnilisi muudatusi peaks tegema.
Need 12-13 vennad sõidakski tänavarehviga 13-14s, aga kui on valida A B vahel, siis suht kindel, et valitaks pigem B, kus slikiga siis ikkagi oma rekordit kah oleks võimalik parandada - enamus võistlevad ikkagi oma rekordi vastu. Sellegi poolest on oluline, kas rekordit sõita ennast lolliks tehes, või mingis klassi arvestuses ka respekti kogudes võimisiganes - lisamotivaator.
Street A klassi piirangut ei pea tõstma - seda klassi veel pole, rääkimata piirangust. On vaid te hetke arvamus, mis tundub juba kahtlaselt, kinnisideena, mis on paratamatult arengutpärssiv.
Tänavarehv ja ei mingit indeksit - loenda 11-12 vahel tõusvad sõitjad kes sooviks tänavarehviga minna 13s sõitma! Street A 1 põhieesmärk oleks anda võimalus ja seal juures näidata, et kiiremaks saamiseks tuleb klassidega tõusta (Street B'sse minna vms). Indeksi lisamine ei anna lisaväärtust: Olen sõitnud tänavarehviga 12s ja suudan veenda 90% 12s vendasid kasutama korralikku rehvi umbes 5min vestlusega
Indexi lisamine paneb psühholoogilise templi "aeglane klass". Las piirab kiiruseid 1 ja ainus rehvinõue.
Eestis <2.5L vabalthingav esiveoline on sõitnud 10'sse. Tänavarehviga vast 11'sse, ja tänavakõlbulikuna oleks 1. koha vääriline siiski kõrge 11. Parema konfiguratsiooni valimine ongi 1 dragi arengulava alus. Sellise konfiga 12.0 piiril sõitev rahakott võiks sõita kõrge 10, kui ta unsutaks "tänava". Ja stock kadetti vend ei peagi võitma oma 16.0 ajaga, mis aga võib olla piisav, et näiteks tehnikaspordile omaselt ellikatesse jõuda. Aga üldiselt, lahjemasse klassi võiks ikkagi meelitada kohale kõik EVOd ja STId jms, sest neid on palju ja nad ei ole osalenud, kuigi auto on ju algajale dragihuvilisele piisavalt kiire. Samas klassi a la Type R ei jääks oma esiveoga ka tänavarehviga hätta. Ja veel aeglasemad saavad kah sõita! Street 0HP klassi pole kah mõtet teha.
Minu seisukoht
* jääda ikkagi niipalju konservatiivseks, et olemas olevates klassides muudatuse enam ei tee, mis tähendab, et SM'i ei puudu.
* SM'ile lisab MRT - punkti arvestuse ja autasustamise
* Ja lisatakse tänava-rehviklass.
* MRT paneb kõva promo üles juba järgmine (mitte see) nädalavahetus Kiltsil!!!
A: vaid tänavarehv xxx / xx Rxx markeeringuga
B: SM (index 11.5)
Märkus: SM on alates 2012 ainult DOT (keelatakse ET drag jms)