Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 19.04.2024 10:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 14.04.2011 13:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
arne13 kirjutas:
...
Kusjuures tahtsingi mainida, et ega siis 1 tublimaid "tänavamehi", Arne, ilma slikita sõitnud.

Isegi, kui see täis-slikk SM'is polnudki taotluslik, ja kui nad selle juhuslikult näiteks veel vastu suve ümber muudavad, siis praegused reeglid kaugeltki ei keela ju korralikku DOT'i kasutada. Korraliku DOT'iga sõidetakse me liuväljadel 9-10s, ja seda laiuse piiranguga (ja isegi vihmaga 11s). Ehk rehvi-probleemi SM'is pole ja ei tule. Aga eks igaüks käib nii kaugel kui rahakott lubab.
See kui me mehed üle lahe või lombi käivad on ainult kasuks. Hiljem kalli raha eest ammutatud "know-how" paratumatult lekib-ka kodumaal. (Omaette teema on see, kuidas internetiajastul infot veetakse laevaga. :lol: )

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.04.2011 15:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
arne13 kirjutas:
Kuidagi segaseks on see asi aetud. Varsti ei saa enam millestki aru.
Keelame street klassis slikid ära... ok. Näidake mulle üks esiveoline, mis oleks võimeline ilma slikita sõitma 11,5 sek??
See oleks veel reaalne, kui meil oleks liimirajad, aga meil ju siin ainult liuväljad.

Tundub, et tuleb asjad kokkupakkida ja Viljari kombel Soome poole sõitma minna.


Keegi ei kohusta sind ju Street klassis sõitma. Milles probleem on? kui 11,5ni ei küündi võib ju kuni 14s klssis sõita, kui tavarehv ei sobi võib ju EMV arvestuses sõita.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.04.2011 20:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2009 15:26
Postitusi: 220
Asukoht: Rakvere
Vastupidi Jeff.. mina olen 11 sekile väga lähedal.Aga seda kasutades slikk rehve.
Milleks teha mingid street a ja b?? Lohvid ja veel lohvimad?? Nali.

Vihjasin pigem sellele, et eesmärk on tuua rohkem sõitjaid ja pealtvaatajaid üritustele.
Aga millegipärast tundub, et esiveolised on sellest mängust välja lõigatud.
Ehk siis kui mu auto on slikiga võimeline sõitma 11... seki slikiga, siis ilma slikita peaksin kolima 14.. seki klassi??

Ja siiamaani oli täiesti toimiv streetman klass. Kus võisid kõik autod vuramas käia. Ja seda ilma rehvipiiranguta.
Kasutasin seda isegi esimesel aastal harjutamiseks.
Nüüd siis teeme sellest streetmanist 2 erinevat klassi a ja b. Seame igasugu rehvipiirangud jne. Mis selle mõte on??

Tundub, et mõnedele oli streetman klass liiga karmiks läinud ja nüüd otsitakse põhjust, et jagada see omakorda kaheks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.04.2011 2:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
"veel lohvimat" klassi on juba selleks vaja, et praegu lihtsalt "lohve", kes EMV'le tuleks on aina vähemaks jäänud.
Uus M3 paugutaks kõrge 12 kui kõik klapib ja see pole tegelikult "väga" lohv auto.
Samuti on ka stock SX oma 15 kesekele sõitmisega ikkagi nii kiire auto, et tänaval foori taha kogemata iga kuu ikka kiiremat ei satu. Jättes kõik muutmata on ju suht selge mis tuleb, seega muutus midagi halvemaks teha ei saa.
Steet-klasside mõte pole nagu selles, et mõni jääbki sinna 3a järjest sõitma. Eesmärk oleks ikkagi rahva teadlikust tõsta ja 5 pärast juba EMV põhiklassid täis saada.

arne13 kirjutas:
Ja siiamaani oli täiesti toimiv streetman klass. Kus võisid kõik autod vuramas käia.
Ehk nimetad 1 nime kes SM'is eelmine aasta käis? Hästi, kui oskaksid nimetada paari ABC klasside võitjat - mis toimimisest me räägime!?

Kui jeffi asjaajamise peale SM ka ametlikult maha tõmmatakse, siis midagi oluliselt otseselt ju ei muutu - osalejaid ikka 0.
Kui nüüd 2 uut klassi korraliku promoga käima tõmmatakse - siis on muutust natuke loota.
* Võiks läbi pressida siis Street B rehvi piiranguta ja A piiranguga.
Mis tähendaks, et Streetman'i ei puudu, ja tekitab väikse klassi juurde, kus kiired 150-350hj stock masinad saaks mõõtu võtta. Ja kui tahavad aega parandada, on 1 variant lihtsalt järgmine kord Streetman'is slikiga sõita.
See DOT rehvi teemat tõesti räägiti juba 2009 sügis, ja 2012 suvi võiks siis nagu Streemanis kah olla kas tänava või DOT piirang, et keegi neid rehve juurde ei ostaks, et siis pärast poleks probleemi, et uusi ei jaksa osta jne.

Kokkuvõtvalt:
* uus klass Street A - tänavarehviga. Kohapeal vahetamist ei toimu, boksi-ala otseselt neile ei raiska jne... Kehtivad kõik BHRA piirangud. Ühesõnaga väravast otse joonele (kodus/garaazis võib ju tagavara ratta maha jätta). Ega krt tänaval kah keegi enne sõitu punase tule ajal rehve vaheta. Jutt käib ikka tänava-klassist?

Ise kaalun siiski kah EMV'del kohal olla, arvatavasti SM'is (olgu see siis kasvõi Street B nime all, pea asi et ET Drag või DOT kehtiks), kuigi ei pole veel otsustanud, mis mootoriplokk valida :roll:

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.04.2011 8:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
No eks need reeglid ole ikka nii nagu võistlejad on soovinud.
Arne ja Astrona.....Hetkel olete te küll vähemuses kuid räägime rehviteema uuesti läbi.
Ma olen siiski üsna kindel, et täisslikki ei lubata.
Kui alakomitee üldse sliki lubab siis ilmselt dotiga ET streetini ja mitte kriips kaugemale.

Aga mis peavad tegema need kes tahtsid näidata tänavarehviga 12-13s aegasid? siis pole neil jälle midagi teha....
Või kui ka A klassi piirang tõsta 11,5ni aga rehvina vaid tänavarehv siis siis pole jälle 14-15s meestel huvitav...

Kumb variant siis parem oleks:

A: kuni 14,0s vaid xxx / xx Rxx markeeringuga
B: kuni 11,5 igasuguse DOTiga ehk ka ET Street

või

A: kuni 11,5 vaid xxx / xx Rxx markeeringuga
B: kuni 11,5 igasuguse DOTiga ehk ka ET Street

Või siis nagu algselt välja pakkusime

A: kuni 14,0 vaid xxx / xx Rxx markeeringuga
B: kuni 11,5 vaid xxx / xx Rxx markeeringuga

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.04.2011 8:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2009 15:26
Postitusi: 220
Asukoht: Rakvere
Esiveoliste esindajana pakuks välja et street A tänavarehviga ja street B ilma rehvi piiranguta.
Sellise süsteemiga suudaks esiveolised ka street B-s konkurentsi pakkuda. Asi oleks huvitavam ja paljud ei peaks hakkama deforseerima oma autosid, et sõita street A-s.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.04.2011 11:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
jeff01 kirjutas:
No eks need reeglid ole ikka nii nagu võistlejad on soovinud. Arne ja Astrona.....Hetkel olete te küll vähemuses kuid räägime rehviteema uuesti läbi.
Ma olen siiski üsna kindel, et täisslikki ei lubata.
Otsustamise juures SM vendasid ju ei ole ja ei hakka olema.
Eelnevatel aastatel on üritatud reegleid lukku panna enne jõulu, ja nüüd siis 1.5 kuud enne etappi, muudetakse?
Tsiteeri:
Aga mis peavad tegema need kes tahtsid näidata tänavarehviga 12-13s aegasid? siis pole neil jälle midagi teha.... Või kui ka A klassi piirang tõsta 11,5ni aga rehvina vaid tänavarehv siis siis pole jälle 14-15s meestel huvitav...
Kes tahtsid sõita 12-13, neil oli see võimalus SM'is. Miks nad seda ei teinud on mingi muu põhjus - näiteks see, et seal oli pissi-lõhna tunda: "aint 1. saab auhinna ja arvestust ei tee". Ajame haisu laiali ja SM'ist võib saada korralik klass. Ilma, et tehnilisi muudatusi peaks tegema.
Need 12-13 vennad sõidakski tänavarehviga 13-14s, aga kui on valida A B vahel, siis suht kindel, et valitaks pigem B, kus slikiga siis ikkagi oma rekordit kah oleks võimalik parandada - enamus võistlevad ikkagi oma rekordi vastu. Sellegi poolest on oluline, kas rekordit sõita ennast lolliks tehes, või mingis klassi arvestuses ka respekti kogudes võimisiganes - lisamotivaator.
Street A klassi piirangut ei pea tõstma - seda klassi veel pole, rääkimata piirangust. On vaid te hetke arvamus, mis tundub juba kahtlaselt, kinnisideena, mis on paratamatult arengutpärssiv.
Tänavarehv ja ei mingit indeksit - loenda 11-12 vahel tõusvad sõitjad kes sooviks tänavarehviga minna 13s sõitma! Street A 1 põhieesmärk oleks anda võimalus ja seal juures näidata, et kiiremaks saamiseks tuleb klassidega tõusta (Street B'sse minna vms). Indeksi lisamine ei anna lisaväärtust: Olen sõitnud tänavarehviga 12s ja suudan veenda 90% 12s vendasid kasutama korralikku rehvi umbes 5min vestlusega :)
Indexi lisamine paneb psühholoogilise templi "aeglane klass". Las piirab kiiruseid 1 ja ainus rehvinõue.

Eestis <2.5L vabalthingav esiveoline on sõitnud 10'sse. Tänavarehviga vast 11'sse, ja tänavakõlbulikuna oleks 1. koha vääriline siiski kõrge 11. Parema konfiguratsiooni valimine ongi 1 dragi arengulava alus. Sellise konfiga 12.0 piiril sõitev rahakott võiks sõita kõrge 10, kui ta unsutaks "tänava". Ja stock kadetti vend ei peagi võitma oma 16.0 ajaga, mis aga võib olla piisav, et näiteks tehnikaspordile omaselt ellikatesse jõuda. Aga üldiselt, lahjemasse klassi võiks ikkagi meelitada kohale kõik EVOd ja STId jms, sest neid on palju ja nad ei ole osalenud, kuigi auto on ju algajale dragihuvilisele piisavalt kiire. Samas klassi a la Type R ei jääks oma esiveoga ka tänavarehviga hätta. Ja veel aeglasemad saavad kah sõita! Street 0HP klassi pole kah mõtet teha.

Minu seisukoht
* jääda ikkagi niipalju konservatiivseks, et olemas olevates klassides muudatuse enam ei tee, mis tähendab, et SM'i ei puudu.
* SM'ile lisab MRT - punkti arvestuse ja autasustamise
* Ja lisatakse tänava-rehviklass.
* MRT paneb kõva promo üles juba järgmine (mitte see) nädalavahetus Kiltsil!!!

A: vaid tänavarehv xxx / xx Rxx markeeringuga
B: SM (index 11.5)
Märkus: SM on alates 2012 ainult DOT (keelatakse ET drag jms)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.05.2011 17:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Tsitaat teisest teemast
wirx kirjutas:
kas slalomi ja kiirenduse vahel võib rehve vahetada?
Kuidas sundida tänavaklassis tänavarehve kasutama?
"Rehvivalik: vaba, aga pidurdusmaal on slaalom" :lol:

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.05.2011 15:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
nali naljaks.....meie teema on hetkel saanud kergeid tagasilööke.
Nimelt ei ole kindel kas sarja suudame korraldada kuna emv üritusi korraldavad mitu korraldajat siis osad ei taha meie street klasse oma võistluse raamesse mahutada. Alustuseks peame esimeses võistluse maha ja kuulame mis juttu siis korraldajad räägivad....kui asi õnnestub on lootust mõni üritus veel teha. Kui ei siis on väike võimalus ka vaid MRT üritus tartus maha pidada.

Kuna üheks tingimuseks oli see, et meie klassid peavad sõitma tõesti tänavarehviga siis sellega me ka nõustusime. Püüdsin veidi lükata ka toyo r888 sinna alla kuna mõned sõidavad tõesti selle rehviga igapäevaselt kuid siiski arvati, et see on liiga spetsiaalse suunitlusega rehv ja rohkem rinkale müüdud. Minul endal on ükskõik kuna mina sõidan suva rehviga (kui üldse sõidan) Palun ärgem hakake sel teemal siin rohkem kraaklema. Meie kahes klassis sõidavad vaid tänavale mõeldud tänavarehvid ja siinkohal leitakse keegi kes siis määrb mis on mis. (Tänavarehvil on ikka miskid klotsid ja klotsivahed mitte mõni triip ilu pärast) Kelle on soov slikiga sõita sõidab EMV arvestuses....kasvõi STREETMAN klassis sest see ei kao kuhugi.

Võistlusjuhend ja kõik muu vajalik on alakomiteele saadetud ja kuna veel pole midagi öeldud siis võib loota et asi toimub nii nagu seni plaanitud.

Niipea kui vastuse saame saab see ka siia kirja.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11