Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 18.04.2024 3:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Küsimus võistlejatele "2"
PostitusPostitatud: 04.04.2011 16:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Palun jääda teemasse ja mitte lahmida kes on paha kes on hea, kes korraldab kes ei korralda.
Sooviks arutleda teemal kuidas kahes võimalikus klassis ellikad koostada.
Klassid peaksid sisaldama tänavaautosid tänavarehvidega ....A-LA 15 VÕI 16s kuni 11,5s ni välja kui keegi seda suudab (tq audiga ilmselt suudetakse)
Idee oli jagada pooleks 14,0 pealt.
aeglasem klass (16-14,0s)
Kiirem klass (nt 14-11,5)
Kes sõidab end esimeses klassis lõhki maksaks väikese trahvisumma ja saaks selle eest jätkata järgmises klassis...või lubada ühekordne lõhkisõitmine ja siis teise korra puhul võistluselt eemaldamine?

Veidi sel teemal mitmekesi nõu pidades tuli aga 1 teine huvitav mõte.... Kas poleks mõeldav pidada kõik ajasõidud koos ja seejärel lüüa tabel keskelt pooleks.... +/- võistleja selles suunas kus saaks täpselt ellika täis või +/- 1 võistleja selles suunas kummale poolele tema aeg lähemal on. See tundus esialgu hea mõttena lõhkuda rutiini ja anda väiksem võimalus väikses klassis lammutada ilmselgelt kiireimal autol kuna ta võib vabalt järgmisse klassi kukkuda.
Siis tekkis aga tagasilöök kuna mis saab siis kui keegi A-s end lõhki sõidab? keset ellikat teda B-sse enam tõstma ei hakka ju...samas on se tehnikasport ja võibolla ei saanud ajasõitudes asja lihtsalt jooksma nii nagu peab

Kui olete asja läbi mõelnud siis ootan ideid ja soovitusi.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.04.2011 7:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ei ole siis huvilisi kes suvel ~3 etappi sõita tahaks?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.04.2011 15:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
keegi vist eriti ei viitsi kaasa enam rääkida, seda teemat on kõik foorumid juba äärest ääreni täis.
Mina oma arvamust ütlema ei hakka kuna pole sellel suvel ajaliselt võimalik ühtegi sõitu kaasa teha.
Positiivne on see, et mõeldakse asja peale :bb

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.04.2011 17:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mardo kirjutas:
keegi vist eriti ei viitsi kaasa enam rääkida, seda teemat on kõik foorumid juba äärest ääreni täis.
Mina oma arvamust ütlema ei hakka kuna pole sellel suvel ajaliselt võimalik ühtegi sõitu kaasa teha.
Positiivne on see, et mõeldakse asja peale :bb


Pole mõtet vastata kui küsimust läbi ei ole lugenud.....siis ei saa ju sul ka oma arvamust olla kui ei tea millest jutt.

Pole üheski foorumis sellist küsimust üleval olnud.
See on vaid mõned päevad tagasi tekkinud idee, kuidas asja huvitavamaks muuta.

Ja asja peale kindlasti mõeldakse.
Alustan täna tehniliste reeglite lisapunktide kirja panemist ja oli vaid mõte, et ehk tahab keegi kaasa rääkida. Kuna huvi üles ei näidata siis teema lukku. Teen punktid oma äranägemise järgi valmis ja püüan need alakomiteele esitada.....kui vastu võetakse siis miskit muutmist enam ei toimu ja ma ei taha pärast enam hala kuulda kui miski ei meeldi.

Teema lukku...

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.04.2011 10:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Teema küll lukku pandud. Aga pole ammu siin käind ja ütleks sõna sekka.

Teha kvalifikatsioon ja siis aeglastele veel oma ellikad?
??

Indeksi järgi klasside jaotamine soodustab autode aegalsemaks tuunimist kui sellel aegalsema indeksi-klassi-tiitlil on mingi väärtus. Kui väärtust pole, pole ka klassil mõtet.

Liigitada võiks minu poolest kasvõi selle järgi, kas taguistmed ja tümps on sees või pole, aga mitte aja järgi.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.04.2011 13:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.10.2008 12:07
Postitusi: 126
Asukoht: tallinn
kas sain eelmisest teemast õieti aru et:
kas siis endes klassides ka toyo 888 keeltaud?
ja mul näiteks tehasest lsd kas siis olen siis braketis?
kui need lubatud siis mina kindel sõitja selles klassis ja oleks poolt sellele et 1 kord lõhki sõitmist lubatud kuna sinna klassidesse arvaavasti uusi sõitjaid tulemas natuke ja kes hakkavad alles selle alaga tutvuma ning ei tea täpselt mis aega nad välja sõidavad(nagu näiteks mina ja maario)

_________________
Fiat Coupe 4.4l V8 RWD & toyota soarer 1JZ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.04.2011 14:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Tegin omapoolsest ja ka MRT (Melliste racing team) nägemusest kokkuvõtte ära ja kirjutasin valmis lisareeglid meie kahe klassi tarbeks mida püüame EMV kõrvale pookida (3 etappi sest lätti seda ei lükka) Saatsin lisareeglid alakomiteele üle vaatamiseks. Hetkel täpsemalt rääkida pole kahjuks võimalik kuna ei tea alakomitee poolset arvamust.

Samapalju kui on kindel, et MRT klasside sõidud toimuvad on kindel ka põhialus milleks on see, olema saavad indexiga piiratud klassid. Üle kahe klassi pole meil aega ja ressurssi korraldada-sõita aga ühes klassis ei saa ju kah 11-16s autod sõita.

LSD-d kindlasti ei keela, esivedu selleta on suht halb vaadata ja nii mõnelgi autol on see stockis.

Neile kes tänavaautode sarjas B klassi indexklassiks nimetavad soovitan esmalt tänavarehviga 11,5 ära sõita.

Need klassid pole niivõrd võistlusklassid kus kõik kõige võrdsemad sõidaks kuid annab võimaluse 3x hooaja jooksul sõitma tulla ka tänavaautoga mis on lihtsalt kiire või mõneti järgi aidatud. Kuna tegu pole EMV arvestusse minevate klassidega saame vastu tulla madalamate osalustasudega ja litsentside teemal vähe odavama lahendusega.

A klassiks planeerime kuni 14,0 sõitvad autod.
B klassiks plaanime kuni 11,5 sõitvad autod.

Keegi ei pea kaasa sõitma kui arvab, et indexklassis ei ole tore sõita. Seni kuuldud tagasiside alusel julgen aga arvata, et sõitjaid tuleb ja võib juhtuda et enamgi kui EMV-l aga see on vaid mu oma spekulatsioon.

Rehviteemal on tõesti esialgu plaanis piirata igasugu racing slikid kuid lubada korralikud tänavarehvid nagu toyor888 kuid siia vahele ei oska keegi piiri tuua. Nimelt on ka ET street tõesti DOT märgistusega rehv mida on lubatud ka tänaval kasutada. Sel teemal arutelu veel kestab ja eks alakomitee otsustab ilmselt.

Sõidaks esmalt ühe aasta nii ära ja loeks tibusid alles sügisel. (See pole raha teenimise koht vaid võimaluse andmine neile kes päris emv-l sõita ei taha või ei saa mingil põhjusel)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2011 13:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.11.2004 3:18
Postitusi: 145
jeff01 kirjutas:

A klassiks planeerime kuni 14,0 sõitvad autod.
B klassiks plaanime kuni 11,5 sõitvad autod.


Rehviteemal on tõesti esialgu plaanis piirata igasugu racing slikid kuid lubada korralikud tänavarehvid nagu toyor888 kuid siia vahele ei oska keegi piiri tuua. Nimelt on ka ET street tõesti DOT märgistusega rehv mida on lubatud ka tänaval kasutada. Sel teemal arutelu veel kestab ja eks alakomitee otsustab ilmselt.



Kas selliste klasside puhul vaadatakse ka eelnevatel aastatel sõidetud tulemusi? St, et kui konkreetne auto on sõitnud juba 11,5 sek piiri siis B klassi sõitma ei lasta?



Kas on kaalutud varianti, et oleks nõue mõlemal sillal kasutada sama tüüpi rehve?

_________________
JõuJaam - auto24ring racetrack service
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2011 13:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Hmm see nõue on suhteliselt huvitav mõte millele pole me ise mõelnud.... :roll: Kuid kuidas neid tüüpideks jagada?
Sama tüüp oleks tegelikult masteri protist ET streetini. Päris sama rehvi kummalgi sillal pole kah mõtet nõuda....ootame palju säästu hobikaid ja et asja mitte kallimaks teha me seda ei nõuaks. Et saavutada see, et slikiks mõeldud rehv tänavaklassist välja jätta peab vist päris nimekirja koostama keelatud rehvidest ;)
Eks ootame ja kuulame ära alakomitee otsuse.
Eelmise aasta tulemuse tõenäoliselt põhjal blokkima ei hakka. Kui aga 11,5 elliminaatorites lõhki sõidetakse siis on sõit kaotatud ja võistlus lõppenud.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2011 17:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.11.2004 3:18
Postitusi: 145
Ala tänavarehv, tänavaslikk (n: Toyo R888) ja kiirendusslikk (n: ET Street). See piiraks peamiselt ET street i kasutamist. Juhul kui ET street i nendes klassides nagunii ei lubata siis ei ole enam sellisel piirangul mõtet.
Minu islikult pooldan, et ET street ei ole lubatud. Selline klass ikkagi suunatud autodele sõidad kohale, võistled ja sõidad koju.


Nagu aru saan siis indeksi lõhkisõitmise korral võistlus koheselt lõppenud, sellisel juhul ei tundu jah vajalik olevat eelmiste aastate tulemuste vaatamine.

_________________
JõuJaam - auto24ring racetrack service
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.04.2011 10:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Ideaalne oleks, kui reegleid poleks üldse vaja. Paraku aga on, seega üritame neid siiski minimaalsena hoida.
Indeks ja selle lõhki sõitmine on ju nii, et võid sõita lõhki, aga saad 1. kord hoiatuse, ja "viga" tuleb kõrvaldada. EI mäleta kas 1. sõitmine läks isegi arvesse, või tühistati - no loodame et ikka tühistatakse. Kui "viga" kordub samal etapil, siis on disklaff, ja selleks korraks läbi, kui õigesti mäletan.
Kui järgmisel etapil jälle indeks katki sõita - siis kohe disklaff.
Kui järgmisel etapil ei sõida katki, siis üle järgmisel antakse jällegi 1x andeks jne. Ükspuha kuidas need reeglid olid, ärme uusi juurde mõtle. Ja kui need olid puudulikud, siis tuleks neid täiendada üldiste reeglite all, ja mitte hakata looma tänavaklassile lisareegleid.

Ma pooldan seda, et kui ikkagi auto sõidab igapäevaselt ET Street'iga, siis ta võib sellega sõita ka võistlusel. Naljakas oleks võistluse vahetada oma tänavapapud kehvemate vastu. Kohapeal tänavaklassis võiks rehvivahetust lubada vaid erandjuhtudel üksikul rehvil, ja vaid selle purunemise või ära-kulumise põhjusel - ja tehnilisest tuleb saada iga rehvi jaoks vastav luba.
See, mis rehv on tänaval lubatud võiks olla juba liiklusseaduse küsimus.
* Saan aru, et DOT'iga võib tänaval sõita, isegi kui tootja seda ei soovita???
* summitracing kataloogist vaadates pole vahet kas Hoosier DOT või ET Street (vist R888'ga sams klassis)
* Võiks keelata mitte radiaal-rehve? ET Drag pole DOT, Hoosier QT Pro on DOT aga bias-ply, ET Steet on DOT radial.
* Olen aru saanud, et kui laiust pole mm'tes küljele kirjutatud, siis pigem võistlusrehv.
* * Võiks nõuda lisaks DOT'ile ka lihtsalt rehvil märget XXX/YY RZZ? kui see ongi mingi reeglipärasus.

Tänavarehviga 11.5 sõitev masin sõidaks üldiselt õige rehviga 10.x ja sellised autod võivad ka EMV arvestuses 1. kohale pretendeerida. Miks nad peaks SM'is seal indeksi piiril sõitma oleks põhjendatud sellega, et 11.5'st kiiremini sõitmiseks peaks nad kaare või puuri panema ja SM'is on odavam osalustasu.
Kui nüüd reeglitest näpuga järge ajada, siis SM'ile ei kehti ABC jms reeglid, ehk seal võid panna suva kasti ja tagusilla, üle 10.5" laia rehvi jne. Samuti on SM'is ainsana lubatud täisslikid :)
No ja piiravaks on seal on siis vaid see ülevaatuse nõue. :car

Streetman oligi juba EMV raames mitte EMV klass, milles osalemine on litsentside arvelt odavam. Kui MRT või keegi teine teeb omast ajast sellele ka kuskil paberinurgal karika-arvestust siis ainus muudatus millele teema lisaks vihjab, on SM'i kaheks jagamine ja siis topelt ellikate tegemine ja võibolla ka siis 2. ja 3. koha autasustamine. Kõrvalvaatajana tähendaks see siis lihtsalt ühte aegalsemate autode ellikaid lisaks klassis, kus niigi puudusid sõitjad. Saan aru, et Alakomitee SM ühtegi muudatust siiski selleks hooajaks sisse ei viinud.
jeff, palun too välja konkreetsed plussid, mida loodetakse saavutada. Saan aru, et 15sek masinaid võiks rohkem olla - hea mõte, kasvulava on vaja. Aga kas reaalselt keegi soovib osaleda EMV etappidel lisaks SM'ile tehtud kahes oletatavs lisaklassis, mis on üsna sarnased SM'ile jne.
Tartu Drag'i kadumisel, kas ei võiks lihtsalt rääkida Audi Klubiga, et nad ühe laksu ka Tartus teeks. Ning et nad oma OL klassi kaheks jagaks ning punktiarvestuse lisaks vms. Noh ideaalis oleks teoorias võimalik ka see, et ühel kahel EMV etapil toimuksid ka antud uue klassmajanduse sõidud ja karika arvestusse läheks ka AC Drag etapid, aga läheks vist gemüüseks ära, kuna AC dragi mitte-audide klassis isegi kui see kaheks jagada, käivad trenni tegemas ka 9sek pillid. Et siis oleks vaja see OL seal kah sama 14s vms indeksiga pooleks tõmmata - ja lihtsalt AC üritusel MRT punktiarvestusest jääksid välja need mitte tänava masinad vms!?zz

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.04.2011 15:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Astrona kirjutas:

1) Saan aru, et DOT'iga võib tänaval sõita, isegi kui tootja seda ei soovita???
2) Võiks keelata mitte radiaal-rehve? ET Drag pole DOT, Hoosier QT Pro on DOT aga bias-ply, ET Steet on DOT radial.
3) Olen aru saanud, et kui laiust pole mm'tes küljele kirjutatud, siis pigem võistlusrehv.
Võiks nõuda lisaks DOT'ile ka lihtsalt rehvil märget XXX/YY RZZ? kui see ongi mingi reeglipärasus.



4) Tänavarehviga 11.5 sõitev masin sõidaks üldiselt õige rehviga 10.x ja sellised autod võivad ka EMV arvestuses 1. kohale pretendeerida. Miks nad peaks SM'is seal indeksi piiril sõitma oleks põhjendatud sellega, et 11.5'st kiiremini sõitmiseks peaks nad kaare või puuri panema ja SM'is on odavam osalustasu.


5) Kui nüüd reeglitest näpuga järge ajada, siis SM'ile ei kehti ABC jms reeglid, ehk seal võid panna suva kasti ja tagusilla, üle 10.5" laia rehvi jne. Samuti on SM'is ainsana lubatud täisslikid :)
No ja piiravaks on seal on siis vaid see ülevaatuse nõue. :car

6) Streetman oligi juba EMV raames mitte EMV klass, milles osalemine on litsentside arvelt odavam. Kui MRT või keegi teine teeb omast ajast sellele ka kuskil paberinurgal karika-arvestust siis ainus muudatus millele teema lisaks vihjab, on SM'i kaheks jagamine ja siis topelt ellikate tegemine ja võibolla ka siis 2. ja 3. koha autasustamine. Kõrvalvaatajana tähendaks see siis lihtsalt ühte aegalsemate autode ellikaid lisaks klassis, kus niigi puudusid sõitjad. Saan aru, et Alakomitee SM ühtegi muudatust siiski selleks hooajaks sisse ei viinud.

7) jeff, palun too välja konkreetsed plussid, mida loodetakse saavutada. Saan aru, et 15sek masinaid võiks rohkem olla - hea mõte, kasvulava on vaja. Aga kas reaalselt keegi soovib osaleda EMV etappidel lisaks SM'ile tehtud kahes oletatavs lisaklassis, mis on üsna sarnased SM'ile jne.



1) just nii.
2) ET Steet on jah DOT radial.....ja seepärast me polegi tahtnud piirata vaid nii et iga dot radial saaks street kalssis sõitma. See rehv töötab peaaegu kui täisslikk ja seda rehvi hakatakse sellest aastast ka ABCs pruukima. Need kellel need rehvid on või need tellivad võiksidki ABCs sõita. Eesti mõistes see pole siiski tänavarehv. Või tead sa nimetada mõned kes seda tänaval kasutavad? (Loe seitsmendat punkti kui jääb arusaamatuks miks me seda ei soovi oma klassidesse lubada)
3) See mõte on mul peast läbi käinud ja see on ka ainus teema mille alusel ma julgeks asju grupeerima hakta. Pole seda kõvasti välja hõiganud kuna pole 100% kindel mis rehvidel mõõdud millimeetrites peal kirjas on ja millel mitte.(Võistlusrehvide osas)
4) siinkohal tahan meelde tuletada seda et sina pead neid klasse puhtalt indexklassideks aga mina ei usu et nüüd paljud hobikad 11,5 tänavarehviga lõhki sõidavad (kui siis vaid mõned audid)
5) jah...reeglites on teisigi lünki sest kõike ei jõua ju keelata enne kui selleks vajadus tekib.
6) jah sa saad aru... Juhtus lihtsalt nii, et võtsime piisavalt sõna teemal mis ehk polnud nii meie kireda ja visatigi kont hambusse, et ärge virisege vaid tehke. Imelik oleks nüüd end kivi alla peita. Teine teema miks seda teeme ja miks meile seda võimalust pakuti on see, et on oht näha suht kuiva EMV sarja sel aastal ja et kuidagigi publikut saada siis tuleb lasta rullnokad sõitma kes veel 10 pealtvaatajat kaasa toovad. Autasustada plaanime igal võistlusel kummagi klassi esikolmikut ja pidada ka punktiarvestust.
7) Konkreetseid plusse....äkki neid ei olegi :roll: AGA minuni jõudis endiste võistlejate poolt kisa teemal, et täisslikk ära keelati ja soonsliki jaoks pole raha....Enamus kisa tõstnuist on nõus aga planeeritavas tänavarehvi sarjas kaasa sõitma.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.04.2011 13:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Kokkuvõtvalt: on teada, et mõnedel täisslikkide asemel DOT slikkide ostmine käib üle jõu? Nendele samadele käib ju ka üle jõu siis ABC osalus+litsentsitasud, seega rahaliselt oleks nad sõitnud pigem SM'is. Samas SM'is saaksid nad oma täis-slikiga ju sõita (kui ma nüüd ikkagi reeglitest valesti aru ei saa). Probleem siis saaks veel olla vaid see, et kuigi rehv ja osalustasu sobib, oleks vaja ka "karika"-punktiarvestust ja puudub autasustamine (v.a. 1. koht). Ja mis arvatavasti enamus huvilistele kõige olulisem, et 11.5 index-klass pole eriti motiveeriv kiiret 14s välja pressivale odavale väiksele vabalthingavale? Konkurentsist aga tegelikult ju rääkida ei saa, kuna SMis on osalejad praktiliselt puudunud.

Topelt ellikatel tekib siis mõte, kui suure 8'se ellika saaks kõigepealt täis, mis tähendaks, et võiks ikka 16 autot kohal olla. Ja ma pakun, et kui tulebki 16 masinat kohale siis 8. koha kvalifikatsioonis saakski 14.0-15.0s sõitev masin.

* Teeks ettepaneku mitte võistelda uue oletatava tänavaklassiga EMV üritusel SM klassi vastu.
* * Lisaks SM'ile MRT poolt punktiarvestuse ja autasustamise (diplomi näol ka II & III koht). Nii palju võiks ala-liit vastu tulla, et ei keela seda.

* Ehk siis juurde on vaja vaid 1 väiksem lisa-klass SM kõrvale, mille indeks oleks teoorias näiteks 13.0s, aga praktikas sõidaks siis tänavarehviga (ET Street, R888, lamell jne). Kuna üksikud 400-600hj masinad suudavad tänavarehviga 11.0-12.5 vahele tulla, mis viitab juba SM'i indeksile, ja kuna natuke naljaks oleks seal väikses klassis näha Maxim'i Suprat vs Karoli ülelaetud Small-blocki, siis on vaja rehvi kõrvale lisa-piirangut, mis tekitaks temast ikkagi 13-17s klassi, ja hoiaks eemale ka 1.6-1.8T masinad :roll:...
Liigitaks sinna väiksesse ikkagi kuni 2500cc NA ja kuni 1470cc laetud masinad. (korralikult tehtud 1.6T sõidaks ju 11.5s katki.)
* Samuti MRT poolt diplom I-III koht, ja elliminaator max 8 (5-7 masina puhul 4'ne ellikas jne.)
* Aastalõpus on jeffi saunas SM ja SM2 karikate jagamine, mille ta ise oma sulanud kolbidest treib :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.04.2011 15:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Jah umbes täpselt nii on küll nagu sa räägid.

Tegelikult oli streetmanis täissliki lubamine vaid selle reegli puudumine. Kuna polnud ka võistlejaid ei nähtud selles probleemi ja pole seda lihtsalt veel jõutud muuta.

Kui meie teeme streetmanile analoogi ja lausa kahe klassi näol siis ei ole enam endist streetmani ka olemas.

Oma visioon sisaldab kummaski klassis korralikke ellikaid ja ma ei tea kas ma olen loll või mis aga hetkel tundub et nii ka läheb ja sõitjaid oleks küllalt.

Nii kui kuuleme miskit alakomitee vastukaja ja meie reeglite või nende puudumise sobilikkust nii hakkame ka sponsoreid otsima, et esi kolmik ei peaks printerist välja lastud diplomiga leppima vaid saaks oma osalustasu jagu nännigi vähemalt.

Miks me seda teeme? Sest järgmine aasta paistis väikesõitjatele üsna nutune kui autoklubi asja nurka viskas. Kutsume kõik taas kokku ja vaatame kes millega tuleb ja mida ja kuidas sõita soovib. Näeme ära kui paljudel on üldse enam asja vastu huvi ja mis sarja või klasse nad vajaksid.

See ei jää igavesti nii....ilmselt vaid aastaks.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.04.2011 8:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2009 15:26
Postitusi: 220
Asukoht: Rakvere
Kuidagi segaseks on see asi aetud. Varsti ei saa enam millestki aru.
Keelame street klassis slikid ära... ok. Näidake mulle üks esiveoline, mis oleks võimeline ilma slikita sõitma 11,5 sek??
See oleks veel reaalne, kui meil oleks liimirajad, aga meil ju siin ainult liuväljad.

Tundub, et tuleb asjad kokkupakkida ja Viljari kombel Soome poole sõitma minna.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11