maario123 kirjutas:
:lol: Minugipoolest..
"Kasvu"-klassi eesmärk pole tuunimist piirata vaid anda mõistlik võistlusmoment ka muidu tänaval kiirelt liikuvatele masinatele. Seega läheksid sa "streetB"sse ja saaksid oma auväärt 14s sõita seal, kuhu tulevad loodetavasti paljud 11-15s masinad.
Mis tingimusi sa vajaks, et osaleda? Kas avalaksul osaled? Ja miks (arvatavasti) EMV etappidel ei plaani osaleda (peale finantsi)?
Tasemel 2L NA on kiirem kui stock 3.0T või 7.4L NA - seda näitab ka ABC aegade võrdlus. Rääkimata sellest, et stock S2000 võibolla ka kiirem kui su vähe näpitud 5100=1,7x3000cc.
Publikul võib olla paar korda huvitav vaadata, eriti kui proffid kommentaatorid asja põnevaks ajavad, kuidas 2L stock masin on näiteks kiirem kui natuke näpitud 3.0T. Aga sellegipoolest võiks sellised sõidud toimuda võistluse algfaasis - kvalifikatsioonis, et see rahvas, kes niigi on juba autokataloogisid lugenud ja tahavad kiiremaid masinaid näha, saaks siis tulla kohale hiljem õigeks ellikate ajaks, kus 11-15sek (street B)masinatest on välja nopitud kiiremad 8 (11-13 masinad), ehk siis tuleks Street B ellikates 4 + 2 + 1 + 1 (3. koha sõit) sõitu. 3. koha sõidu võib asendada ka kvalifikatsiooni aegade võrdlusega, ja säästaks ühe sõidu igas klassis, samas tõstest kvalifikatsiooni taset. Korralduslikult võiks Street A, Street B, Bracket, E ja F esimeste ringide ellikad toimuda kõige pealt, nii et kõigist jääb alles 4. Ja siis mingi täpne kell 18:00 näiteks tuleks a la tuunitud pillide 16'se ellika esimesed sõidud. Siis saab kohale tulla ka publik, kes on sama päeva lõunaks ja ka õhtuks muud plaanid teinud. Ja nad näeksid aeglastest vaid kiiremaid Street A ja B poolfinaalid 4 sõitu + finaalid 2 sõitu, seega kaob ära igasugune argument, mis on Street klasside vastu.
jeff: "Liig suurt hoogu piiraks turvakaare index." Tuleks ikkagi põhjendada, miks turvalisus Street klassides peaks madalam olema. See ju vähendab seal kiirelt liikuvaid autosid, ja see pole drag'i ega kiire tänavaauto point. Imo on see natuke vanas-vaimus mõtlemine.
1. Kas on karta, et 10-11.5 masinaid trügib liiga palju oma turvakaartega ja -puuridega Street'i?
2. Kas millegi muuga ei saa piirata kui sellega?
3. 11.5s ilma kaareta masinad on vähem turvalised kui 13s kaarega masinad.
Street A ei pea olema Street B otsene kasvulava!!! Street A ja B kiirematel on võimalus parema rehviga hakata superaegasid tegema "ABC-klassis", kust järgmine samm oleks piiramatu massialandusega "PS-OL"is veelgi kiiremini sõita. Street A peaks olema kasvulava Street B sõitjate tekkeks, mitte Street B mootorite tekkeks. Võiks anda pisiku ja samas vihjata, et järgmiseks hooajaks ostke kõvem auto, teheke suuremale mootorile swap, enne kui tuunima hakkate, et siis Street B's osaleda, kust on vaid 2 sammu tippu jõudmiseks.
Level 0: Street A Kvalifikatsioon 12-17, ellikad 12-14. Finaal 12-13.
Level 1: Street B Kvalifikatsioon 11-15, ellikad 11-13. Finaal 11-12.
Level 2: ABC-klass Kvalifikatsioon 10-14, ellikad 10-12. Finaal 10-11.
Level 3: PS-OL-klass Kvalifikatsioon 8-12, ellikad 8-10. Finaal 8-9.
1 variant oleks ka ABC pooleks (mitte kolmeks) tõmmata, kui on sõitjaid 2 klassi tarbeks. Piiri paneks B klassi keskele.
AB klass <5500cc s.h. kuni 2.0T! Gsi'st kuni WRC pillideni, s.h. 750iL'id Audi A8'd jne
BC klass >5500cc s.h. kuni 2.0T! Ehk Big Block, Small Block, Kiired Audid, Suprad, nisan z'id ja gtr, turbotatud bemmid jne
* Kuskilt peab piir minema, seega ka üle puuritud 2.0T'd paraku peaks B's olema, muidu kui 2.1T panna, siis see diskrimieeriks juba "audivendasid". See tooks dragis praktiliselt puudunud kuid tänaval paugutavad evod jms'd neil soodsalt reaalsuse ette.
* Näiteks: Street B'st peaks tekkima siis järelkasv sinna <5500 klassi (mitte street A'st). Näiteks: kui tahta 5.7 SBC'ga Streeti'st kaugemale astuda, siis tuleb paraku võistelda suuremate kui 2.1T'ega.
Level 0: Street A Kvalifikatsioon 12-17, ellikad 12-14. Finaal 12-13.
Level 1: Street B Kvalifikatsioon 11-15, ellikad 11-13. Finaal 11-12.
Level 2: AB-klass Kvalifikatsioon 10-14, ellikad 10-12. Finaal 10-11.
Level 3: BC-klass Kvalifikatsioon 9-13, ellikad 9-13. Finaal 9-10.
Level 4: OL-klass Kvalifikatsioon 8-12, ellikad 8-10. Finaal 8-9.
* Üldiselt BHRA tehnilised reeglid ainsa erandina, et Street klassid, kus lubatud vaid tänavarehv.Hiromant Astrona ütleb, et igas klassis tuleb kaheks etapiks kohale 3-8 masinat. Kui 4 etappi, siis heal juhul puudub vaid ühe korra igas klassis 2-5 autot.
Kui enne SR Avalaksu hakata kõva promo tegema, ja sealt iga 10. masin ka EMV Street ava-üritusele meelitada, siis on elu lill.
Ise olen küll ülirahul selle üllitisega
Põhimõtteliselt õlled võtan vastu Smartpostiga.