Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 16.04.2024 18:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 92 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 25.03.2011 20:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
KaroK kirjutas:
Ärge jonnige, mehed !
Tulge kohale ja protesteerige kuidagi teistmoodi:
Regage ennast Outlawsse "tänavaautoga" ja võitke meistritiitel näiteks - see peaks süsteemi rohkem raputama.
Tooge sõbrad ja sugulased ka.

Ülalpool pakutakse näiteks ka alakomitee juhataja ametikohta - väga suure väljavaatega koht inimesele, kes tahab ala arengut oluliselt positiivse poole lükata.

Avalaks on nagu Woodstocki festival. :-D
Ärritamiseks võib ka veel öelda, et memmekad, kes ei julge EMV etappidele tulla. 8)
EMV etapil pähe saada on eniveis kõvem tulemus, kui avalaksul uut M5 kottida.

Peace :burn

:lol:
+6 õlut sulle mõistliku seisukoha eest :bb !

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2011 10:04 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Kuna osa võibolla ei tea, siis Audi Klubi on klubilisel tasemele drage juba 2003 aastat korraldanud. Alustasime stopperitega, stardimärguandeks kasutati punast jopet ja 14-15 sekundi ajad tundusid too hetk üsna ulmelised. Selle kaheksa aastaga oleme korraldanud 13 võistlust, ehitanud oma ajavõtusüsteemi ja seda vastavalt vajadusele ja võimalustele täiendanud. Kuna meid kannustab peamiselt soov teha midagi uut ja sellist mida teised pole teinud, siis oleme loonud oma süsteemile reaalajas tulemuste kuvamise võistluse kodulehel. See ei ole laiemas pildis midagi erilist aga pakub lisaväärtust nii meile kui loodetavasti ka võistlejale/pealtvaatajale.

Kuivõrd see olemasolev süsteem meie vajadusi enam ei rahulda, siis paari aasta pärast kui antud ala vastu jälle suurem huvi loodetavasti on ehitame uue ajavõtusüsteemi koos korralike tabloodega.

Kuna me kõik tegeleme sellega oma isikliku aja arvelt, siis aegajalt tekib küsimus milleks seda kõike on vaja? Siia kulutatud aega saaks kasutada oma perega olles või muude huvidega tegeledes. Samas saab enamus meist aru, et olgu see võistlus kui pingeline tahes, loeb see emotsioon mida sa võistleja näolt talle timeslipi andes saad. Selle pika ja lohiseva jutu mõte on see, et vingumine ja hädaldamine ei vii kuskile. Vaadake peeglisse aegajalt ja küsige kas viga on ikka selles milles te arvate olevat või on elu lihtsalt muutunud koos Teiega.

Et jutt kõik ühte suunda ei kalduks, siis kaalume hetkel AC Dragi klassijaotusele ühe klassi lisamist. Paljud meie klubiliikmed on arenenud koos meiega ja hetkel puudub 11.499 ja kiiremini sõitnul klass kus osaleda. Seni paigutati sellised võistlejad kohe Outlaw klassi aga 9 ja 11.5 sekundi autod ei peaks kõrvuti sõitma. Võtsime võistlejatelt tulnud ettepanekut tõsiselt ja loomisel on uus klass ET`ga vahemikus 10.00 - 11.499. Algselt oli see klass planeeritud vaid audidele aga osade võistlejate arvates võiks seal mõõtu võtta ka teist marki autodega.

Lähtuvalt sellest esitan potensiaalsetele võistlejatele küsimuse, et paljud oleksid huvitatud sellises klassis sõitmisest? Kaalumisel on mitte audide puhul selle maksimaalse ET nihutamine 12.5 sekundini vajadusel.


Viimati muutis indro, 14.09.2011 10:46, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2011 16:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
indro pani minumeelest kõva naela praegu!

Äkki saaks PS'i sellest uuest klassist väheke infot, nõuded autole ja sõitjale oleks teretulnud.
Autoks ei ole audi :ohshit

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.03.2011 12:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:11
Postitusi: 175
Asukoht: Tallinn
topgear kirjutas:
wirx kirjutas:
BHRA on kogu kiirenduse isu ära võtnud..


+1


+1
Pean ka nõustuma Wirxiga

_________________
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.03.2011 9:07 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
wirx kirjutas:
jep ja vaevalt ma ainus olen, BHRA on kogu kiirenduse isu ära võtnud.., mul suht suva mida bhra teeb, peaasi, et nad jälle SR openingi kallale raha ja võimu ahnuses ei lähe, jäägu oma sureva ala juurde... :badgrin:

Kuidas saab BHRA teisele ühingule kallale minna?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.03.2011 15:05 
Eemal

Liitunud: 07.05.2009 18:15
Postitusi: 51
Asukoht: Tartu
Selle teema võib selleks korraks lõpetatuks lugeda.

http://www.edra.ee/forum/viewthread.php?tid=34#pid74

_________________
Failure Is Not An Option


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.03.2011 18:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
71% sõitjatest pooldas klassijaotuse muutmist
29% oli vastu

Ja selle peale ütles alakomitee EI
Nii, et teie ponnistused ei tasunud end ära ja saadetud 190 kirja võinuks saatmata jääda. :(

Mugav on ju alati igasugustele muudatusele EI öelda aga no kurat...siinkohal polnud ju tegu minu kirjaga alakomiteele stiilis, et tehke klass mis mulle meeldiks vaid tegu oli võistlejate arvamusega. No las tema olla ja las alakomitee sõidab ning edendab seda ala.
Ühe nurga pealt peaks justkui aru saama sest austusest 29% vastu ei tohiks tõesti asju nii järsku muuta kuid 2/3 vs 1/3 on väga suur vahe.

Siinkohal jäävad siiski paljud Veedlerile lootma.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.03.2011 16:13 
Eemal

Liitunud: 19.03.2011 2:35
Postitusi: 3
Ja kuidas määrata 149 mittevastanute hääled? Erapooletud, poolt või vastu? Kas oleks korrektne lugeda küsitlus, kus 190´st vastab 41 kordaläinuks? See selleks.
Palun lugeda alakomitee vastust korrektselt, eitav vastus tuli selle hooaja kohta ja küsimus tõstatakse uuesti üles hooaja lõppedes, kui on olemas selle hooaja tulemused.
Samas on klasse ennegi kokku lükatud ja see on võimalik ka tulevikus. Kuidas aga punktid pärast kokku lugeda on juba iseasi.
Kes arvab, et mugav on öelda EI, eksib rängalt!
Teadmiseks, et paljukirutud Streetman klassis on peetud juba eelmisel hooajal üldarvestust ja kaasnevalt sõidetud ka eliminaatoreid!
Kahjuks jättis aga Veedler veel mainimata, et Teda alakomitee liikmeks kutsuti ja jaatavalt sellele vastas!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.03.2011 17:31 
Eemal

Liitunud: 18.02.2005 18:08
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu
Andrusel on täiesti õigus oma postituses.

Oleme ausad. See meie ettepanek oli väga radikaalne ja tegelikult oli ka aeg väga pisike, et neid muudatusi sisse viia. Eriti mis puudutab olemasolevate klasside kokkulükkamist.

Street klassid on teine teema väheke. Samuti saan aru Alakomitee otsusest ning hooaja jooksul on meil plaan kindlasti seda Street klasside asja edasi arutada ning teha hooaja lõppedes juba potentsiaalsete sõitjatega kooskõlastatud ettepanek Alakomiteele.

Kristjanile õnnesoovid Alakomitee liikmeks saamise puhul :)

Ja nagu öeldakse - rajal näeme, raisk :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.03.2011 18:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
No selge. Ma kardan vaid seda, et järgmine aasta võib tulla sama kurb ja rahva vaene kui 1 eelmise aasta võistlus mida mina pean läbikukkumiseks (Aga eks seal olid ka omad tegurid)

Aimates Veedleri ideid ja nägemusi on mul tegelikult hea meel, et see mees nüüd alakomitee liikmeks saab. Kahju see sellele spordialale kindlasti ei too.

No loodan, et siiski leidub sõitjaid ja leidub publikut. Loodan, et püsib võistlusmoment ja kiiremad vaid soome poole vaatama ei hakka. Loodan ja usun, et saavad sõita ka need kes praegu kurjad on sest pole raha et PRO klassis sõita.

...ootan kevadet.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.03.2011 14:52 
Eemal

Liitunud: 05.07.2010 22:38
Postitusi: 3
Asukoht: Tallinn
indro kirjutas:
Lähtuvalt sellest esitan potensiaalsetele võistlejatele küsimuse, et paljud oleksid huvitatud sellises klassis sõitmisest? Kaalumisel on mitte audide puhul selle maksimaalse ET nihutamine 12.5 sekundini vajadusel.


Mina müristaksin seal küll ja tõenäoliselt ka Peeter82.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.04.2011 15:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
indro kirjutas:
eni paigutati sellised võistlejad kohe Outlaw klassi aga 9 ja 11.5 sekundi autod ei peaks kõrvuti sõitma. Võtsime võistlejatelt tulnud ettepanekut tõsiselt ja loomisel on uus klass ET`ga vahemikus 10.00 - 11.499. Algselt oli see klass planeeritud vaid audidele aga osade võistlejate arvates võiks seal mõõtu võtta ka teist marki autodega.

2010 Juuni AC üritusel, sain seal OL klassis oma väikse tänavakõlbuliku 1.8T'ga 2. koha, kusjuures finaal jääti ära, ehk ei õnnestunud kaotada ühtegi sõitu. Minugi poolest võiks need 1000hp masinad omaette klassi tõsta, siis ei pea enam teiste ebaõnnestumistele lootma :) Aga tegelikult võis selle OL klassi nimetada ka TEST-klassiks. AC Drag 5+

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.05.2011 10:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Nagu näha, piisab vaid mainimisest :lol:, ja ongi 2 klassi PS ja OL. Iseasi, muidugi, kas need mõlemad täidetud saavad. Ise paraku võtan rahulikult ja istu sel ajal garaazis.

AGA teema otsisin üles, lihtsalt, et 1 teine mure :lol: ära kirjutada.
Nimelt, mis saab Eesti Rekorditest? Vanade (kiirete) reeglitega sõidetud ABC rekordid võiks nüüd tähistada kuidagi märkusega, rehvi ja kasti piiranguta.

Kuna drag ongi paljuski oma isikliku rekordi purustamise võistlus, siis Eesti rekordi püstitamise võimalus saaks olla ala-arengu vaatevinklist vaid lisa-motivaatoriks.

Samuti võiks eelmise aasta sõidud üle vaadata ja praegustele reeglitel vastavad sõidud uude tabelisse märkida.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.06.2011 13:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Kas ma olen millestki valesti aru saanud või sõidavadki näiteks Mati jt mitte-alkohoolse kütusega? Või loetakse jaevõrkude alla ka mitte-kütusefirmasid. Või siis loetakse Brasiilias tanklates müüdav kütus ka Eestis legaalseks jaevõrgukütuseks?
Tsiteeri:
4.1. Sisepõlemismootori korral on lubatud kasutada kõiki jaevõrgus müüdavaid kütuseid ja
võistlusotstarbelisi pliivabasid bensiine.
Lisanõuded ja reeglid Pro-Street klassi sõidukitele.
7. Kütustena on lubatud on kasutada ka alkoholkütuseid.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.06.2011 14:52 
Eemal

Liitunud: 18.01.2008 20:01
Postitusi: 83
Asukoht: Tallinn
E85 on täiesti tanklas müüdav kütus.

Astrona kirjutas:
Kas ma olen millestki valesti aru saanud või sõidavadki näiteks Mati jt mitte-alkohoolse kütusega? Või loetakse jaevõrkude alla ka mitte-kütusefirmasid. Või siis loetakse Brasiilias tanklates müüdav kütus ka Eestis legaalseks jaevõrgukütuseks?
Tsiteeri:
4.1. Sisepõlemismootori korral on lubatud kasutada kõiki jaevõrgus müüdavaid kütuseid ja
võistlusotstarbelisi pliivabasid bensiine.
Lisanõuded ja reeglid Pro-Street klassi sõidukitele.
7. Kütustena on lubatud on kasutada ka alkoholkütuseid.

_________________
A4TQ - 8.9sek@268kmh


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 92 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11