Street A ja B koos "rahvaspordi" arvestusega
Reeglitesse tuleks panna need reaalsed punktid, mis eristab tänava- ja treila-pilli. Reegleid nii vähe kui võimalik. Siis kõigil pilt selge, ja tehniline kontroll kah kiirem.
Osadel näiteks ongi auto ka suveperioodil igapäeva auto, millega siis aegajalt rajal käia, ning sõidetakse tänava-legaalsete pool-rinkaslikkidega. Naljakas oleks enne võistlust Toyo vms asemel pereautorehve alla hakata keerama ning taha neid 3kg nalja-istmeid panema.
* * Street klassis peaks lubama kõiki tänavalegaalseid rehve s.h. Toyod (ära kulunud pastel pole legaalne!). "Come as you are"!
Kohapeal rehvide vahetamine keelata. Ei usu, et keegi "M/T Street"iga (mis vist on jokk)Tartust Haapsi sõidab? Ja ega sellega võrreldes super tänavarehviga üle 0.1sek ka ei võida. (Võib M/T ja Hoosier jne üldse bännida ntx). Ma ei tahaks näha kuidas tänavarehviga 11.5s sõidetakse - see eeldab ikkagi dragrehviga sõites 10.8s masinat. Toyo R888 ma ei bänniks, tõesti hea igapäevane rehv (15000km pole probleemi).
* * Üldiselt kasutatakse reeglit (AC Drag): Et juhi seljatagant võib polstrid ja istmed eemaldada vms. Üritaks AC Drag'i klasse ja reegleid kah vaadata, seal juba pro js street eraldatud ja sealt võib päris mitu masinat tulla.
Rehv on juba korralik piirang. Tänava-toyoga tugevalt kehvem aeg (mul +0.8sek). Ja sellest juba piisaks, et pooled kiired PRO klassidesse lükata, kuna ei viitsi ju 12.7 uisutada, kui saaks 11.9 korraliku rehviga tõsiste vastaste vastu sõita.
* * Tuleb kohale omal jõul! (Ei usu, et keegi metsavahel enne Kiltsit masina kongist välja lükkab).
* * liikluskindlustus - Treila pillidele ei viitsita seda, ja jumal hoidku kui mõni omal jõul ilma selleta tuleb.
* * Lubatud bensiin ja diisel ka lisanditega. Reegel, kui on karta, et tänaval etanooli-püssid tulevad. Hoiab Maximi eemale
Kas on vaja rohkem piirata?
* * "Kojamehed, tuled, viled", kindlasti peaks olema, kuni tullakse omal jõul, aga kui on vähe "tuunitud", pigem las olla, selle võrra reegleid pikemaks teha et see 0.1-0.9% massi võrra võrdustada, ei tasu segadust ära.
* * ülevaatus - jokk oleks, kui kõigil see puudub, kui vähegi midagi muudetud on. Seega seda ei soovita kontrollida.
* * keevitatud differ keelatud, muud diffrid lubatud. Aga pole väga oluline. Reeglite lihtsuse huvides võiks isegi välja jätta.
* * Polster ja istmed on maitse asi. Las need uued kah saavad tunde sisse ja ise otsustavad, kas viitsivad iga võistlus tagant vaipasid välja tõmmata, et see 0.01s aega parandada. Võiks hoida seal "nii-nagu-tuli" meetodit, et kui tahetakse siis võivad kodus salaja välja visata, aga kohapeal enam ei tohi vms.S.t. Street klassidele boxi ala ei tule. On parkla