Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 06.05.2024 9:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 92 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 13.03.2011 21:57 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 491
Asukoht: Tallinn
Kuhu klassi siis mina hinnamäärusega läheksin? nissan 300zx twinturbo 1990 aasta. Tehtud ei ole midagi peale selle ,et nüüd järgmine nädal tuleb manuaalkasti swap koos dxd extreme siduriga. Ei ole silikoon lõdvikuid siniseid ega ka WB sid ega ka fpr ja ebc sid

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.03.2011 22:35 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
maario123 kirjutas:
Kuhu klassi siis mina hinnamäärusega läheksin? nissan 300zx twinturbo 1990 aasta. Tehtud ei ole midagi peale selle ,et nüüd järgmine nädal tuleb manuaalkasti swap koos dxd extreme siduriga. Ei ole silikoon lõdvikuid siniseid ega ka WB sid ega ka fpr ja ebc sid

Bracketisse :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.03.2011 10:17 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 491
Asukoht: Tallinn
:lol: aga kui see nüüd välja jätta ja street väärtus klasse valida? :D kas jookseksin ühte s14 200sxi ga mida on samavähe tehtud? Minugipoolest..

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.03.2011 19:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
maario123 kirjutas:
:lol: Minugipoolest..
"Kasvu"-klassi eesmärk pole tuunimist piirata vaid anda mõistlik võistlusmoment ka muidu tänaval kiirelt liikuvatele masinatele. Seega läheksid sa "streetB"sse ja saaksid oma auväärt 14s sõita seal, kuhu tulevad loodetavasti paljud 11-15s masinad.
Mis tingimusi sa vajaks, et osaleda? Kas avalaksul osaled? Ja miks (arvatavasti) EMV etappidel ei plaani osaleda (peale finantsi)?

Tasemel 2L NA on kiirem kui stock 3.0T või 7.4L NA - seda näitab ka ABC aegade võrdlus. Rääkimata sellest, et stock S2000 võibolla ka kiirem kui su vähe näpitud 5100=1,7x3000cc.
Publikul võib olla paar korda huvitav vaadata, eriti kui proffid kommentaatorid asja põnevaks ajavad, kuidas 2L stock masin on näiteks kiirem kui natuke näpitud 3.0T. Aga sellegipoolest võiks sellised sõidud toimuda võistluse algfaasis - kvalifikatsioonis, et see rahvas, kes niigi on juba autokataloogisid lugenud ja tahavad kiiremaid masinaid näha, saaks siis tulla kohale hiljem õigeks ellikate ajaks, kus 11-15sek (street B)masinatest on välja nopitud kiiremad 8 (11-13 masinad), ehk siis tuleks Street B ellikates 4 + 2 + 1 + 1 (3. koha sõit) sõitu. 3. koha sõidu võib asendada ka kvalifikatsiooni aegade võrdlusega, ja säästaks ühe sõidu igas klassis, samas tõstest kvalifikatsiooni taset. Korralduslikult võiks Street A, Street B, Bracket, E ja F esimeste ringide ellikad toimuda kõige pealt, nii et kõigist jääb alles 4. Ja siis mingi täpne kell 18:00 näiteks tuleks a la tuunitud pillide 16'se ellika esimesed sõidud. Siis saab kohale tulla ka publik, kes on sama päeva lõunaks ja ka õhtuks muud plaanid teinud. Ja nad näeksid aeglastest vaid kiiremaid Street A ja B poolfinaalid 4 sõitu + finaalid 2 sõitu, seega kaob ära igasugune argument, mis on Street klasside vastu.

jeff: "Liig suurt hoogu piiraks turvakaare index." Tuleks ikkagi põhjendada, miks turvalisus Street klassides peaks madalam olema. See ju vähendab seal kiirelt liikuvaid autosid, ja see pole drag'i ega kiire tänavaauto point. Imo on see natuke vanas-vaimus mõtlemine.
1. Kas on karta, et 10-11.5 masinaid trügib liiga palju oma turvakaartega ja -puuridega Street'i?
2. Kas millegi muuga ei saa piirata kui sellega?
3. 11.5s ilma kaareta masinad on vähem turvalised kui 13s kaarega masinad.

Street A ei pea olema Street B otsene kasvulava!!! Street A ja B kiirematel on võimalus parema rehviga hakata superaegasid tegema "ABC-klassis", kust järgmine samm oleks piiramatu massialandusega "PS-OL"is veelgi kiiremini sõita. Street A peaks olema kasvulava Street B sõitjate tekkeks, mitte Street B mootorite tekkeks. Võiks anda pisiku ja samas vihjata, et järgmiseks hooajaks ostke kõvem auto, teheke suuremale mootorile swap, enne kui tuunima hakkate, et siis Street B's osaleda, kust on vaid 2 sammu tippu jõudmiseks.
Level 0: Street A Kvalifikatsioon 12-17, ellikad 12-14. Finaal 12-13.
Level 1: Street B Kvalifikatsioon 11-15, ellikad 11-13. Finaal 11-12.
Level 2: ABC-klass Kvalifikatsioon 10-14, ellikad 10-12. Finaal 10-11.
Level 3: PS-OL-klass Kvalifikatsioon 8-12, ellikad 8-10. Finaal 8-9.

1 variant oleks ka ABC pooleks (mitte kolmeks) tõmmata, kui on sõitjaid 2 klassi tarbeks. Piiri paneks B klassi keskele.
AB klass <5500cc s.h. kuni 2.0T! Gsi'st kuni WRC pillideni, s.h. 750iL'id Audi A8'd jne
BC klass >5500cc s.h. kuni 2.0T! Ehk Big Block, Small Block, Kiired Audid, Suprad, nisan z'id ja gtr, turbotatud bemmid jne
* Kuskilt peab piir minema, seega ka üle puuritud 2.0T'd paraku peaks B's olema, muidu kui 2.1T panna, siis see diskrimieeriks juba "audivendasid". See tooks dragis praktiliselt puudunud kuid tänaval paugutavad evod jms'd neil soodsalt reaalsuse ette.
* Näiteks: Street B'st peaks tekkima siis järelkasv sinna <5500 klassi (mitte street A'st). Näiteks: kui tahta 5.7 SBC'ga Streeti'st kaugemale astuda, siis tuleb paraku võistelda suuremate kui 2.1T'ega.

Level 0: Street A Kvalifikatsioon 12-17, ellikad 12-14. Finaal 12-13.
Level 1: Street B Kvalifikatsioon 11-15, ellikad 11-13. Finaal 11-12.
Level 2: AB-klass Kvalifikatsioon 10-14, ellikad 10-12. Finaal 10-11.
Level 3: BC-klass Kvalifikatsioon 9-13, ellikad 9-13. Finaal 9-10.
Level 4: OL-klass Kvalifikatsioon 8-12, ellikad 8-10. Finaal 8-9.
* Üldiselt BHRA tehnilised reeglid ainsa erandina, et Street klassid, kus lubatud vaid tänavarehv.

Hiromant Astrona ütleb, et igas klassis tuleb kaheks etapiks kohale 3-8 masinat. Kui 4 etappi, siis heal juhul puudub vaid ühe korra igas klassis 2-5 autot.
Kui enne SR Avalaksu hakata kõva promo tegema, ja sealt iga 10. masin ka EMV Street ava-üritusele meelitada, siis on elu lill.
Ise olen küll ülirahul selle üllitisega :) Põhimõtteliselt õlled võtan vastu Smartpostiga.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.03.2011 19:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Astrona ideedega nõus....mõlemad klassijaotused oleks vastuvõetavad.
Turvakaare indexi all pidasin silmas seda, et sellega võiks street klasside ET-d piirata mitte seda, et ei tohiks kaart kasutada kui võistleja oma elu pärast kardab.

Mind niipalju ei kõigutagi see ABC kaheks või kolmeks tegemine või PSi ja OLi liitmine vaid see, et need street klassid tuleks....kui need päris nii ei tule, et kõik peab ARK ülevaatuskõlbulik olema siis iseenesest tean 3-4 sõitjat kes sellistes klassides sõidaks aga muidu kindlasti EMV-l ei sõida järgmisel aasta. (Ark ülevaatus ja kindlustus oleks siinkohal kuidagi OUT sest ARK ei luba ju midagi teha)

STREET klassid võiksid olla igal juhul nii et, A st oleks võimalik B -sse areneda (st et B-s võiks lubada enamat kui A-s)


Ootan igatahes tulemusi eile - üleeile saadetud küsimuste kohta.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.03.2011 21:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
OT. See, et meil seadused on sellised, ei tähenda, et ma neid kõike pooldan. Selles mõõtes olen aru saanud, et isegi Politsei on selles mõttes isegi natuke mõistev. Vastasel juhul võiksid nad kõik autod tänavalt ülevaatusele saata, millel pole stock summuti-lõpupütt! Seaduse järgi on vist isegi summuti ots väljalaske süsteemi osa. Ja ma pole mitte 1-3x fooritagant politseiautoga kõrvuti olnd. Palju pole puudu olnud, et nad mu 4.5" sumpa-otsa kohta :fcuk ei näita. Ise Soomes vähe käind, ja ei tea nende seaduseid, aga olen kuulnud, et neil sõidavad vähemalt nädalavahetuseti maanteel sellised Hot Rodid, millel V8 vahel ja väljalase lõpeb avatud headeritega. Seega sõna "Street", mis on küll millegi pärast ülelombi levinud keeles, ja võib seal tähendada hoopis muid klasse - võiks ka meil esindada neid "mitte-treilapille".
* Su 8-9 tolli reegleid ei tahaks küll vahele lükata. Kuna "tänava-toyod" peaks olema street b's piisavad, eriti veel 4wd masinate puhul. Ja sellega jääb ära "algajatel" kastiõliga rajamäärimine.
* ABC klassid kolmeks tõmmata (jätta), siis riskime neis püsisõitjate puudumisega.
* 2.0T masin on piisav platvorm, et see 9.0s masinaks ehitada. Ülelombi mingi Eclipse põrutas 6s aegasid.
* Drag'i pisiku tarbeks on
* Street A võiks lõppeda ja Street B alata 1.5T ja >2550cc'st (ehk siis ülemine pool ) järgmisest AB klassist, kus juba "slikiga" sõites järgmisse sekundisse hüpata saaks.
* * Minu nägemuses Mati Audi oleks siuke väiksemat sorti Street B masin, paugutades samas 11.0s. Seega 1.4T/2.5L on suht lagi, keda saab lasta Street A'sse rebaseid kiusama.
* Street klassidel on ka see point, et paljud ei soovigi oma ülikiiret masinat tänavakõlbmatuks teha, et siis OL klassis sõita vms.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.03.2011 22:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Põhiline, et enamlevinud 4wd turbokad street A-d kiireks ei ajaks. Seega võiks 1,8T sinna mitte enam mahtuda....rääkimata 2,3tq audidest.

Tuleks vist tõesti töömahu põhiselt edasi minna....see tegelikult töötab olgugi et koostöös miinimumkaalude piiranguga.

street A kuni 2,5L (või kuni 1471cc + turbo) on tõesti hea punkt mis lubab nokkadel ehitada 141kw NA bemme ja samas miks ka mitte miskeid mikromootoreid turbotada aga see jätaks laiemalt levinud 1600sed B-sse koos suurte turbokatega. kuni 2,7NA ja 1,6T klass kõlab jälle naljakalt kuid lubaks igasugu golfe, astraid, escorte jne timmida turbokateks.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.03.2011 13:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
jeff01 kirjutas:
Tuleks vist tõesti töömahu põhiselt edasi minna....see tegelikult töötab olgugi et koostöös miinimumkaalude piiranguga.
See on suhtumse küsimus, kas meil on praegu kubatuuripiirangud koos miinimumkaalupiirangutega või vastupidi.
"A klass kuni 1100kg, maksimum kubatuuri piiranguga 3L", kõlab üsna veidralt. Samas on hetki kus võib kalkuleerida olemasoleva auto peale motoori valikut võttes aluseks kaalud.


Street A PIIRI MITTE KERGITADA üle 1.5T!
* Seni on A klassidest välja surutud kõik turbokad, seega nende lubamine on juba samm edasi
* * 1.471cc turbokate lubamise mõte ongi selles, et neid eriti pole, aga samas ei välista.
* * Viimasel ajal on autotootjatel uus trend mikro-turbomootorid 1.4T 150hj-stock! Mis on võrreldav paljude 2-2.5L NA'dega.
* 1.6T ja 1.8T vahe on vaid 350 vs 390hj, arvestamata, et madalakäiguline 1.6T võiks paremini pööret kannatada
* * Eesti võimasamaid 1.5T mootoreid on vist 700+hj. Ja sellest poole lahjemad isegi ruuliks liialt Street A klassis.
* * Ka siit foorumist on läbikäinud Honda, millel ilma kaanetihenditki vahetamata 1bariga 300+hj võeti
* * See kui mõni 1,6T auto (näiteks 8v Golf) on lahjem, ei tähenda kindlasti, et peaks väiksemat klassi nende järgi suureks venitama
* * Ja kui 1.6T võtta piiriks, siis minu järgmine liigutus oleks 550hj CA18DET ehitamise asemel 490hj CA16DET, ning "Golfidel" ikka paha.
* * 12sek masinad võiks ikkagi jääda suht piiriks Street-A klassis. 1.6T lõhuks selle piiri!
* * Alla 1.5T piiriga hoiame ka tohutu ohu :) - Killer-mossed tehnikaga tänava mossed eemale - või peaks neid ikkagi lubama?
* Sõltuvalt reeglitest, näiteks kui lubada sama margi vahel swap'e, siis Suzuki Alto või Swift oleks hea toorik 1300cc Hayabusa istutamiseks ja turbotamiseks. Mis oleks ka ilus näide väikses klassi sõitvast väiksest väiksemootoriga kiirest autost. Isegi turbota oleks ta juba suht kiire. BHRA reeglite järgi oleks see vist JOKK, aga vana klassijaotuse järgi oleks ta sattunud 4.0TN masinate kõrvale.
* kaalusin ka varianti, et mitte üle 1100cc turbotatud bike mootoriga naiivselt oletatavaid masinaid mitte A klassi liiga kiireks rikkuma lasta, et teha 1.7x-turbo-kordaja käärid: <1.2T ja <2.4L.


Üritan mõtet arendada ausalt nii, et ma ennast ei paiguta kuhugi. Need piirid, mis olen pakkunud on enamus mu enda vastu. Antud foorumis ka kindlasti ebapopulaarne oleks mu järgnev pakkumine, et ajast ja arust on see x1.7, mis tuleneb vast tehase 0.7bar'isest boostist. Võistlusel käivad masin ei sõida alla 1bari. Seega soovitan
* ülelaadimise koefitsent panna 2.0x peale - ilus ümmargune ja samas õiglane.
Kaalusin ka 2.5x. mis tähendaks turbokaga NA konkurentsis püsimist 1.5bar boostiga, aga kuna selline boost üldiselt nõuaks ka natuke RPM piiri alla toomist, siis poleks see enam õiglane. 2.0x on selline hea number, kus turbokad pole veel halvemas olukorras arvestades nende madalamat töökindlust.

Street A:
* Minimaalne ülemine piir 1.1T ja 2.2L
* Maksimaalne ülemine piir 1.5T ja 3.0L
nende vahelt tuleks võtta kompromiss. Steet A, Steet B ning AB-pro ongi imo need klassid, kus TC rahvas võiks kaasa rääkida. Ülejäänust peaks TQHQ piipl rohkem jagama. (lähen varsti loen, kuhu seal teem arenenud on)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.03.2011 19:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
miks ma küll taaskord pean su mõttega nõustuma. Oma aju ei tööta vist üldse.

Street klassis peaks lubatud olema mootori juhtimise vahetamine, mootori vahetamine sama margi sama silindritearvulise vastu ja puuduma ülevaatuse nõue. Muidu ei saa sõita 3-4 minu tuttavat :-D (Siis ei peaks ka uurima et mis aju kellelgi originaal korpuses on jne)

Kui alakomitee poolt ei lähe street klasside loomine läbi siis ühe korra võiks veel äärmuslikuma variandina pakkuda ÜHE ainsa street klassi loomist streetmani asemele. (kui tuleb tegijaid ja sõitjaid siis tehku 1 klass juurde) Stretman ei meeldi rahvale kuna puudub võistlusmoment ja kuna paljud kel pole slikke ei taha slikkide vastu sõita. Streeman on seni kui augutäide rajakuivatajate ja tehniliste tõrgete ajaks...mitte et oleks väga terroriseeritud reaalselt vaid rohkem vaimselt ja jutu tasandil.Aga siiski eelistaks kahte.....see tekitaks võimaluse miskit huvitavat ehitada.....sest mina saaks valida töömahtu 1200/1300/1500/1600 jne jne :-D Tegelikult on mul ka uus kere tulemas mille ma 3-4-5 aasta projektiks võtan hoopis kurjemate plaanidega.

Turbo koefitsendi tõstmisega ma hetkel pead ei vaevaks....ma sõidaks ära selle ühe aasta ja siis vaataks mis suunas mida vaja liigutada kui üldse.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.03.2011 19:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Astrona kirjutas:
Level 0: Street A Kvalifikatsioon 12-17, ellikad 12-14. Finaal 12-13.
Level 1: Street B Kvalifikatsioon 11-15, ellikad 11-13. Finaal 11-12.


Selliste numbritega jällegi pole inimesel tänavalt mitte mingit huvi tulla sõitma kui ta just pole juba mõne kiire vähemalt 15Keur auto/projektika omanik. Rahalised võimalused pole kõigil samad ,saage aru lõpuks sellest.

Astrona kirjutas:
* ülelaadimise koefitsent panna 2.0x peale


Äkki muudaks siis ka rootormootoritel koefitsendi hmm 2pealt 6peale kuna kahel rootoril kokku ju 6 külge.

Täiesti ajuvaba, mõelge teiste peale ka mitte vastavalt sellele kuidas teil juba auto on ehitatud.

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.03.2011 22:25 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Ma küsin ühe lolli küsimuse ka vahele,kas turbodiisel korrutatakse ka 1,7-ga?
Ja kas 0 klassis finaali pääsemiseks peaks suvaline tänavaauto miinimum 13 sõitma?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.03.2011 22:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
IvarR kirjutas:
Astrona kirjutas:
Level 0: Street A Kvalifikatsioon 12-17, ellikad 12-14. Finaal 12-13.
Level 1: Street B Kvalifikatsioon 11-15, ellikad 11-13. Finaal 11-12.


Selliste numbritega jällegi pole inimesel tänavalt mitte mingit huvi tulla sõitma kui ta just pole juba mõne kiire vähemalt 15Keur auto/projektika omanik. Rahalised võimalused pole kõigil samad ,saage aru lõpuks sellest.



inimene tänavalt oma 2 liitrise opel omegaga või daciaga ei peagi võitma autospordi üritust. Astrona umbkaudu pakutud ajad on tegelikult väga reaalsed. Pigem isegi sõidetakse alul aeglasemalt. Tõsta kolmesele buumerile 141kw 2,5ne ja sõidad 14s heal juhul 1k euri eest. Minugi poolest vanale escortile 110kw fordi mootor ja pääsed samuti ellikatesse. Timmid koduste vahenditegagi asja veel 13nesse vähem kui 2k euri eest. Ise hõiskate kui lihtne on rootormootorist suuri jõude võtta ja nüüd....nii....
Ilmselt ollakse esimesel aastal ka sekund aeglasemad ja rohkem "street"

Mul ei ole kah raha ja kasvõi miskit tihendit või rõngaid tellides oleks tegelikult mõistlikum selle eest mõni arve ära maksta. Siiski ei näe ma varianti, et isegi eesti drag saaks veel aeglasemaid klasse luua. 100% ARK legaalne oleks põnev? arvan, et seda ei jõuaks isegi lapsed vaadata. Midagi peab ikka lubama auto juures muuta.

Pean siinkohal esindama ka teisi potensiaalseid sõitjaid kes siin teemas sõna ei taha võtta kuid msnis mulle oma arvamust avaldavad ja juba teine inimene ütles mulle. et vaatab igal juhul 8sast streeti ellikat kui üht-kaht OL või PS autot soolosõidus. Vaatab mis ta vaatab kuid, et asju saaks mõistlike summadega ajada on meil vaja publikut ja arvan et Street klass seda iseenesest tooks. Täna käivitus minu garaazis 14s tänavaauto mis peaks olema võimalik 1000-1500 euri eest ehitada ja mille kokku ladumine ei võta ka töö kõrvalt tehes kindlasti kauem kui nädal :-D 1k euri veel ja auto sõidaks 13s tänavarehviga või 12s slikiga Kindlasti pole see emv-d silmas pidades ehitatud kuid olen kindel, et see auto ka sinna jõuaks kui oleks klass kus sõita omasugustega kel pole raha spetsiaalautot ehitada ja slikke osta.


_siim_ kirjutas:
Ma küsin ühe lolli küsimuse ka vahele,kas turbodiisel korrutatakse ka 1,7-ga?
Ja kas 0 klassis finaali pääsemiseks peaks suvaline tänavaauto miinimum 13 sõitma?

Kuna diisli klassi hetkel pole siis on vist nii jah et 1,7mega.

ei finaali pääsemiseks ei pea 13s sõitma aga see on vaid astrona pakkumine, et kuhu kanti reaalselt ajad võiks jääda kui asi käima läheb. Võid finaali jõuda misiganes ajaga kui vastane punase võtab.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.03.2011 22:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
jeff01 kirjutas:
Ise hõiskate kui lihtne on rootormootorist suuri jõude võtta ja nüüd....nii....


Mispidi see siia teemasse nüüd puutub?

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.03.2011 23:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
IvarR kirjutas:
Selliste numbritega jällegi pole inimesel tänavalt mitte mingit huvi tulla sõitma kui ta just pole juba mõne kiire vähemalt 15Keur auto/projektika omanik. Rahalised võimalused pole kõigil samad ,saage aru lõpuks sellest.
Äkki muudaks siis ka rootormootoritel koefitsendi hmm 2pealt 6peale kuna kahel rootoril kokku ju 6 külge.
Täiesti ajuvaba, mõelge teiste peale ka mitte vastavalt sellele kuidas teil juba auto on ehitatud.
IvarR
* Praktikas pole veel keegi niikaugele jõudnud, et meil oleks väike street klass, ja et seal ka oleks tõesti 8 autot mis alla 15seki sõidaks (14s tähendab dragis 14.00-14.99). Kui on 30 osalejat ja jääd 9.'ks oma 14.6 ajaga, siis järgmine kord saad ehk ellikasse. Pakun, et kui see klass tuleb, ja 15 matsi kohal on siis 5 koha pressib juba 15.3 ajaga ning finaali võidab >14.0 sõitnud masin.
Rahapuudumine ei võida kuskil, aga tekitab respekti, kui suudetakse rondiga 300% kallimale masinale näiteks närvidega ära teha. Need kel raha pole, on see eelis, et nad ei raiska nii palju.
* Rootormootoritest paraku palju ei tea. 2-taktilised iseenesest keelatud pole, rääkimata neile eritingimuste panemisest (neile paneks a la 1.5x). Samuti pole piiratud mootorite arv jne.
* Ainus, mida mina nende uute reeglitega saavutada üritan, on Eesti Dragi kasv. Enda masin oleks ka vanade reeglite järgi konkurentsis, muretseda tuleb pigem sellepärast, et 10-11s masinaid palju peale ei voola ja need kaalutakse "dragi-karjäär" lõpetada peale puuri-indexi ületamist, motivatsiooni puudumisel.
Kui kohale tuleb õige juhtimise korral 2012 ikkagi streetidesse 2x25, "AB" 20, "BC" 10, OL-PS 7 ja BR 20 masinat, siis selle ~100 autoga võistlusel mingis klassis ikkagi ellikasse jõudmine oleks jällegi au-sees. Ja kui asjalugu juba selline, ehk siis minu saavutusest on abi olnud, küll siis juba OL või C klassi jaoks korralikke tänaval Lambo'isid kottivaid masinaid jälle võistluse nimel "ära rikkuma" (ümber ehitama) hakatakse.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.03.2011 12:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
* Street klass: summutisüsteem on kohustuslik (kasvõi otseläbi). Ses mõttes, et mina oma küljelt välja ulatuva downpipe'iga võiks eemale hoida. Samuti võiks kaaluda screamer-pipe'ide Streetist ära jätmist.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 92 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 71 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11