Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 19:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 92 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 17.03.2011 14:29 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Astrona kirjutas:
* Street klass: summutisüsteem on kohustuslik (kasvõi otseläbi). Ses mõttes, et mina oma küljelt välja ulatuva downpipe'iga võiks eemale hoida. Samuti võiks kaaluda screamer-pipe'ide Streetist ära jätmist.

Mismoodi see S***** klassi odavamaks muudab ?

Ja eelneva paari postituse/lehekülje kohta - meil on miinimumkaalud.
Äkki lubaks max 1264 ccm Turbokad - siis ei saaks Hayabusaga ka sõita ja oleks 1200 suhtes veel võrdsem :-D

Tsiteeri:
9. SÕIDUKI MIINIMUMKAALUD

9.1. Võistluskorras sõiduki kaal koos juhiga (ehk võistluskaal), ei tohi olla väiksem kui:
Mootori töömaht: Võistluskaal: .
Kuni 2000 cm3 450 kg + iga algav 100 cm3 üle 1000 cm3 lisab 40 kg.
2001...3000 cm3 850 kg + iga algav 100 cm3 üle 2001 cm3 lisab 20 kg.
3001...5000 cm3 1050 kg + iga algav 100 cm3 üle 3001 cm3 lisab 10 kg.
Üle 5001 cm3 1250 kg + iga algav 100 cm3 üle 5001 cm3 lisab 5 kg,
kuid kokku mitte üle 1400 kg.

9.2. Lubatud on lisada jäigalt kere külge kinnitatud ballasti, kuid mitte rohkem kui 50 kg.
9.3. Miinimumkaalu määratlemiseks ühte ülelaadimismeetodit kasutaval sõidukil
korrutatakse mootori töömaht koefitsendiga 1.7, korraga mitut ülelaadimismeetodit
(mehaaniline + keemiline) kasutaval sõidukil korrutatakse mootori töömaht
koefitsendiga 2.3, rootormootoriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga
2.0. ja ülelaadimist kasutava rootormooriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse
koefitsiendiga 3.4.


St lugege: http://www.bhra.ee/data/info/BHRA%20tehnilised%20reeglid%202011.pdf


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.03.2011 0:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
KaroK kirjutas:
Astrona kirjutas:
* Street klass: summutisüsteem on kohustuslik (kasvõi otseläbi). Ses mõttes, et mina oma küljelt välja ulatuva downpipe'iga võiks eemale hoida. Samuti võiks kaaluda screamer-pipe'ide Streetist ära jätmist.
Mismoodi see S***** klassi odavamaks muudab ?
...
Tsiteeri:
* * Olen neid BHRA miinimumkaalusid lugenud rohkem kui nende kirjutaja ning arvutanud "teenusena" ka teistele... Millele sa täpsemalt selle lugemissoovitusega viitad?
* Mis 1200cc? Tuleks ikkagi tänaval ühed aktiivsemad vajutajad, 325-vennad, kah rajale meelitada. Neid on palju ja hoolimata sellest, et nad kõige aeglasemas klassis oma kiire 15-16s'iga kaugele ei jõua, toovad nad jällegi publikut ja maksavad osalust ning sisustavad päeva. Ja eriti üllas oleks siis muidugi kui nende silmaring kah laieneks :).
* Dragi summuti (ehk see 1 põlv) maksab ka natuke. Ja mis street klass see oleks, kui tullakse tänavalt, ja siis krutitakse kohapeal auto lärmakamaks kui mõni C-klassi masin. Selline piirang ka võrdsustab, ning võrdsustamine teeb võistlust üldiselt odavamaks.
Elav näide, mina, kes oma tänavaautol kohapeal 15kg kergema ja vabama summuti alla kruttisin; kaaluksin ka seda ühe argumendina klassi valimisel. Ja Eesti Dragi arengut silmas pidades, oleks vaja, et tagurpidi ei detune'ita end nõrgemasse klassi. (Street A vennad de-tune'iks end üldse siis ju võistluselt ära :lol: ) See 1% lisamassi muidugi pole nii määrav kui rehvi-keelamine, ja ma üldiselt, peale 1.6s 60ft kogemist, suht keeldun taas 2.1s uisutamise pärast kohale tulemast. Pigem vaatan ikka 1.5 60ft poole ja rehvist tingitud 0.6-0.8s kehvemat aega kah nagu ei tahaks jälle sõita. Ma siin seletan kõvasti, aga praktika on see, et sügisel läks masin laiali ja kuna motiivi pole külmas garaazis tegutseda, siis olen suht ära ootaval seisukohal, kas tõstan siin kevadel riiulist jupid kapotti alla või naudin veel juunis rahulikult mutrikeeramist. Sõltub natuke ka EDRA otsustest.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.03.2011 3:08 
Eemal

Liitunud: 19.03.2011 2:35
Postitusi: 3
See on tore, et keegi teab reegleid paremini kui nende loojad! Tavaliselt neid ei viitsi ju keegi lugedagi, liiati siis veel endale selgeks teha. Aga milleks oodata EDRA otsuseid? Eestis otsustab dragi asju siiski alakomitee ja seda pole veel keegi ära muutnud. Siinkohal on mul Astronale pakkumine - tule alakomitee esimeheks ja näita, kuidas asjad käima peavad! See ei ole mingi "joke", see on konkreetne pakkumine praegu. Meil on hädasti sellist asjalikku venda vaja. Helista ja lepime kohtumise kokku, teisipäeval on alakomitee koosolek, peale mida edastan Sinu kandidatuuri EAL`i juhatusele. EAL`i juhatus otsustab asja ära ja ongi korras!
Ootan kõnet!

Andrus
55687665


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.03.2011 12:38 
Eemal

Liitunud: 23.11.2010 15:31
Postitusi: 2
Jutumehi on siin palju, nagu näha. Siis, kui oleks vaja sõita, või midagi ära teha, on "ma ikka ei saa, reeglid on niisugused ja naasugused, ootan, kas tehakse mulle sobiv klass, pole auhindu jne."
Minu arust on praegused reeglid väga head. Streetman kah olemas "tänavaautodele". Ja bracket.
Sõida, ja ära mölise. Vaata, kas see EMV karikas ikka tuleb nii kergelt kätte.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.03.2011 14:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mis asi se kuradi streetman on et seda haipida? maksta tonn või poolteist (kasutatud G-techi hind) et 2 korda sõita ja oma aeg teda saada? Pole võistlust pole punktiarvestust pole klassijaotust pole inimestel huvi ja pole seal ka võistlejaid.

Muud klassid POLE parimad aga oleme nendega jõudnud ära harjuda ja see teeb need meile oluliselt kodusemaks. Nii mõnedki autod on nende eksisteerimise ajal juba ehitatud ja klasside muutmine tekitaks samuti kisa ja hala nagu nende mitte muutmine. ABC kokku liitmine tooks kaasa selle, et C klass oleks kuri kui A ja B tuule alla teevad. Need, kes kahtlevad, et kas järgmisel aastal ABC´s sõidavad seda ilmselt ei tee sest klasside liitmine annaks korraliku ladvaosa mida oleks kokku headel tingimustel kuni 16nese ellika jagu ehk.

Palju on kuulda olnud juttu et vanad olid paremad klassid ja autoklubil olid head jne aga tegelikult ei annaks ka mitmelt poolt oodatud 2L NA klassi mitte mingit tulemust...see oleks vaid läbimõtlemata hurraa. Tuleb Shabalin ja näitab et pole ka töömahust või ülelaadimisest abi kui mootorit ehitada ei oska ja raha selle alla pole panna siis peabki kaotama.

Reeglid on iseenesest olemas ja toimivad. ABC suht sarnased ajad näitavad et kaalureeglid on enamvähem paigas.

Kui aga tahta tribüünidele rahvast siis on vaja siiski Street klasse või harrastaja klasse või kuidas iganed seda nimetada. Tuleb vaid välja mõelda kuidas nende klasside piirangud seada, et nendes klassides veidi odavam sõita oleks.

Kui Astronal vähegi võimalust siis soovitan antud pakkumist kindlasti kaaluda. Pole vist kedagi teist kes oma käigud ja liigutused kõik niimoodi läbi arvutaks. Lisaks on tal praktiline kogemus ülelaadimise osas ja teab neid suhteid ja seoseid ja asju päris hästi.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.03.2011 23:37 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Päevapoliitikat jälgides võib järjest kindlam olla, et lähitulevikus oleks vajalik oma klass ka tänavalegaalsele keskkonnasõbralikule tehnikale. :-D
Pole enam uudis:
http://www.e24.ee/?id=396687

Juutuubist ka seostuvat:

World's Quickest "Street Legal Electric Car" :
http://www.youtube.com/watch?v=369h-SEB ... re=related - ET 10.258 @ 123.79 mph!

Meie mandrilt:
http://www.youtube.com/watch?v=eVB-Tszp ... re=related - Hrvatski elektrobolid

Või siis tehnikat, millel peaks miinimum korstnapikkuse reeglitesse kirjutama:
http://www.youtube.com/watch?v=XUQ2rtm7 ... re=related - Turbokad Cummins vs. Duramax


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.03.2011 13:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mõss kirjutas:
....EAL`i juhatus otsustab asja ära ja ongi korras! Ootan kõnet! Andrus
Esiteks! Hindan seda, et oled jaksanud asjaga tegeleda. Loodetavasti pole su lahkumise põhjuseks kriitika üledoos. Kriitika on ikkagi lihtsalt tasuta negatiivse alatooniga nõu, mis peaks olema abiks, hoolimata sellest et see paljudele küünikutele rõõmu pakub. Ja ala languse 1 põhjustest on ikkagi meist olenematu majandus-krahh. Hiromandina ütleks, et edasi läheb vähe lepasema reega, loodame, et sellest hiljem siis valesid järeldusi ei tehta.

Tänan pakkumast! Aga ütleks, et see on natuke kohatu. Hoolimata sellest, et tean natuke tehnikast, ei oma ma isikuomadusi juhtimiseks. Pealegi oleks see 3 trepiastet korraga suht pimedas ruumis, mis tihtipeale lõpeb kukkumisega, lisaks ei pea ma ennast piisavalt "stabiilseks", et usaldada enda jaoks nii tähtis asi sellistesse kätesse. Isegi kui poleks nii, kaaluksin, kas ikka tahaks oma elu väga kärpida.

See teema on siin EDRA teema. Arutelu tekkis siin pigem selle eesmärgiga, et EDRA kui asjast loodetavalt huvitatu, teeks igast august sisse voolava tasuta nõu baasil oma kokkuvõtte ja esitaks selle alakomiteele, kes siis sealt loodetavalt mingi osa muudatusi teostaks ka praktikas. Kunagi pole hilja. Kui ma ei eksi siis Lõuna-naabrid kinnitasid oma uued reeglid eelmine aasta alles aprillis. Antud 5a vana skeem oli toimiv 5-4-3a tagasi ja on vast ka 3-4-5... aasta pärast. Hetkel on aga lääg, kui oleks vaja boosti.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.03.2011 9:59 
Eemal

Liitunud: 19.03.2011 2:35
Postitusi: 3
Ma ei oska muud öelda, kui kahju. Ja seda, et selles mõttes läks nagu alati!
Minu lahkumise põhjuseks ei ole kindlasti ainult kriitika üledoos! Seda on saadud kogu aeg ja selle vastu on ajapikku tekkinud teatud immuunsus! Selle põhjuseks on enamalt siiski see, et ma olen pea 8 aastat sellel kohal olnud ja nagu viimaste aegade arengud on näidanud, et ma olen vist liiga kauaks jäänud. Samas on väga erinevad inimesed viimastel päevadel helistanud ja keelitanud mind seda sammu astumast, sest võistlejad tegelikult teavad põhjuseid, miks nad ei osale ja see ei ole mitte see klasse puudutav põhjus. Ja tean ka korraldajate probleeme ja 1+2 oskan ise ka kokku panna, et aimata ka publiku probleeme. Klasside kokku panemist on meil ka juba ennem ette tulnud ja see ei oleks sugugi võimatu või uudne asi. Streetmani ju võiks muuta mingil määral, tema nime muuta, kui siin kellelegi ei meeldi, mis ei muuda ju midagi, kuid mingit EMV tiitlit sihuke litsentsideta, kohustusteta ja maeiteamidaveel klass kindlasti saama ei peaks. Mõelge nüüd peaga!? Küll olen nõus sellega, et tuleks neil lasta sõita ka ellikad ja finaalid ja teha ka punktiarvestus. See teeks kindlasti selle klassi atraktiivsemaks ja võimalik, et muid muutusi polekski vaja.
Aga eks me näe, mis tulevik toob.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.03.2011 17:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mõss kirjutas:
Küll olen nõus sellega, et tuleks neil lasta sõita ka ellikad ja finaalid ja teha ka punktiarvestus. See teeks kindlasti selle klassi atraktiivsemaks ja võimalik, et muid muutusi polekski vaja.
Aga eks me näe, mis tulevik toob.


Jah see oleks tore algus. Täpselt see just puudu ongi. Nimi ei olegi nii oluline.
Ei olegi ehk kahte analoogset klassi enne vaja kui esimene aasta on tõestanud et osalejaid seal rohkem kui 10 tk on. alla selle poolitada on pointless. Kaheksast ellikat vaadata nauditavam kui kahte neljast.

Meistrivõistluste võitja tiitlit ju keegi tegelt vist taga ei ajagi...kui ajaks siis oleks eelmine aasta OLi kaasa sõitnud näiteks.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.03.2011 21:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Kiire pilk SR foorumisse... kirjutas:
Sõitjatele on pilet 17.- ( et vähendada järjekorda) sisaldab 1 juhi piletit..
3.1. Võistlusest võib osa võtta ka kehtivat sõitjalitsentsi omav isik.
Kokkuvõtvalt ma ei näe seal erilist eelist EMV etappidel oletatavalt korraldava Street ees, kui välja arvata suur populaarsus (a la tänavatel juba räägitakse: "Sa lähed? Ei lähe?").
Suht kirves ütleks (NB! Seal on ka 12eur'ine "klubipilet".).

Huviliste arvu näitab ära SR Avalaks! Kui avalaksul teha kõva promo ja haipi, flaierid värgid, siis oleks pooled vennad sealt ka "EMV etapil" rahva-liigas platsis, kuna too pole ju kallim, ja maine võiks nagu parem olla. Ja noh ABCOLPS klassi sõitjaid ju takistada ei saa ja meelitamist nii palju ei vaja, kuhu siis üldse promo suunata, kas üldse ei promo, a la "kes tahavad sõita ja mäletavad, otsigu ise üles"..
Tõesti vahet pole, kas siis muudetud + jagatud Streetman või uus klass (pigem uus, kuna SM oleks natuke nagu laiba mõnitamine). Peaks jooksvat punktiarvestust ja "rahva-kiirendaja" diplomi võiks kasvõi väljaspool Rock Cafe'd ikkagi jagada.
Tsiteeri:
Streetmani ju võiks muuta mingil määral, tema nime muuta, kui siin kellelegi ei meeldi, mis ei muuda ju midagi, kuid mingit EMV tiitlit sihuke...
Ma pole küll müügispetsialist, aga pakun, et selline alatoon väga ei müüks. Ma ei oska seda tunnet küll numbritesse panna, aga millegi pärast meenus, et siiani oli imo nii, et käisid avalaksul sõitsid 15s said pähe, ja olid tegija, aga kui StreetMan'is sõites 13s võis isegi võites väheke pissine tunne jääda, ja nagu rohkem ei tahtnud vms. Parem juba kohe ka sellele klassile uus nimi võtta :)


EDIT:
Punkti 3.1 lugesin valesti... See tähendab tegelikult, et kõik võivad sõita, mitte et litsents oleks kohustuslik. Seega sõitjakaarti ei pea ostma. Ja seega tuleb see üritus ikkagi vähe odavam.
Streetklassi huviliste arvu saamiseks, tuleks esiteks avestadada, et paljud tahavadki seal vaid proovida ja võistlustel sõõviks võiboalla sealsetest kiirendajatest käia näiteks pooled, kellest osadel rahalised või muud põhjused. See osalejate arv tuleks seega ikkagi Tamboviga (4-8?) läbi jagada.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.03.2011 1:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
SR openingil pandud 17€ sõitja osalustasu(mis paljudele klubidele veelgi odavam) selle tõttu, et erinevalt BHRA üritustest on seal liiga palju sõitjaid ning eelnevatel aastatel on ainult 2-3x saanud sõita võistlejad ning päev juba õhtus(100+ sõitjat tavaliselt olnud). Samuti on sponsorid iga aasta aru saanud, et rahvast sinna tuleb(2000-4000 inimest olenevalt aastast) ja auhinna laud on olnud igati tasemel. Sr avalaksul pole klasse kunagi olnud - sõidad kellega tahad ja põnev on nii sõitjatel, kui vaatajatel, eks autod mis sõidavad on kohati muidugi naljanumbrid, samas iga naljanumber võtab endaga kaasa 10 sõpra ja nii see rahvas koguneb. Kui sa Veedler pole käinud, soovitan vaatama tulla, saad ehk üht-teist kõrvataha panna (ja kindlasti näed ka seda, mida ei tohi kohe kindlasti kõrva taha panna) :bb

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.03.2011 13:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Kas ma sain õigesti aru, et SR'ile plaanid minna, kui auto valmis saad, aga EMV on plaanidest väljas?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.03.2011 17:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
jep ja vaevalt ma ainus olen, BHRA on kogu kiirenduse isu ära võtnud.., mul suht suva mida bhra teeb, peaasi, et nad jälle SR openingi kallale raha ja võimu ahnuses ei lähe, jäägu oma sureva ala juurde... :badgrin:

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.03.2011 18:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2005 18:01
Postitusi: 390
Asukoht: .EU
wirx kirjutas:
BHRA on kogu kiirenduse isu ära võtnud..


+1

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.03.2011 20:32 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
topgear kirjutas:
wirx kirjutas:
BHRA on kogu kiirenduse isu ära võtnud..


+1

-2

Ärge jonnige, mehed !
Tulge kohale ja protesteerige kuidagi teistmoodi:
Regage ennast Outlawsse "tänavaautoga" ja võitke meistritiitel näiteks - see peaks süsteemi rohkem raputama.
Tooge sõbrad ja sugulased ka.

Ülalpool pakutakse näiteks ka alakomitee juhataja ametikohta - väga suure väljavaatega koht inimesele, kes tahab ala arengut oluliselt positiivse poole lükata.

Avalaks on nagu Woodstocki festival. :-D
Ärritamiseks võib ka veel öelda, et memmekad, kes ei julge EMV etappidele tulla. 8)
EMV etapil pähe saada on eniveis kõvem tulemus, kui avalaksul uut M5 kottida.

Peace :burn


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 92 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11