Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 19.04.2024 3:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 92 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07.03.2011 13:35 
Eemal

Liitunud: 07.05.2009 18:15
Postitusi: 51
Asukoht: Tartu
Kallid kiirendussportlased.

Ajendatuna erinevatest kõlakatest, mis puudutavad paljude võistlejate huvi puudumist EMV sarja võistluste vastu, paneks siia korraldajate nimel üles küsitluse. Küsimus oleks väga lihtne. Kui palju Teist kavatseb, või sooviks, sellel hooajal sõita EMV sarjas? Infot kasutame statistika tegemiseks. Saaks arvestada, kui palju võistlejaid on üldse tulemas. Kui tõesti on nii, et ainult mingi 10 sõitjat on huvilised, siis kas on ikka 10 sõitja jaoks mõtet sarja teha? Loomulikult, kui huvilisi on, siis anname meie ka endast kõik, et sari toimuks ja oleks ka mõistlik arv võistlusi.

Ka võite kirjutada mis on need põhjused, miks te soovite/ei soovi EMV sarjas sõita ja mida peaks korralduses muutma või samaks jätma.

Ka on palve, et hoiame selle teema viisakuse piirides. Sooviks ainult konstruktiivset arutelu.


Ette tänades!


Kristjan Veedler
EDRA

_________________
Failure Is Not An Option


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.03.2011 2:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Ei plaani osaleda üheski sarjas. Kuna pole huvipakkuvat sarja, siis kiiret pole ja alustan sel aastal masina ettevalmistustega alles kevadel. Sellegi poolest on plaan hooaja jooksul oma rekordit värskendada, mõnel odavama osalustasuga üritusel.
Vabandan siin kohal, et väga lühidalt ei suuda vastata.

Miks? Minu arust polnud eelmisel aastal ühtegi klassi, mille tiitlil oleks oluline väärtus või motiveeriv auhind. Väikse erandina EMV PS ja 1000EUR, kus alla 4.0T masina pole mõtet ronida. Tegeleme asjaga puhtalt huvist tehnika mitte (sarja-) tiitli vastu, üritades purustada enda rekordeid. Tiitlid on boonuseks. Kui näiteks B klassi tuleks kohale 30 kasvõi 14-16sekundi masinat, kellest 16 pääseks kvalifikatsioonist edasi, siis hoolimata masinate madalast tehnilisest tasemest, oleks tiitlil mingi väärtus. Iga uue sõitjaga kaasneks 5-20 dragiga lähedalt kokkupuutuvat inimest, kelle kaudu leviks info ka juba tuhandete potensiaalsete pealtvaatajateni. Drag assotsatsioonide ülesanne oleks tekitada sõitjatele sõidu-võimalus, ilma et osalustasude registreerija võistleja ja kes teab mis litsentsi tasudega neid eemale peletada, kasvõi kaudselt "peale maksta", kuni tekib piisav publiku mass. Põhimõtteliselt peaks sõitja ostma sõitjakaardi (elukindlustuse) ja tema publik ostaks ta kaudselt sisse. Piltlikult suvalisel tuunitud opeliga sõidumehel on suhteliselt ükskõik, kas ta toob 10-50 pealtvaatajat "teile" tänu sellele, et korraldajate raha tuli meie riigi eelarvest, Moskvast või Nigeeriast. Oleks vaja sarja, kus 1000eur eest tuunitud masinad saaksid "beat"ida 100eur eest tuunitud masinaid ja 10000eur investeerinute kõrvale tõusmine oleks "vaesematele" ka omamoodi motiiviks. Kui on kartus, et osalejaid ühte klassi hakkab juba 50-100 tulema, alles siis võiks panna ka osalustasud ja selle võrra ka ürituse kvaliteeti tekitada. Umbes nagu äris, et enne kasumi lõikamist on vaja tekitada kahjumiga töötades korralik käive. Siin ongi siis esialgu pähkel, kuidas korraldamist optimeerida nii odavaks ja leida korraldajatele sponsoreid jne et üldse saaks midagi toimuda. Kui asi juba liigub, alles siis sponsoreid peavad otsima hakkama sõitjad, aga sellest võime esialgu vaid unistada.
Selge on see, et 30'st 4.'ks tulemine on palju motiveerivam, kui kahest teiseks tulemine. Selge see, et paljud tahaks kohe Top Fuel masinaid jälgida, aga hetkeseis on imo selline, et tuleb 2 sammu tagasi astuda, vaadata mis valesti läks, ja väikeste sammudega uuesti proovida.
Peale selle annaks see võimaluse drag-pisiku levikule. Olen suhteliselt veendunud, et dragi-pisiku epideemia veel sel aastal ei puhke, küll loodan, et selleks vajalik pinnast valmistatakse ette.

Mitu inimest käis EMV ja TADS etappe jälgimas? (Pakun, et mitte palju, aga tuhanded)
Mitu neist teab, kes võitis antud sarjades B klassi? (Pakun, et 10, kui võitja ning teiseks jäänud tiimi liikmed välja arvata).
Mu tuhandest tuttavast, kes ise kiirendusega ei tegele, teab suures osas tänu mulle 100, et kiirendusvõistlused kui sellised on olemas ja et ka Eestis korraldatakse. 25 neist on käinud vaatamas. 5 tk on käinud ka sõitmas Streetrace Avalaksul. Kui küsida, kes võitis minu arvates kõige populaarsema PS klassi, siis 3tk vastaks, et Kuriks ja ülejäänud, küsiks vastu "mis asja".

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.03.2011 9:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Mina 60-70% tõenäosusega ei sõida 2011 EMV sarjas.

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.03.2011 10:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Ikka ja jälle seesama nutt litsentside ja osalustasude koha pealt. Hakka või juba "Pärtelit panema" :)
Litsentsid pole ette nätud selleks, et ahistada tehnikahuvilisi, kes tahaks oma käte/mõttetöö tulemust testida. Seda, milleks litsentsid vajalikud üle kordama ei hakka, aga eeldasin et vähemalt Astrona peaks seda jagama.
Osalustasude üle ei tasuks ka nii väga kiunuda kuna esiteks ei tea keegi, kui suured need sel aastal on ja teiseks kas siis kõigi arvates peaksid korraldajad olema need ema Theresad, kes kogu lõbu oma taskust kinni taovad. Auhindu tahetakse ka ju saada, tribüüni peal on küll hea istuda jne.
Natuke Pärtlit ka:
Kui nüüd kokku võtta litsentside tasu+keskmine osalustasu, siis pakun, et keskmise antud foorumi kasutaja projekti maksumusest moodustab see summa heal juhul vaevu näraka 1/40-ndiku.
Mis puudutab konkurentsi puudumist, siis kõik mõtlevad ühtemoodi ehk kui te ise ei osale, siis ei saagi kunagi konkurentsi olema ja ka ala ei arene.
Enamus inimesi eeldab, et selle foorumi rahvas on üks suurima potensiaaliga kiirete autode tootjatest :)
Katsuks siis näidata, et oleme selle arvamuse väärilised. 8)

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.03.2011 12:03 
Eemal

Liitunud: 18.02.2005 18:08
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu
Viskan siia pisikese kondi õhku :)

Ja küsin, et kas klasside muutmine tooks rohkem huvilisi? Et liiguks näiteks vähemalt ajutiselt tagasi nö vanade klasside juurde. Ülelaadimine on koefitsendiga nagu ikka.

Siiski C, OL ja PS jääksid samaks, aga teised klassid oleksid uustulnukatele siis väheke ahvatlevamad ja nagu näha eelmise hooaja TAK võistlustelt, siis toovad ka võistlejaid.

Mis arvate?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.03.2011 16:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
vlzman kirjutas:
Ikka ja jälle seesama nutt litsentside ja osalustasude koha pealt. Hakka või juba "Pärtelit panema" :)
9-sekundi vendadele peab kah võistlustel koht jääma, kuna toovad palju publikut, ja neil on tihtipeale õigus igasugustes tehnilistes küsimustes, aga nende arvamus ala-arendamistest, massipsühholoogiast ja tihtipeale ka ärist pole alati eriti oluline. See on umbes sama kui astrofüüsika-friigi käest küsida midagi maapealsete asjade kohta - fail.
Küsimus pole selles, kas mina või sina saame aru litsentide vajalikkusest, vaid selles, kas potentsiaalsed ala päästjad: uued sõitjad ja vanad "kahevahel olevad dragi-sõbrad", kes on ülivajalikud sarjade loomiseks/püsimiseks, seda heaks kiidavad. Elukindlustuse ja sümboolse osalustasu vajaduse võib üsna kiirelt selgeks teha, aga ilma dumpingut tegemata, kiiret arengut ei tule, ja ilusaid suuri võistlusi, kus iga kord tuhanded vaatajad ja sada sõitjat, võib lähima mõne aasta jooksul ära unustada.
Kvalifikatsiooni (30-40 autot per klass) peavad saama suhteliselt valutult ka "chipi ja koonuse" vennad, ja seda nii, et nad oulliselt ei kahetseks antud osalemise kogumaksumust peale seda kui nad ju kvalifikatsioonist edasi ei pääse. Ja tuleksid ka järgmine kord uuesti proovima (loe: sõpru tribüünidele meelitama). Need pealtvaatajad, keda "koonuse-vennad" ei huvita, vaataksid ajakavast ja tuleksid õhtuste finaalide ajaks kohale. Vanad-dragi-peerud, kel näiteks eelmisest üritusest hea aeg ette näidata, võib kah oma aega säästa ja näiteks enne kvalifikatsiooni lõppu regada. Ja korraldajad ei saa lubada mökutamisi jms klientide peale kusemist, et näiteks iga 5 minuti tagant öeldakse et võistlus jätkub 5 minuti pärast. Graafikust välja ujumised on kah pealtvataja poolt aktsepteeritav, vaid siis kui on tempo taga jne jne, ja see probleem tuleks kah siis lähima pooleteise aasta jooksul lahendada.

Mis kuradi "heal juhul vaevu 1/40"? See on puhas pärteldav demagoogia, mis pole antud probleemi juures edu toonud ja ei too kah. Kaotame ära sõna "heal juhul", alles jääb "vaevu 1/80", kaotades ära sõna "vaevu" jääb alles "1/160". Võtame vajamineva "kvalifikatsiooni-venna", kellel 1-3KEUR maksev auto, teeb chip+koonus + nipet näpet = 160-500eur sisse taotud (siin kohal ei räägi neist kes finaalidesse jõuavad ja üle 500euri on õiges suunas investeerinud). Siis osalustasud ja litsentid peaks kokku olema 1-3eurot per hooaeg!!! Ja õigus, keegi ei nuriseks isegi kui summa oleks 10x kõrgem. Aga kui kogu hooajast osalemine maksab ligi 500eur nagu imo viimastel aastatel on olnud, siis võib öelda, et see lause, mis sulle meeldis, on tegelikult 100-500x üle paisutatud. Väide on muidugi ok, aga teisel mandril või teises kontekstis: tuleks visata kõrvale soovid: ala arendada, kedagi kohale meelitada, et jumalla eest me ilgelt kõvade tegijate üritustel mingid jobud ei hakkaks käima, ning kohal peavad käima need, kes ilma meelitamata tuleks enivei, ja maksaks kasvõi 1000eur, et miljonäride klubisõitu teha - tõesti, 50000eur'ise eelarvega pille on meil mõned ajaloos olnud, aga sellest mälestusest üksi ei piisa.

Klaside suhtes. Võtame üldse Läti klassid. Me ei pea nii tähtsaks end pidama, et meil peavad oma enda päris oma Eesti klassid olema.

Seniste kogemuste baasil ütlen siiski tervest sarjast osavõtmise kohta: "Ei". Küll aga on võimalik et 2. ja 3. üritus meelitan kohale ~20 pealtvaatajat, kes on nõus 5EUR'ist loobuma, kui peale minu oleks veel 100 huvilist, siis kiire arvutuse kohaselt oleks juba 150000EEK koos. Aga elu on interaktiivne. Kui taolised uurimused ja ettevõtmised oleks käivitatud aasta tagasi, oleksin see talv ka puhkust võtnud, garaazis istnud, ja 100% käsi olnud. Dragi edendamise huvides :) võin näiteks oma stock Van'iga osaleda 1. võistlusel (et osalejate kriitilist massi saavutada), ning käiksiń välja ka näiteks Bounty: "Kes oma alla 1.5L vabalthingava sõiduautoga on poole raja peal kiirem, saab 10EUR" :lol:

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.03.2011 20:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Nagu hoiatasin ette, et hakkan Pärtelit panema, siis ei saa mind ka selles süüdistada ;)
See teema ei tehtud küll erinevate seisukohtade omavaheliseks vaidluseks, kuid natuke ma siiski vaidlen (luban algatajale, et see jääb viimaseks).
Esiteks, chipi ja koonuse vennad on vägagi teretulnud EMV-dele, selleks on olemas streetman klass ja ma tõesti loodan, et korraldajad teevad suuri jõupingutusi, et see klass osalejatele atraktiivsemaks muuta, see ongi see kasvulava! Mina ei ole seda meelt, et pole neid 15 sekundi vendasid siia vaja, absoluutselt vastupidi.
Eelarve teema: Sõitja litsents maksab sel aastal 50 öirot, reg.litsents EDRA'st 60 öirot - sellega lõppevad litsentside kulud. Selle peale võin mürki võtta, et osalustasud EMV etappidel ei anna kokku 400 euroopa raha. No sorry kui ma elan pilvedes, aga kui on tahe tõesti võistelda, siis kuidagi ikka see raha leitakse. Pealegi kui ma õigesti mäletan, siis streetman klassis ei nõutud litsentse.
Arvan, et ma väga mööda ei pane kui julgen väita, et keegi ei ürita ratsa rikastuda EMV osalustasudest ehk küsitakse pigem ikka miinimum, et kuidagigi oma korralduskuludega tasa tulla.
Klassiteema koha pealt pakuti välja uus variant, tekitage siis konstruktiivne arutelu, kuidas asja paremaks teha, mitte miks kõik on jama ja ei sobi.
Astrona, märksa lahedam oleks ikkagi kui sa vaese VAN'i piinamise asemel ikka mõne kiirema apastraadiga kohale kulged. Ei maksa alahinnata end, 11-12 sekundi sõitjad peaksid ikkagi suht headele kohtadele pretendeerima, pealegi kui sina ega RFL ei tule, kes siis lätakaid kottima hakkab :ohshit

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.03.2011 21:40 
Eemal

Liitunud: 18.02.2005 18:08
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu
Astrona kirjutas:
Klaside suhtes. Võtame üldse Läti klassid. Me ei pea nii tähtsaks end pidama, et meil peavad oma enda päris oma Eesti klassid olema.


Panen siia siis informatiivsuse mõttes ka läti klassid:
- Class A (LMV): Naturally aspirated, engine displacement up to 2000 cm3.
- Class B (LMV): Naturally aspirated, engine displacement 2001...4000 cm3 and all diesel engines.
- Class C (LMV): Naturally aspirated, engine displacement 4001...6000 cm3 and Supercharged up to 1900 cm3
- Class D (LMV): Naturally aspirated, engine displacement over 6001 cm3 and Supercharged over 1901 cm3
- Streetman: Unlimited engine displacement, 11.500 sec break-out.

vlzman kirjutas:
Eelarve teema: Sõitja litsents maksab sel aastal 50 öirot, reg.litsents EDRA'st 60 öirot - sellega lõppevad litsentside kulud.


Lisan veel, et arutlusel on olnud võistleja tasu 50 EUR per üritus. See on esialgne summa, mis võib muutuda, aga peaks märku andma suurusjärgust. Kui me räägime 3-st EMV võistlusest, siis oleks kogukulu hooajale 50+60+50+50+50= 260 EUR, mis ei tohiks väga tappev olla.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.03.2011 21:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Praegune klassijaotus on horisontaalne, mitte vertikaalne.
Jaotatakse reeglite alusel ABCD ja ongi kõik, Vertikaalselt on kõigist võimalik minna PS ja OL-i
Ehk siis valik on suhteliselt kesine ja noaga lõigatud mootori mitte raha järgi.

Ideaalis oleks vaja tänava ja mittetänava klasse eristada, samas kokku lükates horisontaalselt.

Eestis pole ruumi viiele pro klassile, PS ja OL kõrvuti jätkusuutlikud pole, pigem lisada PS kaalud OL-ile ning korras.
Street A on piisavalt kiirena ennast näidanud, et tänu miinimumkaalu vahele ka B-s sõita.
Kokkuvõttes jõuame Soome klassijaotuseni BS, DS, OL.
Sinna juurde on vaja mõtelda 2-3 tänavaklassi, ilmselt snitti võttes TAK-ilt ja lätlastelt.
Kusjuures, viimastes on vaja vähemalt karikasarja, mitte nagu streetman hetkel!
Kulude kokkuhoiu mõttes nõrgemas indeks 11.5 turvakaare järgi ja tugevamas puuri järgi 10.0.

Ei viitsi palju põhjendada, kuid peamine:
Oleks 2 klassi neile, kes muidu TAK-i seeriat sõitsid. Rahvaspordi litsenss.
Oleks 2 klassi neile, kes perspektiivis ka mujal tegusid tahavad teha.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.03.2011 23:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Fog kirjutas:
Praegune klassijaotus on horisontaalne, mitte vertikaalne.
Jaotatakse reeglite alusel ABCD ja ongi kõik, Vertikaalselt on kõigist võimalik minna PS ja OL-i
Ehk siis valik on suhteliselt kesine ja noaga lõigatud mootori mitte raha järgi.

Ideaalis oleks vaja tänava ja mittetänava klasse eristada, samas kokku lükates horisontaalselt.

Eestis pole ruumi viiele pro klassile, PS ja OL kõrvuti jätkusuutlikud pole, pigem lisada PS kaalud OL-ile ning korras.
Street A on piisavalt kiirena ennast näidanud, et tänu miinimumkaalu vahele ka B-s sõita.
Kokkuvõttes jõuame Soome klassijaotuseni BS, DS, OL.
Sinna juurde on vaja mõtelda 2-3 tänavaklassi, ilmselt snitti võttes TAK-ilt ja lätlastelt.
Kusjuures, viimastes on vaja vähemalt karikasarja, mitte nagu streetman hetkel!
Kulude kokkuhoiu mõttes nõrgemas indeks 11.5 turvakaare järgi ja tugevamas puuri järgi 10.0.

Ei viitsi palju põhjendada, kuid peamine:
Oleks 2 klassi neile, kes muidu TAK-i seeriat sõitsid. Rahvaspordi litsenss.
Oleks 2 klassi neile, kes perspektiivis ka mujal tegusid tahavad teha.


Tundub igati mõistlik ja ala arengut soosiv. Küsimus korraldajatele ja alakomiteele - kas selliseid muudatusi oleks 2011 hooajaks võimalik korraldada või oli küsimus klasside ümberkorraldamise kohta pigem silmas pidades 2012 hooaega?

_________________
Buick GN stage II


Viimati muutis vlzman, 09.03.2011 0:32, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.03.2011 0:19 
Eemal

Liitunud: 09.03.2011 0:06
Postitusi: 1
Ei viitsi palju põhjendada, kuid peamine:
Oleks 2 klassi neile, kes muidu TAK-i seeriat sõitsid. Rahvaspordi litsenss.[/quote]
A-klassis oleks sõitja :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.03.2011 1:35 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Kas mitte eelmisel aastal ei saanud samast asjast räägitud ?
Mis asjad on Street klassid ?
EV's on seadustega piiratud peaaegu igasugused ümberehitused.
Ei loe see, et kui mul on novembris ülevaatus, siis on mul aasta aega Top Fueli sõita sama autoga.

Piiranguteks saavad olla:
1. Rehvimõõt
2. Mingi osa originaalse kere kandestruktuuri olemasolu
3. Mootori kubatuur
4. Ülelaadimistegur
5. Miinimumkaal
6. Turvastruktuur (puur / kaar)

Tänavaautod sõidavad bracketit.

Ei saa endale praegu lubada dragi pilli, aga kui teeks, siis 3,5...4 liitrise 250..300kw vabalthingava ja sõidaks kõigil võistlustel.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.03.2011 18:11 
Eemal

Liitunud: 18.02.2005 18:08
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu
Astrona kirjutas:
Sama lugu sellega, et kui edra või muu korraldaja või lihtsalt klubi on EAL'ist oma litsentsi ostnud, siis maksimaalset saab ta ju ala arendada ja sealjuures suuri kulutusi tegemata, küsides minimaalsed regaja-litsentsi tasu. Näiteks ise maksab 525EUR ja müüb seda edasi 52'ele soovijale 10EUR tükk (mitte 60eur/tk): kasumiks loeks mitu juurdetulnud sõitjat, ning lisakulusid praktiliselt ei tule (isegi kui peaks 10eur per masin peale maksma, tuleks see raha ju tagasi, kui mitte see sama võistlus, siis kunagi ikka). Krt kui 10EURiga saaks võistlejaid sisseosta - siis drag õitseks!
Samuti peaks EAL mure olema, et alad areneks - ja kui ala vajab laienemist siis tuleks "peale maksta" mitte koorida. Oot-oot, kui EAL müüb klubile "vastutuse müümise õigust", mille tulemusena ikkagi lõppkokkuvõttes vastutab sõitja kõige eest? Või siiski asi pole nii kole, ja kui näiteks stardis pool silda alt ära lendab ja sõidan oma regaja-klubi omandis-oleva jõulupuu katki, kas EAL siis ostab uue puu ja annab mulle ata-ata?


Registreerijalitsents maksab 525 EUR+km. Ehk mitte käibemaksukohuslasele maksab see litsents veidike teist hinda. Ning lisaks on ka piirangud tegelikult kui mitu litsentsi sa selle alusel välja tohid anda. Päris nii ei ole, et ma panen litsentsi hinnaks 1€ ja ootan, et kogu maarjamaa 600 inimest selle ostaksid. Tänu nendele asjadele on ka EDRA litsentsi hind 60€ ja väljastatakse piiratud arv litsentse.

Mis puudutab vastutuse asja, siis mina olen sellest asjast nii aru saanud, et klubi siiski vastutab oma sõitja eest, kuid tal on hiljem õigus kulud sõitjalt sisse nõuda (ilmselt küll kohtu kaudu kui muudmoodi kokkuleppele ei saada). Kulude all ma pean silmas mingeid nõudeid, mis tekivad sõitja tegevusest - näiteks pit alal mõne teise auto rammimine. Siis teoreetiliselt peaks kannatajal olema õigus nõuda kahju välja klubilt ja seejärel saab klubi pöörata selle nõude sõitja (süüdlase) vastu. Rõhutan, et see on minu arusaam - kui keegi pädevam inimene teab õiget/teist versiooni, siis olge head ja parandage mind.


Viimati muutis Carla, 09.03.2011 21:28, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.03.2011 20:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Armas foorumi Jumal, oma enda huvides, terve postituste kustutamisel asemel, palun, asendage hoopis selle sisu kustutamise põhjusega.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.03.2011 20:29 
Eemal

Liitunud: 07.05.2009 18:15
Postitusi: 51
Asukoht: Tartu
Et EMV võistlustele tuleksid ka need mehed, kes väidavad, et "et mis ma ikka sinna oma aeglase autoga tulen", teen ettepanku muuta klassijaotost pisut. Puutumata jätaks praegused põhiklassid. Need ja nende tehnilised reeglid jäävad nii nagu nad on. Õnneks on meil olemas ka selline klass, nagu STREETMAN. Paraku ei meelita ka see klass, praegusel kujul eriti võistlejaid, kuna sellel klassis on ka suhteliselt ebavõrdne seis. Tulla saavad kõik ja teinekord on vastamisi üsnagi ebavõrdsed paarid.

Minu ettepanek oleks see, et tekitada selle STREETMAN klassi asmele 2 eraldi klassi.

STREET A - Autod töömahuga kuni 3000cm3. Võistleja peab sõitma vahemikku 21.000 kuni 15.000 sek

STREET B - Autod töömahuga 3001 kuni ...... cm3. Võistleja peab mahtuma ajavahemikku 15.000 kuni 11.500 sek.

- Mõlamas klassis on keelatud kasutada ükskõik milliseid slikkrehve. Ka rinkaslikk ja tänavalegaalsed slikid on keelatud. Ainult need rehvid, millega tänaval igapäevaselt sõidad.

- Auto salong ei tohi olla tühjaks tõstetud.

- Autol peab olema kehtiv riiklik ülevaatus ja kehtiv liikluskindlustuse poliis.

Fog ja Veljo on käinud välja ka mõtte, et neid kahte klassi võiks nimetada ka omaette sarjaks. Tegemist võiks olla eesti kiirenduse rahvaspordisarjaga. Tähendaks seda, et võistlejad ei peaks ostma registreerijalitsentsi ja sõitjalitsentsi. Piirduks ainult rahvaspordikaardiga, mis on odavam, kui kiirenduse sõitjalitsents. Auhinnad, nagu ikka, võistluse lõpus. Lisaks punktiarvestus ja miks ka mitte autasustamine EAL-i aastalõpugaalal.

Klasside indeksid ja kubatuurid on sellised, mis esimese ajana pähe kargasid, nii et need peame koos veel läbi mõtlema. Ka pakkuge lisatingimusi mõlemale klassile. Kindlasti on kellelgi veel mõtteid, kuidas seda plaani veel paremaks muuta. Kui saame mõistliku asja kokku ja mõtte toetajaid jagub, teeme alakomiteele ametliku ettepaneku sarnase asja loomiseks.

_________________
Failure Is Not An Option


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 92 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11