Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 02.05.2024 9:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 92 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 11.03.2011 19:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Minu osalemist piirab liiga väike miinimumkaal ja seepärast suurt osalemist ei plaani. Kui tuli jutt neist soonrehvidest ja muust jamast tuli idee hoopis tänavale tagasi pöörduda. Loodan 12nesse sõita...olgu see kasvõi riiamäkke wheelyga lastes :-D

Mis puudutab klasse siis olen iidamast-aadamast propageerinud seda, et oleks loodud võistlusmoment järelkasvule. Kui aeglaseim klass sõidab 11s siis sellele pulgale algajal hüpata pole võimalik. Klasse luues tuleb jälgida seda, et ei tekiks miskeid soodsaid tingimusi teatud automarkidele....a-la, et miski klass pannakse kinni turboquattro audide poolt võimidagi sellist. Mul pole TQ audide vastu midagi ja omalgi on 1 mõte sellega seoses kuid see oleks igav kui tekib klass mille eesotsa täidavad vaid üht marki masinad.

Kui vaadata meie A B C siis kõigis sõidetakse 11-13s (erandjuhud 10 ja osad ka 13-...) minule meeldiks jälgida võistlust kus saab põnevusega jälgida na vs ülelaetud autosid. Asjad peab võrdsemaks tegema miinimumkaalude abiga.

Neile 11-13s autodele oleks kõrvale vaja street klasse ....näiteks kuni 13s või tänavarehvi või mis iganes piiranguga.

Kiiremate osas sõna võtta ei oska kuid minuarust on neid liiga vähe et neid kahes klassis pidada......rohkem klasse oleks pigem aeglasematele tarvis.


Keegi peab võtma ette selle töö ja vaatama mis töömahu ja kaaluga (kasvõi helistab võistlejaile) mis aegu sõidetakse....ja reastaks need asjad kuidagi ja vaataks kas on tarvis ja kui siis mis suunas kaalu abil võrdsustada. Reastada kõik meie potensiaalsed sõitjad ja vaadata kuidas need jagada tuleks et igasse klassi jaguks sõitjaid ja neil oleks võimalik võistelda.


ja miks virisetakse osalustasude üle ? Aga seepärast, et 5-15euri osalustasuga sprinte, jääraja sõite jne jätkub. Rääkimata sellest, et 1500 eegusel rahvaralli etapil saad päev otsa võistelda nii et õhtul ei taha enam rooli nähagi kui 12 kiiruskatset läbitud on. Nimesid ei nimetaks aga tean mitmeid kes dragi asemele nüüd rohkem ralli suunas vaatavad või autosid tänavaautoeks deforsseerivad. Tulevad tagasi aastatetagused ajad mil maanteedel mõõtu võeti.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.03.2011 21:30 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Meil on praegu ju miinimumkaalud ja silindrivalemid arvesse võetud.
http://www.bhra.ee/data/info/BHRA%20tehnilised%20reeglid%202011.pdf
Kes tahab midagi kirjutada, loeb enne selle dokumendi mõttega läbi.

Kuna tehnika areneb, siis tuleb paratamatult ka klasse muuta.
Näiteks, ABC klassides oli kõik korras, kui kõik sõitsid 11,5..13 sek.
Siis mingiaeg hakati 9 sõitma ja oligi jama majas.

Nüüd peaks ka piirama A,B, C klasse tehniliste reeglitega, et kõik sõidaks 12,5 ja siis 40 kraadi rajatempi ja 20 kraadi õhutemperatuuri ja 15 m/s taganttuulega tuleks kiireimal 11,9 seki sõit.

Alla 20 kraadi on pealtvaatajatel juba jahe :-D

Või mis ?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.03.2011 21:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
dc85, ei pea hakkama aegalaseid suunama mingite reeglitega esiveolist võimast autot valima jne. Võib ju jagada hiljem väikse diplomi ka kiireimale esiveolisele, diislile jne...
jeff, tegelikult on sul ju võimalik auto raskemaks teha ja ka võistelda, see on ju põhimõtte mitte tehniline küsimus. PS ja OL min-kaalud on enamikele üldsegi kättesaamatud.

RFL, juhi osa on algajate puhul niigi suurem, lastakse 1. käiguga ärevusest tühja ja nii ongi võimalus kõigil. Selle pärast poleks vaja reegleid lisada. Kui 1.8T ja 2.2T on ühes klassis siis see 20% suurema mootoriga võistlejal peabki olema eelis tänu tema paremale valikule. Võib olla ka olukordi, kus 800cc turbokas peab võistlema 7L vabalthingavaga jne. Selge see, et 100 klassi teha ei ole mõtet. Päris tänaval on kah kõik ühes klassis.
Kui Street B's oleks lubatud DOT Hoosierid jne, siis kaoks näiteks sul vaikselt point üldse PRO klassides ju sõita! Street olgu street-legal rehviga, lisabki põnevust ja juhifaktorit.
Tore on vaadata kiireid stock autosid,
10.5-12s vahel peaks hakkama mingi reegliga siis kiiremad Street'ist välja "lennutama".
* stock käigukast, mida enamus 10s masinad ei saa lubada!
* Mootori swap'e ei luba, mis lükkaks osad PRO'sse
* Vabalthingavate turbotamist päris keelama ei tasuks hakata.
Street B's ma näen Evosid, Imprezasid ja Corvette ning Camaroid, mida muidu ei kohta. Isiklikult kui natuke masinat raskemaks polsterdan ja tänavarehviga tulen, siis tehasest juba võimsana tulnud masinad oleks chip+koonus stage2'ega ikka suureks ohuks. Tänavarehv juba määrab selle, et kui sinna GTR ja kiired Porsched, Viperid ei tule, siis 12-13 vahele jääksid finaali ajad, ja ega need gigandidki võhikukäes me betoonil väga kiiremad pole. Ja on ainult kasuks, kui kohale laekuvad ka tänavaautode eliit kiire supra, viper ja skyline - nende kõrval neljas kuni kuues koht isegi oleks puhas auasi. Minugi poolest tehke kasvõi 16'ne ellikas, kui üle 20 kohale tuleb, peaasi, et päris 30-50% aegalsemaid ikka välja sõelutaks.

KaroK, ma nii naiivne poleks, et neid 11s tänavarehviga sõitvaid masinaid nii palju tuleb, et mingi jama majja tuleks. See kui street B's sõidetakse näiteks puuriga 10.9 ei tähenda, et nad kindlasti tuleks teise klassi tõsta, vaid pigem seda, et PRO klass on aeglane - too võiks ikka 7-10 olla.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.03.2011 21:54 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Astrona kirjutas:
KaroK, ma nii naiivne poleks, et neid 11s tänavarehviga sõitvaid masinaid nii palju tuleb, et mingi jama majja tuleks. See kui street B's sõidetakse näiteks puuriga 10.9 ei tähenda, et nad kindlasti tuleks teise klassi tõsta, vaid pigem seda, et PRO klass on aeglane - too võiks ikka 7-10 olla.

11,499 ei või sõita, vastasel juhul turvakaar/-puur sisse ja kiiremasse klassi - saabki edasi tuunida, kui eelmise klassi lubatud ümberehitused juba kõik tehtud.
Kui 12.0 tänavalegaalse rehviga ei sõida, siis tuleb väike dragislikk lubada, või jäigem wg vedru :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.03.2011 3:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
KaroK kirjutas:
:-D
Üritagem argumenteerida oma väiteid jms.
Küsimus: Miks on kasulik, et tänava-autod, millele turvalisusehuvides on turvakaar lisatud, peaksid võistlustel street klaasist välja lendama?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.03.2011 9:30 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Astrona kirjutas:
KaroK kirjutas:
:-D
Üritagem argumenteerida oma väiteid jms.
Küsimus: Miks on kasulik, et tänava-autod, millele turvalisusehuvides on turvakaar lisatud, peaksid võistlustel street klaasist välja lendama?

Olen eelpool argumenteerinud ka.
Odavklass võiks lõppeda seal, kusmaal hakatakse kaart nõudma.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.03.2011 13:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Vähemalt selleni oleme jõudnud, et odavklassi on vaja.
Isiklikult looksin 2 "odavklassi"
Street A ....tänavarehv, sama margi mootor ja kast. 4wd keelatud Indexit esialgu vaja poleks
Street B ....Lubatud on slikkrehv ja ise paigaldatud ülelaadimine kuid mootor ja kast peavad olema sama margi masinalt. turvakaare index.
Et street klassid liiga kiireks ei läheks siis saab igasuguste "street" nõuetega asja ohjes hoida....a-la peavad saabuma võistluspaika paberites legaalsena ja omal jõul vms.
Praeguse ABC jagaks mingist maast kaheks.
Pro A
Pro B

3 klassi jaoks meil autosid lihtsalt ei jätku ja ajad on niigi sarnased.

Kui see teeb asja odavamaks või lihtsamaks siis võiks street klassid olla vabalt emv arvestusse mitte kuuluvad.

Kui kaalu teema on hästi läbi mõeldud ei ole ju töömahu vahet ja sellega väga midagi ei piirakski. On ju tõestatud, et 4 silindrilised peeneks aetud vilepillid võivad väga kiired olla ja ma ei usu, et nende ehitamine on kordades kallim või odavam kui samakiire V8 ehitamine. Jah boosti vahe on kahe-kolme kordne aga ühel juhul ostad sa 4 haitekk kolbi ja teisel juhul võivad pmt valuplönnid sees olla kuid neid pead 2x rohkem ostma. Ühel juhul ostad korraliku metalltihendi ja teisel juhul ootad usast sama raha eest papptihendite paari.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.03.2011 15:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
jeff01 kirjutas:
Vähemalt selleni oleme jõudnud, et odavklassi on vaja.
Isiklikult looksin 2 "odavklassi"
Street A ....tänavarehv, sama margi mootor ja kast. 4wd keelatud Indexit esialgu vaja poleks
Street B ....Lubatud on slikkrehv ja ise paigaldatud ülelaadimine kuid mootor ja kast peavad olema sama margi masinalt. turvakaare index.
Et street klassid liiga kiireks ei läheks siis saab igasuguste "street" nõuetega asja ohjes hoida....a-la peavad saabuma võistluspaika paberites legaalsena ja omal jõul vms.
Praeguse ABC jagaks mingist maast kaheks.
Pro A
Pro B

3 klassi jaoks meil autosid lihtsalt ei jätku ja ajad on niigi sarnased.

Kui see teeb asja odavamaks või lihtsamaks siis võiks street klassid olla vabalt emv arvestusse mitte kuuluvad.

Kui kaalu teema on hästi läbi mõeldud ei ole ju töömahu vahet ja sellega väga midagi ei piirakski. On ju tõestatud, et 4 silindrilised peeneks aetud vilepillid võivad väga kiired olla ja ma ei usu, et nende ehitamine on kordades kallim või odavam kui samakiire V8 ehitamine. Jah boosti vahe on kahe-kolme kordne aga ühel juhul ostad sa 4 haitekk kolbi ja teisel juhul võivad pmt valuplönnid sees olla kuid neid pead 2x rohkem ostma. Ühel juhul ostad korraliku metalltihendi ja teisel juhul ootad usast sama raha eest papptihendite paari.


Väikese mootori boosti alla ehitamine on ikka oluliselt kallim kui võtta mõni BB ja see keskmisesse forsseeringusse ajada. Töökindlusest ja stabiilsusest pole üldse mõtet rääkida. Välja pakutud klassid ühtivadki suht EDRA poolt välja pakutuga. Üks asi, mis sel aastal suure küsimärgi all, on see mitmes klassis EMV tiitel välja jagamata jääb kuna liiga vähe osalejaid.

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.03.2011 15:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Kõigepealt tulekski otsustada, kui palju meil klasse vaja on.
* E & F & BR jääks endiseks, need nagu toimisid?
* PS - vanad reeglid. 2010 käis igal võistlusel 3: Viljar, Reimo ja Veljo. Mõned kõned teha. Arvestades näiteks, et 2009 vs 2010 OL klass muutus 3 pealt 1 peale. Ennustan 2011 PS'i 1-5 püsi-võistlejat. Ses mõttes võiks ka selle klassi kindlustamisele mõelda (OL'iga liitmine oleks 1 asi).
* OL - Mõned kõned, kas võiks need 0-3 võistlejat PS'i ära "mahutatada".
* Street A - tänavarehviga väiksed (Näiteks <2500cc)? 12-15s. Ellikasse suht odav jõuda. Otsustamisel.
* Street B - tänavarehviga (Näiteks >1.5T ja >2.5L. 11-14s. Ellikasse suht odav jõuda. Otsustamisel.
Mõned BR vennad võivad kah Street kasuks otsustada.
-------------
* ABC+Steetman 4 klassi peale oli igakord platsis 4 võistlejat: Tauri, Lauri, Mati ja Artjom. Peale selle käis kahel üritusel ka Andrei, Agris, Elvis ja Peeter. Ja kõik sõitsid suht ühte auku. ABC kubatuuri limiidid kaotada, muu jääks samaks - ühesõnaga kokku tõsta. Ja saab tiitli välja jagada! Mis näitab ka natuke, et miinimumkaalunõue toimis. 2011 seega 5 kuni 15 autot kohal.
Vähemalt kahel etapil käisid A,B,C,PS,OL+SM klassides: 2010 - 13, 2009 - 23, 2008 - 34.
s.h. Streetman 2010 praktiliselt puudus, aga 2009 osalesid 3: Mati, Arne ja Eno. Sama jada jätkates langeks 6 klassi püsiosalejate arv 3'ele :) Aga õnneks see loogika ei kehti.
ABC+PSOL võistlejate arvuks 2011 pakun 6-20. Ala uuele juhtimisele lootes peaks osalejate arv osalt tänu Street klassidele siiski kasvama. Steetidesse eeldan 6-16 püsiosalejat. Seega ABC+PSOL+SA+SB pakun 15-35 osalejat (2010a 13 võistleja asemel, ehk piltlikult 200%).
2009 ja 2010 oli ABC,PS,OL mõlemil aastal 13 võitslejat, kes puudusid max ühelt võistluselt. 2010 oli ka etappe vähem ja seega statistika, et arv ei langenud, ei pea väga paika. Alles jäid tulihingelised, keda on võimatu ära ajada.
------------------------------------------------------------
Põhifookus siiski Street reeglitele.
* Kaared välja - EI
Nõus, et Street võiks lõppeda seal kus PRO algab (väike ülekate on paratamatu), ja nõus, et tänaval just igapäev kaarega masinad ei liigu. Aga klassi reegleid ei peaks sellega piirama, kui keegi soovib kõrgemat turvalisust. Kui ma näiteks kaare sisse panen, sõidan tänaval ikka edasi, ja naljakas oleks omal jõul kohale tulla ja siis kuskil treilapillide klassis maanduda tänu sellele, et elu kalliks pean. Sellist suunatud klassijaotust saab piisavalt hästi piirata ka kaudselt.
Kõigepealt vaataks palju neid kaaretajaid on kes tänavarehviga 11 algust viistivad uisutada, sealjuures omamata soovi sõita õige rehviga 10.6s ja minna PS'i, kus on lubatud omakorda veel massi vähendada ja ka kõvemat kasti kasutada ning üldse järgmine hooaeg siis juba 9s sõita. Neid ei tule nii palju, et peaks neile oma reegli tegema. Seega las jäävad street B ellikad 11 kuni madal 14 vahemikku. Ning Street A siis kõrge 12 kuni madal 15 vahemikku.

* Stock-kast kohustuslikuks?
4-vedustel polegi see madal 11 ei tea mis uisutamine, ja tekib tänavarehviga väikeste võimsuste juures eelis, aga nad ongi ju reaalselt tänaval kiired, mis võibki kajastuda ka võistlusel. Kui panna stockkasti reegel kah, siis julgen kahelda, et kas näiteks Wirx raatsiks oma evo kasti 2 hooaega järjest paar korda sinna rajale jätta, ja seda Street B tiitli nimel. Ja kui raatsib, siis au ja kuulsus temale juba ainuüksi publikumagnetiks olemise eest!
Kui keegi soovib kastisisu kohta valetada, olles ostnud sinna 50-100K maksva gearset'i - palju õnne!
Pealegi stock-kastinõue piirab ka juba mootori swap variante.
Hoiaks eemale enamus 650+hj masinad, keda meil praktiliselt tänaval pole. Ja kui ilmuvad kohale, on see pühaüritusele ainult kasuks.
* Võib kaaluda ka seda, et kast peab olema vaid mootori margi põhine, et lubada huvitavaid swap'e. Näiteks mu Trans Am'il on Chevy mootor ja kast, aga täiesti street-masin.
* Mu ettepanek oleks eranditele vastutulemine või kastipiirang ära jätta, näiteks meil on paar Tänava Turbo Taunust, millel pole vist kast ja mootor ühe margi küljest.
* Kaalusin ka stock alumise poole nõuet, aga selle kontrollimine on keeruline. Ja piirab arengut (nagu ka muidugi stock-kasti nõue)

Kokkuvõtvalt Street:
* kehtivad kõik indeksipõhised BHRA reeglites mainitud turvanõuded
* tänavarehv
* mootoripõhine kast??? Mõned erandid või siiski ikkagi kastipiirang ära jätta.
* kerele sisselõiked keelatud???

Korralduslikult:
* Street võiks toimuda ka vihmaga! Vähemalt Street A. Loodame, et tuleb ilma, ja et Street A "rajakuivatajateks" ei hakata kutsuma.

OT, aga BBC vs väikse turboka ehitamist olen mõlemat omal nahal kogenud - praktilist EUR/ET vahet pole. Arvestada tuleb ka seda, et 7.4L 600hj suuremate ülekandekadudega, suurema tuule- ning veeretakistusega 1370kg masin pole palju kiirem kui väike voolujooneline 1.8T 400hj 1060kg riis. Pea iga aasta on EESTIS müügis 30-50Keek'uga sepissisuga riisi auto, samas kui stock sisuga BigBlock masinat mille vänt 500-600hj pealt krõpsti teeb ei pruugi selle raha eest leida. Pealgi 3K eek eest saaks riisi puhul veel 4 tagavara plokki kaasa. Vahe tekib alles siis kui üle 1000hj võetakse, aga jällegi ei maksa unustada, et meil siin seda üldiselt ei juhtu. Ja ka siis oleks vast sepissisuga turboga SBC soodsam.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.03.2011 15:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
OT võibolla on see tõesti nii....Ma ei väitnudki et sama hp saamine oleks sarnases hinnaklassis. Pidasin silmas seda, et a-la 12nes sõitmiseks võiks suurusjärgud suht sarnased olla aga see on tõesti vaid pakutud arvamus. ......sel teemal absoluutset tõde vast pole. aga veidi vaieldes räägib r4 puhul kasuks ehk odav ja saadaolev toorik, 2x vähem juppe, reeglina on need mootorid uuemad ja ei vaja total rebuildi. Isegi kollektoreid tehes või kaasi portides-rebuildides, kepse või kolbe soetades on hinnavahe ju kahekordne r4 kasuks. Rääkimata kaaluvahest. kui eesmärk pole sama hp vaid sama aeg siis leiaks kindlasti vaidluspartnereid mõlemale poolele aga seda ei pea siin teemas vist tegema :)

Kere sisselõigete osa jätaksin ma välja. Mitte vaid oma autole toetudes vaid see lihtsalt teinekord lihtsustab ja kiirendab a-la mootori vahetuse või mis iganes protsessi. Minu auto on igast servast lahti lõigatud ja oma ära nägemise järgi kokku keevitatud aga ta on siiski VÄGA PALJU jäigem, turvalisem ja ~30 kg raskem kui originaalis. Niikuinii on korralik tehniline kontroll ja igasugune porr saab seal välistatud. Rellagaga sai auto kallale mindud puhtalt seepärast, et mootor käiks maha vähem kui 15 minutiga või kolvi või silindri vahetus ei kestaks enam kui 30 minutit.....See pole ju minu "taseme" :lol: puhul absoluutselt oluline aga fännan lihtsust ja kiirust mitte urruaugu kaudu keeratavaid polte.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Viimati muutis jeff01, 12.03.2011 16:26, muudetud 5 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.03.2011 16:11 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Alati on igasuguseid illegaalseid asju tehtud ja ka mina pole mingi kukupai.
Siiski kiirendusvõistluste katuseorganisatsiooni egiidi all Vabariigi seadusandluse peale jalga tõsta ei ole kuidagi sobilik.

Kaotada sõna Street ja igasugused ülevaatuse nõuded ametlikest dokumentidest.


Edasi on juba igaühe enda asi, kuidas ta oma auto lennuväljale saab - tulgu kasvõi lennukilt langevarjuga.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.03.2011 18:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Kas poleks mõttekam algajatele teha hinnapiiridega(stock auto turuhind käiks ka sinna hinnapiiri sisse) klassid näiteks? See peaks ju rohkem võrdsustama ja kõigil oleks samad võimalused.
Ehk siis 50K eest saaks ju ntx ühe S13 + natukene näppida ning samas mõne sierra kasvõi ära turbotada. Tööraha jätaks arvestamata vaid pigem jupihinnad+auto kokku. Oleks ka pealtvaatajal hea vaadata et ou 50K eest saab omale ntx 13sekundi auto teha ja äkki on ka ise järgmine kord platsis.

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.03.2011 19:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
IvarR kirjutas:
Kas poleks mõttekam algajatele teha hinnapiiridega(stock auto turuhind käiks ka sinna hinnapiiri sisse) klassid näiteks? See peaks ju rohkem võrdsustama ja kõigil oleks samad võimalused.
Ehk siis 50K eest saaks ju ntx ühe S13 + natukene näppida ning samas mõne sierra kasvõi ära turbotada. Tööraha jätaks arvestamata vaid pigem jupihinnad+auto kokku. Oleks ka pealtvaatajal hea vaadata et ou 50K eest saab omale ntx 13sekundi auto teha ja äkki on ka ise järgmine kord platsis.

IvarR


Kontroll?? Hakkame võistlejatelt tšekke küsima?
PS klass - mina sel aastal OL, arvatavasti ka Reimo, Viljar sihib põhja poole, Fog ei viitsi arvatavasti Miniga kahekesi võidu sõita ja valib ka OL'i.

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.03.2011 14:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
vlzman kirjutas:
Kontroll?? Hakkame võistlejatelt tšekke küsima?
PS klass - mina sel aastal OL, arvatavasti ka Reimo, Viljar sihib põhja poole, Fog ei viitsi arvatavasti Miniga kahekesi võidu sõita ja valib ka OL'i.


Mida seal kontrollida on? Tuuningunäitustel on samamoodi olnud hinnaklassi järgi ja kõik toimib ilusti. Helivõistlustel oli ala populariseerimise mõistes alguses täpselt samamoodi hinnaklassi-ga võistlused ja samamoodi asi toimis ilusti. Konkurents oli tihe ja võistlus huvitav.

Tshekk pole oluline. Töötunde ei arvesta.
Kõik teavad palju chipid, nukad, kolvid, turbod, progeajud jne maksavad. Selle järgi on ju lihtne.
See pole oluline kas ostsid asjad uuena või kasutatuna see on igaühe oma teha kuid arvestataks uute asjade hindu.

Hinnaklass 50000eek ehk ~3200eur
Näiteks 200sx s13 hind keskmine umber 2500eur
Horshami chipid 60-150naela ehk 70-180eur
FMIC materjal 200eur
Hiina turbo 300eur
Alla 3200eur suht okei 250-300whp

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.03.2011 15:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ei...hinna põhine jaotus ei toimi.
See sunniks ju porri tegema kui silikoon lõdvikud ja alumiiniumtorud kapoti all asja liiga kalliks teevad. Isegi omanikul on keeruline hinnata kui palju raha autole on kulunud kui puuduvad märkmed.....rääkimata võõrast inimesest.

kopeerin oma read tqhq-st:

OL ja PSi kokku panemine oleks minu kui tühisemutrikese silmis väga õige. Muidu oleks võistlused sama huvitavad kui lihtsalt soolosõitude vaatamine. Ilmselt oleks selle otsuse tegemisel viisakas küsida potensiaalsete sõitjate arvamust aga ma ei usu et vaid medali või karika pärast sellega tegeletakse ja konkurentsi kardetakse.

A, B ja C Kas nad mitte suht samat aega ei sõida olenemata töömahu vahest? Järelikult miinimumkaalu osa töötab Mina püüaks panna kõik nende klasside autod ET järgi ritta ja leida mingi pidepunkt mille alusel nad kolme asemel kaheks jagada. Ma ei arva et see peaks olema töömaht. Saaks rohkem ja sarnasema ETga autosid kumbagi klassi. Lumi sulab hirmuäratava kiirusega ja võibolla pole tõesti selliste lükete jaoks õigeim aeg aga kui võistlejatelt endilt küsida ja nemad vastu pole siis milles oleks probleem?

Viimaseks jätsin järelkasvu teema kuna sellega on omal erilised emotsioonid. Street klassi või klasse on vaja Mitte ainult uutele noortele tulijatele vaid et tagasi tuua ka mõned vanad tegijad, kel pole võimalust või mõtet oma vähem forsseeritud 12-13-14s võimis iganes autodega praegustes klassides sõita, küll aga on võimalik auto peaaegu tänavakonditsiooni viia või siis lihtsalt on kalli sportautoga tänavalt tulla ja reaalsust tajuda. Mina tahaks küll Tarmo Hintot või Rain ojaveeri või keda iganes rajal näha....on kellelgi hangitud uus keregi, et tänaval sõita kui tuli se soonrehvide teema mis "säästu" sõitjatel olematule eelarvele mõra lõi. Jah tehnikasport on kallis ja rehvid peaksid olema murdosa kuludest AGA pmt. igas asendis 14s sõitev auto maksis tõesti ühele võistlejale vähem kui soontega slikipaar. Sellest jääb küll kasutusse vaid kere kuid see on kahjuks reaalsus, et nõuetekohane slikipaar maksab samapalju kui kere ja selliste lükete tegemine järelkasvu ei tooda.

Vaja oleks kahte klassi
Ka siinkohal loodaks sellele et meie kaalunormid on hästi läbi mõeldud ja pole mõtet töömahuga piirata.
Street A jätaks mehele tänavalt (tänava rehv, sama margi mootor ja kast, sisu sees jne)
Street B võiks olla samm edasi et oleks step-by step võimalik areneda autot korraga valmis ehitamata) Näiteks mingi mõõduni slikkrehvi kasutamine ...8? 9 tolli? või kas seda üldse piirata on vaja. Mootor ja kast võiksid jääda kerega sama tootja omaks aga lubatud võiks olla ülelaadimise lisamine jne. Erinevalt Street A-st võiks siin klassis ka 4wd lunatud olla. Liig suurt hoogu piiraks turvakaare index. Kui vaja saab timmida ka muude nõuetega nagu sisu olemasolu või võistluspaika omal jõul tulemise nõue vms.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 92 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 49 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11