Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 2:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 13.05.2010 11:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2004 13:37
Postitusi: 160
Asukoht: tar2
Speedest Dunlop Nightrace, 5 juuni, Tartu Raadi lennuväli.

Seekordne Nightrace tuleb siis Tartusse !

Kogu info on üleval : http://www.speedest.ee

_________________
lapsest peale on hobused meeldinud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2010 12:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2004 13:37
Postitusi: 160
Asukoht: tar2
B klass peaks olema selle aasta reeglite järgi vägagi magus 11sek autodele ja neid siin foorumis ka leidub. Niiet sõitma !

_________________
lapsest peale on hobused meeldinud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2010 15:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Tsiteeri:
3.2 A, B, C, PS, OL ja BR, klassides nõutav EAL`i sõitjalitsents.
3.3 Kõikidel p. 3.2 nimetatud klassides võistlejatele on nõutav registreerijalitsents
Tsiteeri:
Sõitjalitsentside hinnad 2009: Hinnad autojuhile (EAL):
-hooajaline - 700 EEK
-ühekordne - 500 EEK (ei sisalda registreerijalitsentsi)
Nämmutame veel ühekorra selle teema läbi :) Kas mulle hakkab juba vaikselt kohale jõudma, et
* sõitjalitsentsi eesmärk on õnnetusjuhtumi kindlustus?
* EAL'i hooajaline sõitjalitsents (700.-) sisaldab ka registreerijalitsentsi?
* Registreerijalitsentsi eesmärk on vastutuse jagamine/hajutamine?
* Ühekordse sõitjalitsentsiga (500.-) peab ostma (5000.-) või mõne klubi kaudu saama ka registreerijalitsentsi?
* Ühekordsete sõitjalitsentside omanike eest EAL ei vastuta? Vastutab keegi teine registreerijalitsentsiga füüsiline või juriidiline isik (kasvõi ise eraisikuna)?
* Toiming näeb siis välja u. nii: Registreerija, omades registreerijalitsentsi, registreerib sõitja (võistlusele?). Hooajalise sõitjalitsentsi omanikud registreerib EAL?

* Kui plaanida hooaja jooksul kahel või kolmel üritusel osaleda, siis on odavaim võtta EAL hooajaline sõitjalitsents (sisaldab reg.lits.)?
* Kui plaanida aga osaleda vaid ühel üritusel, siis on odavaim võtta EAL ühekordne sõitjalitsents, kui mõni registreerijalitsentsiga klubi on nõus alla 200eek eest natuke vastutust enda peale võtma? Aga noh 200eek pärast pole mõtet lisa bürokraatiat tekitada, ja kõik peaks võtma ikka hooajalise sõitja litsentsi.
* Kas EAL'ist hooajalise sõitjalitsentsi ostnul on võimalik valida endalemõni muu registreerija (lihtsalt teema jätkuks)?

"ABCD" klassid hooajatasud: 700+1000+1000+1000= 3700.-
Streetman klassi hooajatasud: 500+500+500 = 1500.-

Streetman klassi 2 etappi: 500+500 = 1000.-
"ABCD" klassid 2 etappi: 700+1000+1000 = 2700.-

Streetman klassi 1 etapp: 500 = 500.-
"ABCD" klassid 1 etapp: 700+1000 = 1700.-

:?:

Ma tõesti ei nori, loodan lihtsalt, et peale sellele vastamist ei teki enam kellelgi küsimusi mis mida milleks kuhu millal maksab...

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2010 16:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Astrona kirjutas:
* EAL'i hooajaline sõitjalitsents (700.-) sisaldab ka registreerijalitsentsi?

Ükski sõitjalitsents pole minu teada kunagi registreerijalitsentsi sisaldanud
Astrona kirjutas:
*Ühekordse sõitjalitsentsiga (500.-) peab ostma (5000.-) või mõne klubi kaudu saama ka registreerijalitsentsi?

jah, vanasti see nii oli.
Astrona kirjutas:
* Kas EAL'ist hooajalise sõitjalitsentsi ostnul on võimalik valida endalemõni muu registreerija (lihtsalt teema jätkuks)?

Jah, 5k ei pea EALile välja käima, kuuludes mõnd klubisse saad selle sealt klubist (Reeglina pead selle eest ka veidi maksma.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.06.2010 0:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2004 13:37
Postitusi: 160
Asukoht: tar2
siin on kõik vajalik kirjas : http://www.bhra.ee/index.php/page,litsents

_________________
lapsest peale on hobused meeldinud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.06.2010 0:41 
Eemal

Liitunud: 21.04.2005 8:57
Postitusi: 35
Asukoht: Rakvere
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.06.2010 14:03 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
Tulemusi?

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.06.2010 19:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Üritus oli väga pro, kui mõned viivitused ja mõne kohtuniku eksimused ning Tartu raja libedus välja arvata.
Üle pika aja oli startides vaja maksimaalselt keskenduda, sest Paavelsoni audi ja Veljo Buick olid meiega kõik paari sajandiku sees, mis näitas, et võidab mees, kellel paremad närvid ja rajaseadistus.
Kuna päev oli pikk, siis saime vaatamatta viivitustele seha 4 eelsõitu, mis lubas meil auto antud rajale ära seadistada, sest päeva alustasime mannetu 10,7xx sekundigaja ja lootus pidamist leida oli väikene.
Iga sõiduga aeg kahanes ja rehvi liimimine tõi meid finaalides juba 9,9sekundile ja lõpukiirusele 240km/h, mida suutsime peaaegu iga järgnev sõit korrata.
Eriti närvesööv juhtum oli esimeses finaalis, kus üks kohtunik arvas, et tore oleks tiime mitte teavitada ja teha start PRO treena, kus tuled süttivad korraga ja reageerima peab kiiresti. Seega alustasin starti nagu alati, kuid tuled süttisid korraga ja mul jäi sõna otses mõttes suu lahti ning ei jõudnud isegi spoolima hakata, kuid nägin, et Audi hakkas liikuma, mille tulemusena oli minu reaktsioon umbes 0,7sekundit, mis ei ole väga meeldiv otsustavas poolfinaalis.
Õnneks olid meeskonnaliikmed juba kohtunikega rääkinud, ja peale minu suulist kaebust tunnistati viga ja määrati kordussõit, mitte ei leppinud mina ja Reimo kordussõidus kokku nagu Prr Audiklubis kirjutas!

Pean veel märkima, et kõige häirivam lugu asja juures oli see, et üks nokastunud meeskonnaliige Audi tiimist tuli peale kordussõidu määramist minu juurde ja pakkus 5k eeki, et ma starti ei tuleks :) Loodan, et see oli tema isiklik otsus ja mitte Reimo korraldatud. See on minu karjääri jooksul esimene kord ja tegi ettevaatlikuks, sest see seltskond, kes selle auto ümber jooksis oli mitte meeskond, vaid jooksupoisid, kelle vigade tõttu Audi peaaegu alati starti hilines. Selline suhtumine on omane pigem streetracele, mitte dragracele. Lisaks toimus veel üks koomiline lugu peale kordusõidu lõppu, kus osa Audi tiimist näitas mulle paljast tagumikku tagasisõidu teel :) Õnneks ei näinud ma seda ise, sest meestel sai auto lähenedes julgus otsa.

Aga kokkuvõttes meeldis mulle lõpplahendus, kus Veljo Buigiga meie kõrval finaalis seisis ja suutis peaaegu 250m kõrval püsida ja seega peaaltvaatajatele korraliku vaatemängu pakkuda. Buick sõidab ja annab järgmisel võistlusel kindlasti veelgi kõvema lahingu. Märkimisväärne oli see, et reaktsiooni aeg oli minul 0,166 ja Veljol 0,182, mis on selliste autode puhul raske saavutada ja veelvähem finaalis, kus võit kaalul.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.06.2010 19:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Nightrace läheb minu jaoks ajalukku kui esimene võistlus, mille ma ka lõpuni suutsin võistelda.
Hommikul sai esimesele sõidule mindud väga suure enesekindlusega, mis peale sõitu kohe hävis (ajaks 11.0). Rada oli ikka nii libe, et ei saanud üldse gaasi vajutada, rattad käisid lihtsalt pool rada all ringi.
Teises sõidus keerasin stardiboosti ainult 0,2 bari peale ja suutsin mingit sorti pidamise tekitada, olukord kajastus kohe ka ajas (10.18 ). Ülejäänud ajasõidud olid lihtsalt õige settingu otsimine. Enne viimast ajasõitu oli olukord meie jaoks üsna soodne ehk olime teisel kohal aegade arvestuses (esimene Pavelson ja kolmas oli Viljar). kuna PS klassi kuulus ka üks käbe Mini, siis pidime ellika esimeses ringis kokku minema Miniga, mis meile väga sobis :) Paraku Viljar ei jaganud meie arvamust ja põrutas viimases ajasõidus 10.17 :D ehk kukkusime kolmandaks ja vastaseks oleks olnud Pavelson. Õnneks sekkus kiirelt tiimipealik Fog, kruttis kontrollerilt 1 psi lisarõhku peale ja tulemuseks 10.11 :). Näeb juba bracketi moodi välja.
Miniga üldiselt probleeme polnud ehk teine koht kindel :)
Vahepeale toimusid intsidendid seoses Viljari ja Reimo poolfinaaliga.
Finaali eel nõudsin adrenaliinist jogase peaga Fog'ilt, et ta boosti juurde krutiks, kuna võidutahe oli hirmus suur. Sõitsime ju kõigest 1,3 bariga, mida on ilmselgelt vähe. Paraku õnneks on hea kui ikka kaine mõistusega tiimipealik olemas on ehk boosti juurde keerata ei lubatud ja läksimegi sama settinguga, millega terve päev olime nühkinud. Kahjuks sellest Viljari vastu ei piisanud, kaasa ei aidanud ka see, et peale starti korraks ratas ringi läks. Tulemuse üle siiski üliõnnelik ja mis ekstrahea - kaks Prostreeti kõrgeimat kohta jagati sisuliselt tiimisiseselt :)
Superfinaalis suutsin Viljarilt revanši võtta, paraku poolfinaalis otsustas turbolõdvik irduda omalt kohalt ja sinna ka see tulemus jäi.
Kokkuvõtteks: Auto jäi terveks, tulemus hea, väärtuslik kogemus saadud, motivatsioon ülikõrge.
Tiim koos abilistega oli väga tasemel :bb
Edit: Kergitan siis veidi oma saba ka - kui superfinaalis Viljarit võitsin, siis oli reaktsiooniajaks suisa 0,09 sek :-D

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.06.2010 22:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Tore, et turboclubis viitsivad võistlejad teha võistlusest kokkuvõtte. Analoogset juttu ootaks igalt võistlejalt ja kui kõik võistlejad on sõna võtnud siis võiks hakata alles mulli ajama :) Pilte võib loomulikult vahele vaadata. Sama asja proovisin kunagi TQHQs tekitada aga laideti maha. Vähemalt mind sellised kokkuvõtted väga huvitavad. (A-la kellel mida juhtus ja miks ajad nii või naa tulid, mida muudeti jne)

Viljari kokkuvõte tegi mulle asja oluliselt selgemaks kui se mulle raadil jäi. Raadil olin lausa kuri, et sama seis oli ju audil kes ei teadnud pro-tree kohta midagi aga jah see oli tõesti vaid esmareaktsioon ja igal juhul oleks kordusstart õige olnud. Eestlaste kasuks "vilistamist" oli kah aga las see jääb, eks lätis vilistatakse ka lätlaste kasuks.

Meie "TIIM :-D " vabandab ebameeldivuste põhjustamise pärast seoses raja õlitamisega. Se polnud meil tõesti ette näha sest see kast on juba mitut mootorit laitmatult ainsagi probleemita teeninud aga seekord oli auto hulga parema minekuga kui ta seni üldse liikunud on ja kui teises sõidus pidamine tekkis andis ka kast järele. (Järgmisel võistlusel seda enam ei juhtu kuna nüüd liigume forsseeritud tempos tugevama kasti suunas) Kahjuks ei suutnud tartust piisavalt kiiresti sobivat kasti leida ja alla läks diisli kast mille ülekanne meile ei sobinud ja millele ka meie sidur ei sobinud. Kuna tegu oli laupäevase päevaga ei saanud ka poodidest miskit uut stock sidurit ja siis läks sisse 200.- maksnud siledaks aetud lõpuni kulunud ketas mis oma tööga hakkama ei saanud. Veelkord meie vabandused....tõesti on nõme kui selline mõttetu paus tekib.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.06.2010 22:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2004 13:37
Postitusi: 160
Asukoht: tar2
Mis puudutab Reimo ja Viljari sõitu, siis natuke ametlikku juttu ka siia foorumisse...

PS sõitis päev otsa sportsman treega. Enne ellikaid tuli Veljo Einberg minu käest küsima, et kas selline info vastab tõele, et finaalid sõidetakse PRO treega. Vastasin, et ei, läheb samamoodi edasi.
Samal ajal käis aga üks isehakanud BHRA kohtunik mööda bokse ja teavitas, et finaalid PS klassis sõidetakse PRO treega. Minuni selline info ei jõudnud ja peakohtunikuna loomulikult oleks kõigepealt minuga rääkima.

Milles asja uba:

"kirjutamata" reeglite kohaselt sõidetakse PRO klassid ( PS ja OL ) PRO treega. Ühel hetkel avastas BHRA ajavõtt, et oih, me oleme päev otsa Sportsman treega PS klassi sõidutanud. Ja tehtigi muudatus, ilma, et oleks omavahel räägitud.

Nüüd siis loomulikult jõudis kätte Pafka-Viljari start. Neile endalegi üllatuseks tuli start PRO treega. Ilus sõit, isegi väga ilus arvestades, et oodati tegelikult teistmoodi starti. Viljar teavitab, et nõuab kordusstarti, kuna toimus talle teadmata start vale puuga.

Nüüd siis loomulikult kõik see mees minu juurde aru pärima. Rääkisin Viljari ja Reimoga, saavutati kompromiss. Ehk siis mõlemad pooled olid nõus kordusstardiga.

Järgmises sõidus aga ei jätkunud Reimo auto akus voolu ja masin jäigi stardijoonele.

Nii ta kord on, kõik ei saa rahule jääda. Keegi ikka kannatab.

_________________
lapsest peale on hobused meeldinud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2010 0:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.01.2009 12:11
Postitusi: 17
Asukoht: Eesti Vabariik
Tõstan ka enda postituse siia Audiklubist (mis on rohkem küll AC suunitlusega):

Mitte, et ma tahaksin väga avalikult kommenteerida Reimo ja Viljari sõitu ja üldse seda situatsiooni, ütlen siiski paar sõna. Nimelt see oli ilmselge sigadus, et Viljarit ja Reimot plaanitavast muudatusest ei teavitatud, samuti ei teadnud väidetavalt Kaupo sellest midagi. Jah, see vastab tõele, et nii Viljaril kui Reimol olid võrdsed võimalused selles sõidus ning Reimo oli käbedam. Olles hiljem pidevalt Kaupo ja kaasosalistega nende argumenteerimiste juures, ütlen nii palju, et mõlemad mehed - Reimo ja Viljar - jäid olukorras suht rahulikuks. Reimo käitus vägagi aumehelikult, kui tuli korraldajatele vastu öeldes "davai, teeme uue sõidu". Kas keegi peaks nüüd kuhugi edasi kaebama minema, ma parem siin ei kommenteeriks, kuid ütlen oma senistest kogemustest, et Viljar on vägagi okei ja sümpaatne mees ning otseselt teda siin süüdistada ei maksa. Tema ju ei mänginud kuusepuuga ja tema ei lükanud Reimo protesti tagasi. Siinkohal soovitangi tulevikku vaadata, sest see etapp näitas, et hooaeg tõotab põnev tulla!

Nüüd, mis puudutab Reimo fännklubi või tema ümber käivate inimeste käitumist, siis selle kohta Reimo jagas mulle paar tundi tagasi telefonis informatsiooni, et tema on ikkagi sõidumees ja kuidas keegi parasjagu fännidest käitub, on juba fännide rida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2010 8:35 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
Lugedes neid pisikokkuvõtteid tundub ilmselge korraldajate pidur.
Fänne on igal spordialal kahte sorti. 1. Tõelised fännid. 2. Agressiivsed idiootidest tühikargajad.

Kordustardis tühja akuga startimist ei oskagi kommenteerida. Kas mehaaniline rike või tiimi enda hoolimatus.?

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2010 8:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
$upr@ kirjutas:
Kordustardis tühja akuga startimist ei oskagi kommenteerida. Kas mehaaniline rike või tiimi enda hoolimatus.?


Pigem vist see, et kahe sõidu liiga väikese vahe tõttu ei jõudnud aku piisavalt laadida?

See käib umbes sama teema alla, kui aut. kasti õli on liiga kuum, et kohe järgmine start teha.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2010 9:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Tsiteeri:
Pigem vist see, et kahe sõidu liiga väikese vahe tõttu ei jõudnud aku piisavalt laadida?

See käib umbes sama teema alla, kui aut. kasti õli on liiga kuum, et kohe järgmine start teha.


Kahe sõidu vahel oli julgelt üle poole tunni, mille jooksul jõudsime kasti jahutada, logisi analüüsida ja koosolekuid pidada! See ei ole argument, sest meie ka ei tee tavaliselt kahte järjestikku sõitu.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11