TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

AC Mile 2009 - 15. August - Haapsalu lennuväli
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=12&t=6026
1. leht 1-st

Autor:  indro [ 13.07.2009 0:08 ]
Teema pealkiri:  AC Mile 2009 - 15. August - Haapsalu lennuväli

Aeg on käes, registreerimine võistlusele AC Mile 2009 on avatud.

Kogu vajaliku info leiab aadressilt: http://www.mile.audiclub.ee/

Pilt

Autor:  indro [ 28.07.2009 15:58 ]
Teema pealkiri: 

Top Speed Cup 2009 punktiseis peale kahte etappi on järgmine.

A-KLASS
1. Valters Šulcs - 18 punkti
2. Imre Paadik - 14 punkti
3. Aleksandr Pridemann - 10 punkti
4. Kristaps Mauritis - 6 punkti
5. Taavi Toomara - 5 punkti
6. Valdo Urb - 5 punkti
7. Grigori Astanovski - 4 punkti
8. Andris Mezzile - 3 punkti
9. Janek Õunamägi - 2 punkti
10. Kristaps Skapars - 1 punkt


B-KLASS
1. Toomas Tammsalu - 18 punkti
2. Reiko Rosenthal - 12 punkti
3. Ivar Miilberg - 10 punkti
4. Heikki Timonen - 10 punkti
5. Samvel Mäemurd - 8 punkti
6. Tanel Erich - 8 punkti
7. Arturs Livdans - 3 punkti
8. Reimo Pavelson - 3 punkti
9. Dmitri Petšinkin - 2 punkti
10. Ain Pähkel - 2 punkti
11. Arne Sudarinen - 2 punkti


C-KLASS
1. Artur Hatsaturjan - 18 punkti
2. Roul Liidemann - 10 punkti
3. Kert Treufeldt - 10 punkti
4. Aleksandr Ljahh - 10 punkti
5. Juhani Kautto - 8 punkti
6. Reimo Luite - 5 punkti
7. Henri Puhmas - 5 punkti
8. Sagib Mehtijev - 3 punkti
9. Juri Liske - 3 punkti
10. Ken Kasch - 2 punkti
11. Aleksandr Tserjomuskin - 2 punkti
12. Taavi Lepik - 1 punkt
13. Indrek Teppan - 1 punkt


Pilt

Autor:  indro [ 06.08.2009 10:48 ]
Teema pealkiri: 

AC Mile 2009 võistlusjuhendi(EAL reg. nr. 111/D) leiab siia vajutades.
Ühtlasi tuletan meelde, et ärge palun jätke oma registreerimist viimasele minutile.

Autor:  indro [ 13.08.2009 6:01 ]
Teema pealkiri: 

Tuletan meelde, et täna kella 24.00ni on võimalik veel võistlusele registreerida.
Kuna viibin täna hilisõhtuni välismaal, siis toimub võistlejate nimekirja uuendamine öösel.

Top Speed Cupi kohta lisainfot nii palju, et seekord toimub karikate kätteandmine koos AC Mile 2009 autasustamisega.

Autor:  ahto10 [ 14.08.2009 9:07 ]
Teema pealkiri: 

Kas kohapeal saab ka regada?

Autor:  indro [ 14.08.2009 10:16 ]
Teema pealkiri: 

Ei saa, kuu aega oli selleks aega.
ahto10 kirjutas:
Kas kohapeal saab ka regada?

Autor:  Siim [ 16.08.2009 1:31 ]
Teema pealkiri: 

Ilus ilm, laitmatu korraldus ja kiired turbokad.
Mõni pilt toimunust

http://siimfeldmann.planet.ee/AC%20Mile%202009/album/

Autor:  indro [ 16.08.2009 12:17 ]
Teema pealkiri: 

Selleks aastaks on lõppkiirusvõistlused läbi ja eks näis palju neid järgmine aasta üldse on mõtet korraldada. Tänan kõiki võistlejaid, pealtvaatajaid ja muidugi ka toetajaid, kõik tulemused leiab selle lingi vahendusel.

Palju Õnne võitjatele!

A - KLASS
I - Taavi Toomara - 232km/h
II - Imre Paadik - 230km/h
III - Valters Šulcs - 218km/h


B - KLASS
I - Olli Ruosaari - 295km/h
II - Toomas Tammsalu - 285km/h
III - Reiko Rosenthal - 284km/h


C - KLASS
I - Roul Liidemann - 311km/h
II - Aki Virtanen - 305km/h
III - Artur Hatsaturjan - 304km/h

Kiireim naine oli Sabine Paat tulemusega 254km/h
Kiireim diiselauto oli Ott Kriguli juhtimisel Bmw 335d kiirusega 227km/h

Autor:  Sassu [ 17.08.2009 23:27 ]
Teema pealkiri: 

Minu kaardilugeja tehtud pilte: http://smcracing.planet.ee/events/ACmile_15082009/

Keegi teab mis krt selle Saab 9-5'ga tehtud on? Täitsa tavalise pereauto ja nii rahuliku stardiga 305km/h... ulme püss :evil:

Endal 218.. nagu vähe võitu. Eelmine aasta sai 222 "tänavaseades" autoga. Seekord pool sisu välja loobitud, kojamehed, peeglid maha kruvitud. Ilmselt võib süüdistada natuke vähest rõhku. 0,6 hoiab praegu, enne oli 0,8. Aga keda või mida selles süüdistada, ei tea.

Autor:  Ice [ 18.08.2009 9:04 ]
Teema pealkiri: 

Kopi-paste omaniku jutust AC foorumis:
Thank you all for the nice event and arragements, it was really a pleasure to participate in the event this year also.

Regarding the saabs, they are not built for one purpose only, majority of them serve as daily drivers and are driven year round through the freezing cold winters.. The blue 9-3 which I drove in the event was a likewise daily driver until mid July when the interior of it was removed and the project to turn it into a more race type car began. That work is however badly in progress, but moving forward.
Due to front wheel drive these cars will newer be a pleasure to drive in the first 2 gears, which limits their use, but it still does not mean that they fit one purpose i.e. the standing mile. For street racing on highways they fit just fine and if the car is fast there it will also be fast on the mile

The standing mile competions work very good to bench mark if there has been progress made or not.

Depending on what the goal is with power from a saab, it defines the needed budjet, the blue 9-3 for instance is a relative low budget car, it is with with a 100% standard half motor (block, pistons, con rods, bearings etc.). Head with standard parts besides cams and minor porting. Other hw the basic stuff, big turbo, pipes in out and fuel side cope with power.
Here is a video filmed from the cabin of my 295km/h run
http://www.garaget.org/video/dtc8imyp9ba0

Autor:  Carshop.ee [ 18.08.2009 11:23 ]
Teema pealkiri: 

Ice kirjutas:
Kopi-paste omaniku jutust AC foorumis:
Thank you all for the nice event and arragements, it was really a pleasure to participate in the event this year also.

Regarding the saabs, they are not built for one purpose only, majority of them serve as daily drivers and are driven year round through the freezing cold winters.. The blue 9-3 which I drove in the event was a likewise daily driver until mid July when the interior of it was removed and the project to turn it into a more race type car began. That work is however badly in progress, but moving forward.
Due to front wheel drive these cars will newer be a pleasure to drive in the first 2 gears, which limits their use, but it still does not mean that they fit one purpose i.e. the standing mile. For street racing on highways they fit just fine and if the car is fast there it will also be fast on the mile

The standing mile competions work very good to bench mark if there has been progress made or not.

Depending on what the goal is with power from a saab, it defines the needed budjet, the blue 9-3 for instance is a relative low budget car, it is with with a 100% standard half motor (block, pistons, con rods, bearings etc.). Head with standard parts besides cams and minor porting. Other hw the basic stuff, big turbo, pipes in out and fuel side cope with power.
Here is a video filmed from the cabin of my 295km/h run
http://www.garaget.org/video/dtc8imyp9ba0


Väga ilus video. Siit on näha, et on vaja logida ja kui palju sellest kasu on või siis võiks olla mõnele.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/