TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

One Mile Challenge 2009 - 30. Mai
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=12&t=5671
3. leht 4-st

Autor:  Astrona [ 29.05.2009 10:27 ]
Teema pealkiri: 

Lätlased teevad nalja?
--------
Kristaps Skapars Honda Civic 2.0 (201hj) A
Kristaps Mauritis Honda Crx 2.0 (201hj) A
Kristaps Labarevics Nissan 200SX 2.0T (200+hj) B
Kristaps Sproģis Nissan 200SX 2.0T (200hj) B

Autor:  RFL [ 29.05.2009 12:27 ]
Teema pealkiri: 

Tõlge: läti » eesti
Kristaps Kristaps

Mõtlesin, et äkki tähendab vallutajat vms, aga on ikkagi lihtsalt eesnimi vist :)

Autor:  Taavi [ 29.05.2009 18:08 ]
Teema pealkiri: 

Üks soomlase Saab on B-klassis päris kiire.
Koledalt koduste vahenditega kokku klopsitud kapotialune, aga HX40 ja palju rõhku. Miili peale 264 sõitnud.

Kui Tammsalu põrnikas toimib kenasti siis võib sealt ka kena kiirus tulla :)

Autor:  Siim [ 30.05.2009 18:07 ]
Teema pealkiri: 

http://www.onemile.ee/tulemused.php

B-Klass on päris kuri

Autor:  JANN [ 30.05.2009 20:27 ]
Teema pealkiri: 

:) Sai ka ära käidud siis.Ilm oli super,väike parem -eesttuul aga see selleks.minule jäi muidugi arusaamatuks see et mõne mehe 2,5 liitrise töömahuga mootor muutub 2,2 liitriseks.lihtsalt huvitav ,vähemalt minu jaoks,et mõnel on huvi autot nõrgemaks teha litraazi puhul.... :o Aga õnnitlused Arturile ja julgust talle rohkem,eks tegelt tuleb ju sealt veel rohkemgi... ;) Peace!

Autor:  Raceboy [ 30.05.2009 21:41 ]
Teema pealkiri: 

Sa loe ivari auto teema läbi, siis saad aru, miks töömaht väiksemaks tehtud on (vihje: lühema käiguga väntvõll, mis teeb M50-st pöördeid armastava mootori). Ja nagu näha, on tulemus suurepärane.

Respekt ivarile tehtud töö ees!

Autor:  Astrona [ 30.05.2009 22:56 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
Reimo Luite Audi S2 2.2T (220+hj) 272 257
See oli tumeroheline masin, mis pärast slepis koju läks? Tunduski juba, et kõik masinad jäid terveks. Keegi teab, mis juhtus?

EDIT: Aga jah B-klassi tase on tõusnud, C-klassi 4. masin oleks B-klassis 7.'ks jäänud. :) Kiiremad olid kõik vist Nürnburgil.

Autor:  Raceboy [ 30.05.2009 22:57 ]
Teema pealkiri: 

Sama masin, aga ei tea, mis juhtus.

Autor:  tonny [ 30.05.2009 23:36 ]
Teema pealkiri: 

Kliki pildil.
Pilt

Ja sellel S2-l moto laiali, üks küünal oli jupeks pudenenud vist.

Autor:  Taavi [ 31.05.2009 11:51 ]
Teema pealkiri: 

Väga õnnestunud üritus! Ilm soosis head fiilingut.

Korraldus oli tasemel, kõik sujus kenasti. B klass on täiesti uue hingamise saavutanud, kiirused 280 juures ja esikolmik oli kõik 1km/h vahedega, hasart missugune!

Ürituse kõige stiilsem auto oli Kristo Mägi JDM veljega must E30!

Lexus oli seekord kiireim tuunimata auto. Mitte, et neid tuunimata autosid väga palju oleks olnud :)

Diskor oli tasemel, mängis vinüülilt ja muusikat minu maitse järgi. Loodan ka edaspidi see mees autoüritustele mängima kutsutakse. Ma ei olegi aru saanud, miks peab autoüritustel tavaliselt nö "rasket metalli" mängima, atmosfäär muutub nii negatiivseks ja kurjaks, et lapsed hakkavad vankrites nutma.

Prr-i jutt on alati muhe olnud ja nii ka seekord. Kuid üks väike soovitus. Raja ääres on erinevate markide fänne ja pooldajaid. Seda Audide ülistuslaulu ei jõua enam ära kuulata - iga suvaline nelja rõngaga sõiduk on ilus kiire pereauto. Ja teine korduv stoori on, et kõik Nissanid käivad koguaeg laiali, ning tulemust ei suuda näidata (mis sest, et vahepeal oli aastaid järjest B-klassi esiots ainult Nissanite päralt ja ka tänavu sõitis RFL tubli 269km/h). Kui aastaid järjest sama juttu kuulata, siis võivad inimesed seda juba isiklikult võtma hakata :)

Isiklikult oli veel meeldiv saada kinnitus enda veendumusele, et 335d vs 335i võrdluses diisel ei ole kiirem, ega ka mitte sama kiire isegi suurematel kiirustel, kuigi kõikides maailma autofoorumites diislifännid seda pidevalt väidavad. Tulemus oli siis 335d 227km/h vs 335i 236km/h.

Kokkuvõttes oluliselt elavam ja lõbusam kui viimase aja dragiüritused. Väga palju osavõtjaid(eriti võrreldes dragiga!), autod kenasti reas rahvale vaatamiseks, mõistlikud klassijaotused, osalejad on pealtvaatajale arusaadavamad tänavasõidumasinad, millega ka ise kohale ja minema sõidetakse, sujuv kiire korraldus jne. Loodan, et kolmest üritusest koosnev top speed cup saab traditsiooniks ja ka C-klassi tuleb rohkem spetsiaalautosid - maailmarekordini miilil 390km/h on veel pikk maa minna :)

Autor:  Siim [ 31.05.2009 12:03 ]
Teema pealkiri: 

Taavi kirjutas:
Lexus oli seekord kiireim tuunimata auto. Mitte, et neid tuunimata autosid väga palju oleks olnud :)


Ja S14-st aeglasem miilil, tervelt ühe km/h :)

Autor:  RICE BURNER [ 31.05.2009 15:35 ]
Teema pealkiri: 

Tunnen sellisest üritusest puudust, sest omalajal sai kõik kaasa sõidetud ja üsna edukalt.
Nüüd aga üle 310km/h sõitvatel autodel on turvareeglid karmimad, kui dragis.
Soovitan korraldajatel mõned punktid üle vaadata ja küll siis need rekordid jälle sünnivad :)

Autor:  Ragnar [ 31.05.2009 19:16 ]
Teema pealkiri: 

Ega kusagil rohkem pilte ei ole ?

Autor:  Siim [ 31.05.2009 21:05 ]
Teema pealkiri: 

Ragnar kirjutas:
Ega kusagil rohkem pilte ei ole ?


http://lynx.planet.ee/pildid/omc2009/

Autor:  JANN [ 31.05.2009 23:12 ]
Teema pealkiri: 

:? Lugesin läbi...Ok,täpset töömahtu tegelt ju ei tea keegi.Minu vabandused Ivari ees kui mu komm kuidagi solvav oli.
Ega siin muud ei jää üle kui järgmisel võistlusel jälle kokku saada.Peace! Ja veel-musa oli tõesti chill.... :)

3. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/