Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 18.04.2024 12:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 53 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07.05.2009 0:40 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Aeg on käes, registreerimine võistlusele One Mile Challenge 2009 on avatud.

Kogu vajaliku info leiab aadressilt: http://www.onemile.ee/

Võistlusjuhend: EAL reg. nr. 75/D

Pilt


Viimati muutis indro, 26.05.2009 0:58, muudetud 3 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.05.2009 13:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Juhendis selline punkt:
4. Tehnilises kontrollis kontrollitakse muuhulgas roolimehhanismi, pidureid, rehve, vedrustust, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku- ja kapotikinnitust ning keredetailide kinnitusi. Kuna kontroll teostatakse välitingimustes ja ilma eriseadmeteta, siis on sellise kontrolli ulatus ja efektiivsus piiratud. Seetõttu on võistleja kohustus vahetult enne võistlust korraldada auto ülevaatus vastavat sisseseadet omavas autoremondiettevõttes või ametlikus ülevaatuspunktis.

Kas tõesti on selline kohustus? Võiks veidi täpsustada


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.05.2009 14:40 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Keegi mingit paberit selle kontrolli kohta nõudma ei hakka, kui sa seda mõtlesid. See kontroll on ohutuse mõttes ja ikka selleks, et sinul oleks oma autoga ohutu sõita.
RFL kirjutas:
Juhendis selline punkt:
4. Tehnilises kontrollis kontrollitakse muuhulgas roolimehhanismi, pidureid, rehve, vedrustust, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku- ja kapotikinnitust ning keredetailide kinnitusi. Kuna kontroll teostatakse välitingimustes ja ilma eriseadmeteta, siis on sellise kontrolli ulatus ja efektiivsus piiratud. Seetõttu on võistleja kohustus vahetult enne võistlust korraldada auto ülevaatus vastavat sisseseadet omavas autoremondiettevõttes või ametlikus ülevaatuspunktis.

Kas tõesti on selline kohustus? Võiks veidi täpsustada


Viimati muutis indro, 07.05.2009 15:41, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.05.2009 14:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Pigem on see siis soovituslik ja võistleja enda hingerahu tagamiseks. Niikuinii vastutab võistleja saba ja karvadega kui publikusse lendab või midagi sõidu ajal väga valesti läheb.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.05.2009 18:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.02.2006 2:57
Postitusi: 232
Asukoht: Tallinn
Registreerisin ennast :roll:

_________________
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
Powered by Honda-Racing!
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.05.2009 22:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
Nagu ma aru saan siis ilma ÜV-ta peale ei saa?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.05.2009 22:44 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Kui pole ei riiklikku ega BHRA ülevaatust, siis ei saa jah.
ahto10 kirjutas:
Nagu ma aru saan siis ilma ÜV-ta peale ei saa?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.05.2009 6:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.02.2006 2:57
Postitusi: 232
Asukoht: Tallinn
see on kull huvitav, paljudel autod nii ara tuunitud et ei saa aru kuidas nad labivad/labisid UV :roll:
Aga BHRA seda nouab :lol:

_________________
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
Powered by Honda-Racing!
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.05.2009 12:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
Huvitav kump on ohtlikum kas ostetud ülevaatus või siis võistlusel kohapeal ülevaadatud autod....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.05.2009 15:40 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Ega riikliku või bhra ülevaatuse olemasolu vabasta kedagi tehnilisest kontrollist.
Kõige ohtlikumad on võistlejad keda reeglid ei huvita ja kes üritavad neist mööda minna.
ahto10 kirjutas:
Huvitav kump on ohtlikum kas ostetud ülevaatus või siis võistlusel kohapeal ülevaadatud autod....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.05.2009 16:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
Ma ei ürita reeglitest ümber minna aga arusaamatuks jääb see mis vahe on sellel kas bhra käib ringi ümber auto ja paneb kleepsu peale või tehakse seda enne võistlust seal samas kohapeal mõne pädeva inimene...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2009 13:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.02.2006 2:57
Postitusi: 232
Asukoht: Tallinn
Kolmeliikmeline kamp käib auto ümber, vaatab kas rehvid on korralikud, ka s pidurid olemas :-D , et midagi ei tilguks jne. ja kui kõik on korras panevad sulle kleepsu klaasi peale.

P.S.
Riiklik tehh. ülevaatus üldse suur pask, mis nad seal reaalsed vaatavad. Inimesed kes võistlevad teavad palju paremini et autoga peab kõik korras olema, sellest sõltub nende tervis ja elu. Kas näiteks heitgaasi normi ületamine on väga ohtlik asi??? :lol:

_________________
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
Powered by Honda-Racing!
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2009 13:44 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Ma ei saa nüüd hästi probleemist aru, koduleheküljel on reeglid olemas ja kelle auto nendele ei vasta, see lihtsalt võistlema ei pääse.
Sellest aastast on reeglid karmimad ja lubavad korraldajal vajadusel rakendada alljärgnevat:

Korraldajal on õigus starti mitte lubada autosid, mis vastavad kõikidele käeolevas juhendis esitatud nõuetele, kuid pole korraldaja hinnangul turvalised. Eelkõige see puudutab juhtumeid, kus ümberehituste tulemusena on oluliselt suurenenud auto maksimaalkiirus, kuid samaväärselt pole parendatud auto pidureid, vedrustust, juhitavust, turvastruktuure jne. Ümberehitatud autode puhul on tungivalt soovitav paigaldada autosse täiendav turvastruktuur (turvakaar, turvapuur) koos sertifitseeritud 5 või 6 punkti turvavöödega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2009 1:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Mis on rootormootori koefitsent miilisõidu puhul?
1308cm³ on töömahuks passis + turbo kuhu klassi läheb?

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2009 7:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Tavaliselt tähendab rootor+turbo korrutamist koefitsendiga 3,4.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 53 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11