One Mile Challenge 2009 - 30. Mai
Sai ka ära käidud siis.Ilm oli super,väike parem -eesttuul aga see selleks.minule jäi muidugi arusaamatuks see et mõne mehe 2,5 liitrise töömahuga mootor muutub 2,2 liitriseks.lihtsalt huvitav ,vähemalt minu jaoks,et mõnel on huvi autot nõrgemaks teha litraazi puhul.... Aga õnnitlused Arturile ja julgust talle rohkem,eks tegelt tuleb ju sealt veel rohkemgi... Peace!
Sa loe ivari auto teema läbi, siis saad aru, miks töömaht väiksemaks tehtud on (vihje: lühema käiguga väntvõll, mis teeb M50-st pöördeid armastava mootori). Ja nagu näha, on tulemus suurepärane.
Respekt ivarile tehtud töö ees!
Respekt ivarile tehtud töö ees!
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
See oli tumeroheline masin, mis pärast slepis koju läks? Tunduski juba, et kõik masinad jäid terveks. Keegi teab, mis juhtus?Reimo Luite Audi S2 2.2T (220+hj) 272 257
EDIT: Aga jah B-klassi tase on tõusnud, C-klassi 4. masin oleks B-klassis 7.'ks jäänud. Kiiremad olid kõik vist Nürnburgil.
Viimati muutis Astrona, 30.05.2009 23:01, muudetud 2 korda kokku.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Sama masin, aga ei tea, mis juhtus.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Väga õnnestunud üritus! Ilm soosis head fiilingut.
Korraldus oli tasemel, kõik sujus kenasti. B klass on täiesti uue hingamise saavutanud, kiirused 280 juures ja esikolmik oli kõik 1km/h vahedega, hasart missugune!
Ürituse kõige stiilsem auto oli Kristo Mägi JDM veljega must E30!
Lexus oli seekord kiireim tuunimata auto. Mitte, et neid tuunimata autosid väga palju oleks olnud
Diskor oli tasemel, mängis vinüülilt ja muusikat minu maitse järgi. Loodan ka edaspidi see mees autoüritustele mängima kutsutakse. Ma ei olegi aru saanud, miks peab autoüritustel tavaliselt nö "rasket metalli" mängima, atmosfäär muutub nii negatiivseks ja kurjaks, et lapsed hakkavad vankrites nutma.
Prr-i jutt on alati muhe olnud ja nii ka seekord. Kuid üks väike soovitus. Raja ääres on erinevate markide fänne ja pooldajaid. Seda Audide ülistuslaulu ei jõua enam ära kuulata - iga suvaline nelja rõngaga sõiduk on ilus kiire pereauto. Ja teine korduv stoori on, et kõik Nissanid käivad koguaeg laiali, ning tulemust ei suuda näidata (mis sest, et vahepeal oli aastaid järjest B-klassi esiots ainult Nissanite päralt ja ka tänavu sõitis RFL tubli 269km/h). Kui aastaid järjest sama juttu kuulata, siis võivad inimesed seda juba isiklikult võtma hakata
Isiklikult oli veel meeldiv saada kinnitus enda veendumusele, et 335d vs 335i võrdluses diisel ei ole kiirem, ega ka mitte sama kiire isegi suurematel kiirustel, kuigi kõikides maailma autofoorumites diislifännid seda pidevalt väidavad. Tulemus oli siis 335d 227km/h vs 335i 236km/h.
Kokkuvõttes oluliselt elavam ja lõbusam kui viimase aja dragiüritused. Väga palju osavõtjaid(eriti võrreldes dragiga!), autod kenasti reas rahvale vaatamiseks, mõistlikud klassijaotused, osalejad on pealtvaatajale arusaadavamad tänavasõidumasinad, millega ka ise kohale ja minema sõidetakse, sujuv kiire korraldus jne. Loodan, et kolmest üritusest koosnev top speed cup saab traditsiooniks ja ka C-klassi tuleb rohkem spetsiaalautosid - maailmarekordini miilil 390km/h on veel pikk maa minna
Korraldus oli tasemel, kõik sujus kenasti. B klass on täiesti uue hingamise saavutanud, kiirused 280 juures ja esikolmik oli kõik 1km/h vahedega, hasart missugune!
Ürituse kõige stiilsem auto oli Kristo Mägi JDM veljega must E30!
Lexus oli seekord kiireim tuunimata auto. Mitte, et neid tuunimata autosid väga palju oleks olnud
Diskor oli tasemel, mängis vinüülilt ja muusikat minu maitse järgi. Loodan ka edaspidi see mees autoüritustele mängima kutsutakse. Ma ei olegi aru saanud, miks peab autoüritustel tavaliselt nö "rasket metalli" mängima, atmosfäär muutub nii negatiivseks ja kurjaks, et lapsed hakkavad vankrites nutma.
Prr-i jutt on alati muhe olnud ja nii ka seekord. Kuid üks väike soovitus. Raja ääres on erinevate markide fänne ja pooldajaid. Seda Audide ülistuslaulu ei jõua enam ära kuulata - iga suvaline nelja rõngaga sõiduk on ilus kiire pereauto. Ja teine korduv stoori on, et kõik Nissanid käivad koguaeg laiali, ning tulemust ei suuda näidata (mis sest, et vahepeal oli aastaid järjest B-klassi esiots ainult Nissanite päralt ja ka tänavu sõitis RFL tubli 269km/h). Kui aastaid järjest sama juttu kuulata, siis võivad inimesed seda juba isiklikult võtma hakata
Isiklikult oli veel meeldiv saada kinnitus enda veendumusele, et 335d vs 335i võrdluses diisel ei ole kiirem, ega ka mitte sama kiire isegi suurematel kiirustel, kuigi kõikides maailma autofoorumites diislifännid seda pidevalt väidavad. Tulemus oli siis 335d 227km/h vs 335i 236km/h.
Kokkuvõttes oluliselt elavam ja lõbusam kui viimase aja dragiüritused. Väga palju osavõtjaid(eriti võrreldes dragiga!), autod kenasti reas rahvale vaatamiseks, mõistlikud klassijaotused, osalejad on pealtvaatajale arusaadavamad tänavasõidumasinad, millega ka ise kohale ja minema sõidetakse, sujuv kiire korraldus jne. Loodan, et kolmest üritusest koosnev top speed cup saab traditsiooniks ja ka C-klassi tuleb rohkem spetsiaalautosid - maailmarekordini miilil 390km/h on veel pikk maa minna
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Tunnen sellisest üritusest puudust, sest omalajal sai kõik kaasa sõidetud ja üsna edukalt.
Nüüd aga üle 310km/h sõitvatel autodel on turvareeglid karmimad, kui dragis.
Soovitan korraldajatel mõned punktid üle vaadata ja küll siis need rekordid jälle sünnivad
Nüüd aga üle 310km/h sõitvatel autodel on turvareeglid karmimad, kui dragis.
Soovitan korraldajatel mõned punktid üle vaadata ja küll siis need rekordid jälle sünnivad
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
http://lynx.planet.ee/pildid/omc2009/Ragnar kirjutas:Ega kusagil rohkem pilte ei ole ?