Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 26.04.2024 20:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 53 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2009 11:32 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Nagu Raceboy juba kirjutas, siis dragrace tehniliste reeglite järgi korrutatakse töömaht turboga rootormootoril 3.4-ga ja sama joont on mõistlik hoida ka lõppkiirusvõistluste puhul.
IvarR kirjutas:
Mis on rootormootori koefitsent miilisõidu puhul?
1308cmŗ on töömahuks passis + turbo kuhu klassi läheb?

IvarR


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2009 11:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
indro kirjutas:
Nagu Raceboy juba kirjutas, siis dragrace tehniliste reeglite järgi korrutatakse töömaht turboga rootormootoril 3.4-ga ja sama joont on mõistlik hoida ka lõppkiirusvõistluste puhul.
IvarR kirjutas:
Mis on rootormootori koefitsent miilisõidu puhul?
1308cm³ on töömahuks passis + turbo kuhu klassi läheb?

IvarR


Ok ehk siis C-klass igatepidi.
Tänud.
IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2009 17:21 
Eemal

Liitunud: 02.04.2005 20:57
Postitusi: 188
-

_________________
Poleerimine


Viimati muutis tormi, 08.11.2013 16:32, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2009 17:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
tormi kirjutas:
varsti on reeglid nii karmid et tuunitud autod on liiga kiired ja ohtlikud, aint stock autod võivad osaleda

kui sa muudad auto kiiremaks, siis sellevõrra pead parandama ka tema pidurdusvõimet ja stabiilsust suurtematel kiirustel. täiesti loogiline minumeelest


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2009 17:50 
Eemal

Liitunud: 28.09.2008 17:25
Postitusi: 37
Asukoht: Tallinn
IvarR kirjutas:
indro kirjutas:
Nagu Raceboy juba kirjutas, siis dragrace tehniliste reeglite järgi korrutatakse töömaht turboga rootormootoril 3.4-ga ja sama joont on mõistlik hoida ka lõppkiirusvõistluste puhul.
IvarR kirjutas:
Mis on rootormootori koefitsent miilisõidu puhul?
1308cmŗ on töömahuks passis + turbo kuhu klassi läheb?

IvarR


Ok ehk siis C-klass igatepidi.
Tänud.
IvarR


Ei lähe C-klassi. B-klass on ning reeglites ju kirjas:

Võistlusklassid

• A - kuni 2000 cm³ vabalthingavad mootorid
• B - kuni 4000 cm³ vabalthingavad-, kuni 2300 cm³ ülelaadimisega*
• C - üle 4000 cm³ vabalthingavad-, üle 2300 cm³ ülelaadimisega* mootorid.
* - ülelaadimine tähendab, et kasutusel on turbo, kompressor ja/või nitro.
Mootori kubatuuris on lubatud kuni 1% tolerants.

_________________
Porsche 944Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2009 18:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Kivi kirjutas:

Ei lähe C-klassi. B-klass on ning reeglites ju kirjas:

Võistlusklassid

• A - kuni 2000 cm³ vabalthingavad mootorid
• B - kuni 4000 cm³ vabalthingavad-, kuni 2300 cm³ ülelaadimisega*
• C - üle 4000 cm³ vabalthingavad-, üle 2300 cm³ ülelaadimisega* mootorid.
* - ülelaadimine tähendab, et kasutusel on turbo, kompressor ja/või nitro.
Mootori kubatuuris on lubatud kuni 1% tolerants.

Rootormootori kubatuur korrutatakse kahega, sest tema töötsükliks on vaja teha vaid üks pööre, samal ajal, kui tavalise mootori väntvõll teeb kaks. Seega on tegu 2616cc ülelaetud mootoriga ja C klass


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2009 19:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Tegelikult on see asi natuke lahtine, kuna võistlusklasside reeglites pole BHRA's midagi nende kordajate kohta öeldud. Neid mainitakse ainult miinimumkaalu arvutamisel, ja min-kaal pole ühegi teise reegliega pandud sõltuvusse klassist. Antud auto ikka C-klassi.

4.0TN mootor min-kaalu kordajate järgi ei mahuks dragi B klassi, aga võistlusklasside reeglites nitrot jms topelt laadimist esile ei tooda.

Antud OMC reeglitest ei loe välja, et rootor mootoritega mingeid erandeid on. Samuti võiks 2 taktilised mootorid kahega korrutada, kuigi seda vist ei praktiseerita.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.05.2009 11:52 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Tegelikult ongi lõppkiirusvõistluste reeglid selles osas hetkel puudulikud, et puudub kubatuuri määramist puudutav osa. See jätab korraldajale võimaluse vajadusel võistlejaid ühest klassist teise paigutada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.05.2009 9:50 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Kaater24.ee poolt loositakse kõigi pealtvaatajate vahel välja tunnine kaatrisõit 6-le Tallinna lahel.
Fotograaf Sergei Zjuganov kingib ühele võistlejale tasuta fotosessiooni auto pildistamiseks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.05.2009 15:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Astrona kirjutas:
Antud OMC reeglitest ei loe välja, et rootor mootoritega mingeid erandeid on. Samuti võiks 2 taktilised mootorid kahega korrutada, kuigi seda vist ei praktiseerita.


Sellepärast küsisingi et OMC reeglites pole midagi kirjas. IMO on täiesti mõttetu minna 1.3 turbomootoriga C-klassi võistlema samas kui seal sõidavad kompressoritega viperid jne. Rootormootoril pole ju erilist eelist kolbmootori suhtes kui aus olla. Kindlasti mitte 2kordne.
Sry kui teemaalgataja jaoks see OT on.

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.05.2009 16:26 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Kui tahad osaleda, siis registreeri ennast ära ja saad sõita B-klassis. Nii palju see mootor ka juurde ei anna, et peaks selle C-klassi paigutama.
IvarR kirjutas:
Sellepärast küsisingi et OMC reeglites pole midagi kirjas. IMO on täiesti mõttetu minna 1.3 turbomootoriga C-klassi võistlema samas kui seal sõidavad kompressoritega viperid jne. Rootormootoril pole ju erilist eelist kolbmootori suhtes kui aus olla. Kindlasti mitte 2kordne.
Sry kui teemaalgataja jaoks see OT on.

IvarR


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.05.2009 3:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
Absoluutselt kõik kiirete autode juhid on OMC'le oodatud ja kõikide osalejate ankeedid vaadatakse täiesti personaalselt läbi ja nad paigutatakse täiesti objektiivselt kõige õigemasse klassi. Aga fakt on see, et kõik ei saa kunagi võita. Mida rohkem on vankelmootoreid kolbmootorite seas, seda huvitavam saab võistlus kõigi jaoks. See liikurvahendite erisus teebki Eesti miilivõistlused ekstra põnevaks, et autod mida me kõik tänaval jalutades spotime on reaalselt rajal ja tehasekonfis võimelised kütma nullist kahesajani kümne sekundiga. Ja nendega võistlema tulevad autod, mis on jupphaaval omas garaažis meeste kõige paremate oskuste järgi ehitatud ja liiguvad samuti nullist kahesajani kümne sekundiga. See ongi autosport selle kõige ehedamas tähenduses...

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.05.2009 13:01 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Keegi võiks uuema RS4 ja uue M3'ga ka kohale veereda :) Ei tea kas selliste autode omanikud siinset foorumit loevad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.05.2009 10:24 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Praeguseks on oma osalemise soovist teada andnud 72 võistlejat, rajale laseme kokku 80 autot.
Registreerida saab täna hilisõhtuni, KIIRUSTAGE!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.05.2009 10:38 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
Taavi kirjutas:
Keegi võiks uuema RS4 ja uue M3'ga ka kohale veereda :) Ei tea kas selliste autode omanikud siinset foorumit loevad?



Siinset foorumit ei loe vist aga eks mujal ka 1miili teemad üleval.
Sõpsil on E92 m3 ja katsun ta järgmisele miili sõidule kohale vedada.
Ise ka siis suure tõenäosusega kohal :P
Seekord kahjuks jääb tulemata. Auto veel pooleli.

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 53 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11