TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

AC Mile 2008 - 16. August, Haapsalu lennuväli
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=12&t=4202
1. leht 2-st

Autor:  indro [ 22.07.2008 0:18 ]
Teema pealkiri:  AC Mile 2008 - 16. August, Haapsalu lennuväli

Aeg on käes, registreerimine võistlusele AC Mile 2008 on avatud, kogu vajaliku info leiab aadressilt: http://www.mile.audiclub.ee/


Käesoleval aastal selgitatakse esmakordselt kolme lõppkiirusvõistluse tulemuste põhjal välja Eesti kiireimad tänavaautod.

1. etapp - One Mile Challenge, 08.06.2008
2. etapp - Speedest 1000 EUR race, 19.07.2008
3. etapp - AC Mile, 16.08.2008

Igal etapil saavad klasside 8 paremat punkte süsteemis 10-8-6-5-4-3-2-1. Kokkuvõttes igas klassis kolme enim punkte saanud võistlejat autasustatakse hooaja lõpus diplomi ja karikaga ning võimaluse korral ka auhindadega sponsoritelt. Võrdse punktisumma korral lähtutakse parimate kohtade arvust, st. kellel on rohkem esimesi, teisi jne. kohti.

Autor:  Kummitus [ 22.07.2008 9:29 ]
Teema pealkiri: 

1. Võistleja peab omama kehtivat juhiluba, seda kontrollitakse lõppregistreerimise käigus.
2. Igal võistlejal on kaks katset, võistlustulemusena läheb arvesse parema katse tulemus.
3. Kiirust mõõdetakse 1 km/h täpsusega.
4. Juhul kui kahe või enama võistleja parim tulemus on võrdne, otsustatakse paremusjärjestus kõigepealt paremuselt teise katse tulemuse põhjal, kui need on võrdsed, siis viimase katse tulemuse põhjal ja kui ka need on võrdsed, siis antakse parem koht väiksema kubatuuriga mootorit kasutanud võistlejale, .......


Seletage palun mulle kui lollile see sõnastus lahti ? Kas on raske läbi lugeda korraldajal kellegi kehtestatud reeglid, mitte teha suvaliselt copy-paste !!! See süsteem lonkab kolmas võsitlus järjest

Autor:  tonny [ 22.07.2008 9:39 ]
Teema pealkiri: 

mis siin keerulist on?

näide:

"Juhul kui kahe või enama võistleja parim tulemus on võrdne,"
auto A: 266 ja 270 (2500ccm)
auto B: 266 ja 270 (3500ccm)
auto C: 270 ja 260 (3500ccm)
auto D: 270 ja 266 (2500ccm)

"otsustatakse paremusjärjestus kõigepealt paremuselt teise katse tulemuse põhjal,"

selle järgi jääb neljandaks auto C, kuna tema teine tulemus on kehvem

Siiski on nüüd autol A, B ja C tulemused samad, seega loeme nüüd punkti edasi:

"kui need on võrdsed, siis viimase katse tulemuse põhjal"

Kolmanda koha saab selle järgi auto D, sest tema viimane katse on kehvema tulemusega. Esikoht on ikka veel välja selgitamata, seega loeme edasi:

"ja kui ka need on võrdsed, siis antakse parem koht väiksema kubatuuriga mootorit kasutanud võistlejale,"

Kuna autol A on väiksem kubatuur, siis osutub võitjaks auto A

Ei olegi nii keeruline ju, kui natukene lugeda viitsida?

Autor:  Raceboy [ 22.07.2008 11:18 ]
Teema pealkiri: 

IMO on see "viimase katse" point mõttetu, sest tekitab asjatut segadust.

Teeks hoopis ettepaneku arvestada sedasi, et kui parimad katsed on võrdsed, võtta arvesse kehvemad katsed, kui need on võrdsed, siis selgitatakse võitja kubatuuri järgi. Enamasti paneb kubatuur asja paika, nt 2liitriseid turbomootoreid on küll palju, aga cm3 täpsusega (kasvõi see, mis reg. tunnistusel on) saab asja väga täpseks ajada.

Millega põhjendatakse katsete aja olulisust?

Autor:  prr [ 22.07.2008 11:45 ]
Teema pealkiri: 

Kummitus kirjutas:
See süsteem lonkab kolmas võsitlus järjest

ei lonka. kunagi sai see peebuga läbi arutatud ja tehtud nii. kõikidel lõppkiirusvõistlustel on samad punktid sees.

Autor:  Kummitus [ 22.07.2008 13:32 ]
Teema pealkiri: 

Sõnastust tuleks muuta, sest jutust välja lugedes tegu mõlemal korral teise katsega.

Autor:  mth [ 22.07.2008 13:54 ]
Teema pealkiri: 

Kummitus kirjutas:
Sõnastust tuleks muuta, sest jutust välja lugedes tegu mõlemal korral teise katsega.


vaidlen vastu, väga hästi on aru saada.

paku siis endapoolne sõnastus välja, et oleks ka arusaadav sinusugustele.

Autor:  tonny [ 22.07.2008 14:10 ]
Teema pealkiri: 

Paremuselt teine katse vs Viimane katse

Mis sulle konkreetselt arusaamatuks jääb?

kui sul on tulemused 200 ja 250
siis paremuselt teine katse on 200 vs 250 valikust see paremuselt teine ehk kehvem junou, ehk siis see 200.
Viimane katse on siis ajaliselt hiljem sõidetud, noh, järjest loe junou, et kui kaks katset sõidetakse, siis viimane katse on see mille sa sõitsid peale esimest katse, ehk siis antud näite puhul see 250.

Autor:  HP [ 22.07.2008 14:54 ]
Teema pealkiri: 

Juba mitmeid aastaid on sõidetud nende reeglite järgi ja kõik on arusaanud milleks see ilkumine. õppige lugema :x

Autor:  Sassu [ 22.07.2008 21:31 ]
Teema pealkiri: 

Mul oleks selline küs, et kuda juhilubade kehtivust kontrollitakse? Näiteks kui mul oleks mingi rikkumise pärast juhtimisõigus ajutiselt peatatud, siis sõita ei saa?

Autor:  indro [ 23.07.2008 8:06 ]
Teema pealkiri: 

Iga võistleja peab esitama muude nõutud dokumentide hulgas ka juhiloa. Kui juhiluba just aegunud ei ole, siis muud on suhteliselt võimatu juba kontrollida.
Sassu kirjutas:
Mul oleks selline küs, et kuda juhilubade kehtivust kontrollitakse? Näiteks kui mul oleks mingi rikkumise pärast juhtimisõigus ajutiselt peatatud, siis sõita ei saa?

Autor:  peepp [ 29.07.2008 13:44 ]
Teema pealkiri: 

Ajaline mõõde tõstab nõudlikkust auto ja selle juhi suhtes. Ühest küljest tehnilise lahenduse toimimine, et masin kestaks rohkem kui ühe kiire katse, teisest küljest ülesanne võistlejale, mitte pinget alla lasta peale esimest sõitu. Asjal on nii tehniline kui sportlik pool.

Ma pakun, et kui võit tuleb selle põhjal, et tehnilise passis on 10 cm3 väiksem mootorimaht võrreldes oponendiga vs. võistleja suutis otsustaval katsel kiirem olla, siis neil kahel võidul on emotsionaalselt päris oluline vahe sees ja emotsioonid on tegelikult ainuke põhjus, mille pärast antud üritusi üldse korraldatakse.

Raceboy kirjutas:
Millega põhjendatakse katsete aja olulisust?

Autor:  indro [ 06.08.2008 10:39 ]
Teema pealkiri: 

Top Speed Cupi punktiseis on hetkel järgmine.

A - KLASS

1. Andrei Shabalin - 20
2. Grigori Astanovski - 14
3. Stanislav Borosko - 10
4. Mihkel Tomingas - 6
5. Imre Paadik - 5
6. Taavi Toomara - 5
7. Raivo Ridala - 4
8. Valters Sulcs - 4


B - KLASS

1. Henri Puhmas - 18
2. Reiko Rosenthal - 12
3. Tarmo Sild - 10
4. Heikki Timonen - 8
5. Janis Jegers - 5
6. Andre Raud - 5
7. Ants Ainson - 4
8. Toomas Tammsalu - 4


C - KLASS

1. Roul Liidemann - 16
2. Levo Laumets - 16
3. Maksim Zolotajov - 10
4. Jussi Kautto - 6
5. Virgo Rikk - 5
6. Jane Melts - 5
7. Renata Jevstafjeva - 4

8. Markel Voit - 4

Autor:  pprz [ 16.08.2008 0:02 ]
Teema pealkiri: 

Osad meie seltskonnast on juba kohapeal asju püsti panemas ja grillimas. Ilm püsib hea ja Jussi käis rada proovimas.

Kuna Haapsalu maantee on endiselt remondis (nüüd vist veel pikem lõik), siis soovitaks vältida seda osa.
1. variant: Vana-Haapsalu maantee. 2. variant: mööda Haapsalu maanteed kuni Martna>15km sildini. Sealt keerata vasakule ja sõita ca 20km otse kuni tuleb ristmik sildiga Haapsalu>22km.


S

Autor:  Sassu [ 16.08.2008 19:02 ]
Teema pealkiri: 

Käidud sõidetud. Ilma taat oli täna vist rohkem ujuja kui autosportlane aga noh kaks ringi sai ju ikkagi sõita. Ühe cruisecontroliga 95kmh rada kuivatades ja õige katse tulemus 222 kmh. Oleks võinud kiiremini aga pole hullu, kõige kiirem Volvo vähemalt =) Ürituse nimi oleks võinud pigem svensoni miil olla, 5 Volvot ja 9 Saabi vist võibolla rohkem, kõik kohad olid Saabe täis :p

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/