TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

One Mile Challenge 2007
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=12&t=2397
1. leht 3-st

Autor:  peepp [ 29.03.2007 11:50 ]
Teema pealkiri:  One Mile Challenge 2007

Kuna Ämari raja valdaja otsustas siiski, et üritust seal teha ei saa, siis viisime üle Haapsallu. Sõitja jaoks suurt vahet pole, rajad on sama pikad ja kvaliteediga. Kahjuks muutus ka kuupäev, mis on nüüd 19 mai.

Täpsema info paneme siis üles kui kirjalik lennuvälja kasutusluba käes.

Autor:  temp [ 29.03.2007 17:29 ]
Teema pealkiri: 

positiivne uudis!

Autor:  Siim [ 29.03.2007 17:39 ]
Teema pealkiri:  Re: One Mile Challenge 2007 - 26 mai Ämari lennuväli

peepp kirjutas:
Täpsema info paneme üles umbes kuu aja pärast, kuid on juba otsustatud, et sel aastal tuleb üritus vaid etteregistreerinud ja osalustasu eelnevalt tasunud osalejatele ja maksimaalne arv on 80 autot.

Lennurada on samasugune nagu Haapsalus, suure plaadiga ja umbes sama sile ehk parem kui Pärnu või Tapa. Pikkus on neil kõigil sama 2,4 km.

Loodan siis siinse rahva projekte hulganisti joonel näha.


Jutt käib Ämari lennuväljast?

Autor:  Taavi [ 03.04.2007 10:25 ]
Teema pealkiri: 

Ohjeee! :) Seekord 200+kmh pealt torbikute vahelt keeramist ei tule?

Autor:  peepp [ 03.04.2007 12:36 ]
Teema pealkiri: 

Seal saab täitsa otse sõita ja isegi peale raja lõppu pikki karjamaad päris mitusada meetrit.

Siim: Ämari jah, see oli pealkirjas ka välja toodud.

Autor:  Taavi [ 03.04.2007 15:12 ]
Teema pealkiri: 

Väike palve/ettepanek. Seekord võiksid veidi kiiremad autod ühe testisõidu teha enne võistluste algust, et teaks ametliku katse ajal juba mis ees ootab.

Autor:  Ragnar [ 03.04.2007 15:20 ]
Teema pealkiri: 

Taavi kirjutas:
Väike palve/ettepanek. Seekord võiksid veidi kiiremad autod ühe testisõidu teha enne võistluste algust, et teaks ametliku katse ajal juba mis ees ootab.


Jah võimalus võiks olla rajaga tutvuda muidu on jällegi nii, et kiiremad autod nagu näiteks Maksim Supraga teeb esimese katse vaikselt läbi ja teine katse jääb ainult kiireks sõiduks.

Autor:  Raceboy [ 03.04.2007 15:39 ]
Teema pealkiri: 

Noh, tingimused on ju kõigile võrdsed ja selleks ongi kaks katset. Igaühe oma teha, kuidas ta neid kasutab.

Autor:  Taavi [ 03.04.2007 16:24 ]
Teema pealkiri: 

Eelmine kord sadas planeeritud teise katse ajal vihma.

Raceboy see minupoolne ettepanek oli suunatud korraldajale, las nemad otsustavad kuidas parem on.

Autor:  Raceboy [ 03.04.2007 16:34 ]
Teema pealkiri: 

Ja minupoolne ettepanek samuti, nii et rahune.

Autor:  peepp [ 03.04.2007 17:33 ]
Teema pealkiri: 

Taavi kirjutas:
Seekord võiksid veidi kiiremad autod ühe testisõidu teha enne võistluste algust, et teaks ametliku katse ajal juba mis ees ootab.


Ürituse ajal pole selleks aega ja kolme vooru ei kannata paljude autod ning võistlejate-pealtvaatajate kannatus välja. 2005 katsetasime kolmanda vooruga kahe eelmise vooru kiiremate jaoks ja rohkem kui pooled jätsid selle võimaluse kasutamata.

Samuti, kui anda osadele võistlejatele proovimisvõimalus ja teistele mitte, siis see pole sportlik käitumine. "Veidi kiirem" on lai mõiste - kes siin piiri tõmbab ja kuidas need, kes kvalifitseeruksid sinnapoole piiri, autole peale vaadates ära tunda ? Muhuga 130 on sama mis Viperiga 300.

Teadmaks, mis ees ootab, saab hea ettekujutuse, kui minna Haapsalu lennuväljale, nullida odomeeter, siis täiega kohalt võtta ja kiirendada 1,6 km ning seejärel järsult hoog maha pidurdada. Ämaril on rada tõenäoliselt siledam kui Haapsalus, muud vahet pole.

Proovimisest palju olulisem on osaleda võistlejate koosolekul ja tähelepanelikult kuulata mida räägitakse ning küsida, kui jäi midagi arusaamatuks. Ning rajale minnes mitte rabistada, keskenduda ainult distantsi läbimisele, jälgida palju veel lõpuni on (soovitan odo nullida stardis) ja peale finishit kohe pidurdada. Finishi tähistus saab olema selgelt nähtav kaalun varianti pigaldada distantsile tähised: 500 m., 1000 m., 1500 m.

Autor:  RFL [ 03.04.2007 17:41 ]
Teema pealkiri: 

peepp kirjutas:
Finishi tähistus saab olema selgelt nähtav kaalun varianti pigaldada distantsile tähised: 500 m., 1000 m., 1500 m.


väga hea! 2006 omc suurim probleem oligi umbmäärane finiš ja seda veel niigi suhteliselt lühikese pidurdusmaaga rajal.

Autor:  TõnuriCCE [ 04.04.2007 16:53 ]
Teema pealkiri: 

huvitav kas võistlusklass - 2000 kuubikut on ikka tulemas?
võimsamatega ei jõua niimodi rinda pista, et huvitav ka oleks :)

Autor:  Samvel [ 08.04.2007 15:29 ]
Teema pealkiri: 

paistab et tulemas läbi aegade parimate tingimustega miilisõit. Loodetavasti tuleb siis nüüd kauaoodatud 300kmh ära (kuigi tean kedagi kes väh. ise soovib 200mph :shock: )
Kõigile ehitajatele jõudu ja et võimalikult palju tasemel laadega masinaid stardis oleks ;)

Autor:  Tamar [ 10.04.2007 20:35 ]
Teema pealkiri: 

Andke andeks minu võhiklikkus aga kus kohas asub "Ämari lennuväli" :oops:

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/