One Mile Challenge 2007
40 vist superautode võistlusest ja 13 pole veel raha maksnud nagu nende foorumist lugesin....kui keegi jätab maksmata siis avaneb veel kellegi võimalus...and1 kirjutas:Ainult 27 osavõtjat?peepp kirjutas:Ja kohad täis selleks korraks.
Paluks siis kiirelt maksetega toimetada, muidu läheb koht järgmisele ootajale.
Lugupeetud osavõtjad !
Tahaks veidi juhtida tähelepanu tehnilistele nõuetele ja sellele, mis on varasematel aastatel probleemseteks kohtadeks osutunud.
* Auto peab olema registreeritud tänavasõiduks ja tehnilises passis peab olema märge kehtiva riikliku tehnoülevaatuse kohta või peab auto omama kehtivat BHRA poolt teostatud ülevaatust. - Kontrollige üle, et teil ülevaatus kehtib! Samuti kui pole auto osavõtja nimel, siis peaks olema ettenäidata lihtkirjalik volitus.
* Kontrollitakse roolimehhanismi, pidureid, rehve, amortisaatoreid, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku- ja kapotikinnitust. - Siin on kõige sagedasemad küsimused olnud rehvimuster ja akukinnitus. Kindlalt tean, et viimasel kahel aastal on rehvimustri sügavuse pärast mõni auto sõitmata jäänud. Samamoodi vaadake üle ka oma rehvide kiirusindeksid, nii mõnelgi talverehvil on need vägagi madalad. Ka kapotikinnitustega on olnud probleeme. Samuti erinevad lipendavad spoilerid ja keredetailid.
* Juhil peab olema ette näidata kaitsekiiver. - Ma ei tea, kuidas Haapsalus laupäeva hommikul mootorrattapoodidega on, aga paar kiivrit on kah viimastel aastatel kiiruga ostetud. Ilma kiivrita starti ei saa.
Ja miks seda kirjutan:
* Osalejale, kelle auto ei läbi tehnilist kontrolli, osavõturaha ei tagastata.
Palun kohal olla hiljemalt 11.00, et vältida järjekorda tehnilises kontrollis ja seetõttu ja võistluse hilinemist. Pole aus kaasvõistlejate, korraldajate ja publiku suhtes, ilmuda tehnilisse kontrolli 10 minutit enne või isegi peale selle lõppu, kõik ju ootavad Teie järgi.
Tahaks veidi juhtida tähelepanu tehnilistele nõuetele ja sellele, mis on varasematel aastatel probleemseteks kohtadeks osutunud.
* Auto peab olema registreeritud tänavasõiduks ja tehnilises passis peab olema märge kehtiva riikliku tehnoülevaatuse kohta või peab auto omama kehtivat BHRA poolt teostatud ülevaatust. - Kontrollige üle, et teil ülevaatus kehtib! Samuti kui pole auto osavõtja nimel, siis peaks olema ettenäidata lihtkirjalik volitus.
* Kontrollitakse roolimehhanismi, pidureid, rehve, amortisaatoreid, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku- ja kapotikinnitust. - Siin on kõige sagedasemad küsimused olnud rehvimuster ja akukinnitus. Kindlalt tean, et viimasel kahel aastal on rehvimustri sügavuse pärast mõni auto sõitmata jäänud. Samamoodi vaadake üle ka oma rehvide kiirusindeksid, nii mõnelgi talverehvil on need vägagi madalad. Ka kapotikinnitustega on olnud probleeme. Samuti erinevad lipendavad spoilerid ja keredetailid.
* Juhil peab olema ette näidata kaitsekiiver. - Ma ei tea, kuidas Haapsalus laupäeva hommikul mootorrattapoodidega on, aga paar kiivrit on kah viimastel aastatel kiiruga ostetud. Ilma kiivrita starti ei saa.
Ja miks seda kirjutan:
* Osalejale, kelle auto ei läbi tehnilist kontrolli, osavõturaha ei tagastata.
Palun kohal olla hiljemalt 11.00, et vältida järjekorda tehnilises kontrollis ja seetõttu ja võistluse hilinemist. Pole aus kaasvõistlejate, korraldajate ja publiku suhtes, ilmuda tehnilisse kontrolli 10 minutit enne või isegi peale selle lõppu, kõik ju ootavad Teie järgi.
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Nimekiri on tõesti väga muljetavaldav
Kui nüüd veel mõni Ferrari, Lamborghini vms masin ka oleks, võiks nimekirja lausa täiuslikuks lugeda
Kui nüüd veel mõni Ferrari, Lamborghini vms masin ka oleks, võiks nimekirja lausa täiuslikuks lugeda
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
tulemused 2007: http://www.tqhq.ee/omc/?lang=est&page=2007