TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Väike tuneday haapsalu lennuväljal
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=12&t=1887
1. leht 1-st

Autor:  Kuuno [ 25.11.2006 21:19 ]
Teema pealkiri:  Väike tuneday haapsalu lennuväljal

Täna oli mõne autoga väike võimalus seadistamas käia haapsalus...
kohale tuli Jürki soomest koos 1 abilisega ning 2 autoga, mis vajasid vist ävikest seadet. Neil oli kaasas ka kaameramees ning sellest üritusest peaks tulema mingi kokkuvõte soome TV's

minupoolt mõned pildid:
http://panter.planet.ee/tuneday

e30 bmw oli rinka sõitmiseks. 2.5 mootoriga vist ja 80hp nitro shotiga
audi s4 oli MTM chipiga ja temaga ei tegeletud
Fretsi mazda sai parema häälestuse ja palju mõttematerjali mida edasi teha-suurem turbo ehk :)
Audi S2 seadistati kah vist väheke aga nagu aru sain oli nukkadega vbl midagi-väheke paigast ära...

Hea on taolisel yritusel teadmisi koguda ja näha kuidas mujal maailmas ikka teadmised suuremad on :D

Autor:  Silwer [ 25.11.2006 22:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Väike tuneday haapsalu lennuväljal

Kuuno kirjutas:
e30 bmw oli rinka sõitmiseks. 2.5 mootoriga vist ja 80hp nitro shotiga


Piltide järgi tundus see küll suhteliselt mõttetu aparaadina. Isegi kollektor oli veel originaal ja malmist...

Autor:  Kuuno [ 25.11.2006 22:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Väike tuneday haapsalu lennuväljal

Silwer kirjutas:
Kuuno kirjutas:
e30 bmw oli rinka sõitmiseks. 2.5 mootoriga vist ja 80hp nitro shotiga


Piltide järgi tundus see küll suhteliselt mõttetu aparaadina. Isegi kollektor oli veel originaal ja malmist...


ei olnudki tehnikaime. Ei tea mida temast räägiti aga kui saab dvd koos kus nende tekst siis saab teada

Autor:  Mihkel [ 26.11.2006 14:55 ]
Teema pealkiri: 

Mind lummas ikkagi see punane Supra :p
Täpselt Jaapani stiili järgi asi.

Autor:  Raceboy [ 26.11.2006 15:00 ]
Teema pealkiri: 

Turbod on ainult Saksa päritolu, Blitzi brändi all müüdavad K26/27 hübriidid :)

Autor:  Taavi [ 27.11.2006 9:48 ]
Teema pealkiri: 

Teab keegi sellest Suprast täpsemalt? Hiljuti vist Eestimaale jõudnud? Enne pole seda autot näha kuskil olnud.

Autor:  Raceboy [ 27.11.2006 9:52 ]
Teema pealkiri: 

Jõudis Eestisse juba suht varakevadel, veetis enamiku ajast Teppani garaažis ja esimest korda võistles Tartus augusti lõpus. Blitzi turbokit, custom fuel rail, AEM aju jne. Markeli auto on see, kasutaja henri võib ilmselt tehnilistest üksikasjadest rohkem rääkida.

Autor:  henri [ 27.11.2006 22:08 ]
Teema pealkiri: 

Hetke seis on kõigest algus, Markel loodab saada endale 10sek 1000hj auto, juba hunnik juppegi varutud.
Auto tuli eestisse 2kettalise carbon siduriga, õhku pumbatakse mootorisse nagu raceboy juba mainis blitz turbo kitiga, mis peaks varuga 900hj andma. Kütuse süsteem koosneb kahest walbro hp pumbast, 6-st 1000cc pihustist ja ubbe custom made fuel railist. Süütesüteemi sai järele aidatud HKS Twin Power süütevõimendajaga, küünaldeks on ubbe lemmikud NGK BCPR8ES-id. Õhku jahutatakse Greddy 3row (või oli see 4row?) intercooleriga ja ventileeritakse kahe Sard R2D2 (star wars :-D ) Blow Off-iga. Mootori tegevust juhib ja jälgib AEM. Auto oleks pea pool hooaega saanud sõita kuid tänu ühele tehnilisele erinevusele jap-speci ja us-speci vahel, ei jätkunud kütust (vahet polnud kas injector duty oli 30% või üle 100%) ning kuna sellele tegelikul suht lihtsale küsimusele ei suutnud ka AEM factory trained spetsialist lahendust pakkuda, tuli ise kõik läbi proovida kuni lõpuks saime vea kätte. Siiani on Markel sõitnud stock mootoriga (sisu poolest) ja viimati kui selle auto omanikule tallinasse sõidutasin töötas auto 98E pealt ja 1.8barise ülerõhuga. Võimsust ei ole tal suurt midagi, 550-600hj, kuid see on suuresti tingitud nukkvõllidest(mis on jap-specil eriti haledad) ja ikagi väga hilisest süütest, lihtsalt ei olnud aega ja võimalusi et süüdet timmida. Mingi ala 10 kraadi saaks racing kütusega süüdet "peale" keerata. Ülerõhku sätib HKS EVC5 boost controller.
Body kit on abflugi toodang. Paigaldatud on see juba jaapanis, abflugi ametlikus esinduses.
Veljed suurt huvi ei pakkunud ja seega ei saa ka brändi kohta midagi õelda, küll aga mõneteistkümne testsõiduga saime tutikatest tagarehvidest lahti ja mootor sai "valla päästetud" alles 100km/h juures.
Vedrustuse poolt on järele aidatud HKS coiloveritega, dragid nad kindlasti ei ole sest compression ja rebound on koos reguleeritavad, arvatavasti on tegu Hypermaxidega.
Seest oli ta veel viimati selline true racing car, ehk siis kuskil nurgas vedeleb mingi kast millega saab salongi soojendust näppida. Turvapuur on autol Safety 21 toodang ja 6punktine. Kahjuks on tegemist poltliidespuuriga ja seega tuleb järgmiseks hooajaks kinni keevitada.
Autol oli jaapanist tulles ka mingi kahtlane tagatiib mida mina kahjuks ei näinud kuid iga kord kui markel seda mainis vääratas ubbel käsi.
Tehnilisest seisust on tegu korras autoga kuigi üle 160t km läbisõit ei ole veermikule hea, eriti kui seda neljakohaliste numbritega rünnata, lõtkud saavad saatuslikuks ja esimene asi mis hea gripi puhul laiali lendab on tagadiferentsiaal.

Auto juures on tööd kuhjaga kuid kahjuks järgmine aasta mina enam mutreid ei keera, omaniku arvates on parem kui auto on elukohale lähemal (Tallinnas).

Raceboy mis sa arvad kas need turbod taluksid 2.5bari? Peaksid suht tugevate võllidega olema.

Manuaaliga on supraga dragimine suht tegevusrikas üritus http://www.youtube.com/watch?v=mWDwk7b4 ... ed&search=
NB! WOTM on selle supra ka müüki pannud ja arvatavasti 80k USD eest antakse ka ära.

Autor:  Raceboy [ 28.11.2006 9:19 ]
Teema pealkiri: 

2.5baari taluvad nad kindlasti, iseasi, kui suur efektiivsus siis neil enam on, sõltub Blitzi valitud comp. wheelist.
Ega muud üle jää, kui dünos häälestada rõhku tõstes ja IAT näite jälgida. Selle järgi saab aimu, millal turbo efektiivsus kukkuma hakkab.

Autor:  Markel [ 20.02.2007 7:04 ]
Teema pealkiri: 

ei tasu heietada vanadest asjadest,kuid auto on tehtud antud algavaks hooajaks täiesti uueks, samuti ka mootori sisu, mille juppide hulga ja vajaduse koht ütlesid sõbrad ameerikast et why do you need a bulletproof engine?, nii et loodame esimesele võistlusele siiski jõuda, kuigi kõike vist kohe selleks hooajaks valmis ei jõua.

Markel

Autor:  Markel [ 20.02.2007 7:06 ]
Teema pealkiri: 

BTW tegin seal paar sõitu ka kaameraga, et kas keegi on seda materjali kuskil plaadil ka saanud, või on see netis kuskil yleval??

Markel
521 5678

Autor:  Mihkel [ 21.02.2007 1:09 ]
Teema pealkiri: 

Oleks endalgi huvi seda videomaterjali näha.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/