TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=12&t=13745
1. leht 1-st

Autor:  VectraT [ 13.01.2015 12:18 ]
Teema pealkiri:  Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.

• A - kuni 3400 cm³ vabalthingavad ja kuni 2000 cm³ ülelaadimisega* ottomootorid ning kuni 2000 cm³ diiselmootorid
• B - kuni 4600 cm³ vabalthingavad ja kuni 2700 cm³ ülelaadimisega* ottomootorid ning üle 2000 cm³ diiselmootorid
• C - üle 4600 cm³ vabalthingavad ja üle 2700 cm³ ülelaadimisega* ottomootorid.

* - ülelaadimine tähendab, et kasutusel on turbo, kompressor ja/või nitro.

Ülelaadimismeetodit kasutaval sõidukil korrutatakse mootori töömaht koefitsendiga 1,7. Rootormootoriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 1,7 ja ülelaadimist kasutava rootormooriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 3,4.

OMC 2015 reeglid: http://www.onemile.ee/doc/reeglid_2015.pdf

Autor:  IvarR [ 19.01.2015 11:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a.

VectraT kirjutas:
Rootormootoriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 1,7 ja ülelaadimist kasutava rootormooriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 3,4.


Mujal maailmas on viimasel ajal kasutusel:
For all Vehicle Types, capacity must be calculated on the following basis:
Rotary Engines Multiply displacement by 1.8
Forced Induction Multiply displacement by 1.7
Forced Induction Rotary Multiply displacement by 3.06

Kuigi see klassijaotust ei muuda iseenesest

IvarR

Autor:  tormi [ 02.03.2015 20:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a.

Kas A klassile muudetakse reegleid ka või jääb samaks?

Autor:  Joel [ 02.03.2015 21:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a.

Muudeti. Uus klassijaotus on esimeses postis. Mõningaid turvareegleid täiendati samuti, aga kosmeetiliselt.

Autor:  tormi [ 03.03.2015 11:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a.

Selge, ma ei mõelnudki klasside jagamist mootori järgi, aga just et kas vastavalt uutele klassidele muudeti ka turvareegleid.
Kodulehel on klassid veel muutmatta kujul. Kas siis reeglid on juba ringi tehtud?

Autor:  Dc85 [ 03.03.2015 21:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a.

Audiklubis ka kirjas, et pannakse üles uued reeglid, kui alakomitee need kinnitab.... millal siis?

Autor:  VectraT [ 20.04.2015 15:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.

Uued reeglid üleval!

http://www.onemile.ee/doc/reeglid_2015.pdf

Autor:  erxx [ 27.04.2015 21:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.

Saan ma õigesti aru et oma 3000 cm³ turbodiisliga olen ma B klassis? Diislil vist mingi koefitsendiga korrutamist ei tundu olema.

Autor:  tormi [ 28.04.2015 20:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.

Kuidas keegi on wastegate-i toru lahenduse teinud? Lihtsalt maha suunamisest ei piisa sellel võistlusel? Kuskilt küljepealt välja lihtsalt?

Autor:  Joel [ 02.05.2015 12:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.

erxx kirjutas:
Saan ma õigesti aru et oma 3000 cm³ turbodiisliga olen ma B klassis? Diislil vist mingi koefitsendiga korrutamist ei tundu olema.

B klassis jah.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/