TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a. http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=12&t=13745 |
1. leht 1-st |
Autor: | VectraT [ 13.01.2015 12:18 ] |
Teema pealkiri: | Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a. |
• A - kuni 3400 cm³ vabalthingavad ja kuni 2000 cm³ ülelaadimisega* ottomootorid ning kuni 2000 cm³ diiselmootorid • B - kuni 4600 cm³ vabalthingavad ja kuni 2700 cm³ ülelaadimisega* ottomootorid ning üle 2000 cm³ diiselmootorid • C - üle 4600 cm³ vabalthingavad ja üle 2700 cm³ ülelaadimisega* ottomootorid. * - ülelaadimine tähendab, et kasutusel on turbo, kompressor ja/või nitro. Ülelaadimismeetodit kasutaval sõidukil korrutatakse mootori töömaht koefitsendiga 1,7. Rootormootoriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 1,7 ja ülelaadimist kasutava rootormooriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 3,4. OMC 2015 reeglid: http://www.onemile.ee/doc/reeglid_2015.pdf |
Autor: | IvarR [ 19.01.2015 11:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a. |
VectraT kirjutas: Rootormootoriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 1,7 ja ülelaadimist kasutava rootormooriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 3,4. Mujal maailmas on viimasel ajal kasutusel: For all Vehicle Types, capacity must be calculated on the following basis: Rotary Engines Multiply displacement by 1.8 Forced Induction Multiply displacement by 1.7 Forced Induction Rotary Multiply displacement by 3.06 Kuigi see klassijaotust ei muuda iseenesest IvarR |
Autor: | tormi [ 02.03.2015 20:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a. |
Kas A klassile muudetakse reegleid ka või jääb samaks? |
Autor: | Joel [ 02.03.2015 21:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a. |
Muudeti. Uus klassijaotus on esimeses postis. Mõningaid turvareegleid täiendati samuti, aga kosmeetiliselt. |
Autor: | tormi [ 03.03.2015 11:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a. |
Selge, ma ei mõelnudki klasside jagamist mootori järgi, aga just et kas vastavalt uutele klassidele muudeti ka turvareegleid. Kodulehel on klassid veel muutmatta kujul. Kas siis reeglid on juba ringi tehtud? |
Autor: | Dc85 [ 03.03.2015 21:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a. |
Audiklubis ka kirjas, et pannakse üles uued reeglid, kui alakomitee need kinnitab.... millal siis? |
Autor: | VectraT [ 20.04.2015 15:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a. |
Uued reeglid üleval! http://www.onemile.ee/doc/reeglid_2015.pdf |
Autor: | erxx [ 27.04.2015 21:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a. |
Saan ma õigesti aru et oma 3000 cm³ turbodiisliga olen ma B klassis? Diislil vist mingi koefitsendiga korrutamist ei tundu olema. |
Autor: | tormi [ 28.04.2015 20:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a. |
Kuidas keegi on wastegate-i toru lahenduse teinud? Lihtsalt maha suunamisest ei piisa sellel võistlusel? Kuskilt küljepealt välja lihtsalt? |
Autor: | Joel [ 02.05.2015 12:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a. |
erxx kirjutas: Saan ma õigesti aru et oma 3000 cm³ turbodiisliga olen ma B klassis? Diislil vist mingi koefitsendiga korrutamist ei tundu olema. B klassis jah. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |