Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 9:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 08.07.2014 0:22 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
One Mile Challenge on sõiduautodele mõeldud lõppkiirusvõistlus. Võistluse sisuks on saavutada paigaltstardist maksimaalne kiirus 1 miilise (ca. 1609 m.) distantsi lõpus. Starditakse eraldistardist ja igal võistlejal on kaks katset, millest parem läheb arvesse.

Võistlust on korraldatud alates aastast 2001. Alates 2013. aastast koosneb One Mile Challenge kahest etapist, millest esimene toimub varasuvel (15. juuni) ning teine hilissuvel (16. august). Varasemalt kandis teine etapp nime AC Mile. Etapid on eraldiseisvad, st tulemuste üle koondarvestust ei peeta.

Võistlejate jaoks, kes soovivad teada oma auto sooritusvõimet ka 1- kilomeetrisel distantsil loodud võimalus, et nende võistlussõitude käigus mõõdetakse lõppkiirust lisaks finishijoonele ka 1 kilomeetri tähise juures. Sellisest soovist tuleb teada anda võistlusele registreerimisel. Tulemuste arvestuses 1 kilomeetri lõppkiiruseid ei arvestata.

REGISTREERIMINE JA LISAINFO: www.onemile.ee

• Ajavahemikus 07.07-31.07.2014 on osavõtutasu 30 eurot;
• Ajavahemikus 01.08-14.08.2014 on osavõtutasu 40 eurot;
• Tippkiiruse mõõtmise eest 1 kilomeetri distantsil lisandub osavõtutasule 5 eurot.


One Mile Challenge 2014 I tulemused, fotod ja kokkuvõte

Tulemused: http://www.onemile.ee/?lang=et&page=tulemused
Petrolheads.ee kokkuvõte: http://petrolheads.ee/2014/06/sartsu-ja-murtsu/
Marek Potti fotod: http://marekpotti.com/pics/2014/omc/


Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.07.2014 20:57 
Eemal

Liitunud: 07.11.2009 17:48
Postitusi: 103
Asukoht: FINLAND
Kas audimeestel on sellel vöistlustel mingi eelis ka ?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.07.2014 8:23 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Kui peate silmas osavõtutasu osas soodustust, siis koos AC Mile kadumisega läks kahjuks ka see ajaloo arhiivi.
s3nder kirjutas:
Kas audimeestel on sellel vöistlustel mingi eelis ka ?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.07.2014 8:13 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Kuna asju koguaeg ühtemoodi tehes muutub üksluiseks, siis:

Pilt

One Mile Challenge 2014 II võistlus sõidetakse tavapärasele vastupidises suunas!

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.08.2014 10:47 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Laupäeval 16. augustil peetud 1 miili paigalstardiga lõppkiirusvõistluse One Mile Challenge 2014 teisel etapil Kiltsi lennuväljal sõideti kehtiv Eesti rekord (327 km/h) üle lausa kahel korral. Esmalt sõitis Sander Kelner BMW E34 M5’ga uueks Eesti rekordiks 330 km/h, kuid seda tiitlit ei saanud ta kanda kaua. Mõni aeg hiljem siis viis Roul Liidemann Dodge Viper GTS’il Eesti rekordi aga täiesti uuele tasemele - 343 km/h! Lisaks neile saavutasid 300 km/h või enam ka Erik Olesk (Audi S6, 320 km/h), Juri Liske (Audi S8, 313 km/h), Janis Piiritalo (Audi S6, 301 km/h) ja Tormis Hoffmann (Toyota Supra, 300 km/h).

Kui üksikud 300 km/h ületused on One Mile Challenge võistlusel tavapärased, siis seda, et kuus võistlejat sellise kiiruse saavutavad ei ole varem juhtunud. Tõenäoliselt oleks 300 km/h ületajaid olnud enamgi, kuid võistluse teine voor tuli vihmasaju tõttu katkestada, mistõttu kõige kiiremad autod ei saanud sõita teist katset.

One Mile Challenge 2014 teise etapi tulemused klasside lõikes:

A-KLASS

I - Vadim Tsyro, Honda Civic, 216 km/h
II - Rainer Umbleja, Ford Sierra, 209 km/h
III - Reimo Laev, Opel Kadett, 192 km/h


B-KLASS

I - Janis Piiritalo, Audi S6 Avant, 301 km/h
II - Tanel Erich, Nissan 200SX, 278 km/h
III - Vladimir Mihhailov, Opel Astra Coupe, 273 km/h

C-KLASS

I - Roul Liidemann, Dodge Viper GTS, 343 km/h
II - Sander Kelner, BMW M5, 330 km/h
III - Erik Olesk, Audi S6 Avant, 320 km/h

Kiireima naise eriauhinna pälvis Kadri Vokk (BMW M5, 276 km/h)
Kiireima diiselauto eriauhinna sai Martin Kukk (Audi A4, 229 km/h).

Kõik tulemused: http://www.onemile.ee/?lang=et&page=tul ... 2014&acm=1
Marek Potti fotod: http://marekpotti.com/pics/2014/omc2/


Eesti 1 miili 300 km/h klubi tänase seisuga:

Roul Liidemann, Dodge Viper GTS, 343 km/h
Sander Kelner, BMW M5, 330 km/h
Maksim Zolotarjov, Toyota Supra, 326 km/h
Erik Olesk, Audi S6 Avant, 320 km/h
Aleksandr Ljahh, Nissan Skyline GTR, 319 km/h
Janis Piiritalo, Audi S6 Avant, 316 km/h
Aleksandr Lomeiko, BMW 325i, 315 km/h
Juri Liske, Audi S8, 313 km/h (uus liige august 2014)
Viljar Mäesepp, Nissan 300ZX, 311 km/h
Kristo Mägi, Porsche 968, 308 km/h
Raigo Lepp, BMW 328i, 308 km/h
Juhani Kautto, Nissan GT-R, 307 km/h
Aki Virtanen, Saab 9-5, 305 km/h
Artur Hatšaturjan, MB SL55 AMG, 305 km/h
Aivo Siimar, Nissan 350Z, 305 km/h
Marje Salumets, Audi Coupe, 304 km/h
Tormis Hoffmann, Toyota Supra, 300 km/h (uus liige august 2014)


Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.08.2014 18:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.04.2006 18:01
Postitusi: 222
Asukoht: Tallinn
Kas järgmiseks aastaks saab ka 1km andurid korralikult tööle?
Teises sõidus sain sõnumi, kus 1km kiirus 0km/h ja 1 miili kiirus oli nii nagu peab vist.
Minnes küsima lauataga olevatelt neiudelt vastati,et vist anduri viga ei tea.

Miks maksta lisa raha üldse, kui asi ei toimi korralikult ja keegi ka ei teavita sellest?

Üritus iseenestest hästi korraldatud, kui saaks ka need pisivead kõrvaldatud

_________________
Volvo S70 T5M


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.08.2014 20:26 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
Seekord pealtvaataja olles märgiks ära, et taustamuusika oli liiga vali. Vahel ei saa kommentaatori jutust midagi aru, sinna tullakse ikka pigem mootori hääli kuulama, kommentaatorite juttu ja infot sõitjate kohta.
Ning tehke auhindadega midagi, eriti nukker on isegi kõrvalt vaadata, kuidas on kulutatud raha ja lastakse mootoreid kotti ja juhtub ka õnnetus ning poisid saavad ikkagi poodiumile ning nende tasu ja tunnustus on mingi šampoon. Sõitjaid on ju 4x rohkem kui dragis. Ma arvan, et ma pole ainuke, kes niipidi mõltleb.

Muidu väga hästi korraldatud üritus! :bb


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.08.2014 21:55 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Master003 kirjutas:
Kas järgmiseks aastaks saab ka 1km andurid korralikult tööle?
Teises sõidus sain sõnumi, kus 1km kiirus 0km/h ja 1 miili kiirus oli nii nagu peab vist.
Minnes küsima lauataga olevatelt neiudelt vastati,et vist anduri viga ei tea.

Miks maksta lisa raha üldse, kui asi ei toimi korralikult ja keegi ka ei teavita sellest?

Kuna võistlustulemuste määramisel ei ole 1km tulemus oluline, siis ma ei saa hetkel sellest pahameelest eriti aru. Kui mängus on tehnika ja lisaks veel muutlik ilm, siis võib ka parema tahtmise juures juhtuda et mingil x asjaolude kokkulangevusel jääb tulemus salvestamata. Kas tegemist on kilomeetri või miili anduritega ei oma selles mõttes vahet, et töötavad täpselt sama loogika põhjal. Palun saada mulle U2U-na oma nimi ja kannan selle 1km mõõtmise eest makstud raha tagasi.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.08.2014 22:44 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Dc85 kirjutas:
Seekord pealtvaataja olles märgiks ära, et taustamuusika oli liiga vali. Vahel ei saa kommentaatori jutust midagi aru, sinna tullakse ikka pigem mootori hääli kuulama, kommentaatorite juttu ja infot sõitjate kohta.

Kuna seekord oli teine DJ kui tavaliselt, siis võis asi ka selles olla, võtame kommentaari arvesse ja püüame järgmine kord paremini.
Tsiteeri:
Ning tehke auhindadega midagi, eriti nukker on isegi kõrvalt vaadata, kuidas on kulutatud raha ja lastakse mootoreid kotti ja juhtub ka õnnetus ning poisid saavad ikkagi poodiumile ning nende tasu ja tunnustus on mingi šampoon. Sõitjaid on ju 4x rohkem kui dragis. Ma arvan, et ma pole ainuke, kes niipidi mõltleb.

Tasuks on ikkagi tulemus ja karikas ning tuttavate ja sõprade tunnustus, ükski auhind ega rahapakk seda ei too. Toetajate leidmine on aasta-aastalt aina raskem aga püüame edaspidi rohkem.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.08.2014 23:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
Tsiteeri:
Ning tehke auhindadega midagi, eriti nukker on isegi kõrvalt vaadata, kuidas on kulutatud raha ja lastakse mootoreid kotti ja juhtub ka õnnetus ning poisid saavad ikkagi poodiumile ning nende tasu ja tunnustus on mingi šampoon. Sõitjaid on ju 4x rohkem kui dragis. Ma arvan, et ma pole ainuke, kes niipidi mõltleb.

Tsiteeri:
Tasuks on ikkagi tulemus ja karikas ning tuttavate ja sõprade tunnustus, ükski auhind ega rahapakk seda ei too. Toetajate leidmine on aasta-aastalt aina raskem aga püüame edaspidi rohkem.


Ei tea kuidas lood praegu kuid aastate jooksul mina ei täheldanud, et auhind oleks muutunud kuidagi, pigem kasvasid osalustasud.
Diplom, 5 eurone shampus ja klaasist karikas olnud meeneks aastast 2008 minul. Kui arvestada, et võistlejaid on olnud ligemale sada siis 2500-3000 euri on osalustasud ning mõned sponsorid kes üritust toetavad siis teenistus on päris muljet avaldav :) (ärge näkku lööge)

_________________
550hp/493Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.08.2014 9:45 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Kummitus kirjutas:
Ei tea kuidas lood praegu kuid aastate jooksul mina ei täheldanud, et auhind oleks muutunud kuidagi, pigem kasvasid osalustasud.
Diplom, 5 eurone shampus ja klaasist karikas olnud meeneks aastast 2008 minul. Kui arvestada, et võistlejaid on olnud ligemale sada siis 2500-3000 euri on osalustasud ning mõned sponsorid kes üritust toetavad siis teenistus on päris muljet avaldav :) (ärge näkku lööge)

Kui Sa juba nii informeeritud oled, siis äkki ütled mulle ka millal viimati OMC-l osavõtutasud tõusid? Reaalselt oli ikka nii, et euro tulekuga osavõtutasu langes. Teeme nii, et järgmisel aastal ma maksan sulle 3000 eurot ja tuled korraldad vähemalt samal tasemel ürituse kui seni? See et turva ja pääste maksavad juba üle poole sellest summast ei ole ju ometi oluline.

Kui siin juba teiste rahakotis sobramiseks läks, siis võin öelda et viimase võistluse tulem on miinusmärgiga. Õnneks läks juunis toimunud üritusega natukene paremini ja selle pisikene kasum katab ka praeguse miinuse.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.08.2014 21:53 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Jah, vaadake, mis 16 aug toimus eestis: Drag, drift, klapperjaht, mingi ralli vist oli ka, tõrva loits jne. paar nädalat varem oli kalender tühi. Kõik kannatasid solidaarselt.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.08.2014 12:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Ah mis siin ikka viriseda. Omast käest võin ütelda, et täiesti vabalt võib ju mitte käia ei sõitmas ei vaatamas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.08.2014 15:09 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
ahto42 kirjutas:
Jah, vaadake, mis 16 aug toimus eestis: Drag, drift, klapperjaht, mingi ralli vist oli ka, tõrva loits jne. paar nädalat varem oli kalender tühi. Kõik kannatasid solidaarselt.

Reaalselt oli ikka nii, et drift (Laitses) toimus nädal varem 09.08 ja drag (Haapsalus) ning drift (Tallinnas) nädal hiljem ehk 23.08. Kuna Eestis tasub selliseid võistlusi planeerida vaid kolmele suvekuule, siis on suht keeruline ideaalset nädalavahetust leida.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11