Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 26.04.2024 18:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 59 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.07.2006 11:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
ega ka meie niisama passi :-D
konkurents on edasiviiv jõud :))

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.07.2006 11:51 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Silwer kirjutas:
Taavi kirjutas:
B-klassis 200SX-id tegid puhta töö!


Jah, kuid näha on et kaks Audi S2 hakkavad teid seal varsti hirmutama - vahed ei ole just suured... :)


Niipalju kui mina nendest kahest Audist tean, siis edasi sealt on minna juba suht kallis/raske. Minu mootor alles lahti võtmata :P Aga eks näis kas hakkan üldse tegutsema sinna suunas, kõigi eelduste kohaselt järgmine aasta üks teine ES-Tuningu S14 lööb lõppkiirusvõistlustel B-klassis platsi puhtaks. Nigel oleks küll kaotada autodele millel pikk ridaviis mootor tervenisti esiteljest eespool :P

Muideks mitut saksa päritolu autot klasside top 3 seas näete? :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.07.2006 12:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Taavi kirjutas:
...kõigi eelduste kohaselt järgmine aasta üks teine ES-Tuningu S14 lööb lõppkiirusvõistlustel B-klassis platsi puhtaks.


Järgmine hooaeg on veel kaugel, selleks ajaks jõuab palju uusi autosid radadele ning hakkavad uued tuuled puhuma :)
Ega keegi lihtsalt oota oma tulemust, igaüks tegutseb selleks jõudu/tahtmist mööda.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.07.2006 12:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Taavi kirjutas:
Niipalju kui mina nendest kahest Audist tean, siis edasi sealt on minna juba suht kallis/raske.


Reimo auto sõitis esimeses sõidus 227km/h ja seda vaid 1,6 bar rõhuga. Samas on selle auto mootor projekteeritud Jyrki Repo poolt kasutamaks 2,5+ bar ülerõhku. Lihtsalt auto on siiani veel korralikult seadistamata, kuna Soomes seadistamise ajal tekkisid mingisugused probleemid wastegate, selle solenoidi ja by-pass klapiga mis hakkasid nende rõhkude juures juba vastu töötama...

Teine sõit läks tal eemalduda tahtnud kapoti tõttu aia taha:

Pilt

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.07.2006 13:08 
Eemal

Liitunud: 08.06.2005 13:00
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
Äkki sa oskad öelda, mis on need eeldatavad jõunumbrid 2.5bari puhul?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.07.2006 13:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
jannyy kirjutas:
Äkki sa oskad öelda, mis on need eeldatavad jõunumbrid 2.5bari puhul?


Eks see paistab kui kunagi korralikult mõõdetud saab.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.07.2006 14:26 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Silwer kirjutas:
Taavi kirjutas:
Niipalju kui mina nendest kahest Audist tean, siis edasi sealt on minna juba suht kallis/raske.


Reimo auto sõitis esimeses sõidus 227km/h ja seda vaid 1,6 bar rõhuga. Samas on selle auto mootor projekteeritud Jyrki Repo poolt kasutamaks 2,5+ bar ülerõhku. Lihtsalt auto on siiani veel korralikult seadistamata, kuna Soomes seadistamise ajal tekkisid mingisugused probleemid wastegate, selle solenoidi ja by-pass klapiga mis hakkasid nende rõhkude juures juba vastu töötama...

Teine sõit läks tal eemalduda tahtnud kapoti tõttu aia taha:


Nagu Viljar (siin foorumis riceburner) võistlustel ütles, et alati läheb midagi tuksi, alati on mingid agad. Eranditult kõikidel kordadel leiab selle AGA. Naljakas aga tõsi. Saaksin ka ju öelda, et aga minu auto on aastaringne dailydriver ja aga mootori sisu 100% stock ja lahti võtmata. Ma sõitsin ka kohale 2 silindrit korralikult ei töötanud, küünlad mustad ja tükkideks jne jne. Õnneks sai kõik korda ja üritus lõppes hästi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.07.2006 0:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2005 18:01
Postitusi: 390
Asukoht: .EU
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.07.2006 2:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2004 13:37
Postitusi: 160
Asukoht: tar2
kes ei näinud...

[url]http://www.tv.ee/static/manager/pildid/console/tv.ee/f_clip.asp?videoid={4F706589-03E5-4221-9C36-E53EF04321FF}[/url]


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.07.2006 21:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Renn kirjutas:
230 km/h ja B-klassi 2 koht pole paha :))


üllatasid kõiki, ilmselt ka iseennast. Väga tubli !

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.07.2006 21:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
555vrx kirjutas:
Renn kirjutas:
230 km/h ja B-klassi 2 koht pole paha :))


üllatasid kõiki, ilmselt ka iseennast. Väga tubli !


minupoolt suurem "respect" iseehitajale :) kuigi loodan tulevikus näha veelkiiremaid nissaneid es'ist sest kõik mis liigub turbo jõul on huvitav :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.07.2006 21:22 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
:)
Läti kodanikul Janis Jegers olid boosti lekkega probleemid, nagu ka Margusel.
Nii, et järgmine aasta läheb asi päris hulluks kätte konkurentsi osas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.07.2006 21:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Jah Kuuno, iseehitajad väärivad austust, raske on neil ja iga aastaga järjest raskemaks läheb...

Samvel @ iseehitajana ühtteist ka saavutanud

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.07.2006 9:22 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Hehee, selle S13-e peal on ka tükike minu porschest (K26/8). Vaatasin et Evely on kunagi sõitnud sama tulemuse kerdi porschega e 230kmh. Päris kõva tulem ikka. (Y)

M

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.07.2006 12:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
iseehitajate kohta niipalju, et kahju, et tulemustes seda arvestada ei saa, kui palju ise tehtud on. Mõni ostab poest ilusa kiire auto, ei tea, mis seal kapoti all ongi ja käib siis sellega kõvatamas.

Kahjuks pean ka mainima, et ei pea suurt lugu ka nendest, kes lasevad endale ehitada. Minuarvates oleks aus, kui võistluste kokkuvõtte tabelis oleks iga ES'is ehitatud auto taga nimi ES tuning, mitte see, kes niiöelda sponsoreeris.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 59 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11