TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

TurboClub'i dünopäev Laki's 23.aprill kell 9 / 1.lk on info
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=12&t=128
7. leht 9-st

Autor:  Ragnar [ 22.04.2005 12:27 ]
Teema pealkiri: 

hetkeseisuga on tulijaid ikkagi piisavalt.

Autor:  Raceboy [ 22.04.2005 12:37 ]
Teema pealkiri: 

Kõik tulijad vuntsige siis iseennast ja autot piisavalt, tulen fotograafiga :lol:

Autor:  porkee [ 22.04.2005 20:34 ]
Teema pealkiri: 

pean kurusega tõdema,et ei saa osaleda`tehnilistel`põhjustel.olen küll kohal aga mitte oa vurriga.
Regards,
Porkee

Autor:  Ragnar [ 22.04.2005 21:19 ]
Teema pealkiri: 

aga olgu. eks homme hommikul siis näeb. kahju, et oma auto laiali on, aga kaamera võtan kaasa, et üritus jäädvustada :)

Autor:  unoturbo [ 22.04.2005 22:54 ]
Teema pealkiri: 

Njaah... Pean ka vabandama !!! Tehnilised põhjused :S Nii krdi viimasel minutil :(

Autor:  Raceboy [ 23.04.2005 16:19 ]
Teema pealkiri: 

nonii, üritus läks nii nagu läks: üaljud jäid tulemata, kuid õnneks mitte kõik :)
Suurima võimsusnumbri sai Audiophile oma Porsche 951-ga: 257hj ja 394 Nm.

Kellel pilte, pangu siia aadressid, kust neid näha saab.

Autor:  riceboy [ 23.04.2005 16:47 ]
Teema pealkiri: 

Raceboy kirjutas:

Suurima võimsusnumbri sai Audiophile oma Porsche 951-ga: 257hj ja 394 Nm.



Lahja :-D kuigi jah vääne on norm

Teised?

Autor:  Silwer [ 23.04.2005 17:15 ]
Teema pealkiri: 

Kas reaalsus oli piisavalt karm? :)

Autor:  Raceboy [ 23.04.2005 17:35 ]
Teema pealkiri: 

Reaalsus oli seal piisavalt karm kõigi vastu, väljaarvatud minu :lol:
seat leon Turbo tiris stock 210 asemel 160, see paneb mõtlema, mis? tal peaks tänu väidetavale chipile rohkemgi seal olema....

EDIT: Audiophilega arutasime, tal tõmbas enne stock-seisus 25hp alla normi ~220hj, ja Kerdil samuti tiba üle 300. Tema arvas, et turboautodel peab koormus igal juhul taga olema, muidu sealt adekvaatset tulemust ei tule.

Autor:  Raceboy [ 23.04.2005 17:43 ]
Teema pealkiri: 

riceboy kirjutas:
Lahja :-D kuigi jah vääne on norm

Teised?


Lahja? Auto 100% stock: aju, pihustid, mootor, turbo jne. Ainult rõhku veidi tõstetud. ma arvan, et stock 2.5l R4 kohta väga hea.

Autor:  rookierice [ 23.04.2005 18:00 ]
Teema pealkiri: 

reaalsus on selline,et kas dyno valetab või autotootjad petavad aga see selleks, elan üle,enne oli ka minek see mida hindasin,mitte numbrid, kui 30% kasvu saan siis pole oluline palju enne numbreid oli,tunne loeb ja need numbrid,mida stopper loeb! (Minu kõige olulisem eesmärk ikkagi parem möödumiskiirendus,paigaltstart on niisama hobi,aga rekka taga passimine õudusunenägu, kummi põletada saab praegugi piisavalt(kuigi lahtise difri tõttu vahel ebaühtlaselt).
A saiakesi lubati aga ei saanud,ainult lahked klubikaaslased annetasid veidike hamba alla :-D Üldiselt kena üritus!

Autor:  Mihkel [ 23.04.2005 20:01 ]
Teema pealkiri: 

Bemmile ei saanud ka numbrit kirja, kuna bensupumba tootlikus on nõrk ning uut rõhuregulaatorit on vaja.

Tänud ka Eerole, kuna sai jälle natuke targemaks :)

Autor:  Mic [ 23.04.2005 20:36 ]
Teema pealkiri: 

Parem ei kommenteeriks oma leoni tulemust....eks peab asjale lahendust otsima kui aega selleks leian tegelt oli ikka natuke üle 160ne vist 167 HP ja 240Nm, aga jah, nutune ikka. Jooned sellel graafikul olid ikka kahtlaselt sakilised. :help

Autor:  westor [ 23.04.2005 21:02 ]
Teema pealkiri: 

Mul läks ka nii et ei saand miskit aga sain targemaks ja tuleb edasi pürgida. :(

Autor:  Raceboy [ 24.04.2005 12:13 ]
Teema pealkiri: 

Kuidas Vitara tulemused olid võrreldes tehaseandmetega? Just sel hetkel polnud mind seal, äkki keegi teab rääkida?

7. leht 9-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/