TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

TurboClub'i dünopäev Laki's 23.aprill kell 9 / 1.lk on info
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=12&t=128
3. leht 9-st

Autor:  Ragnar [ 08.03.2005 3:22 ]
Teema pealkiri: 

jah Ints kaks sinu posti läks praegu kustutamisele kuna see ei ole koht kaklemiseks. Kaklemiseks või mõttetuks vaidlemiseks on PS asjaosaliste vahel!

Autor:  Ints [ 08.03.2005 11:15 ]
Teema pealkiri: 

Trumm ärritus küll ilmaasjata.
Väike kriitikanool tabab meid kõiki aegajalt!

Autor:  Ragnar [ 11.03.2005 15:53 ]
Teema pealkiri: 

VÄIKE UPDATE !

Dünopäev toimub 23.aprill ja algab kell 9 Laki Tuningu dünos, kohvi ja saiad on Laki Tuningu poolt :) !

Inimesed kes olid esialgses listis andke endast märku, kes tulevad ja kes ei. Siis saab veel ümber planeerida ja kedagi asemele võtta kui keegi ära ütleb.

Autor:  Kuuno [ 11.03.2005 15:56 ]
Teema pealkiri: 

mina kohal aga ei ole kindel kas mõõdan siis! tõotab tulla huvitab päev!

Autor:  creese [ 11.03.2005 18:50 ]
Teema pealkiri: 

ma ka siis kohal, kui veel kohti on

Autor:  unoturbo [ 12.03.2005 10:56 ]
Teema pealkiri: 

Plaan on ikka rullikutele saada, kui tehnika sinnamaani kestab või muid vääramatuid jõude vahele ei tule :)

Autor:  Paap [ 12.03.2005 12:39 ]
Teema pealkiri: 

selleks ajaks peaks juba auto nati parem ka olema, kohal.

Autor:  Raceboy [ 13.03.2005 13:21 ]
Teema pealkiri: 

Küsimus: kas tehase poolt ettenähtust veidi suurema või väiksema diameetriga ratas mõjutab tulemust? Tean vaid seda, et on vaja käigukasti ülekandeid, et teada saada mootorivõimsust. Äkki panna dynotamiseks 17" velje asemel 15" :)

EDIT: tuleksin oma valge '83 924-ga, see on ilme turbota.

Autor:  Ragnar [ 13.03.2005 14:53 ]
Teema pealkiri: 

nii palju kui ma lugenud olen annab väiksema diameetriga ratas dünos suuremat pöördemomenti.

Autor:  Raceboy [ 13.03.2005 15:41 ]
Teema pealkiri: 

noh, enivei, viskan paari 15-tolliseid rattaid pagasiruumi, saab võibolla vahetada vahepeal.

Autor:  zoom1 [ 13.03.2005 20:14 ]
Teema pealkiri: 

Kas kasti ülekandeid on ka vaja teada?

Autor:  Silwer [ 14.03.2005 12:39 ]
Teema pealkiri: 

Sorry for OT:
Natuke üldist infi dynode kohta:

A dynamometer is used to measure the power produced by an engine. Chassis dyno measure the engine output at the wheel. There are various configurations for chassis dynamometers. The most common type is where the vehicles wheels spin up a drum or roller(s).

Inertia dynos are quickly becoming the preferred method for obtaining the most accurate "real world" results in dyno testing for racing applications.

The inertia dynamometer operates on the principle of Newton’s second law of motion, which relates the acceleration of the dynamometer’s heavy rolls / flywheel to the engine’s power. By measuring the acceleration the computer calculates the torque and power outputs.

Aga ma ei leidnud kusagilt andmeid selle kohta, kuidas arvestatakse transmisiooni kadu. Kas iga auto margi kohta on need andmed dyno arvutile ette antud või käib see kuidagi teist moodi?

Tavaliselt mõõdetakse selle käiguga mis on otse ülekandega (tavaliselt 4-s käik), kuid kui autole on pandud alla originaalist erinava diameetriga rehvid (ntx. +8%) ja muudetud diferentsiaali ülekannet (3,73 vs. 4,27) kuidas siis dyno selle mootori näitajad ratta jõududest kätte saab?

Autor:  Kuuno [ 14.03.2005 12:47 ]
Teema pealkiri: 

zoom1 kirjutas:
Kas kasti ülekandeid on ka vaja teada?


ei ole!

Autor:  Samvel [ 14.03.2005 13:04 ]
Teema pealkiri: 

Silwer kirjutas:
Aga ma ei leidnud kusagilt andmeid selle kohta, kuidas arvestatakse transmisiooni kadu. Kas iga auto margi kohta on need andmed dyno arvutile ette antud või käib see kuidagi teist moodi?


transmissiooni kadu mõõdab/arvestab dyno igal autol ise. selleks lastakse pärast tõmmet autol rullidel vabalt lõpuni veereda...

Autor:  Silwer [ 14.03.2005 14:48 ]
Teema pealkiri: 

555vrx kirjutas:
Silwer kirjutas:
Aga ma ei leidnud kusagilt andmeid selle kohta, kuidas arvestatakse transmisiooni kadu. Kas iga auto margi kohta on need andmed dyno arvutile ette antud või käib see kuidagi teist moodi?


transmissiooni kadu mõõdab/arvestab dyno igal autol ise. selleks lastakse pärast tõmmet autol rullidel vabalt lõpuni veereda...


Kõlab suht loogiliselt, et mõõdetakse negatiivset kiirendust ehk siis aeglustust. Kuid millest siis jutt, et ratta diameeter mõjutab saadavat tulemust? Ja kui juba ratta diameeter mõjutab tulemust kas siis diffri ülekanne ei mõjuta?

3. leht 9-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/