8. leht 9-st

Postitatud: 24.04.2005 12:34
Postitas Silwer
Üldse võiks neid graafikuid siia üles riputada - oleks hariv vaadata.

Ntx. minu vabalthingava graafik: http://www.contimer.ee/doc/BMW325i/Vana ... raafik.JPG

Seal näidatud kahe erineva nuka asendiga sõidud.

Postitatud: 24.04.2005 16:54
Postitas Ragnar
Vitara sai tehase 81kw asemel 65kw.

Postitatud: 24.04.2005 20:50
Postitas Ints
Mõne stendi 160kw auto liigub paremini kui teise stendi 190 kw!

Postitatud: 24.04.2005 21:23
Postitas Samvel
Ints kirjutas:Mõne stendi 160kw auto liigub paremini kui teise stendi 190 kw!
autot ei liiguta ainult võimsus ;)

Postitatud: 24.04.2005 22:14
Postitas GSI
hp is what you buy
torque is what you drive

lisax veel ülekanded jms.
tegelikult on mootori hp savi, oluline on see mis rattasse jõuab!!!

Postitatud: 25.04.2005 8:29
Postitas Kuuno
Mic kirjutas:Parem ei kommenteeriks oma leoni tulemust....eks peab asjale lahendust otsima kui aega selleks leian tegelt oli ikka natuke üle 160ne vist 167 HP ja 240Nm, aga jah, nutune ikka. Jooned sellel graafikul olid ikka kahtlaselt sakilised. :help
sul oli siis asi ilmselt wastegate's mis ei suutnud rõhku hoida...võimalik et sul tasuksp roovida kasvõi korraks rõhukell külge panna ja vaadata mis tanäitab. eero ütles et se graafikmis ta näitas oligi hüppeline kuna wg törtsutas osa rõhust varem kui vaja välja...


üldine mulje üritusest on jah see et enamustel löödi vist redel alt ära...ise ootasin kõige rohkem sonata tulemust aga vbl kunagi hiljem näeb seda.
Bemmil oli kah lahja segui tõttu väike tulemus veel aga usun et se paraneb kiiresti :)
Seda ise ei taha uskuda et dyno peaks väga valetama sest endal sai normilt mõõdetud. Loodetavasti järgmisel sarnasel üritusel on küigil endajaoks rahuldavamad numbrid! Edu

Postitatud: 28.04.2005 0:51
Postitas rookierice
eks mõõdab veel kuskil ja siis laseb paika panna ning chip ka tagatipuks otsa...paistab.Praegu vähemalt kõlbasid mu pildid autolehte,varsti ehk kõlbab ka tehniline osa :-D

Postitatud: 28.04.2005 11:07
Postitas Mihkel
Mina ka suures plaanis Bemmi pildil :-D

Eile tekkis väike idee võrrelda 2-te Eesti dynostendi.
Liguri oma näitab küll ainult jõudu aga võrdluseks piisab sellestki.
Nii saaks teada, kas mõlemad dynod näitavad samu suurusi.

Katseautoks võiks olla Vitara, kuna see on täiesti stock seades.

Postitatud: 28.04.2005 11:10
Postitas Ragnar
hea idee !

Postitatud: 29.04.2005 8:52
Postitas Kpt. Trumm
Te ei saa ikka üle sellest pingi valetamisest. Me oleme seda juba soome pingiga ammu teinud. Nende tüüpiliste 100-150kw piires ei olegi erinevusi. Kui tegu on seal üle 400hj siis võib kõikuda seal 10-30 hj. 30 hj erinevus siis veel võimsamatel.

Postitatud: 29.04.2005 8:59
Postitas T6nis
minu arust tundub ikka imelik et k6igil autodel ikka v2hem j6udu kui tehas ette n2eb. aga vitara v6iks jah k2ia nuias ka stendis siis n2ha kas hp n2itavad pingid yhepalju :p

Postitatud: 29.04.2005 10:41
Postitas xjan
Nuia vähe kauge koht minemiseks liiatigi kui Tallinnas lisaks Laki pingile veel 1 pink peaks olema vahetult tööd alustanud.... ;) Varsti lähemalt...

Postitatud: 29.04.2005 11:35
Postitas Mihkel
Väga tore uudis, et neid pinke ikka juurde tekib.
Aga tekkida võiks mõni madalatele autodele mõeldud pink ka.

Postitatud: 29.04.2005 11:52
Postitas ranz
4WD pinki pole vist mõtet oodatagi niipea? kuigi on piisavalt tegelt neid masinaid mis vaid neliveolised.

Postitatud: 29.04.2005 12:56
Postitas Silwer
Uus ja korralik 4wd pink on päris kallis, u. 2 miljonit.

Kui nüüd võtad ja jagad selle summa 5 aasta tööpäevade peale (260 päeva / aastas * 5 aastat) ja arvestad et pink teeb päevas keskmiselt 3 tundi tööd siis tuleb tunni hinnaks: 512,82 eek

Sellele numbrile lisandub veel ruumide rent, elektrikulu, pangalaenu kulu, tööjõukulu jne + iga äri eesmärk oleks ka kasumit teenida...

Korraliku 4wd pingi töötunni väljamüügihind võiks tulla u. 1200-1500 eek / 1 tund aga sellise hinnaga vaevalt et leiab pingile iga tööpäev keskmiselt 3 tunni jagu tööd - suhteliselt vähetasuv ettevõtmine... :)