Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 18:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 131 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2005 3:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
jah Ints kaks sinu posti läks praegu kustutamisele kuna see ei ole koht kaklemiseks. Kaklemiseks või mõttetuks vaidlemiseks on PS asjaosaliste vahel!

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2005 11:15 
Eemal

Liitunud: 21.12.2004 1:26
Postitusi: 172
Asukoht: tallinn
Trumm ärritus küll ilmaasjata.
Väike kriitikanool tabab meid kõiki aegajalt!

_________________
Turbo auto


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.03.2005 15:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
VÄIKE UPDATE !

Dünopäev toimub 23.aprill ja algab kell 9 Laki Tuningu dünos, kohvi ja saiad on Laki Tuningu poolt :) !

Inimesed kes olid esialgses listis andke endast märku, kes tulevad ja kes ei. Siis saab veel ümber planeerida ja kedagi asemele võtta kui keegi ära ütleb.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.03.2005 15:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
mina kohal aga ei ole kindel kas mõõdan siis! tõotab tulla huvitab päev!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.03.2005 18:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
ma ka siis kohal, kui veel kohti on


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2005 10:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 17:07
Postitusi: 59
Asukoht: Harjumaa
Plaan on ikka rullikutele saada, kui tehnika sinnamaani kestab või muid vääramatuid jõude vahele ei tule :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2005 12:39 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 13:51
Postitusi: 244
Asukoht: Tallinn
selleks ajaks peaks juba auto nati parem ka olema, kohal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.03.2005 13:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Küsimus: kas tehase poolt ettenähtust veidi suurema või väiksema diameetriga ratas mõjutab tulemust? Tean vaid seda, et on vaja käigukasti ülekandeid, et teada saada mootorivõimsust. Äkki panna dynotamiseks 17" velje asemel 15" :)

EDIT: tuleksin oma valge '83 924-ga, see on ilme turbota.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.03.2005 14:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
nii palju kui ma lugenud olen annab väiksema diameetriga ratas dünos suuremat pöördemomenti.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.03.2005 15:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
noh, enivei, viskan paari 15-tolliseid rattaid pagasiruumi, saab võibolla vahetada vahepeal.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.03.2005 20:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Kas kasti ülekandeid on ka vaja teada?

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2005 12:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Sorry for OT:
Natuke üldist infi dynode kohta:

A dynamometer is used to measure the power produced by an engine. Chassis dyno measure the engine output at the wheel. There are various configurations for chassis dynamometers. The most common type is where the vehicles wheels spin up a drum or roller(s).

Inertia dynos are quickly becoming the preferred method for obtaining the most accurate "real world" results in dyno testing for racing applications.

The inertia dynamometer operates on the principle of Newton’s second law of motion, which relates the acceleration of the dynamometer’s heavy rolls / flywheel to the engine’s power. By measuring the acceleration the computer calculates the torque and power outputs.

Aga ma ei leidnud kusagilt andmeid selle kohta, kuidas arvestatakse transmisiooni kadu. Kas iga auto margi kohta on need andmed dyno arvutile ette antud või käib see kuidagi teist moodi?

Tavaliselt mõõdetakse selle käiguga mis on otse ülekandega (tavaliselt 4-s käik), kuid kui autole on pandud alla originaalist erinava diameetriga rehvid (ntx. +8%) ja muudetud diferentsiaali ülekannet (3,73 vs. 4,27) kuidas siis dyno selle mootori näitajad ratta jõududest kätte saab?

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2005 12:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
zoom1 kirjutas:
Kas kasti ülekandeid on ka vaja teada?


ei ole!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2005 13:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Silwer kirjutas:
Aga ma ei leidnud kusagilt andmeid selle kohta, kuidas arvestatakse transmisiooni kadu. Kas iga auto margi kohta on need andmed dyno arvutile ette antud või käib see kuidagi teist moodi?


transmissiooni kadu mõõdab/arvestab dyno igal autol ise. selleks lastakse pärast tõmmet autol rullidel vabalt lõpuni veereda...

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2005 14:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
555vrx kirjutas:
Silwer kirjutas:
Aga ma ei leidnud kusagilt andmeid selle kohta, kuidas arvestatakse transmisiooni kadu. Kas iga auto margi kohta on need andmed dyno arvutile ette antud või käib see kuidagi teist moodi?


transmissiooni kadu mõõdab/arvestab dyno igal autol ise. selleks lastakse pärast tõmmet autol rullidel vabalt lõpuni veereda...


Kõlab suht loogiliselt, et mõõdetakse negatiivset kiirendust ehk siis aeglustust. Kuid millest siis jutt, et ratta diameeter mõjutab saadavat tulemust? Ja kui juba ratta diameeter mõjutab tulemust kas siis diffri ülekanne ei mõjuta?

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 131 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11