TurboClub'i dünopäev Laki's 23.aprill kell 9 / 1.lk on info
VÄIKE UPDATE !
Dünopäev toimub 23.aprill ja algab kell 9 Laki Tuningu dünos, kohvi ja saiad on Laki Tuningu poolt !
Inimesed kes olid esialgses listis andke endast märku, kes tulevad ja kes ei. Siis saab veel ümber planeerida ja kedagi asemele võtta kui keegi ära ütleb.
Dünopäev toimub 23.aprill ja algab kell 9 Laki Tuningu dünos, kohvi ja saiad on Laki Tuningu poolt !
Inimesed kes olid esialgses listis andke endast märku, kes tulevad ja kes ei. Siis saab veel ümber planeerida ja kedagi asemele võtta kui keegi ära ütleb.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Küsimus: kas tehase poolt ettenähtust veidi suurema või väiksema diameetriga ratas mõjutab tulemust? Tean vaid seda, et on vaja käigukasti ülekandeid, et teada saada mootorivõimsust. Äkki panna dynotamiseks 17" velje asemel 15"
EDIT: tuleksin oma valge '83 924-ga, see on ilme turbota.
EDIT: tuleksin oma valge '83 924-ga, see on ilme turbota.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
noh, enivei, viskan paari 15-tolliseid rattaid pagasiruumi, saab võibolla vahetada vahepeal.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Sorry for OT:
Natuke üldist infi dynode kohta:
A dynamometer is used to measure the power produced by an engine. Chassis dyno measure the engine output at the wheel. There are various configurations for chassis dynamometers. The most common type is where the vehicles wheels spin up a drum or roller(s).
Inertia dynos are quickly becoming the preferred method for obtaining the most accurate "real world" results in dyno testing for racing applications.
The inertia dynamometer operates on the principle of Newton’s second law of motion, which relates the acceleration of the dynamometer’s heavy rolls / flywheel to the engine’s power. By measuring the acceleration the computer calculates the torque and power outputs.
Aga ma ei leidnud kusagilt andmeid selle kohta, kuidas arvestatakse transmisiooni kadu. Kas iga auto margi kohta on need andmed dyno arvutile ette antud või käib see kuidagi teist moodi?
Tavaliselt mõõdetakse selle käiguga mis on otse ülekandega (tavaliselt 4-s käik), kuid kui autole on pandud alla originaalist erinava diameetriga rehvid (ntx. +8%) ja muudetud diferentsiaali ülekannet (3,73 vs. 4,27) kuidas siis dyno selle mootori näitajad ratta jõududest kätte saab?
Natuke üldist infi dynode kohta:
A dynamometer is used to measure the power produced by an engine. Chassis dyno measure the engine output at the wheel. There are various configurations for chassis dynamometers. The most common type is where the vehicles wheels spin up a drum or roller(s).
Inertia dynos are quickly becoming the preferred method for obtaining the most accurate "real world" results in dyno testing for racing applications.
The inertia dynamometer operates on the principle of Newton’s second law of motion, which relates the acceleration of the dynamometer’s heavy rolls / flywheel to the engine’s power. By measuring the acceleration the computer calculates the torque and power outputs.
Aga ma ei leidnud kusagilt andmeid selle kohta, kuidas arvestatakse transmisiooni kadu. Kas iga auto margi kohta on need andmed dyno arvutile ette antud või käib see kuidagi teist moodi?
Tavaliselt mõõdetakse selle käiguga mis on otse ülekandega (tavaliselt 4-s käik), kuid kui autole on pandud alla originaalist erinava diameetriga rehvid (ntx. +8%) ja muudetud diferentsiaali ülekannet (3,73 vs. 4,27) kuidas siis dyno selle mootori näitajad ratta jõududest kätte saab?
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
transmissiooni kadu mõõdab/arvestab dyno igal autol ise. selleks lastakse pärast tõmmet autol rullidel vabalt lõpuni veereda...Silwer kirjutas: Aga ma ei leidnud kusagilt andmeid selle kohta, kuidas arvestatakse transmisiooni kadu. Kas iga auto margi kohta on need andmed dyno arvutile ette antud või käib see kuidagi teist moodi?
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kõlab suht loogiliselt, et mõõdetakse negatiivset kiirendust ehk siis aeglustust. Kuid millest siis jutt, et ratta diameeter mõjutab saadavat tulemust? Ja kui juba ratta diameeter mõjutab tulemust kas siis diffri ülekanne ei mõjuta?555vrx kirjutas:transmissiooni kadu mõõdab/arvestab dyno igal autol ise. selleks lastakse pärast tõmmet autol rullidel vabalt lõpuni veereda...Silwer kirjutas: Aga ma ei leidnud kusagilt andmeid selle kohta, kuidas arvestatakse transmisiooni kadu. Kas iga auto margi kohta on need andmed dyno arvutile ette antud või käib see kuidagi teist moodi?
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring