TurboClub'i dünopäev Laki's 23.aprill kell 9 / 1.lk on info

Klubi üritused, ametlikud võistlused ja igasugused muud autodega seonduvad üritused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

jah Ints kaks sinu posti läks praegu kustutamisele kuna see ei ole koht kaklemiseks. Kaklemiseks või mõttetuks vaidlemiseks on PS asjaosaliste vahel!
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

Trumm ärritus küll ilmaasjata.
Väike kriitikanool tabab meid kõiki aegajalt!
Turbo auto
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

VÄIKE UPDATE !

Dünopäev toimub 23.aprill ja algab kell 9 Laki Tuningu dünos, kohvi ja saiad on Laki Tuningu poolt :) !

Inimesed kes olid esialgses listis andke endast märku, kes tulevad ja kes ei. Siis saab veel ümber planeerida ja kedagi asemele võtta kui keegi ära ütleb.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

mina kohal aga ei ole kindel kas mõõdan siis! tõotab tulla huvitab päev!
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

ma ka siis kohal, kui veel kohti on
Kasutaja avatar
unoturbo
Postitusi: 59
Liitunud: 29.11.2004 17:07
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas unoturbo »

Plaan on ikka rullikutele saada, kui tehnika sinnamaani kestab või muid vääramatuid jõude vahele ei tule :)
Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

selleks ajaks peaks juba auto nati parem ka olema, kohal.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Küsimus: kas tehase poolt ettenähtust veidi suurema või väiksema diameetriga ratas mõjutab tulemust? Tean vaid seda, et on vaja käigukasti ülekandeid, et teada saada mootorivõimsust. Äkki panna dynotamiseks 17" velje asemel 15" :)

EDIT: tuleksin oma valge '83 924-ga, see on ilme turbota.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

nii palju kui ma lugenud olen annab väiksema diameetriga ratas dünos suuremat pöördemomenti.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

noh, enivei, viskan paari 15-tolliseid rattaid pagasiruumi, saab võibolla vahetada vahepeal.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Kas kasti ülekandeid on ka vaja teada?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Sorry for OT:
Natuke üldist infi dynode kohta:

A dynamometer is used to measure the power produced by an engine. Chassis dyno measure the engine output at the wheel. There are various configurations for chassis dynamometers. The most common type is where the vehicles wheels spin up a drum or roller(s).

Inertia dynos are quickly becoming the preferred method for obtaining the most accurate "real world" results in dyno testing for racing applications.

The inertia dynamometer operates on the principle of Newton’s second law of motion, which relates the acceleration of the dynamometer’s heavy rolls / flywheel to the engine’s power. By measuring the acceleration the computer calculates the torque and power outputs.

Aga ma ei leidnud kusagilt andmeid selle kohta, kuidas arvestatakse transmisiooni kadu. Kas iga auto margi kohta on need andmed dyno arvutile ette antud või käib see kuidagi teist moodi?

Tavaliselt mõõdetakse selle käiguga mis on otse ülekandega (tavaliselt 4-s käik), kuid kui autole on pandud alla originaalist erinava diameetriga rehvid (ntx. +8%) ja muudetud diferentsiaali ülekannet (3,73 vs. 4,27) kuidas siis dyno selle mootori näitajad ratta jõududest kätte saab?
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

zoom1 kirjutas:Kas kasti ülekandeid on ka vaja teada?
ei ole!
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Silwer kirjutas: Aga ma ei leidnud kusagilt andmeid selle kohta, kuidas arvestatakse transmisiooni kadu. Kas iga auto margi kohta on need andmed dyno arvutile ette antud või käib see kuidagi teist moodi?
transmissiooni kadu mõõdab/arvestab dyno igal autol ise. selleks lastakse pärast tõmmet autol rullidel vabalt lõpuni veereda...
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

555vrx kirjutas:
Silwer kirjutas: Aga ma ei leidnud kusagilt andmeid selle kohta, kuidas arvestatakse transmisiooni kadu. Kas iga auto margi kohta on need andmed dyno arvutile ette antud või käib see kuidagi teist moodi?
transmissiooni kadu mõõdab/arvestab dyno igal autol ise. selleks lastakse pärast tõmmet autol rullidel vabalt lõpuni veereda...
Kõlab suht loogiliselt, et mõõdetakse negatiivset kiirendust ehk siis aeglustust. Kuid millest siis jutt, et ratta diameeter mõjutab saadavat tulemust? Ja kui juba ratta diameeter mõjutab tulemust kas siis diffri ülekanne ei mõjuta?
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Suletud