Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 23:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 22.07.2013 11:38 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
One Mile Challenge on sõiduautodele mõeldud lõppkiirusvõistlus. Võistluse sisuks on saavutada paigaltstardist maksimaalne kiirus 1 miilise (ca. 1609 m.) distantsi lõpus. Starditakse eraldistardist ja igal võistlejal on kaks katset, millest parem läheb arvesse.

Võistlust on korraldatud alates aastast 2001. Alates 2013. aastast koosneb One Mile Challenge kahest etapist, millest esimene toimub varasuvel (8. juuni) ning teine hilissuvel (24. august). Varasemalt kandis teine etapp nime AC Mile. Etapid on eraldiseisvad, st tulemuste üle koondarvestust ei peeta.

Võistlejate jaoks, kes soovivad teada oma auto sooritusvõimet ka 1- kilomeetrisel distantsil loodud võimalus, et nende võistlussõitude käigus mõõdetakse lõppkiirust lisaks finishijoonele ka 1 kilomeetri tähise juures. Sellisest soovist tuleb teada anda võistlusele registreerimisel. Tulemuste arvestuses 1 kilomeetri lõppkiiruseid ei arvestata.

REGISTREERIMINE JA LISAINFO: www.onemile.ee

• Ajavahemikus 22.07-11.08.2013 on osavõtutasu 30 eurot;
• Ajavahemikus 12.08-22.08.2013 on osavõtutasu 35 eurot;
• Tippkiiruse mõõtmise eest 1 kilomeetri distantsil lisandub osavõtutasule 5 eurot.


Reeglitest tooks välja kaks punkti, esimene puudutab kõiki võistlejaid aga teine mitte nii paljusid.
Kuna seadus enam juhiloa ja registreerimistunnistuse kaasas kandmist ei nõua, siis sellest ka punkt 2.2.

2.2 Võistlejad peavad tehnilises kontrollis esitama oma juhiloa ja võistlusauto registreerimistunnistuse.
3.1 Kõik võistlejad peavad sõidu ajal kasutama kaitsekiivrit. Soovitav on kasutada FIA poolt heakskiidetud standardile vastavat kiivrit. Võistlejad, kelle eeldatav lõppkiirus on vähemalt 250 km/h peavad kasutama sertifitseeritud autospordikiivrit. Kaitsekiiver peab olema võistlejale sobiva suurusega ja selle kinnitusrihm peab olema sõidu ajal kinnitatud. Kiivril ei tohi olla vigastusi, avarii jälgi ega pragusid.



Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.07.2013 10:43 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
One Mile Challenge 2013 Vol. 1 video, fotod ja kokkuvõte.



Petrolheads.ee: http://petrolheads.ee/2013/06/ilus-ilm-ja-kiired-autod/

Fotod:
Marek Potti: http://marekpotti.com/pics/2013/omc/
Tom Riismaa: http://tom.riismaa.eu/automotive/yritus ... enge-2013/
Vladimir Ljadov: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.294267514043898.1073741840.281777221959594&type=1


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.08.2013 14:15 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Tuletan kõigile kiire sõidu huvilistele meelde, et soodushinnaga registreerida saab pühapäeva (11.08) hilisõhtuni! Lisatingimuseks on osavõtutasu laekumine esmaspäeva (12.08) õhtuks, sama kehtib ka varem registreerinute kohta kes soovivad soodushinnaga osaleda.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.08.2013 22:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Ma eeldan,et esiosal veokonksu puudumine takistuseks ei saa? Sellist asja nimelt ei ole Corvettel olemas juba tehase poolt.

Vedada saab kuskilt esisilla raamist suurel vajadusel.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.08.2013 10:27 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Võistlejatele

Tuletan kõigile meelde, et võistlusele saab registreerida ainult täna hilisõhtuni!
Võistlejate auhinnalaua eest hoolitsevad Meguiars, Tehnikamaailm, Freixenet ja Segway.


Pealtvaatajatele

Kõigi pileti ostnud pealtvaatajate vahel loositakse peale võistlejate autasustamist välja;

Petrolheads.EE poolt 3x nokats ja VIP pääse drifti EMV Pro-klassi V finaal etapile.
GlassDrive poolt tasuta esiklaasi vahetus sõiduautole.
Ühinenud Ajakirjade poolt ajakirja Tehnikamaailma aastatellimus.
Segway poolt 3 kinkekaarti vanalinnas cruisimiseks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.08.2013 21:53 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Taaskord ilus ilm, endiselt kiired autod ja rohkelt pealtvaatajaid - One Mile Challenge 2013 vol. 2 võib kordaläinuks lugeda! Tänan kõiki võistlejaid, pealtvaatajaid, toetajaid ja loomulikult kogu korraldusmeeskonda - ilma Teieta seda võistlust ei toimuks!

Kohtumiseni juba võistlusel One Mile Challenge 2014!


One Mile Challenge lõppkiirusvõistlusel sõitsid neli võistlejat üle 300 km/h

Laupäeval 24. augustil peetud 1 miili paigalstardiga lõppkiirusvõistluse One Mile Challenge 2013 teisel etapil Kiltsi lennuväljal sõitsid neli võistlejat üle 300 km/h. Eesikoha saavutas Janis Piiritalo oma Audi S6 Avantil tulemusega 316 km/h. Lisaks temale ületasid maagilise 300 km/h piiri ka Kristo Mägi (Porsche 968, 308 km/h), Raigo Lepp (BMW 328i, 308 km/h) ja Sander Kelner (BMW M5, 303 km/h), viimane osales miilivõistlusel esimest korda.

Eesti ühe miili lõppkiirusvõistluste ajaloos teist korda võitis üldarvestuses B-klassis osalenud võistleja. A-klassis tegid traditsiooniliselt nö puhta töö Honda CRX’idega osalenud.


One Mile Challenge 2013 teise etapi tulemused klasside lõikes:

A-Klass
I - Maris Logins, Honda CRX, 251 km/h
II - Aleksandr Priidemann, Honda CRX, 249 km/h
III - Valters Šulcs, Honda CRX, 238 km/h

B-Klass
I - Janis Piiritalo, Audi S6 Avant, 316 km/h
II - Aivar Tsõbin, Nissan Primera, 289 km/h
III - Toomas Tuuling, Audi S4, 253 km/h

C-Klass
I - Kristo Mägi, Porsche 968, 308 km/h
II - Raigo Lepp, BMW 328i, 308 km/h
III - Sander Kelner, BMW M5, 303 km/h

Kiireima naise eriauhinna pälvis Katrin Kaasik-Laks (BMW 335i Cabrio, 249 km/h). Võrdse lõppkiiruse 226km/h diiselautodega saavutasid Raivo Roosioks Dodge Ram 2500-l ja Henri Kivimägi Bmw 740D-l. Kuna Bmw mootori kubatuur oli väiksem, siis võitis Henri Kivimägi.

Kõik tulemused: leiab siit!

Eesti 1 miili 300 km/h klubi tänase seisuga:

Maksim Zolotarjov, Toyota Supra, 326 km/h
Aleksandr Ljahh, Nissan Skyline GTR, 319 km/h
Erik Olesk, Audi S6 Avant, 319 km/h
Janis Piiritalo, Audi S6 Avant, 316 km/h
Aleksandr Lomeiko, BMW 325i, 315 km/h
Viljar Mäesepp, Nissan 300ZX, 311 km/h
Roul Liidemann, Dodge Viper GTS, 311 km/h
Kristo Mägi, Porsche 968, 308 km/h
Raigo Lepp, BMW 328i, 308 km/h
Aki Virtanen, Saab 9-5, 305 km/h
Artur Hatšaturjan, MB SL55 AMG, 305 km/h
Aivo Siimar, Nissan 350Z, 305 km/h
Marje Salumets, Audi Coupe, 304 km/h
Sander Kelner, BMW M5, 303 km/h
Juhani Kautto, Nissan GT-R, 300 km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.08.2013 7:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Väike kokkuvõte ürituselt. Moraal- automaati on vaja, mehed :-D
Maik kirjutas:
Esimene sõit 2-te käiku ei saanud hästi sisse ja 268km, teine sõit jällegi 5-es käik ei saanud hästi sisse (linnavahel vahetades läheb ilusti aga ilmselt mootor paindes vms,et hästi ei lähe,kipub R käigu peale minema :P )

Autolab kirjutas:
Päris viperusteta muidugi ei läinud ka teine sõit, sest suutsin neljanda käigu esimese hooga mööda lüüa, kuid iseasi palju see nüüd lõppkiirust mõjutanud oleks kui üldse oleks.

Dc85 kirjutas:
289km/h - km tulemus halvenes ja lõpp sai ka kindlasti kannatada kuna 3 voi 4 käigu peal tõmbas siduri korraks libisema.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.08.2013 22:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Igapäevaselt ei ole vaja õnneks miili sõita ja siis on automaat igavam :P ... oluliselt ... :burn

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.08.2013 11:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Jaan kirjutas:
Väike kokkuvõte ürituselt. Moraal- automaati on vaja, mehed :-D
Maik kirjutas:
Esimene sõit 2-te käiku ei saanud hästi sisse ja 268km, teine sõit jällegi 5-es käik ei saanud hästi sisse (linnavahel vahetades läheb ilusti aga ilmselt mootor paindes vms,et hästi ei lähe,kipub R käigu peale minema :P )

Autolab kirjutas:
Päris viperusteta muidugi ei läinud ka teine sõit, sest suutsin neljanda käigu esimese hooga mööda lüüa, kuid iseasi palju see nüüd lõppkiirust mõjutanud oleks kui üldse oleks.

Dc85 kirjutas:
289km/h - km tulemus halvenes ja lõpp sai ka kindlasti kannatada kuna 3 voi 4 käigu peal tõmbas siduri korraks libisema.


:-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.08.2013 17:37 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
Hahaa, mina rääkisin tõtt! :D


Ürituse kohta nii palju, et igati tore korraldus ja hea, et selline üritus ikka Eestis olemas on!
Kahju ainult, et sponsoreid napib. Kuid siiski, seekord saab auto puhtaks pesta :)


Ei tea, kas Petrolheads ka kokkuvõtte teeb üritusest?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.09.2013 21:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Arvad, et teised valetasid? Mina näiteks võin vajadusel logi näidata kui tekkib kahtlus :axe

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.09.2013 21:38 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
:ohshit
No see eelnev kirjutatu oli sama nagu "Moraal- automaati on vaja, mehed :-D"
Ega sa nüüd ometi automaati alla hakka panema? :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.09.2013 12:53 
Eemal

Liitunud: 23.09.2007 10:47
Postitusi: 51
Asukoht: haapsalu
Dc85 kirjutas:
Ei tea, kas Petrolheads ka kokkuvõtte teeb üritusest?


Ikka teeb:
Pilt

_________________
http://tarmotomson.net


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11